FA CUP 3.RUNDE - REPLAY: LEEDS UNITED vs ARSENAL, 19/1 2011, kl 21.00 =OFFISIELT

Started by Promotion 2010, January 10, 2011, 14:20:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

testo

Quote from: Booz on January 19, 2011, 21:55:30
ahhh ENDELIG en pc!
Sitter ute på Statfjord B og har følgt med 1 omgangen på tekst-tv, ikke noe og anbefale :P
Men fant meg en ledig pc nå!

MOT!
Leit etter Fjellhaugen..Han er visst ute i sjøen han også, og han har tv :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ArneS

Vi ligger under for et bedre lag.  Må heve oss i andre - men det skal vi ha kapasitet til!   Somma inn, trykk på framover, og håp at kontringene til Gunners ikke gir uttelling.
Den 17. mann

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

newsome

kilgallon

Quote from: Cannavaro on January 19, 2011, 21:54:09
Vi kom litt mer med etter scoringa.  Spørs om vi klarer det i 2.omg.
Blir positivt overrasket om vi klarer et anstendig resultat her.  Det er en kamp på
Arsenals premisser, hvor dårlige/ukonsentrerte de er på den siste halvdelen av banen
eller i deres forsvar (uoppmerksomme).  Klarer vi forstyrre og presse riktig på egen halvdel så er mye gjort og Arse kan gå sure, og ja jeg håper det kan være kampbildet i 2.omg.  Kan vi klare å skape noe mer fremover/komme til avslutninger så kan det bli mer spennende.  Ellers som sagt ; handler det meste om hva Arse foretar seg  og gjør i denne kampen....
Enig i det meste. Det er voldsomt så stor forskjell det gjør at Nasri spiller og at han er i det spillhumør som han er i dag. Det virker farlig hver gang han har ballen. Vi blir nødt til å kjempe dem ut av kampen og få gang i kantspillet vårt. Snoddy er våres Nasri, så vi skal ha mere gang i han.

Blank_File

Jeg forsvarte Parker i forrige kamp og gjør det til dels i dag også siden dette er hans andre kamp etter så uendelig med lenge ute med skade. Men ALT skjer på venstra vår i dag, og særlig på andre målet er det rett og slett skandale. Jeg kan tåle at en av våre backer ikke holder følge, men at det blir gjort så til de grader gale valg bak der er synd. Det hjelper ikke akkurat med en svak Watt på vingen foran.

Det positive er derimot Connolly henger meget bra med. Det skjer i det hele tatt lite på hans side der også Snodgrass gjør en god defensiv jobb.

Paynter er dårlig i press og Watt har bommet på ALT han foretatt seg. Mener begge disse bør byttes til fordel for Somma og tilfeldig hest.

Andersen

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

SveinArve

Quote from: Sterland on January 19, 2011, 21:58:09
Quote from: euphor9 on January 19, 2011, 21:54:24
Quote from: Sterland on January 19, 2011, 21:52:10
Noen som har en link til en stabil stream-link. Ser på en Weetle-kanal, hakker som bare f...

http://atdhe.net/32820/watch-leeds-united-vs-arsenal

Flott. Mange takk!

http://www.tvoo.eu/ch11.html

Ser noen vil ha innpå McCormack??? Den mannen har jo ikkje vist nokke som helst i Leeds-drakta! Og etter "feiringen" etter Somma målet mot Scunthorpe, så har jeg fått den mannen heilt oppi halsen... Gleder meg til Nunez kommer tilbake fra Sør-Amerika :D
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

MacMurder

Haugsland

Quote from: testo on January 19, 2011, 21:58:26
Quote from: Booz on January 19, 2011, 21:55:30
ahhh ENDELIG en pc!
Sitter ute på Statfjord B og har følgt med 1 omgangen på tekst-tv, ikke noe og anbefale :P
Men fant meg en ledig pc nå!

MOT!
Leit etter Fjellhaugen..Han er visst ute i sjøen han også, og han har tv :D

hehe skal kalle han opp på PA anlegget :P

jarle

Det går litt fort for oss... vi mangler tempo.
Samtidig er vi litt dårlig organisert, tørr ikke stå opp.

Parker... hmmm han gjør mye merkelig, så dere mnår han støter opp i en bevegelse og legger det hullet bak seg, hvir kommer ballen? lilleputt nivå
Paynter...feil mann...
Brad... sykt skudd... men for treg på dette nivået, ikke en mann for PL

Watt, Gradel, Snoody og resten bak har klart seg bra... Kasper say no more...
Howson... må heve seg i andre omg...

2 omg... klar ..

sveifors

Quote from: Blank_File on January 19, 2011, 22:01:11
Jeg forsvarte Parker i forrige kamp og gjør det til dels i dag også siden dette er hans andre kamp etter så uendelig med lenge ute med skade. Men ALT skjer på venstra vår i dag, og særlig på andre målet er det rett og slett skandale. Jeg kan tåle at en av våre backer ikke holder følge, men at det blir gjort så til de grader gale valg bak der er synd. Det hjelper ikke akkurat med en svak Watt på vingen foran.

Det positive er derimot Connolly henger meget bra med. Det skjer i det hele tatt lite på hans side der også Snodgrass gjør en god defensiv jobb.

Paynter er dårlig i press og Watt har bommet på ALT han foretatt seg. Mener begge disse bør byttes til fordel for Somma og tilfeldig hest.

Begge målene var ikke hans:

nr 1 mål. En sløv Johnson som ikke følger løpet til Nasri og stopper opp

nr 2 mål. Elendig klarering av OBrian rett i føttene på Sagna
Sveifors

testo

Terje

testo

Terje

LEO

hvor er Parker , nok engang kommer Arsenal igjennom og de er på blank.

hobberst jr.

Som chelsea supporter trodde jeg aldri jeg skulle si dette men ; Come on Leeds !  :D
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

sveifors

Kasper sine fantastiske redninger gjør vel at han snart blir oppkjøpt
Sveifors

testo

Quote from: chelseafan14 on January 19, 2011, 22:06:34
Som chelsea supporter trodde jeg aldri jeg skulle si dette men ; Come on Leeds !  :D

Smisker med broren din du  :D
Terje

sveifors

Quote from: chelseafan14 on January 19, 2011, 22:06:34

Snart står dere for tur  ;)
Sveifors

ArneS

Eggen:  "Den ballen spretter Leeds' vei".    Skjedde ikke  en eneste gang i 1. omgang.  MOT
Den 17. mann

hobberst jr.

Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Andersen

hobberst jr.

- John Terry

Fripp

Quote from: ArneS on January 19, 2011, 22:07:54
Eggen:  "Den ballen spretter Leeds' vei".    Skjedde ikke  en eneste gang i 1. omgang.  MOT

Eggen har ikke peiling!

testo

Terje

Andersen