Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17  (Lest 230734 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

raggen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #870 på: Februar 25, 2011, 09:26:49 »
skjønner ikke det stresset at vi MÃ… ha inn en spiller for johnson. ER snakk om EN kamp han er ute er det ikke. og vil jo tro vi har andre som kan steppe inn istedenfor låne låne låne.


hadde blitt deprimert hadde jeg vært squad player i Leeds. får han du kjemper om plassen en skade så får du ikke sjansen for klubben henter inn spiller på lån
« Siste redigering: Februar 25, 2011, 09:58:35 av raggen »
Forever Leeds United!!!!!!!!

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #871 på: Februar 25, 2011, 09:28:03 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_home_in_on_manchester_city_ace_1_3113335

Folk har åpenbart store forhåpninger til M. Johnson. Selv har jeg svært moderate forventninger til denne spilleren og har begeistringen på forumet for floppen Mc Shefferey friskt i minne. Nivåforskjellen mellom PL og Championship er ikke større enn at "storspillere" under rehabilitering lett faller igjennom på nest øverste nivå.
Jon R.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #872 på: Februar 25, 2011, 09:29:18 »
skjønner ikke det stresset at vi MÃ… ha enn en spiller for johnson. ER snakk om EN kamp han er ute er det ikke. og vil jo tro vi har andre som kan steppe inn istedenfor låne låne låne.


hadde blitt deprimert hadde jeg vært squad player i Leeds. får han du kjemper om plassen en skade så får du ikke sjansen for klubben henter inn spiller på lån

Kampen mot Swansea kan jo være sjansen for en Clayton, Nunez eller Bromby til å vise seg frem fra start.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #873 på: Februar 25, 2011, 09:32:38 »
skjønner ikke det stresset at vi MÃ… ha enn en spiller for johnson. ER snakk om EN kamp han er ute er det ikke. og vil jo tro vi har andre som kan steppe inn istedenfor låne låne låne.

Svært enig. Tror jeg aldri jeg har hørt maken til argumentasjon for å låne inn en spiller (keepere unntatt).   :-[
Jon R.

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #874 på: Februar 25, 2011, 11:53:08 »
Tror dere misforstår.   Vi snakker om å erstatte BJ med en bedre midtbane spiller.

Det er nå en glimmrende anledning til å låne inn en spiller som forsterker første elveren. 

BJ har vært svak i altfor mange kamper.  Et lykketreff teller ikke for meg som mot Arsenal.
Det er det som presteres uke etter uke som teller.
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #875 på: Februar 25, 2011, 12:13:30 »
Tror dere misforstår.   Vi snakker om å erstatte BJ med en bedre midtbane spiller.

Det er nå en glimmrende anledning til å låne inn en spiller som forsterker første elveren. 

BJ har vært svak i altfor mange kamper.  Et lykketreff teller ikke for meg som mot Arsenal.
Det er det som presteres uke etter uke som teller.

Ut i fra den kommentaren så regner jeg med at du har sett han uke etter uke? Og hvis du ikke har sett han spille uke etter uke, hva baserer du så uttalelsen på?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #876 på: Februar 25, 2011, 12:26:56 »
Trur folk her inne virkelig at da e pga Johnson's suspensjon mi skal henta inn ein ny ig bedre midtbanemann??
Når da va snakk om å kjøpa inn ein midtbanespelar i januar va da vel ikkje fordi mi visste at bradley kom te å pådra seg karanntene, men heller fordi mi ville styrka midtbaneleddet.. Da e derfor Grayson kjem te å henta inn M.Johnson på lån til ein eventuell Play-Off!

MOT
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #877 på: Februar 25, 2011, 12:47:55 »
Det er jo fullstendig misforstått å tru at "vi" ønskjer å hente inn ein erstatter i fråværet til Bradley Johnson. Dette ondsinna ryktet stammar frå eit Grayson-sitat ;)

Vi må hente ein defensiv midtbanespelar med taklingsstyrke og fagleg tyngde (erfaring) fort som f*** uavhengig av suspensjonar og skadar - punktum!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #878 på: Februar 25, 2011, 13:33:55 »
Tror det spiller inn med disse "93" dagene .......dvs at man kan beholde spilleren som evt
lånes inn - gjennom kvalik som det blir!
Er derfor det ventes til mandagen med spiller (e) inn...eller etter i morgen!
 

Lucas_Radebe

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #879 på: Februar 25, 2011, 19:43:40 »
I morgen så kan vi vel signe spillere som kan spille play-off finalen? Tipper vi ser en ny mann i troppen i morgen.

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #880 på: Februar 25, 2011, 19:46:02 »
Enig med det siste her at det er fornuftig å vente til at den vi låner kan være med helt ut sesongen inkl. play off.
For det er der vi mest sannsynlig havner.

Når det gjelder BJ Auren, så må man faktisk ikke være tilstede hver gang for å se dette.  Det er utallige tilbakemeldinger fra andre supportere som gir bekymringsmeldinger på hvor dårlig BJ har vært.

Det betyr for meg at han kan lett erstattes.   Kan ikke se at vi er svekket når Somma kommer inn istedenfor BJ.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #881 på: Februar 25, 2011, 19:46:13 »
I morgen så kan vi vel signe spillere som kan spille play-off finalen? Tipper vi ser en ny mann i troppen i morgen.

...i Ken Bates sin tidsalder har Leeds til tider overrasket med å stille med spillere ingen ante vi hadde signet/lånt. Så man kan alltids håpe...
Men det er nok lettere å drive med slikt foran hjemmekamper enn bortekamper (jamfør reisen)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #882 på: Februar 25, 2011, 19:54:34 »
I morgen så kan vi vel signe spillere som kan spille play-off finalen? Tipper vi ser en ny mann i troppen i morgen.

...i Ken Bates sin tidsalder har Leeds til tider overrasket med å stille med spillere ingen ante vi hadde signet/lånt. Så man kan alltids håpe...
Men det er nok lettere å drive med slikt foran hjemmekamper enn bortekamper (jamfør reisen)
;D ;D ;D dritkult utsagn ;)

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #884 på: Februar 28, 2011, 18:36:57 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11701_6786294,00.html

auren

Håper spilleren vi får inn når Bradley forsvinner ikke er fullt så begrenset!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #885 på: Februar 28, 2011, 19:04:48 »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #886 på: Februar 28, 2011, 20:11:01 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11701_6786294,00.html

auren

Håper spilleren vi får inn når Bradley forsvinner ikke er fullt så begrenset!

Hva mener du?

Hvis Newcastle, Stoke og Bolton er interessert så vil Bradley garantert gå til en av disse klubbene. De vil betale mer enn oss og troligvis være i en annen liga enn oss. Jeg har sagt det tidligere og sier det gjerne igjen, jeg synes ikke Bradley er en god nok midtbanespiller til å spille i Leeds United og håper at vi får inn en bedre spiller når han forsvinner. Det samme føler jeg for Kilkenny!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #887 på: Februar 28, 2011, 21:11:36 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11701_6786294,00.html

auren

Håper spilleren vi får inn når Bradley forsvinner ikke er fullt så begrenset!

Hva mener du?

Hvis Newcastle, Stoke og Bolton er interessert så vil Bradley garantert gå til en av disse klubbene. De vil betale mer enn oss og troligvis være i en annen liga enn oss. Jeg har sagt det tidligere og sier det gjerne igjen, jeg synes ikke Bradley er en god nok midtbanespiller til å spille i Leeds United og håper at vi får inn en bedre spiller når han forsvinner. Det samme føler jeg for Kilkenny!

Tenkte heller på begrensningene du mener BJ har som ikke en evnt ny spiller skulle ha.

Når det gjelder BJ sin fremtid i Leeds så håper jeg de blir enige og skriver ny kontrakt, jeg tror det bor mye mere i BJ enn det du skal ha det til. .Han er 23 år og det er en grunn til at to - tre PL klubber viser sin intresse.

Kilkenny er et par år eldre og også en veldig bra spiller som gjorde det bra på det Australske landslaget nylig. Ã… kvitte seg med disse i håp om å få noe nærmest gratis som holder høy klasse blir å tro på nissen....
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #888 på: Februar 28, 2011, 21:18:01 »
jag har svårt att se att vi skall förlänga med bägge om vi siktar på PL/kanske spelar där redan nästa säsong, tycker det har brustit alldeles för mycket på det defensiva mittfältet jämfört med det offensiva mittfältet och flankerna
 

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #889 på: Februar 28, 2011, 21:29:55 »
Hvordan i all verden kan vi forvente at Superleeds kan finne erstattere for Kilkenny og BJ om de forsvinner, når vi ikke en gang har funnet erstatter etter at Doyle gikk tilbake til Coventry???

En skandale at det ikke har kommet en lånespiller eller to inn på lån!!!
"Who needs Cantona??"

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #890 på: Mars 01, 2011, 00:05:05 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11701_6786294,00.html

auren

Håper spilleren vi får inn når Bradley forsvinner ikke er fullt så begrenset!

Hva mener du?

Hvis Newcastle, Stoke og Bolton er interessert så vil Bradley garantert gå til en av disse klubbene. De vil betale mer enn oss og troligvis være i en annen liga enn oss. Jeg har sagt det tidligere og sier det gjerne igjen, jeg synes ikke Bradley er en god nok midtbanespiller til å spille i Leeds United og håper at vi får inn en bedre spiller når han forsvinner. Det samme føler jeg for Kilkenny!
Når det gjelder BJ sin fremtid i Leeds så håper jeg de blir enige og skriver ny kontrakt, jeg tror det bor mye mere i BJ enn det du skal ha det til. .Han er 23 år og det er en grunn til at to - tre PL klubber viser sin intresse.

Nå har vi dette fra en av få nyhetskanaler som er på nivå med The Sun i pålitelighetsnivå, og som har et mehe som agent, så dette KAN jo også bare være et agentutspill.
- Leif Olav

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #892 på: Mars 01, 2011, 08:33:48 »
Bannan fra Villa ryktes inn på lån

http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/bannan_tipped_for_loan_switch_652101/index.shtml
Måtte gud forby.. som ein sløv veps på seinsommaren.. den spelaren i PL so vege minst i følge mine kilda (FM  ;D), og ha ikkje imponert i dei kampane eg ha sett han, og eg ha sett alle villa-kampa so ha gått på TV i år so lenge Leeds ikkje blir sendt .
The Future Is Bright,
The Future Is White!

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #893 på: Mars 01, 2011, 08:36:04 »
Jeg synes nu at det er en okay spiller at få ind.
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #894 på: Mars 01, 2011, 08:53:22 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11701_6786294,00.html

auren

Håper spilleren vi får inn når Bradley forsvinner ikke er fullt så begrenset!

Hva mener du?

Hvis Newcastle, Stoke og Bolton er interessert så vil Bradley garantert gå til en av disse klubbene. De vil betale mer enn oss og troligvis være i en annen liga enn oss. Jeg har sagt det tidligere og sier det gjerne igjen, jeg synes ikke Bradley er en god nok midtbanespiller til å spille i Leeds United og håper at vi får inn en bedre spiller når han forsvinner. Det samme føler jeg for Kilkenny!

Tenkte heller på begrensningene du mener BJ har som ikke en evnt ny spiller skulle ha.

Når det gjelder BJ sin fremtid i Leeds så håper jeg de blir enige og skriver ny kontrakt, jeg tror det bor mye mere i BJ enn det du skal ha det til. .Han er 23 år og det er en grunn til at to - tre PL klubber viser sin intresse.

Kilkenny er et par år eldre og også en veldig bra spiller som gjorde det bra på det Australske landslaget nylig. Ã… kvitte seg med disse i håp om å få noe nærmest gratis som holder høy klasse blir å tro på nissen....

Vi kan gjerne beholde de, men da håper jeg det kommer 2-3 inn som holder høyere nivå.

Bradley er ikke taklingssterk, ikke pasningssterk og eller plasseringssterk. Han er arbeidsvillig og er til tider farlig foran mål. Jeg håper den eller de nye er taklingssterke, pasningssterke og plasseringssterke.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #895 på: Mars 01, 2011, 10:59:48 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_target_birmingham_city_ace_1_3129097

En talentfull 19-åring fra Birmingham. Har visstnok gjort sakene sine bra i Watford. Men er litt usikker på om et ungt talent er det riktige. Vil ha en erfaren ringrev!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #896 på: Mars 01, 2011, 11:51:39 »
Det var synd vi ikke hentet Jimmy Bullard fra Hull.

 Merkelig at Ipswich hadde råd til ham og antakelig ikke vi.

 

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #897 på: Mars 01, 2011, 11:54:39 »
Det var synd vi ikke hentet Jimmy Bullard fra Hull.

 Merkelig at Ipswich hadde råd til ham og antakelig ikke vi.


Talentfull, men like skadeutsatt og sårbar som ein råtten eikepinne
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Tom

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #898 på: Mars 01, 2011, 13:04:08 »
Vedrørende Bannan så er jeg meget positiv. Hadde gleden av å se han live for Villa mot Fulham tidligere i sesongen, og flere ganger underveis spurte jeg de jeg var sammen med hvem denne lille teknikkeren på midtbanen til Villa var. Han var rett og slett strålende og var involvert i nesten alt Villa foretok seg. Slik jeg ser det går han alle de tre sentrale midtbanespillerne våre en høy gang, han er kvikk, energisk og strør om seg med gode pasninger. Dette er en mann jeg mye heller ser inn enn en unfit Michael Johnson.
 

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #899 på: Mars 01, 2011, 15:04:17 »
Vedrørende Bannan så er jeg meget positiv. Hadde gleden av å se han live for Villa mot Fulham tidligere i sesongen, og flere ganger underveis spurte jeg de jeg var sammen med hvem denne lille teknikkeren på midtbanen til Villa var. Han var rett og slett strålende og var involvert i nesten alt Villa foretok seg. Slik jeg ser det går han alle de tre sentrale midtbanespillerne våre en høy gang, han er kvikk, energisk og strør om seg med gode pasninger. Dette er en mann jeg mye heller ser inn enn en unfit Michael Johnson.
no må du gi dg, gutt
The Future Is Bright,
The Future Is White!