Skrevet av Emne: Troen på en retur til Premier League  (Lest 54646 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Troen på en retur til Premier League
« på: Januar 07, 2011, 11:14:51 »
Fy fa*n for en situasjon vi har satt oss selv i, ved starten av 2011!!!!

1. Vi har tilpasset oss NPC på en flott måte, og ligger på skuddhold til en fantastisk retur til Premier League.

2. Vi har så klare styrker og svakheter. Ryddes det opp i problemene må vi jo være gode nok til topp 2 i år.

3. Vi har en januarmåned til å forsterke oss på. Sitrer i kroppen bare at vi er kommet i en slik posisjon at vi linkes til spillere som Woodgate og Smith.

Vi nærmer oss, håpet er der. Men som det ble sagt i den fantastiske filmen "Frihetens regn": Håp er en farlig ting.

Da Eric Cantona (i 95 tror jeg), kom tilbake etter karatesparket, så jeg kampen på Skysports.

Da spilte de "Back on my feet again", når Cantona kom ut på banen (sorry scumhatere). Det ga frysninger....


Rykker vi opp, skal den ljome over hele Nord Norge. Men.... Håp er en farlig ting......Særlig for en Leeds-fan.
« Siste redigering: Januar 07, 2011, 11:18:13 av Kato »
 

Promotion 2010

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #1 på: Januar 07, 2011, 11:38:42 »
Jeg har troen.....og håpet!  :)

MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

pedro

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #2 på: Januar 07, 2011, 11:44:25 »
Eg har rimelig god tru på at detta går vegen nå i år. SG fikse detta greit ;)
Leedsomaniac

Sydhagen

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #3 på: Januar 07, 2011, 11:50:19 »

2. Vi har så klare styrker og svakheter. Ryddes det opp i problemene må vi jo være gode nok til topp 2 i år.


Her er en viktig ting. Vi VET helt klart hva som er våres svakheter.
Retter vi på dette med et par kvalitets lån/kjøp nå i Januar, så rykker vi opp! :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #4 på: Januar 07, 2011, 12:01:18 »
Ja,denne følelsen eg har i kroppen er fantastisk,Leeds are back!!
I år har besøkene på Elland Road vært de gøyeste siden eg såg oss banke Locomotiv Moskva,og vi trodde vi skulle "rule" i England og Europa i årevis. Den døde Elland Road fra 2000-tallet er erstattet med den elektriske optimistiske som eg sårt har savnet.

No e det bare å håpe at fremtiden blir hvit og full av små,så store,triumfer.Derfor må vi i januar investere for fremtiden i spillere som kan gjør oss god ett nivå høyere,og da mener eg det blir heilt riv ruskande galt å hente tilbake Smith eller Woodgate,som tilhører fortiden og historien 8)

auren

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #5 på: Januar 07, 2011, 12:28:58 »
Hva har skjedd? Hvorfor så optimistiske alle?

Jeg er dessverre stygt redd for at vi fortsatt kommer til å lekke som en gammel oldis resten av sesongen, og selv om vi styrker stallen med en defansiv midtbanespiller og ENDA en midtstopper så har det lite å si, ettersom det tydeligvis er forsvarsorganiseringen det kommer an på. Vi må få inn en defansiv ressurs i trenerapparatet. Hvis ikke, så blir det neppe opprykk.

Og som vi alle vet: Rykker ikke Leeds direkte opp, så kan vi glemme opprykk via play off.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ferre

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #6 på: Januar 07, 2011, 12:46:00 »
Hva har skjedd? Hvorfor så optimistiske alle?

Jeg er dessverre stygt redd for at vi fortsatt kommer til å lekke som en gammel oldis resten av sesongen, og selv om vi styrker stallen med en defansiv midtbanespiller og ENDA en midtstopper så har det lite å si, ettersom det tydeligvis er forsvarsorganiseringen det kommer an på. Vi må få inn en defansiv ressurs i trenerapparatet. Hvis ikke, så blir det neppe opprykk.

Og som vi alle vet: Rykker ikke Leeds direkte opp, så kan vi glemme opprykk via play off.

auren



Helt enig, auren! Vi bør nok forsterke med defensive spillere, men det vi virkelig trenger nå er en som kan ta tak i den defensive organiseringen. Grayson & co virker ikke å ha snøring for øyeblikket...

Bjorn

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #7 på: Januar 07, 2011, 12:56:03 »
Jeg har en moderat tro på at dette går veien. Spennende å se hvordan vi til uka klarer å hamle opp med lagene på nedre del av tabellen igjen. Alle kamper kan bli utslagsgivende fremover. Har en følelse at det vil være kort vei mellom opprykk og nedrykk på slutten av sesongen. Håper vi er på den gode siden..  ;D
Marching On! 4276

Jon R

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #8 på: Januar 07, 2011, 13:12:41 »
Vi har hatt to alvorlige down perioder siste året. Den første varte ca 3 mnd og den neste knappe halvannen. Med tre poeng på fire kamper må vi vel sies å kunne være godt på vei inn i den tredje.
Mye avhenger av hvilke transfers Grayson foretar seg de neste ukene og hvor langt tid han bruker på å oss tilbake på vinnersporet denne gang. Synes Grayson har gjort mange rare taktiske valg siste ukene som kan ha påvirket poengfangsten i negativ retning, og jeg er derfor noe bekymret for den videre utviklingen i 2011.  :-\
Jon R.

jarle

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #9 på: Januar 07, 2011, 13:14:27 »
Vi har hatt to alvorlige down perioder siste året. Den første varte ca 3 mnd og den neste knappe halvannen. Med tre poeng på fire kamper må vi vel sies å kunne være godt på vei inn i den tredje.
Mye avhenger av hvilke transfers Grayson foretar seg de neste ukene og hvor langt tid han bruker på å oss tilbake på vinnersporet denne gang. Synes Grayson har gjort mange rare taktiske valg siste ukene som kan ha påvirket poengfangsten i negativ retning, og jeg er derfor noe bekymret for den videre utviklingen i 2011.  :-\


Enig... vi sleit med Kilkenny ute.. Kilkenny kom inn og ting ble meget bra... Så ble Kilkenny satt ut igjen... rett før han skulle på "ferie"? HALLO!!!

Runar

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #10 på: Januar 07, 2011, 13:23:02 »
Jeg har troen, jeg forventer faktisk at vi skal være med å realistisk kunne konkurrere om et opprykk i mai.

Sannsynligheten for at det skjer krever først å fremst at vi rydder litt i egne rekker - endel daukjøtt må vekk og "pure class" må inn. Stoppere som ikke holder mål eller som Grayson vurderer som gode nok lengre må faktisk finne seg nye klubber. Nayls, Bromby, Crowe, Lubo, inn må det komme en stopper som holder nivået over men som av ulike grunner er tilgjengelig for et NpC lag. Det kan være en type Woody, det kunne vært en Nordtveit - det kan være en stopper med international erfaring men som er fanget i en liga som er tom for cash (Wæhler). Så må Grayson faktisk skaffe seg nok kompetanse om defensiv organisere. Jeg kritiserte han mye i fjor for å være så markeringsorientert. I år ser det ut til at vi har nærment oss sone i større grad, men har ikke sett så mange kamper så det er en påstand som sikkert kan bestrides.

Ellers så må det inn en sentralmidtbanespiller, enten en "Annan" lignene spiller som er kvikk og rydder unna og hindrer overganger imot. Eller en bedre all rounder enn Johnson. Savnet av Kilkenny blir stort nå i januar, uten han så blir det vanskeligere å få i gang et mer variert pasningsspill, med mindre Nunez kan gjøre den jobben.

Ã…rets NpC er ikke spesielt imponerende i kvalitet. Cardiff har klasse i sitt lag, men lever ikke helt opp til forventingene. QPR taper sjelden, men de er ikke bedre enn at vi slo den komfortabelt... Resten er mye hummer og kanari, så jeg mener at vi har alle forutsetniger for å kunne være med helt inn
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #11 på: Januar 07, 2011, 13:26:13 »
Fy fa*n for en situasjon vi har satt oss selv i, ved starten av 2011!!!!

1. Vi har tilpasset oss NPC på en flott måte, og ligger på skuddhold til en fantastisk retur til Premier League.

2. Vi har så klare styrker og svakheter. Ryddes det opp i problemene må vi jo være gode nok til topp 2 i år.

3. Vi har en januarmåned til å forsterke oss på. Sitrer i kroppen bare at vi er kommet i en slik posisjon at vi linkes til spillere som Woodgate og Smith.

Vi nærmer oss, håpet er der. Men som det ble sagt i den fantastiske filmen "Frihetens regn": Håp er en farlig ting.

Da Eric Cantona (i 95 tror jeg), kom tilbake etter karatesparket, så jeg kampen på Skysports.

Da spilte de "Back on my feet again", når Cantona kom ut på banen (sorry scumhatere). Det ga frysninger....


Rykker vi opp, skal den ljome over hele Nord Norge. Men.... Håp er en farlig ting......Særlig for en Leeds-fan.





Knallbra innlegg og jeg er svak for følgende; håp er farlig, særlig for en Leeds fan"!! Det er for farao rene poesien... :)
Yeboahs vitne

Karl Hot Shot

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #12 på: Januar 07, 2011, 15:00:56 »
Det må ryddes opp i forsvaret. Kanskje må det handles hele fire nye forsvarsspillere som holder mål, for at laget skal få trygghet igjen. Men det er vel Grayson klar over?
 

Hobben

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #13 på: Januar 07, 2011, 15:11:07 »
Har absolutt troa på ein playoff finale om vi klarer å få inn to gode midtstoppere. Men, i playoffen tror jeg vi vil ryke for evt Cardiff om de tar den ene plassen! Kommer vi helt til finalen, taper vi også! Men, ikke verst får et nyopprykka lag å spille playoff første året!
Rogaland Whites

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #14 på: Januar 07, 2011, 15:35:49 »
Fy fa*n for en situasjon vi har satt oss selv i, ved starten av 2011!!!!

1. Vi har tilpasset oss NPC på en flott måte, og ligger på skuddhold til en fantastisk retur til Premier League.

2. Vi har så klare styrker og svakheter. Ryddes det opp i problemene må vi jo være gode nok til topp 2 i år.

3. Vi har en januarmåned til å forsterke oss på. Sitrer i kroppen bare at vi er kommet i en slik posisjon at vi linkes til spillere som Woodgate og Smith.

Vi nærmer oss, håpet er der. Men som det ble sagt i den fantastiske filmen "Frihetens regn": Håp er en farlig ting.

Da Eric Cantona (i 95 tror jeg), kom tilbake etter karatesparket, så jeg kampen på Skysports.

Da spilte de "Back on my feet again", når Cantona kom ut på banen (sorry scumhatere). Det ga frysninger....


Rykker vi opp, skal den ljome over hele Nord Norge. Men.... Håp er en farlig ting......Særlig for en Leeds-fan.

Enig i punkt 1-3, punkt 4; har ikke sett filmen, punkt 5 og 6; glemmesak, punkt 7;  ;D

Burnleytur bestillt og regner med å oppleve opprykk nr. 2 på rad ringside 8)

lojosang

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #15 på: Januar 07, 2011, 16:10:21 »
punkt 4; har ikke sett filmen,

HVA! En av filmhistoriens aller beste, flere hestehoder foran Gudfaren.  ;D
Nesten gratis på play. Orginal tittel The Shawshank Redemption. Løp og kjøp!

Får vi på plass en defensiv midtbanespiller tror jeg vi er med og kjemper om de to øverste plassene. Selv uten forsterkninger bør et nytt finaletap i Playoff være innen rekkevidde.

Eller godt å se optimismen råde på forumet til tross for en liten formsvikt både hos Leeds og i Euforisentraene hos Jon og Auren.  ;D

- Leif Olav

euphor9

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #16 på: Januar 07, 2011, 16:16:18 »
punkt 4; har ikke sett filmen,

HVA! En av filmhistoriens aller beste, flere hestehoder foran Gudfaren.  ;D
Nesten gratis på play. Orginal tittel The Shawshank Redemption. Løp og kjøp!

Får vi på plass en defensiv midtbanespiller tror jeg vi er med og kjemper om de to øverste plassene. Selv uten forsterkninger bør et nytt finaletap i Playoff være innen rekkevidde.

Eller godt å se optimismen råde på forumet til tross for en liten formsvikt både hos Leeds og i Euforisentraene hos Jon og Auren.  ;D



Her må jeg si meg enig med Lojosang.  Denne må du se Rudi http://www.imdb.com/title/tt0111161/

Med tanke på ustabiliteten til Leeds så venter jeg med å håpe på opprykk,men alt er mulig.

pedro

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #17 på: Januar 07, 2011, 18:04:58 »
Det er deilig å håpe, men man skal ikke ha for store forhåpninger heller. Mitt håp som Castle fan er fremdeles å unngå nedrykk selvom vi nå ligger på en fin 8.plass.

ja for opprykk vil vel bli vanskelig for dere i år :o
Leedsomaniac

sportcarl1

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #18 på: Januar 07, 2011, 19:05:11 »
Det er deilig å håpe, men man skal ikke ha for store forhåpninger heller. Mitt håp som Castle fan er fremdeles å unngå nedrykk selvom vi nå ligger på en fin 8.plass.



ni kommer klara er kvar med bravur, ni är som leeds fast en division högre, vi har bechio som pålitlig målskytt ni har caroll, vihar flera duktiga mittfältare som levererar framåt som snoddy howson och gradel, det har ni med i nolan och några till, vi har fantastiska fans, ni har bland de bästa fansen i Pl, ni har våra svagheter med det vill säga ojämnhet och försvaret
 

Kato

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #19 på: Januar 07, 2011, 20:21:34 »
Det er deilig å håpe, men man skal ikke ha for store forhåpninger heller. Mitt håp som Castle fan er fremdeles å unngå nedrykk selvom vi nå ligger på en fin 8.plass.



ni kommer klara er kvar med bravur, ni är som leeds fast en division högre, vi har bechio som pålitlig målskytt ni har caroll, vihar flera duktiga mittfältare som levererar framåt som snoddy howson och gradel, det har ni med i nolan och några till, vi har fantastiska fans, ni har bland de bästa fansen i Pl, ni har våra svagheter med det vill säga ojämnhet och försvaret

Jepp. Likhetene er faktisk ganske store mellom klubbene. Forskjellen er kvaliteten på spillerne.

Samt kvaliteten på manageren. Grayson går Pardew en høy gang
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #20 på: Januar 07, 2011, 22:10:38 »
Det er deilig å håpe, men man skal ikke ha for store forhåpninger heller. Mitt håp som Castle fan er fremdeles å unngå nedrykk selvom vi nå ligger på en fin 8.plass.



ni kommer klara er kvar med bravur, ni är som leeds fast en division högre, vi har bechio som pålitlig målskytt ni har caroll, vihar flera duktiga mittfältare som levererar framåt som snoddy howson och gradel, det har ni med i nolan och några till, vi har fantastiska fans, ni har bland de bästa fansen i Pl, ni har våra svagheter med det vill säga ojämnhet och försvaret

Jepp. Likhetene er faktisk ganske store mellom klubbene. Forskjellen er kvaliteten på spillerne.

Samt kvaliteten på manageren. Grayson går Pardew en høy gang

Hadde glatt gått med på det for 2 uker siden, men etter seierne de to siste seierne tror jeg faktisk mannen har hjerne og er litt i tvil om hvem jeg skal rangere best av de nevnte.
Tror du skal vente litt lenger enn 2 uker med å bedømme dette. Men det er merkverdig å se hvor like klubbene er når du framstiller det slik sportcarl1.
:)

ArneS

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #21 på: Januar 08, 2011, 19:42:06 »
Klart vi rykker opp!  Ikke nødvendigvis denne sesongen, men neste...eller neste.....eller neste.
Den 17. mann

jarle

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #22 på: Januar 08, 2011, 19:50:57 »
Klart vi rykker opp!  Ikke nødvendigvis denne sesongen, men neste...eller neste.....eller neste.

Vel, det blir det samme som å si at Newcastle vinner serien, kanskje ikke i år, men om 2 eller kanskje 30.


Ta en pause a Gambi... fatter ike hva du maser om her på et Leeds forum...
Velkommen den dagen vi spiller mot Newcastle...

Bye bye...

ArneS

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #23 på: Januar 08, 2011, 19:54:24 »
Klart vi rykker opp!  Ikke nødvendigvis denne sesongen, men neste...eller neste.....eller neste.

Vel, det blir det samme som å si at Newcastle vinner serien, kanskje ikke i år, men om 2 eller kanskje 30.

Vi rykker opp før Newcastle vinner PL....og ihvertfall før Stevenage rykker opp fra league 2
Den 17. mann

Dennis

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #24 på: Januar 08, 2011, 20:01:37 »
Ekke lenge siden dere klarte dere uten meg i 5 måneder så nå får dere jammen greie å ha meg den tapte tiden! ;)

Poenget er at du spammer Ordet er Fritt, Gambi. Det er ikke ønskelig og så vidt jeg vet, har du fått beskjed om dette fra andre moderatorer opptil flere ganger.

Flere skriver at du gjerne må få være her inne - skapsupporter som du er - men hvorfor skriver du i tråden om hvilke spillere vi ønsker til klubben vår eller har halvparten av de siste innleggene i en tråd om hvorvidt vi har troen på at vi kan nå PL igjen...?
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #25 på: Januar 08, 2011, 20:24:40 »
Ekke lenge siden dere klarte dere uten meg i 5 måneder så nå får dere jammen greie å ha meg den tapte tiden! ;)

Poenget er at du spammer Ordet er Fritt, Gambi. Det er ikke ønskelig og så vidt jeg vet, har du fått beskjed om dette fra andre moderatorer opptil flere ganger.

Flere skriver at du gjerne må få være her inne - skapsupporter som du er - men hvorfor skriver du i tråden om hvilke spillere vi ønsker til klubben vår eller har halvparten av de siste innleggene i en tråd om hvorvidt vi har troen på at vi kan nå PL igjen...?

Dette er et forum FOR Leeds fans, IKKE magpies fans! Punktum!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Pleinar

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #26 på: Januar 08, 2011, 20:45:37 »
Har vi nok poeng nå til å være sikker på å ikke rykke ned?

Jeg er fornøyd med det jeg.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Tom S

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #27 på: Januar 08, 2011, 20:47:20 »
Har vi nok poeng nå til å være sikker på å ikke rykke ned?

Jeg er fornøyd med det jeg.

Det er lov å flytte ambisjonslista i tråd med prestasjonene til laget ;)
COME ON LEEDS !!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #28 på: Januar 08, 2011, 20:49:56 »
Har vi nok poeng nå til å være sikker på å ikke rykke ned?

Jeg er fornøyd med det jeg.

Det er lov å flytte ambisjonslista i tråd med prestasjonene til laget ;)

Ja, og det bør man selvfølgelig også gjøre! :)
Men nå kan det bli spennende å se; hva er folk sine ambisjoner/håp for Leeds denne sesongen?
I forhold til hvordan vi har prestert til nå, mener jeg at vi må satse på minst play off! :)

Tom S

Sv: Troen på en retur til Premier League
« Svar #29 på: Januar 08, 2011, 20:53:06 »
Har vi nok poeng nå til å være sikker på å ikke rykke ned?

Jeg er fornøyd med det jeg.

Det er lov å flytte ambisjonslista i tråd med prestasjonene til laget ;)

Ja, og det bør man selvfølgelig også gjøre! :)
Men nå kan det bli spennende å se; hva er folk sine ambisjoner/håp for Leeds denne sesongen?
I forhold til hvordan vi har prestert til nå, mener jeg at vi må satse på minst play off! :)

Enig.

Ved sesongstart var mitt håp at vi skulle klare å gjere ein god figur, bevise at vi var gode nok for divisjonen og nivået --> topp 10.

No etter vel halvspilt sesong er mitt håp topp 6.
COME ON LEEDS !!