Skrevet av Emne: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....  (Lest 7227 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SupALeedS

Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« på: Januar 11, 2011, 13:45:17 »
Hva skjer? vi skriver 11 januar, og har knapt hørt om en spiller som er linket?

Synes det er veldig rart med tanke på vår smale midtbane, ( unntak johnson) som ser ut til å ha spist like mye denne julen også, og  det renner inn med baklengs mål, må vi pr dags dato, nå som klubben for alvor er med i kampen om tilbake til premier league, åpne det man har av midler..det er mitt syn! Skal vi ligge som en middels klubb i england, eller skal vi få ut det voldsomme potensiale som ligger i klubben..

Bates: skift til linser, og få opp øya, vil vil opp og frem!!!
Alex

Promotion 2010

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #1 på: Januar 11, 2011, 13:49:13 »
Hva skjer? vi skriver 11 januar, og har knapt hørt om en spiller som er linket?

Synes det er veldig rart med tanke på vår smale midtbane, ( unntak johnson) som ser ut til å ha spist like mye denne julen også, og  det renner inn med baklengs mål, må vi pr dags dato, nå som klubben for alvor er med i kampen om tilbake til premier league, åpne det man har av midler..det er mitt syn! Skal vi ligge som en middels klubb i england, eller skal vi få ut det voldsomme potensiale som ligger i klubben..

Bates: skift til linser, og få opp øya, vil vil opp og frem!!!

Vi VET at det blir mye HYPE og veldig lite action... Så ikke ha for høye forventninger. Jeg regner med at vinduet går og vi venter på nye spillere, mens Leeds venter på noen som vil kjøpe daudkjøttet vi har.

Så åpner lånevinduet igjen et par uker inn i februar. Da begynner det å røre seg litt! En midtbanespiller kanskje. Men forsvaret, der venter vi på Kisnorbo! 

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DanskLeedsGut

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #2 på: Januar 11, 2011, 14:10:09 »
Tror ikke at vi henter nogle spillere udover Zac Thompson, så lejer vi i februar Michael Johnson og Carlos Vela
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

kongsmo

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #3 på: Januar 11, 2011, 17:38:51 »
skremmende stille ja, men de flests av oss drømtε ξο οσσ bort og trodde at halve PL var på vei inn, smith, woody, dunne etc....

så forventningene var/er nok kanskje litt for høye i forhold til at det er leeds og bates det er snakk om ???

men samtidig så bruker jo grayson å holde helt stilt om targets fram til kontrakt er signert, så vi vet jo aldri  :)

det som er sikkert er at vi fremdeles har 20 dager til som vi kan drømme oss bort om kanon signeringer  :D
"SNIFFER"

magnuer

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #4 på: Januar 11, 2011, 17:41:07 »
skremmende stille ja, men de flests av oss drømtε ξο οσσ bort og trodde at halve PL var på vei inn, smith, woody, dunne etc....

så forventningene var/er nok kanskje litt for høye i forhold til at det er leeds og bates det er snakk om ???

men samtidig så bruker jo grayson å holde helt stilt om targets fram til kontrakt er signert, så vi vet jo aldri  :)

det som er sikkert er at vi fremdeles har 20 dager til som vi kan drømme oss bort om kanon signeringer  :D
I den siste uka i januar signerer SG plutselig 2 spillere

kongsmo

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #5 på: Januar 11, 2011, 17:43:22 »
skremmende stille ja, men de flests av oss drømtε ξο οσσ bort og trodde at halve PL var på vei inn, smith, woody, dunne etc....

så forventningene var/er nok kanskje litt for høye i forhold til at det er leeds og bates det er snakk om ???

men samtidig så bruker jo grayson å holde helt stilt om targets fram til kontrakt er signert, så vi vet jo aldri  :)

det som er sikkert er at vi fremdeles har 20 dager til som vi kan drømme oss bort om kanon signeringer  :D
I den siste uka i januar signerer SG plutselig 2 spillere

godt mulig det, spørs bare om de spillerne er stallfyll eller klassespillere som kan løfte laget et par hakk?
"SNIFFER"

p0ndus

  • Gjest
Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #6 på: Januar 11, 2011, 20:31:43 »
Kanskje SG&BG gjør som Vålerenga(han har sikkert hørt om DE ;D ;D), introduserer tre på rappen. To midtbaneankere og en høyreback. Høy klasse over alle tre. Håper på det  :)

ollan

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #7 på: Januar 11, 2011, 20:34:00 »
Kanskje SG&BG gjør som Vålerenga(han har sikkert hørt om DE ;D ;D), introduserer tre på rappen. To midtbaneankere og en høyreback. Høy klasse over alle tre. Håper på det  :)

Hvem er Vålerengen ???







 :D
Ollan

p0ndus

  • Gjest
Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #8 på: Januar 11, 2011, 21:47:07 »
Tror laget holder til i Oslo en plass ;D ;D Men nå er vi vel åff tåpic ;D ;D

Sleivind

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #9 på: Januar 11, 2011, 22:42:52 »
Bare vi får inn en midtbanespiller som kan gå rett inn på laget i løpet av overgangsvinduet så er jeg fornøyd!

Per-Stian

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #10 på: Januar 12, 2011, 10:31:39 »
Eg kan ikkje få sagt eller skreve kor skuffa eg er så langt. Ein 18-åring utan meritter og erfaring kan i beste fall karakteriserast som ein dråpe i havet. Vi treng ein defensiv midtbanespelar, kjære Grayson! Eg tviler på at det er sjekkheftet til Bates det er noko i vegen med...

Joe Jordan

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #11 på: Januar 12, 2011, 10:37:49 »
Eg kan ikkje få sagt eller skreve kor skuffa eg er så langt. Ein 18-åring utan meritter og erfaring kan i beste fall karakteriserast som ein dråpe i havet. Vi treng ein defensiv midtbanespelar, kjære Grayson! Eg tviler på at det er sjekkheftet til Bates det er noko i vegen med...

Word. Det MÃ… legges penger på bordet til en defensiv midtbanespiller som ikke bare går rett inn på laget men også hever hele lagdelen. Jeg er overbevist om at vi ikke greier opprykk i år hvis dette ikke tas seriøst. Vi snakker om en investering som kan gi veldig mye tilbake. Dette må da til og med Bates se?

Men jeg har ikke store forhåpninger om at det skjer stort i januar, kanskje noe daukjøtt på lån i februar...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

jarle

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #12 på: Januar 12, 2011, 10:56:00 »
Eg kan ikkje få sagt eller skreve kor skuffa eg er så langt. Ein 18-åring utan meritter og erfaring kan i beste fall karakteriserast som ein dråpe i havet. Vi treng ein defensiv midtbanespelar, kjære Grayson! Eg tviler på at det er sjekkheftet til Bates det er noko i vegen med...

Word. Det MÃ… legges penger på bordet til en defensiv midtbanespiller som ikke bare går rett inn på laget men også hever hele lagdelen. Jeg er overbevist om at vi ikke greier opprykk i år hvis dette ikke tas seriøst. Vi snakker om en investering som kan gi veldig mye tilbake. Dette må da til og med Bates se?

Men jeg har ikke store forhåpninger om at det skjer stort i januar, kanskje noe daukjøtt på lån i februar...

Vil tro det jobbes i det stille... bedre å ta seg litt tid og finne rette mannen...
Vi har for lenge fylt på med squad players...
NÃ… ma vi få inn den eller de rette som kan ta laget opp et hakk til.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #13 på: Januar 12, 2011, 11:03:20 »

Vil tro det jobbes i det stille... bedre å ta seg litt tid og finne rette mannen...
Vi har for lenge fylt på med squad players...
NÃ… ma vi få inn den eller de rette som kan ta laget opp et hakk til.

 ;D 8)

stefan

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #14 på: Januar 12, 2011, 11:50:28 »
Det er dette med tilgjengeligheten da..det flommer ikke akkurat over med spennende midtbanespillere som kan løfte laget for en akseptabel sum. Jeg tror nok lånemarkedet er mest aktuelt. Det sirkulerer vel generellt lite penger for tiden.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Promotion 2010

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #15 på: Januar 12, 2011, 11:55:10 »

Vil tro det jobbes i det stille... bedre å ta seg litt tid og finne rette mannen...
Vi har for lenge fylt på med squad players...
NÃ… ma vi få inn den eller de rette som kan ta laget opp et hakk til.

 ;D 8)

Mener du at ironi-varsleren bør skrus på, Rudi?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Masinga

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #16 på: Januar 12, 2011, 12:03:42 »
Jeg tror ikke det skjer noe før mot slutten av overgangsvinduet. Leeds vil helst handle i det stille og unngå innblanding fra andre klubber i budrunder. Det håpløse med overgangssaker er agenter, som ikke kan holde kjeft. De vil alltid snakke til media og forsøke å skru opp interessen/ prisen. Derfor tror jeg strategien til Leeds er å mørne spiller/ agent mest mulig, når det drar seg til mot slutten og interessen er laber. Spørsmålet er hva Leeds får da, samt i hvilket humør en ny spiller da vil være i. Det beste hadde vært om Leeds fikk habile spillere som bare ville til Leeds og ingen andre.
Masinga, medl.nr. 1250

LEO

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #17 på: Januar 12, 2011, 12:16:31 »
Spissen til Everton  Yakubu har gått til Leicester.

Det er slike signeringer eller lån som løfter LAGET.

 

DenHviteYeboah

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #18 på: Januar 12, 2011, 12:17:04 »
Nå synes jeg det er på tide med en Kasper-overgang igjen ;D
Må si det har vært mange "grå eminenser" en tid nå...
Skaff oss 2 stoppere og en defensiv midtbanespeller med PL nivå!
Hører du Gnomefar?grav dypt i de skitne forretningslommene dine ;D

DHY- som dessverre tror det nok en gang kommer "rask" :(

berlin

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #19 på: Januar 12, 2011, 12:36:01 »
Spissen til Everton  Yakubu har gått til Leicester.

Det er slike signeringer eller lån som løfter LAGET.



Enig. :) Det dreier seg riktignok om lån i første omgang, men med mindre Yakubu har falt veldig i kvalitet som angriper siste år(ene), så må dette være et kupp!

Nå er jo vi godt skodd i angrepet vel?????
Men jeg skulle gjerne sett en spiller av det kalibret på midtbanen, ja til og med i backlinjen.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #20 på: Januar 12, 2011, 13:00:14 »
Spissen til Everton  Yakubu har gått til Leicester.

Det er slike signeringer eller lån som løfter LAGET.





Enig...og vi er vel ferdig med dem for i år...?? Gudskjelov!!!!
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #21 på: Januar 12, 2011, 13:02:29 »
Nå synes jeg det er på tide med en Kasper-overgang igjen ;D
Må si det har vært mange "grå eminenser" en tid nå...
Skaff oss 2 stoppere og en defensiv midtbanespeller med PL nivå!
Hører du Gnomefar?grav dypt i de skitne forretningslommene dine ;D

DHY- som dessverre tror det nok en gang kommer "rask" :(




Jeg registerer igjen en krenkende måte å omtale vår redningsmann mann på!! Hvordankan man forvente investeringer fra ham når han blir så erta her inne...... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Yeboahs vitne

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #22 på: Januar 12, 2011, 13:23:46 »

Vil tro det jobbes i det stille... bedre å ta seg litt tid og finne rette mannen...
Vi har for lenge fylt på med squad players...
NÃ… ma vi få inn den eller de rette som kan ta laget opp et hakk til.

 ;D 8)

Mener du at ironi-varsleren bør skrus på, Rudi?  ;)


Nei, jeg tror Jarle mener det, i hvertfall i dag, og jeg er enig med han også, som jeg jo stort sett er :)

Per-Stian

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #23 på: Januar 12, 2011, 15:15:23 »
Det er dette med tilgjengeligheten da..det flommer ikke akkurat over med spennende midtbanespillere som kan løfte laget for en akseptabel sum. Jeg tror nok lånemarkedet er mest aktuelt. Det sirkulerer vel generellt lite penger for tiden.

Annan, Vieira, Tiote, Alonso, Mikel, Savage med fleire starta jo karrieren sin i mindre klubbar før dei vart kjøpt opp, vidareforedla og fekk stjernestatus. Har vi tilstrekkeleg med "følerar" (les: agentnettverk) ute i periferien?

Per-Stian

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #24 på: Januar 12, 2011, 16:21:22 »
Her fins det spelarar som passar prisklassen (gratis) til klubben vår:
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3063230.ece#

 8)

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #25 på: Januar 12, 2011, 16:43:55 »
Det er dette med tilgjengeligheten da..det flommer ikke akkurat over med spennende midtbanespillere som kan løfte laget for en akseptabel sum. Jeg tror nok lånemarkedet er mest aktuelt. Det sirkulerer vel generellt lite penger for tiden.

Annan, Vieira, Tiote, Alonso, Mikel, Savage med fleire starta jo karrieren sin i mindre klubbar før dei vart kjøpt opp, vidareforedla og fekk stjernestatus. Har vi tilstrekkeleg med "følerar" (les: agentnettverk) ute i periferien?

Og gide speidere med gode kontakter?

dansale

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #26 på: Januar 12, 2011, 21:29:30 »
Vært stille i mitt kjære Werder også, bortsett fra at min helt Hugo Almeida er solgt til Besiktas.

Gambi returns?
Forza Leeds!

MOT

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #27 på: Januar 12, 2011, 21:34:23 »
Vært stille i mitt kjære Werder også, bortsett fra at min helt Hugo Almeida er solgt til Besiktas.

Gambi returns?

 :D  :D

p0ndus

  • Gjest
Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #28 på: Januar 12, 2011, 22:22:13 »
Her fins det spelarar som passar prisklassen (gratis) til klubben vår:
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3063230.ece#

 8)

Festlig, det eneste som vel er interessant med disse spillerne er vel prisen, kvaliteten er SELVSAGT alt for dårlig for vårt lag. Leste dog i nettavisen i dag at Tottenham nå har så mange midtbanespillere at de har nok til ca 4 midtbaneoppstillinger. Kanskje vi kunne låne et par spillere derfra.

DanskLeedsGut

Sv: Stille rundt Leeds i overgangsvinduet....
« Svar #29 på: Januar 13, 2011, 20:08:45 »
Ja hvad med Jamie O´Hara??? Han spiller ikke i Spurs ihvertfald
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT