Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17  (Lest 228211 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #930 på: Mars 03, 2011, 10:37:40 »
Vieira...........spiller han for City nå?

Kunne vært interessant å betale £50K for en avdanket gammel mann som kan løse midtbanekrisen vår!
Spiller en del, har vært i troppen i alle kamper etter jul så vidt jeg kunne se på citys hjemmeside.
Ser ut som om han starter i FA-cupen og er "1-reserve" på midtbanen i liga- og europa-kamper.

Så han vil nok bare forbli en våt drøm for Leedsfansen denne sesongen....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #931 på: Mars 03, 2011, 15:15:42 »
Skulle vi ikke få inn en defensiv midtbanespiller da? mener å huske at det var det vi var på jakt etter........ For to tre år siden!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #932 på: Mars 03, 2011, 16:50:23 »
Kan ikke denne tråden forbeholdes mer eller mindre konkrete rykter om spiller inn/ut? Ønsketenkning kan vi ha i spillerønsker-tråden?  :)
KEEP FIGHTING!!

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #933 på: Mars 03, 2011, 21:07:11 »
Kan ikke denne tråden forbeholdes mer eller mindre konkrete rykter om spiller inn/ut? Ønsketenkning kan vi ha i spillerønsker-tråden?  :)

Det var liksom meningen det ja.  :)
Jon R.

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #934 på: Mars 04, 2011, 00:36:14 »
Kan ikke denne tråden forbeholdes mer eller mindre konkrete rykter om spiller inn/ut? Ønsketenkning kan vi ha i spillerønsker-tråden?  :)

Det var liksom meningen det ja.  :)

Ønsketenkning!  ;D
- Leif Olav

Somma27

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #935 på: Mars 04, 2011, 04:29:56 »
MARCHING ON TOGETHER!! skål

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #936 på: Mars 04, 2011, 06:29:15 »
Sitat
United boss Simon Grayson admits his moves in the loan market have been thwarted by injuries and suspensions in the Premier League.

While remaining tight-lipped over his targets, Grayson had confirmed he had a short-list of targets for the opening of the loan window, and following the Barnsley game last midweek he said he was ready to move.

"It's been a frustrating couple of weeks if I'm being honest," said the boss. "The circumstances have changed since I said I was confident of bringing someone in.

"We had deals which were arranged that are now not there at this moment time in because players are playing in their first teams. I'm not complaining about that because it shows the quality of the players that we had identified.

"I could easily go out and sign a player, but I've always said I'm not signing for signings sake. I'm only looking at the top end of the market for players who can make us better and I honestly believe there isn't many of those about.

"When you look back to January, the players we wanted weren't available at that time because teams were looking to get into the Europa League or looking to steer clear of relegation.

"When I look at the deals that were done then and some that are being done now I don't believe there is anyone we have missed out on. There's no one that I thought 'he would benefit us.'

"As it stands we're still speaking with people and I'd like to think something may happen, but I've always maintained that the squad I have has got us in a good position and has the quality and the
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #937 på: Mars 04, 2011, 10:50:45 »
Forklaring...

Blackpool’s Keith Southern was a target in January but manager Ian Holloway was unwilling to allow the 29-year-old out on loan.

Since then, he has returned to first-team action, while similar moves for Aston Villa’s Barry Bannan, Jordon Mutch of Birmingham City and Manchester City’s Michael Johnson – who Grayson watched last week for the reserves – have also been rebuffed due to the reluctance of their respective managers to allow them to leave.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #938 på: Mars 04, 2011, 13:28:42 »
Vi får jo intet! :(
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #939 på: Mars 05, 2011, 14:19:42 »
Ingen nye signeringer til kampen i dag heller. Er redd forsterkningene, som skulle kommet tidlig i januar, kan komme for sent til oss...

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #940 på: Mars 05, 2011, 14:34:57 »
Ingen nye signeringer til kampen i dag heller. Er redd forsterkningene, som skulle kommet tidlig i januar, kan komme for sent til oss...

Spørsmålet er om det er noen vits med "forsterkninger" nå, ettersom de vi har vært ute etter (som ville forsterket oss) ikke har kommet på grunn av ymse grunner. Føler vi står igjen med tredjesorteringsspillere som vel knapt vil forsterke oss. Da blir det lett unggutter fra klubber i PL med lite erfaring  :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #941 på: Mars 05, 2011, 14:59:40 »
Ingen nye signeringer til kampen i dag heller. Er redd forsterkningene, som skulle kommet tidlig i januar, kan komme for sent til oss...

Spørsmålet er om det er noen vits med "forsterkninger" nå, ettersom de vi har vært ute etter (som ville forsterket oss) ikke har kommet på grunn av ymse grunner. Føler vi står igjen med tredjesorteringsspillere som vel knapt vil forsterke oss. Da blir det lett unggutter fra klubber i PL med lite erfaring  :-\

auren

Helt klart enig med deg men det må jo stilles et STORT spørsmålstegn til hvordan de har gjort dette helt fra børjan av når vinduet åpnet. Jeg vil kalle det nesten krise at Leeds som så kalt storklubb ikke har fått til mere i kampen om spillerne. Spørsmålet kan vel også stilles om vi ikke burde godt utenfor de britiske øyer å forsøkt å få tak i noe der ute.

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ArneS

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #942 på: Mars 05, 2011, 17:36:51 »
Er jo bare å glemme Bannan når han spiller fra start i dag. Blir jo aldri lånt til oss.

Bannan er ikke på benken en gang i dag....
Den 17. mann

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #943 på: Mars 05, 2011, 18:38:24 »
Tja når ikke fikk Annan, så kansje Bannan kunne være noe. Stort nærmere kommer vi ihvertfall ikke Annan.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #944 på: Mars 05, 2011, 18:45:09 »
Ingen nye signeringer til kampen i dag heller. Er redd forsterkningene, som skulle kommet tidlig i januar, kan komme for sent til oss...

Spørsmålet er om det er noen vits med "forsterkninger" nå, ettersom de vi har vært ute etter (som ville forsterket oss) ikke har kommet på grunn av ymse grunner. Føler vi står igjen med tredjesorteringsspillere som vel knapt vil forsterke oss. Da blir det lett unggutter fra klubber i PL med lite erfaring  :-\

auren

Helt klart enig med deg men det må jo stilles et STORT spørsmålstegn til hvordan de har gjort dette helt fra børjan av når vinduet åpnet. Jeg vil kalle det nesten krise at Leeds som så kalt storklubb ikke har fått til mere i kampen om spillerne. Spørsmålet kan vel også stilles om vi ikke burde godt utenfor de britiske øyer å forsøkt å få tak i noe der ute.


Og hvem har skyld i dette..<+

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #945 på: Mars 05, 2011, 19:13:13 »
Ingen nye signeringer til kampen i dag heller. Er redd forsterkningene, som skulle kommet tidlig i januar, kan komme for sent til oss...

Spørsmålet er om det er noen vits med "forsterkninger" nå, ettersom de vi har vært ute etter (som ville forsterket oss) ikke har kommet på grunn av ymse grunner. Føler vi står igjen med tredjesorteringsspillere som vel knapt vil forsterke oss. Da blir det lett unggutter fra klubber i PL med lite erfaring  :-\

auren

Helt klart enig med deg men det må jo stilles et STORT spørsmålstegn til hvordan de har gjort dette helt fra børjan av når vinduet åpnet. Jeg vil kalle det nesten krise at Leeds som så kalt storklubb ikke har fått til mere i kampen om spillerne. Spørsmålet kan vel også stilles om vi ikke burde godt utenfor de britiske øyer å forsøkt å få tak i noe der ute.


Og hvem har skyld i dette..<+

Først og fremst så må Onkel skrue gi grønt lys til pengebingen, så går jeg ut ifra at leeds har noen speidere som sitter hjemme i soffaen med alle slags parabol utstyr og ser kamper fra hele verden hele dagen lang, så innviterer de Simon på taco en lørdag og ser på aktuelle kandidater.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Moaning on together

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #946 på: Mars 05, 2011, 22:39:54 »
Hva med Paul Dickov?

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #947 på: Mars 05, 2011, 22:41:33 »
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #948 på: Mars 05, 2011, 22:45:40 »

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
The Future Is Bright,
The Future Is White!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #950 på: Mars 06, 2011, 08:32:58 »
Hva med Paul Dickov?

er du full?
Høy?
Ã… nevne Dickov er egentlig et relevant spørsmål...den desperasjonen til Grayson  i å få tak i spillere som er nødløsninger er etter min mening helt patetisk.Signingen av Dickov ifjor er for meg noe av tidenes lavmål i klubben.Det er en gåte for meg at enkelte forsvarer dette gang på gang i forumet...jeg har sluttet med å være skuffet over de spillerne Grayson henter til klubben i panikk.. >:(

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #951 på: Mars 06, 2011, 09:10:28 »
Hva med Paul Dickov?

er du full?
Høy?
Ã… nevne Dickov er egentlig et relevant spørsmål...den desperasjonen til Grayson  i å få tak i spillere som er nødløsninger er etter min mening helt patetisk.Signingen av Dickov ifjor er for meg noe av tidenes lavmål i klubben.Det er en gåte for meg at enkelte forsvarer dette gang på gang i forumet...jeg har sluttet med å være skuffet over de spillerne Grayson henter til klubben i panikk.. >:(

Tror nok lånet av Dickov var like mye for personen Dickov som spilleren Dickov. Grayson visste at Dicov er 100% på trening og i kamp samt er en skikkelig nasty spiller.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #952 på: Mars 06, 2011, 10:33:28 »
Hva med Paul Dickov?

er du full?
Høy?
Ã… nevne Dickov er egentlig et relevant spørsmål...den desperasjonen til Grayson  i å få tak i spillere som er nødløsninger er etter min mening helt patetisk.Signingen av Dickov ifjor er for meg noe av tidenes lavmål i klubben.Det er en gåte for meg at enkelte forsvarer dette gang på gang i forumet...jeg har sluttet med å være skuffet over de spillerne Grayson henter til klubben i panikk.. >:(

Tror nok lånet av Dickov var like mye for personen Dickov som spilleren Dickov. Grayson visste at Dicov er 100% på trening og i kamp samt er en skikkelig nasty spiller.

Det var faktisk ganske klokt skrevet, man trenger noen for og skape litt guts i troppen. Om de så ikke får spille så sprer de i hvertfall guts og entusiasme til de som er utpå.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #953 på: Mars 06, 2011, 12:23:49 »
LUFC Grayson hoping for new recruit before Preston

Leeds United boss Simon Grayson is still hopeful of bringing in players and is hoping to add to his squad before the midweek trip to Preston.

Grayson has been searching for players to bolster his squad in the run in to the season but admitted last week that he is struggling to bring in the players good enough due to their commitments at their parent clubs.

Speaking after the 5-2 win over Doncaster, Grayson is still hoping to bring in someone ahead of the Preston game on Tuesday, 'I was ringing around yesterday (Friday) and will be ringing around tomorrow (Sunday), hopefully we might bring someone in but we will have to wait and see.'

Both Grayson and chairman Ken Bates have stated that they will only bring in players who will be good enough to go straight into the side and most probably from the Premier League.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=234042#ixzz1FokcjZYf
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #954 på: Mars 06, 2011, 13:39:27 »
Dette var vel Grayson hopeful til å få inn før Doncaster kampen også. For ikke så si før Swansea, Barnsley, Norwich, Coventry...
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #955 på: Mars 06, 2011, 13:43:46 »
Dette var vel Grayson hopeful til å få inn før Doncaster kampen også. For ikke så si før Swansea, Barnsley, Norwich, Coventry...

Ja, vi har vel hørt dette før  :)
Men vi er nærmere for hver gang!  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #956 på: Mars 06, 2011, 14:27:45 »
Hva med Paul Dickov?

er du full?
Høy?
Ã… nevne Dickov er egentlig et relevant spørsmål...den desperasjonen til Grayson  i å få tak i spillere som er nødløsninger er etter min mening helt patetisk.Signingen av Dickov ifjor er for meg noe av tidenes lavmål i klubben.Det er en gåte for meg at enkelte forsvarer dette gang på gang i forumet...jeg har sluttet med å være skuffet over de spillerne Grayson henter til klubben i panikk.. >:(

- Desperasjonen til Grayson!?? 

Jeg observerer faktisk ingen desperasjon og begynner å lure på om klubbens egentlige strategi er å satse på opprykk neste år.  En strategi jeg er skeptisk til og, ikke minst, noe man ikke kan gå offentlig ut med.  Det er mulig at en storsatsing i overgangsmarkedet til sommeren der lønnspolitikken går fløyten er det det vil satses på.

Dersom min mistanke kan stemme er mitt neste spørsmål:  Hvorfor satses det ikke på ungdommen fremfor å låne kortsiktig.  Det hadde vært langt enklere å forklare en plass midt på tabellen dersom de unge talentene hadde sluppet mer til.

Opprykk er fortsatt mulig, men sannsynlig at det må skje gjennom play-off.
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #957 på: Mars 06, 2011, 14:50:14 »
Opprykk er fortsatt mulig, men sannsynlig at det må skje gjennom play-off.

Vi er fem poeng bak, med 33 poeng igjen å spille om og flere av lagene rundt oss har begynt å gi fra seg poeng i "enkle" kamper - det er fortsatt fullt mulig å rykke direkte opp!  :)
Marching on together!

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #958 på: Mars 06, 2011, 15:21:22 »
Opprykk er fortsatt mulig, men sannsynlig at det må skje gjennom play-off.

Vi er fem poeng bak, med 33 poeng igjen å spille om og flere av lagene rundt oss har begynt å gi fra seg poeng i "enkle" kamper - det er fortsatt fullt mulig å rykke direkte opp!  :)
Enig. Avstanden til de foran er alt for liten til å gi opp.
Hekta på Leeds siden 1974

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #959 på: Mars 06, 2011, 17:29:13 »
LUFC Grayson hoping for new recruit before Preston

Leeds United boss Simon Grayson is still hopeful of bringing in players and is hoping to add to his squad before the midweek trip to Preston.

Grayson has been searching for players to bolster his squad in the run in to the season but admitted last week that he is struggling to bring in the players good enough due to their commitments at their parent clubs.

Speaking after the 5-2 win over Doncaster, Grayson is still hoping to bring in someone ahead of the Preston game on Tuesday, 'I was ringing around yesterday (Friday) and will be ringing around tomorrow (Sunday), hopefully we might bring someone in but we will have to wait and see.'

Both Grayson and chairman Ken Bates have stated that they will only bring in players who will be good enough to go straight into the side and most probably from the Premier League.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=234042#ixzz1FokcjZYf


Om vi skal ha inn/med ny spelar til preston kampen,so bør vel hansnart vera å sjå på treningsfeltet........
LIFE IS LEEDS