FA CUP 3.RUNDE - REPLAY: LEEDS UNITED vs ARSENAL, 19/1 2011, kl 21.00 =OFFISIELT

Started by Promotion 2010, January 10, 2011, 14:20:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

testo

Quote from: fmtj on January 19, 2011, 22:54:03
Quote from: chelseafan14 on January 19, 2011, 22:52:53
Dean har en uffatelig respekt for Fabregas Og Van-Persie, Ã... det prøver han ikke å sjule ..

En feig dommer synes jeg!!
apatisk vil jeg si om denne London dommern :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Quote from: Oggy on January 19, 2011, 22:57:26
Håper Parker ikke blir god nok for laget mer i år.
Vi sliter mye på den siden, men d er ikke bare hans feil.

Howson usynlig utover i kampen.

Vi mangler: TEMPO i spillet !!!!!!!!!!!!!!!

Gi oss en ny spiss, Billy en stor skuffelse.

Ny spiss???
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

tobn på tur

At det ikke går an å markere spillere i feltet. Russern fikk stå helt alene flere ganger, det samme med RvP på siste målet. Men gjort er gjort.

Uansett veldig stolt av gutta. Nå er det fullt fokus på serien. LEEDS ARE GOING UP!

SDalen

Quote from: Oggy on January 19, 2011, 22:57:26
Håper Parker ikke blir god nok for laget mer i år.
Vi sliter mye på den siden, men d er ikke bare hans feil.

Howson usynlig utover i kampen.

Vi mangler: TEMPO i spillet !!!!!!!!!!!!!!!

Gi oss en ny spiss, Billy en stor skuffelse.

Kan ikke spille over evne heller, viktig å spille i et tempo spillerne klarer! Men bør spille ball litt fortere i enkelte tilfeller, ikke gå så lenge..
Rogaland whites!

Leechap

Vel blåst - ikke noe å skamme seg over. En bekymring overstått, da blir det vel ingen dip i formen denne gangen? Nivået til Portsmouth er mer i vår gate, da blir det vel 3 poeng?
Legger man spillernes "verdi" til sammen, havner vektskåla utrolig skjevt. Nasri i seg selv har vel en "verdi" lik alle 11 på Leeds pluss reserver?  
Arsenal får det servert etter fem minutter og Leeds må jage ball. Klasseforskjell til tider når Arsenal spiller pasninger og Leeds må løpe imellom for å skaffe seg ball.

GeirO

Skuffende kamp!
Ikke over at vi taper mot et godt Arsenal, men at det var SÃ... stor forskjell mellom lagene. Lover ikke godt for et  evt. opprykk.

Positivt i dag:
- Målet til BJ
- Gal stemning på tribunen. Herlig.
MOT

newsome

Vi tapte mot et bedre lag.

Synes vi har vært imponerende god mot PLs beste lag over to kamper.

Stolt over å være Leeds supporter!!!!!

All honnør til spillerne.De ga alt.

MOT

Joe Jordan

Greit tap. Ekstrem forskjell i tempo og teknikk, Gunners på 90% og Leeds på 120% og blir dermed HELT utkjørt på slutten, som forventet.

Hører programlederne er sikre på at Schmeichel går til en storklubb om ikke lenge...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sterland

Til Paynters forsvar.. dette var en meget utakknemlig kamp, absolutt ingen innlegg fra kantene av kvalitet (bortsett fra ett, hvor han var nær på å putte). Kliss alene, midtbanen ble overspilt til de grader. Sier ikke at han gjorde en god kamp, men det er litt tidlig å dømme han. Makker Gradel gjorde en fin match, men han har et helt annet bevegelsesmønster i spillet sitt.

Joensen

Nå har vi kun ligaen å kjempe for og det er vel engentlig like greit at det ikke blir flere kamper utenom ligakampene,blir mange tøffe kamper framover og meget spennende :)

AllWhiteTøyen

Quote from: Leechap on January 19, 2011, 23:00:14
Vel blåst - ikke noe å skamme seg over. En bekymring overstått, da blir det vel ingen dip i formen denne gangen?
Så veldig enig! Hørte kun kampen, men ettersom jeg forstod var det ingen av våre nøkkelspillere som var eksepsjonelle i denne kampen (muligens at noen lar seg blende av målet til transferlistede Bradley). Ergo er det ingen storklubber i PL som kommer til å åpne lommeboka pga denne kampen.
Håper bare at skaden til Andy ikke er alvorlig....

newsome

kongsmo

grei kamp av leeds, klasseforskjell på lagene, er ikke annet å vente, svært uheldig å få en imot så tidlig i kampen.

forskjellen på arsenal gjorde nasri og delvis sagna som gjorde livet til gradel litt vanskeligere!!

forskjellen på leeds sto parker og paynter for, i negativ mening.
parker har stor skyld i mål nr.2 og 3 imot, paynter er lat og jager/presser svært lite, ingen av de er gode nok.
somma må være foran ham i spiss rollen etter becchio.

parker er ikke god nok eller ikke match fit enda, glad for at vi har mcCartney tilbake på lån ut sesongen  :)

det eneste som teller nå er 3 poeng mot pompey. utrolig viktig med 3 poeng før pausen på 10 dager.

ellers så gjør sam og delvis somma fine inn hopp, og det er fint å ta med seg  :)

tre poeng på lørdag, up we go     

MOT
"SNIFFER"

Blank_File

Paynter var ikke god, men om hvor i all verden var Somma? Selvfølgelig en utakknemlig kamp, men Somma kan ikke erstatte Becchio/Paynter. Han er ikke akkurat noe arbeidsjern og ingen duellspiller.

Syns heller ikke vi har noe særlig å bekymre oss for i forsvarsrekka lenger i forhold til at det er McCartney som hører hjemme på venstreback. Problemet er at strekket mellom midten og forsvaret er for stort.

Føler heller ikke at det er riktig å henge ut enkeltspillere i dag. Vi er naturligvis ikke på Arsenals nivå enda på en stund!

MOT!

asLeeds

ups,ka gjer eg no???
hadde gjort meg klar for #nud# runde på byn..
kun me LEEDS slips og klokke.....
jaja, får gå å legge meg då ;D
DALHEIM WHITES

MOT

Quote from: asLeeds on January 19, 2011, 23:19:15
ups,ka gjer eg no???
hadde gjort meg klar for #nud# runde på byn..
kun me LEEDS slips og klokke.....
jaja, får gå å legge meg då ;D

hahaha :D

Sterland

Når en ser hvordan små teknikere som Nasri herjer mot oss, må en kunne spørre seg om ikke Nunez kunne fungere i en tilsvarende rolle i Leeds. Han virket lovende

asLeeds

Quote from: Sterland on January 19, 2011, 23:25:34
Når en ser hvordan små teknikere som Nasri herjer mot oss, må en kunne spørre seg om ikke Nunez kunne fungere i en tilsvarende rolle i Leeds. Han virket lovende

tenke du på Numes??
gløm da.ifølge " ekspertene" her inne ,  mangle han 1,67cm...
DALHEIM WHITES

kalle_92

Quote from: asLeeds on January 19, 2011, 23:28:32
Quote from: Sterland on January 19, 2011, 23:25:34

tenke du på Numes??
gløm da.ifølge " ekspertene" her inne ,  mangle han 1,67cm...

Han må kanskje bli vant til championshipfotball, det er mulig. Men jeg har absolutt troen på at Ramon kan få til noe. Han er en god avslutter, og tilrettelegger - av det jeg har sett av han i et par landskamper.

martind

Utrolig stolt over å være Leeds supporter idag. Vi taper mot et bedre lag, men de på banen og de på tribunen gir alt de har hele kampen. Ingen kan si noe på innsatsen til gutta idag. Men det er et par av de som virkelig utmerker seg idag. Max Gradel løper og løper og løper hele kampen. Utrolig imponert over innstillingen hans idag. Det samme gjør Snoddy i store deler av  kampen. Et utrolig defensivt løp når han avverger en scoring på slutten idag. Kasper gjør en god kamp i buter, selv om han muligens kunne tatt 2-0 scoringen!

Nå satser vi fullt videre og knuser Pompey til helgen!!!

Marching on together folkens!!
MOT!! We are Leeds!

oivindh

Den store forskjellen på lagene er jo tempo, bevegelse og teknikk. Ars er jo
Englands Barca...  

Karakter:

Schmeicel 8
Parker Håpløs
Bruce 7
O'Brien 7
Connolly 6
Howson 5
Snoddy 5
BJ 6
Watt 6
Paynter: Ingen karakter, da han aldri var nær ballen
Gradel 8

Det som irriterer mer er å se engasjementet til Parker.. Konstant ute av posisjon,
og har kun krabbegir. Ta en titt på mål 2 til Ars.. Han gidder IKKE engang å støte på
selv om det er hans mann, og når skuddet kommer, snur han bare RÆÆÆVA til.. Håpløst..

Men det er en fryd at vi har spillere som Schmeichel og Gradel. Gradel blir jo aldri sliten heller  ;D

peder

Resultatet ble vel som forventet, men jeg sitter igjen med en førelse om at det vi trenger mest er ett midtbaneanker og litt hurtighet i forsvar og for guds skyld, kvitt oss med Paynter han har ingenting å tilføre dette laget.

jarle

Quote from: oivindh on January 19, 2011, 23:32:08
Englands Barca...  

Karakter:

Schmeicel 8
Parker Håpløs
Bruce 7
O'Brien 7
Connolly 6
Howson 5
Snoddy 5
BJ 6
Watt 6
Gradel 8

Det som irriterer mer er å se engasjementet til Parker.. Konstant ute av posisjon,
og har kun krabbegir. Ta en titt på mål 2 til Ars.. Han gidder IKKE engang å støte på
selv om det er hans mann, og når skuddet kommer, snur han bare RÆÆÆVA til.. Håpløst..

Men det er en fryd at vi har spillere som Schmeichel og Gradel. Gradel blir jo aldri sliten heller  ;D

Gi meg et par tøfler og en hvit drakt og jeg skulle prestert bedre en Paynter...
Ufattelig dårlig..

Parker... alt han gjør er ikke feil... men han gjør så mye alvorlige feil at det blir ja...HELT FEIL!

kongsmo

Quote from: jarle on January 19, 2011, 23:56:51
Quote from: oivindh on January 19, 2011, 23:32:08
Englands Barca...  

Karakter:

Schmeicel 8
Parker Håpløs
Bruce 7
O'Brien 7
Connolly 6
Howson 5
Snoddy 5
BJ 6
Watt 6
Gradel 8

Gi meg et par tøfler og en hvit drakt og jeg skulle prestert bedre en Paynter...
Ufattelig dårlig..

Parker... alt han gjør er ikke feil... men han gjør så mye alvorlige feil at det blir ja...HELT FEIL!

Helt enig Jarle....Kunne ikke sagt det bedre selv  ;D
"SNIFFER"

Dennis

Først og fremst: Vi taper for et lag som har et langt høyere maksnivå enn oss. Dagens Arsenal-benk kunne skremt de aller fleste motstandere. Dog likte jeg innsatsen helt i starten av kampen. Den tydet på at Leeds i det minste skulle bite fra seg, men en noe (u)heldig scoring tidlig, gjør at mye av luften siver ut av ballongen og gjør kampforløpet mer jagende enn sprudlende for Leeds' del.

Likevel er jeg skuffet over måten vi taper kampen på. Enda en gang er det personlige feil som står i fokus i det bakre leddet, mens den kollektive defensive organiseringen på midtbanen var altfor svak kampen igjennom. Arsenal er et vandrende og ekstremt ballsikkert lag, da nytter det ikke at kun Howson og Johnson skal beskytte forsvaret.

Kasper Schmeichel - 6.5 - Et par klasseredninger hindrer større tap. Spørsmålstegn ved Sagnas scoring (mulig sikten er dekket). Godt tilslag.

Paul Connolly - 5 - Syns Connolly klarer seg godt i dag. Arsjavin er en skygge av den spilleren som ble hentet til Arsenal, men jeg hadde forventet at han ville få større problemer. Bidrar ikke offensivt.

Andy O'Brien/Alex Bruce - 4 - De fleste farlighetene kommer rundt på kantene. Er det Bruce som er for uoppmerksom ved det første målet og O'Brien som klarerer ballen til Sagna ved den andre scoringen?

Ben Parker - 2 - Jeg tror faktisk ikke jeg har sett maken til håpløs posisjonering. Jeg er ikke blant de som har bestemt seg for at Parker er for dårlig og for gammel, faktisk tror jeg han kan spille nPC-fotball, men det synes at han er (minst) ukesvis unna matchform. Møter banens nest svakeste spiller (Bendtner), men ligger grovt feilplassert ved flere anledninger. Går ikke ut i Sagna ved det andre målet og er ikke i nærheten av Bendtner ved målet til Van Persie.

Jonny Howson - 4 - Ingen spesielt god dag i dag. Syns jeg ser lite til kapteinen Howson, før faktisk mot slutten, da han går foran og takler. Dette vil jeg se mer av! Snakker selvsagt da ikke om nedsparkingen av Fabregas (aka Fiberglass) men det aggressive duellspillet og temperamentet. Gå foran hele tiden!

Bradley Johnson - 4.5 - Svak defensivt, spesielt i første omgang. Taper merkelig nok mange rene dueller (med ball over hodet) mot den langt mindre Samir Nasir som flere ganger løp rundt Johnson. Scorer et fantastisk mål og spiller seg delvis opp i andre. Forflytter beina fortsatt altfor langsomt defensivt og holder på å servere Chamackh 0-2.

Robert Snodgrass - 5.5 - Prøver og viser til tider gode ting. Er i bra slag selv om han blir sliten og faller litt ut av kampen. Markeringen ble også doblet på Snoddy, som etterhvert får en utakknemlig jobb. Har en klassetakling som hindrer Arsjavijn på en god Arsenalkontring.

Sanchez Watt - 3.5 - Får lite til i dag. Burde vært byttet ut tidligere. Har noe ved seg, men må legge fra seg skylappene når han kommer rettvendt.

Max Gradel - 7 - Ikke perfekt i valgene, men en meget aktiv kamp. Max er et konstant uromoment for Arsenals forsvar, selv etter at kampen er avgjort. Gjør flere ganger (sammen med Leedsfansen) narr av stakkars Bendtner defensivt. Viser meget god balanse og er veldig rask i vendingene.

Billy Paynter - 3 - Jager ikke ball og etterlyste tidlig i første omgang et plasskifte med Watt eller Gradel, slik at duellstyrken kunne bli mer involvert. Utakknemlig arbeidsforhold, men blekner innsatsmessig mot Becchio som var savnet. Spiller seg ikke nærmere laget.

Subs:

Davide Somma - 3 - En stor bom og usynlig resten av matchen. Hadde ventet mer.
Leigh Bromby - 2.5 - Kommer inn og "avgjør" kampen ved ballwatching mot Van Persie.
Lloyd Sam - Liten tid.

Banens beste gir jeg til Bacary Sagna. Langt fra Arsenals mest spennende spiller, men hadde en meget god kamp i dag. Er vanvittig rask i posisjoneringen og scoret også et sjeldent mål. Er vel den eneste defensivt som har ok kontroll på Gradel.

Fansen (hørtes på Viasat ut som om de) var høylytte og lojale mot laget kampen igjennom. En kjempehøy M O T like før full tid på stillingen 1-3 gir gåsehud.

Leser på engelske forum at de fleste er meget stolte over Leedsspillernes innsats i dag. Jeg er enig i at de jobber hardt, men dessverre er det de personlige feilene som feller laget (igjen). Det er det som er så kjedelig, ettersom jeg faktisk tror vi kunne gitt dagens Arsenal kamp til døra om ikke Leedsspillerne hadde invitert Sagna til å løpe 10 meter med ball før han skyter eller Parker/Bromby hadde latt Bendtner og Van Persie ordne 1-3.

Dette er skrevet litt i affekt og selv om jeg ikke syns dommeren hadde noen utslagsgivende feil i dag, er det latterlig å se hvordan han beskytter spesielt Fabregas og Nasri. Leedsspillerne var ikke på noen som helst måte stygge i taklingene (kanskje med unntak av en altfor sein Howson på overtid) men de fikk enormt enkle frispark. Tenker spesielt på da Dean merkelig nok gir Fabregas frispark lenge etter han har spilt fra seg ballen, eller da han får frispark for å ha mistet ballen til en aggressiv Howson på overtid (da Johnson får gult). Jeg skjønner frustrasjonen til Leedsgutta der. I situasjonen hvor Howson sparker ned Fabregas ser det også ut til at Dean faktisk drar opp det gule kortet etter protester fra Arsenalspillerne. Har ingen god dag, men som sagt, jeg syns ikke han avgjør på noen som helst måte.

Frustrasjon får jeg også over Viasat og Thor Eggen.

Nu vel! God natt folkens, bitterheten over tapet legger seg nok i løpet av morgendagen. Nå kan vi konsentrere oss om ligaen!  :)
Marching on together!

newsome

Quote from: Mr Kaizer on January 20, 2011, 00:03:21
Først og fremst: Vi taper for et lag som har et langt høyere maksnivå enn oss. Dagens Arsenal-benk kunne skremt de aller fleste motstandere. Dog likte jeg innsatsen helt i starten av kampen. Den tydet på at Leeds i det minste skulle bite fra seg, men en noe (u)heldig scoring tidlig, gjør at mye av luften siver ut av ballongen og gjør kampforløpet mer jagende enn sprudlende for Leeds' del.

Likevel er jeg skuffet over måten vi taper kampen på. Enda en gang er det personlige feil som står i fokus i det bakre leddet, mens den kollektive defensive organiseringen på midtbanen var altfor svak kampen igjennom. Arsenal er et vandrende og ekstremt ballsikkert lag, da nytter det ikke at kun Howson og Johnson skal beskytte forsvaret.

Kasper Schmeichel - 6.5 - Et par klasseredninger hindrer større tap. Spørsmålstegn ved Sagnas scoring (mulig sikten er dekket). Godt tilslag.

Paul Connolly - 5 - Syns Connolly klarer seg godt i dag. Arsjavin er en skygge av den spilleren som ble hentet til Arsenal, men jeg hadde forventet at han ville få større problemer. Bidrar ikke offensivt.

Andy O'Brien/Alex Bruce - 4 - De fleste farlighetene kommer rundt på kantene. Er det Bruce som er for uoppmerksom ved det første målet og O'Brien som klarerer ballen til Sagna ved den andre scoringen?

Ben Parker - 2 - Jeg tror faktisk ikke jeg har sett maken til håpløs posisjonering. Jeg er ikke blant de som har bestemt seg for at Parker er for dårlig og for gammel, faktisk tror jeg han kan spille nPC-fotball, men det synes at han er (minst) ukesvis unna matchform. Møter banens nest svakeste spiller (Bendtner), men ligger grovt feilplassert ved flere anledninger. Går ikke ut i Sagna ved det andre målet og er ikke i nærheten av Bendtner ved målet til Van Persie.

Jonny Howson - 4 - Ingen spesielt god dag i dag. Syns jeg ser lite til kapteinen Howson, før faktisk mot slutten, da han går foran og takler. Dette vil jeg se mer av! Snakker selvsagt da ikke om nedsparkingen av Fabregas (aka Fiberglass) men det aggressive duellspillet og temperamentet. Gå foran hele tiden!

Bradley Johnson - 4.5 - Svak defensivt, spesielt i første omgang. Taper merkelig nok mange rene dueller (med ball over hodet) mot den langt mindre Samir Nasir som flere ganger løp rundt Johnson. Scorer et fantastisk mål og spiller seg delvis opp i andre. Forflytter beina fortsatt altfor langsomt defensivt og holder på å servere Chamackh 0-2.

Robert Snodgrass - 5.5 - Prøver og viser til tider gode ting. Er i bra slag selv om han blir sliten og faller litt ut av kampen. Markeringen ble også doblet på Snoddy, som etterhvert får en utakknemlig jobb. Har en klassetakling som hindrer Arsjavijn på en god Arsenalkontring.

Sanchez Watt - 3.5 - Får lite til i dag. Burde vært byttet ut tidligere. Har noe ved seg, men må legge fra seg skylappene når han kommer rettvendt.

Max Gradel - 7 - Ikke perfekt i valgene, men en meget aktiv kamp. Max er et konstant uromoment for Arsenals forsvar, selv etter at kampen er avgjort. Gjør flere ganger (sammen med Leedsfansen) narr av stakkars Bendtner. Viser meget god balanse og er veldig rask i vendingene.

Billy Paynter - 3 - Jager ikke ball og etterlyste tidlig i første omgang et plasskifte med Watt eller Gradel, slik at duellstyrken kunne bli mer involvert. Utakknemlig arbeidsforhold, men blekner innsatsmessig mot Becchio som var savnet. Spiller seg ikke nærmere laget.

Subs:

Leigh Bromby - 2.5 - Kommer inn og "avgjør" kampen ved ballwatching mot Van Persie.
Lloyd Sam - Liten tid.

Fansen (hørtes på Viasat ut som om de) var høylytte og lojale mot laget kampen igjennom. En kjempehøy M O T like før full tid på stillingen 1-3 gir gåsehud.

Leser på engelske forum at de fleste er meget stolte over Leedsspillernes innsats i dag. Jeg er enig i at de jobber hardt, men dessverre er det de personlige feilene som feller laget (igjen). Det er det som er så kjedelig, ettersom jeg faktisk tror vi kunne gitt dagens Arsenal kamp til døra om ikke Leedsspillerne hadde invitert Sagna til å løpe 10 meter med ball før han skyter eller Parker/Bromby hadde latt Bendtner og Van Persie ordne 1-3.

Dette er skrevet litt i affekt og selv om jeg ikke syns dommeren hadde noen utslagsgivende feil i dag, er det latterlig å se hvordan han beskytter spesielt Fabregas og Nasri. Leedsspillerne var ikke på noen som helst måte stygge i taklingene (kanskje med unntak av en altfor sein Howson på overtid) men de fikk enormt enkle frispark. Tenker spesielt på da Dean merkelig nok gir Fabregas frispark lenge etter han har spilt fra seg ballen, eller da han får frispark for å ha mistet ballen til en aggressiv Howson på overtid (da Johnson får gult). Jeg skjønner frustrasjonen til Leedsgutta der. I situasjonen hvor Howson sparker ned Fabregas ser det også ut til at Dean faktisk drar opp det gule kortet etter protester fra Arsenalspillerne. Har ingen god dag, men som sagt, jeg syns ikke han avgjør på noen som helst måte.

Frustrasjon får jeg også over Viasat og Thor Eggen.

Nu vel! God natt folkens, bitterheten over tapet legger seg nok i løpet av morgendagen. Nå kan vi konsentrere oss om ligaen!  :)
Kaizer 0.5. Kreativitet 0,innsats 1,snitt 0,5!

Hobben

Er skuffet over at målene til Arsenal kommer på tellefeil, spesielt da det siste, det er elendig forsvarspill, selv om motstanderen hetter Arsenal, 1-2 målet mener jeg Kasper bør ta.

Ben Parker: Auren, nå kan jeg være enige med deg, elendig kamp! Mer vil jeg ikke si om han!

Kjempemål av BJ, synest han gjør en god figur hele kampen, mens Billy Paynter nok en gang viser han ikke er god nok, enda....

Davide Somma kommer inn 5-10 min før slutt, er ikke det store en klarer å utrette da, synd at Arsenal fikk 1-3 målet da vi var godt inni kampen.

Er vell også bare eit spørsmål om kor lenge vi klarer å beholde Kasper... For noen fantastiske redinger!
Rogaland Whites

Dennis

Marching on together!

Sleivind

Quote from: Mr Kaizer on January 20, 2011, 00:03:21

Max Gradel - 7 - Ikke perfekt i valgene, men en meget aktiv kamp. Max er et konstant uromoment for Arsenals forsvar, selv etter at kampen er avgjort. Gjør flere ganger (sammen med Leedsfansen) narr av stakkars Bendtner. Viser meget god balanse og er veldig rask i vendingene.

Subs:

Lloyd Sam - Liten tid.

Dette er skrevet litt i affekt og selv om jeg ikke syns dommeren hadde noen utslagsgivende feil i dag, er det latterlig å se hvordan han beskytter spesielt Fabregas og Nasri. Leedsspillerne var ikke på noen som helst måte stygge i taklingene (kanskje med unntak av en altfor sein Howson på overtid) men de fikk enormt enkle frispark. Tenker spesielt på da Dean merkelig nok gir Fabregas frispark lenge etter han har spilt fra seg ballen, eller da han får frispark for å ha mistet ballen til en aggressiv Howson på overtid (da Johnson får gult). Jeg skjønner frustrasjonen til Leedsgutta der.

Frustrasjon får jeg også over Viasat og Thor Eggen. Jeg vet han er selvutnevnt medgangssupporter, men han er nesten anti-Leeds hver gang han kommenterer.

Nu vel, han om det! God natt folkens, bitterheten over tapet legger seg nok i løpet av morgendagen. Nå kan vi konsentrere oss om ligaen!  :)

Jeg tror det meste av dette innlegget er skrevet i affekt.

Først og fremst taper vi mot et bedre lag i dag, enkelt og greit.

Connoly spilte bra, det samme gjorde O'Brien og Bruce. Bromby spilte bra når han kom inn. Parker hadde også en relativt god kamp, hvis vi ser bort i fra to situasjoner, den ene er han fullstendig ute av posisjon i forhold til resten av forsvaret, og den andre er at han gir ballen fra seg når han er på vei fremover. Men der kan vi likefullt gi Connoly og Bromby skyld som begge var tre meter i fra Van Persie. Håpløst å gi Parker en toer, SÃ... dårlig var han ikke, spesielt når du gir Paynter en treer, som bidro med nada. Bromby gjør også en god jobb når han kommer inn, helt til han og Connoly ikke greier å bestemme seg over hvem som skal dekke Van Persie.

Howson og Johnson gjorde en heroisk innsats på midten. Det blir vanskelig for to midtbanespillere når du nesten ikke får støtte fra kantene. Det at vi kun spiller med to sentralt, bidrar også til at Arsenal får veldig mye plass i mellomrommet. Begge hadde sine feil, men begge gjorde også en del bra. Likte det jeg såg av Howson i dag, han viser veldig mye potensiale. Litt mer tid mot slik motstand, og han kommer til å ta tempoet mye bedre. Blir en del nesten fra han i dag, men viser at han har et meget bra potensiale. Johnson på sin side spilte en grei nok kamp, også scorte han et fantastisk mål!

Er det noen som burde fått tyn i dag er det Paynter. Tapte absolutt alt av dueller, og hadde knapt ett vellykket touch på ballen. Men så må vi ikke glemme at han hadde en meget vanskelig jobb i dag.

Det er like mye Arsenalspillerne sin "rutine", som dommerens feil, at de får mange idiotiske frispark på slutten.

Synes Thor Eggen er en morsom kommentator. Og at han er i mot Leeds kan jeg ikke forstå at du mener?

Kampen sett under ett så mangler vi et lite gir i dag. Dette i kombinasjon med litt uflaks og ukonsentrerte spillere, som avgjør kampen. 0-1, så greier vi nesten å få tak i ballen, på 0-2 er det minst fire Leedsspillere som kan støte på Sagna uten å gjøre det, og på 1-3 er det en kombinasjon av at Parker mister ballen i midtbaneleddet og Connoly og Bromby som ikke greier å bestemme seg over hvem som skal ta Van Persie.