Overgangsvinduet januar 2011

Started by Promotion 2010, January 14, 2011, 12:23:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarle

Quote from: SupALeedS on February 01, 2011, 12:50:42
Mye kloke innlegg på forumet her, men jeg stiller meg bak dem som faktisk kritiserer klubben her. Om det er Grayson sin feil, eller Bates er UMULIG for oss å vite, det som er sikkert, er at vi jager et opprykk til øverste divisjon, og har i flere kamper bevisst at vi trenger forsterkninger, spesielt forsvar.

En ting som er bra er at vi kvittet oss med reservelagsspillere med kanskje for høyre lønninger i forhold til prestasjoner, som skal gjøre leeds bedre som klubb.

Men igjen, jeg synes det er urovekkende at det virker som klubben ikke har noe som helst plan når et overgangsvindu åpner. For min del, så handler det om å satse å nå et opprykk, enn å prøve å låne et par spillere og leve i håpet. Man bygger ikke stein på stein med en spiller som spiller 3 mnd. Man må få inn spillere som har en ting i hodet: ut å krige på elland road.

hver gang jeg hører intevju med grayson så liker jeg kommentar, og ord, men jeg tror jeg snakker for flere når jeg sier at vi er ekstremt skuffet nå. Hvorfor skulle ikke Leeds som klubb, by ha muligheten til å skaffe Yakubu f.eks?

Syns det er litt tynt å leve med at vi er en championship klubb, tenker man sånn, kommer man ingen vei!

Enig.. det er ikke lånespillere som er poenget i dette vinduet...
Men strategiske kjøp for å sikre opprykk!!!

Planløst og defensivt...

Promotion 2010

Mye kloke innlegg på forumet her, men jeg stiller meg bak dem som faktisk kritiserer klubben her. Om det er Grayson sin feil, eller Bates er UMULIG for oss å vite, det som er sikkert, er at vi jager et opprykk til øverste divisjon, og har i flere kamper bevisst at vi trenger forsterkninger, spesielt forsvar.

En ting som er bra er at vi kvittet oss med reservelagsspillere med kanskje for høyre lønninger i forhold til prestasjoner, som skal gjøre leeds bedre som klubb.

Men igjen, jeg synes det er urovekkende at det virker som klubben ikke har noe som helst plan når et overgangsvindu åpner. For min del, så handler det om å satse å nå et opprykk, enn å prøve å låne et par spillere og leve i håpet. Man bygger ikke stein på stein med en spiller som spiller 3 mnd. Man må få inn spillere som har en ting i hodet: ut å krige på elland road.

hver gang jeg hører intevju med grayson så liker jeg kommentar, og ord, men jeg tror jeg snakker for flere når jeg sier at vi er ekstremt skuffet nå. Hvorfor skulle ikke Leeds som klubb, by ha muligheten til å skaffe Yakubu f.eks?

Syns det er litt tynt å leve med at vi er en championship klubb, tenker man sånn, kommer man ingen vei!

Poenget er vel hva vi trenger. Vi mangler et midtbaneanker og kanskje en stopper for å være topp to. Begge de to røyk i går pga Dawsons røde kort (Woodgates tilfelle) og rehabiliteringen av M Johnson. Jeg tror Woody er såpass interessert i rehab i Leeds at han er klar i slutten av måneden. Keith Southern er et bra alternativ for MJ og er kanskje allerede klar.

Jeg synes forøvrig klubben er svært så tydelig på ambisjonene sine. Daudkjøttet er borte (så godt som) og spillere av høyere kvalitet kan være på vei inn i lånevinduet. I tillegg har 15-20 mann i stallen vist seg gode nok til å holde nivået oppe i toppen av nPC!

Kloke valg av både Grayson og Bates. Spesielt at manageren står i spissen for en moderat satsning! Det er vel bare å se det i øynene: Vi skal kanskje ikke opp i år!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jarle

Quote from: Promotion 2010 on February 01, 2011, 13:07:27

Poenget er vel hva vi trenger. Vi mangler et midtbaneanker og kanskje en stopper for å være topp to. Begge de to røyk i går pga Dawsons røde kort (Woodgates tilfelle) og rehabiliteringen av M Johnson. Jeg tror Woody er såpass interessert i rehab i Leeds at han er klar i slutten av måneden. Keith Southern er et bra alternativ for MJ og er kanskje allerede klar.

Jeg synes forøvrig klubben er svært så tydelig på ambisjonene sine. Daudkjøttet er borte (så godt som) og spillere av høyere kvalitet kan være på vei inn i lånevinduet. I tillegg har 15-20 mann i stallen vist seg gode nok til å holde nivået oppe i toppen av nPC!

Kloke valg av både Grayson og Bates. Spesielt at manageren står i spissen for en moderat satsning! Det er vel bare å se det i øynene: Vi skal kanskje ikke opp i år!  :)

Er det lettere å rykke opp neste år?
Har vi mer penger neste år?

hmmm

Leedsfan

Quote from: jarle on February 01, 2011, 13:02:12

Planløst og defensivt...

Jeg er også litt skuffet etter i går, men hvordan kan du si at det er planløst og defensivt? Vi vet jo ikke hvem som er tilgjengelig og til hvilken pris. Januar-vinduet er vanskelig, mange som ikke vil selge og hvis man skal kjøpe kvalitet så må man betale overpris (noe vi så mye av i går). Hvor mange klubber gjorde kjøp i går som kan klassifiseres som "bargains"?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Jeg kan godt være enig i at "lånespillere" ikke er veien å gå når man tenker langsiktig. Men at Leeds ikke hadde en plan for januarvinduet, er jo ikke helt riktig. Viser til innlegg i både denne tråd og i "spiller inn/ut".

Må ellers minne deg på at Yakubu er lånespiller. Likevel mener jeg at Leicester (yakubu) og Nottm Forest (Conchesky) har fått hver sine gode spiller, som gjør at man, også vi/du(SupALeedS) ville klappet og gitt ett unntak fra "den langsiktige tankegangen", altså en spiller som både Leeds og spilleren selv mener holder PL-kvalitet, også når vi er i PL.

Hvilke nPc klubber har kjøpt slike gode spillere i dette vinduet? Collins (Sheff U)?  :)

Ikke pengeklubbene QPR og Cardiff, finnes det noen, jeg bare spør, for jeg har ikke sjekket.

Har alle PL-klubber i nedre halvdel styrket stallen sin med dyre kjøp?

Nei, januarvinduet er oppskrytt! ....vel og merke for 98% av den engelske ligaens klubber. De resterende 2 % betaler gjerne en halv milliard, de om det.

Nei, det er ikke optimalt å låne PL-spiller for 3 måneder, men det er bedre enn ingenting, er det ikke?

berlin

Quote from: jarle on February 01, 2011, 13:02:12

Planløst og defensivt...

Kan så være, men du vet jo så inderlig godt at "gnomefar" ikke gjør slikt eller tenker slik.

berlin

Quote from: jarle on February 01, 2011, 13:13:19
Quote from: Promotion 2010 on February 01, 2011, 13:07:27

Kloke valg av både Grayson og Bates. Spesielt at manageren står i spissen for en moderat satsning! Det er vel bare å se det i øynene: Vi skal kanskje ikke opp i år!  :)

Er det lettere å rykke opp neste år?
Har vi mer penger neste år?

hmmm

Er det lettere å rykke opp neste år?  Nei, defintivt enig med deg. Alle tiders sjanse nå.

Har vi mer penger neste år? Kan jeg aldri tenke meg, igjen enig.

hmmm jeg sier også hmmm.

Jeg gidder som kjent ikke å diskutere "gnomefar" og Leeds' skjulte reserver, jeg er resignert på det punktet,
men ikke totalt likegyldig. Men verdens Leeds-supporterne ser ikke ut til å ha motivert seg nok til å styrte "regimet" i motsetning til det Egyptiske folk. H.b var i gang med å demonstrere ved Billy-statuen,
men jeg tror det kokte bort i kålen eller yorkshire-puddingen. Ikke "United we stand", hvordan går det forresten med arbeidet til "Ten for Ken"? Noen som vet? ....ehh..kokt bort det også.... ???

Tiden jeg ville brukt på Bates-diskutering bruker jeg til mine andre interesser og hobbier og famile og slikt,
min Leeds-lidenskap er ikke altoppslukende (selv om det kan virke sånn pga antall innlegg).  

Runar

Skal endel til at vi har så mye mer penger neste år, men de pengene vi ikke har i år kan vi heller ikke bruke!

Uansett lite eller mye penger så burde det være mulig å spa opp en spiller til en rimelig sum som kan ta en av to sentralemidtbaneplasser. Jeg skjønner ikke hvorfor vi legger penger på bordet for å beholde Nunez når han ikke har blitt funnet god nok hittil og ikke spiller på posisjoner vi trenger flere spillere.

Deilig er det uansett at vi er kvitt - Crowe, Lubo, Martin, Fede og andre som ikke konkurrer om en plass i stallen.

Salget av Collins kom overraskende, jeg er ingen stor fan av Collins og var skeptisk når vi hentet han, men tanken på å stå igjen med Naylor om det skulle oppstå en skade eller to er jeg heller ikke konfortabel med.

Lånesigneringene kommer i løpet av februar, det føler jeg meg trygg på. Om det er riktig måte å bruke ressursene på gjenstår og se, jeg ville heller lagt 5-8 millioner på bordet å hentet Henning Haugar enn å spille en MJ i form i løpet av 3 mnd eller å overta deler av lønnen til PL spillere. Hvilke kvalitet på spillerne som kommer blir spennende å se, ifjor fikk vi låne 2 "PL spillere" McShefferey og Lowry uten at de bidro så mye.

Det er ikke hvor spilleren kommer fra som er avgjørende, men hva han kan bidra med -  Så vil tiden vise om Grayson evner å hente de spillerne

berlin

Noe off-topic men:

Tottenham ville ha åtte spillere - fikk ingen

http://fotball.aftenposten.no/england/article191639.ece

Enda mer "tafatt" enn Leeds gitt, men det er jo bare lille Spurs da.....  ;D

flynn

Quote from: berlin on February 01, 2011, 15:25:09
Noe off-topic men:

Enda mer "tafatt" enn Leeds gitt, men det er jo bare lille Spurs da.....

Hørte faktisk intervju med Rednapp i dag tidlig, og må nesten le av hvor useriøst man faktisk opptrer, til tross for hvor mye penger som er i omløp!
Faktum er at han klokka 23:30 ble oppringt av styreformannen Daniel Levy, med spørsmålet: "Charlie Adam may be ours for £7M. Do you want him ?"  :P

Redknapp sa i følge seg selv noe alá: "Of course, I'll take him!"

Og så strander det hele på at to av de som må signere ikke trodde det ville skje noe mer, og hadde gjort seg selv utilgjengelig!

Det virker ikke åpenbart for meg at Tottenham har jobbet langsiktig med tanke på å forsterke sentral midtbane, ei heller at de hadde blinket ut Adam som rett mann. Men å kaste £7 millioner kroner etter ham i løpet av noen minutter virket sikkert som et sjakktrekk der og da.
"Opportunity knocks" som det heter.
Men, da må gutta med pengene holdes i beredskap også, det gjør de sikkert neste gang!

flynn

jarle

Quote from: flynn on February 01, 2011, 15:41:12
Noe off-topic men:

Hørte faktisk intervju med Rednapp i dag tidlig, og må nesten le av hvor useriøst man faktisk opptrer, til tross for hvor mye penger som er i omløp!
Faktum er at han klokka 23:30 ble oppringt av styreformannen Daniel Levy, med spørsmålet: "Charlie Adam may be ours for £7M. Do you want him ?"  :P

Og så strander det hele på at to av de som må signere ikke trodde det ville skje noe mer, og hadde gjort seg selv utilgjengelig!

Det virker ikke åpenbart for meg at Tottenham har jobbet langsiktig med tanke på å forsterke sentral midtbane, ei heller at de hadde blinket ut Adam som rett mann. Men å kaste £7 millioner kroner etter ham i løpet av noen minutter virket sikkert som et sjakktrekk der og da.
Men, da må gutta med pengene holdes i beredskap også, det gjør de sikkert neste gang!

flynn

Enig.. mailet dette til en Spurs fans idag...

Hvor er strategien... hva slags spiller mangler vi..
Nei ... han er ledig ...vil du ha ham.. JA! - ufattelig useriøst.

DenHviteYeboah

Noe off-topic men:

Ikke overraskende!
Harry Rednapp:Englands mest kjøpekåte manager
Spurs: interessert i minst 10 forskjellige spillere hver dag...
Latterlig klubb rett og slett!

Leedsfan

Quote from: jarle on February 01, 2011, 15:51:53
Quote from: flynn on February 01, 2011, 15:41:12
Noe off-topic men:

flynn

Enig.. mailet dette til en Spurs fans idag...

Hvor er strategien... hva slags spiller mangler vi..
Nei ... han er ledig ...vil du ha ham.. JA! - ufattelig useriøst.

Jeg husker en som het Cantona som ble nesten solgt på samme måte. Etter å ha sett Adam så hadde jeg også kjøpt han for 7mill pund hvis noen hadde spurt meg. Noen ganger så er det positive virkninger av tilfeldigheter.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on February 01, 2011, 16:25:24
Noe off-topic men:

Ikke overraskende!
Harry Rednapp:Englands mest kjøpekåte manager
Spurs: interessert i minst 10 forskjellige spillere hver dag...
Latterlig klubb rett og slett!

Man er latterlig når man ikke er ute etter spillere og man er latterlig når man er ute etter for mange spillere. Ikke lett å tilfredstille deg har jeg skjønt..:)

Masinga

Tottenham er vel i samme situasjon som Leeds, bare ett hakk høyere. Tottenham har ingen mulighet til å konkurrere på pris mot lagene rundt dem på tabellen. Denne gang lyktes de ikke med å kapre storfisken før overgangsvinduet stengte. Forrige gang lyktes taktikken med van der Vaert, nærmest på overtid. Harry Redknapp er en smart fyr. Bare dumt å antyde noe annet.
Masinga, medl.nr. 1250

Gufrias

Er du deprimert på grunn av det som har/ikke har skjedd i dette transfervinduet? Kanskje dette kan løfte deg opp:

Keeper: Schmeichel
Backrekke: Connolly - O'Brien - Bruce - McCartney
Def Mid: Johnson - Kilkenny
Off mid: Snoddy - Howson - Gradel
Spiss: Becchio

Benk: Gonzales - Bromby - Watt - Nunez - Somma

Fortsatt i stand til å rykke opp om lykken står oss bi. Fortsatt flere potensielle publikumsfavoritter i bakhånd (Sam, Kisnorbo, McCormack). Og fortsatt lov å håpe på en solid lånesignering eller to.
Hekta på Leeds siden 1974

auren

Dette emergency loan window - var ikke det tiltenkt klubber som var i krise mtp alvorlig mangel på spillere pga skader / suspensjoner? At man til nøds kunne låne en keeper hvis begge keeperene var ute med skade / suspensjon? Nå fungerer jo dette vinduet som et helt vanlig transfervindu, foruten at man kan kjøpe spillere da. Da skjønner jeg ikke helt vitsen med å ha denne 93 dagers regelen. Egentlig et tåpelig vindu slik det nå fungerer.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Svend Anders

Quote from: Kato on February 01, 2011, 11:00:26
Quote from: Svend Anders on February 01, 2011, 10:10:33
Quote from: DenHviteYeboah on February 01, 2011, 07:26:42
Den var ny...Bates har altså ingenting med fra hvilken hylle Grayson kan kjøpe spillere...Jeg bare registerer at det ikke er hentet noen kvalitetspiller,men alt er jo i sin skjønneste orden så...

Selvfølgelig gjør han det. Og det er penger tilgjengelig. Spørsmålet er hvordan man bruker de.

Så må også du ta innover deg at vi nå er på et nivå der det å hente inn vesentlig bedre spillere enn de vi allerede har - spesielt i et tøft januarvindu hvor klubbene generelt sett ikke vil selge - gir noen særdeles store prislapper på spillerne.

Vi kan ikke regne med å kjøpe inn spillere som er faste på Premier League-lag. Det vil svært få spillere (gå ned i en divisjon + vesentlig lønnskutt), og det vil være en stor økonomisk risiko. Leeds har ikke noe press på seg for å MÃ...TTE gå opp nå, det bygges sakte men sikkert. Kjedelig, men klokt.

SA

Her mener jeg du bommer. Det dreier seg om å hente spillere vi IKKE har, nemlig et defensivt anker.

Jeg er forsåvidt enig med deg i den oppfatningen, men nivået på en slik spiller bør likevel være relativt høyt. Og det er en utfordring å få klubber til å slippe slike spillere, med det nivået, uten å betale en vanvittig pris i både overgangssum og sikkert også lønn. I tillegg til at de evt må godta å gå ned en divisjon.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Sleivind

Quote from: auren on February 01, 2011, 19:12:12
Dette emergency loan window - var ikke det tiltenkt klubber som var i krise mtp alvorlig mangel på spillere pga skader / suspensjoner? At man til nøds kunne låne en keeper hvis begge keeperene var ute med skade / suspensjon? Nå fungerer jo dette vinduet som et helt vanlig transfervindu, foruten at man kan kjøpe spillere da. Da skjønner jeg ikke helt vitsen med å ha denne 93 dagers regelen. Egentlig et tåpelig vindu slik det nå fungerer.

auren

Jo, i utgangspunktet er det slik. Men i England gjelder ikke disse reglene fra 1.divisjon og nedover, sitat Wikipedia:

"In England, clubs from the Football League Championship to the Football Conference can loan in players from 8 September to 25 November and also from 8 February until 24 March.[20] An existing loan deal can be made permanent at any time outside the transfer window."

Transfervinduer er generelt dårlig idé. Enten ett vindu, eller så burde det vært åpent hele tiden.

Svend Anders

Quote from: auren on February 01, 2011, 19:12:12

auren

Slik jeg oppfatter det er nødlånsvinduet (!) rett og slett skapt av det engelske ligasystemet for å unngå UEFA (?) sitt overgangsvindu....? Hvor mange lån gjøres ikke der uten at det tilsynelatende ikker er en eneste emergency.

Skulle vi f.eks hentet Woody om en uke, hva skulle begrunnelsen vært - "nei, dere skjønner at nå har vi bare to reserver på midtstopperplass, ja i tillegg til de 19 andre i troppen vi kunne plassert i uvant rolle, så nå trenger vi skikkelig en ny midtstopper her".

SA
Følges på:

Svend Anders

For å ta januarvindu vs nåværende stall-debatten litt videre:

Hvor mye vil "stabiliteten" som manglene på mange nye fører med seg slå ut i positiv form?

Vi hentet fryktelig mange spillere i sommer, i tillegg til de vi har fått inn i høst, og "egne" fremskritt i form av Somma, etc. Kilkenny er tilbake fra mesterskapet også, en spiller jeg personlig tror sitter med mye av nøkkelen i fraværet av midtbanekrigeren vi alle etterlyser.

Om forsvarsfireren nå får spilt seg fast (det tok jo en stund før Grayson skjønte at Bruce var bedre enn Collins) og holder seg skadefri, samt Killa tilbake på laget - bør vi kunne få en ny "run" med gode resultater utover våren?

SA
Følges på:

Kickthemdown

Quote from: Masinga on February 01, 2011, 16:38:41
Tottenham er vel i samme situasjon som Leeds, bare ett hakk høyere. Tottenham har ingen mulighet til å konkurrere på pris mot lagene rundt dem på tabellen. Denne gang lyktes de ikke med å kapre storfisken før overgangsvinduet stengte. Forrige gang lyktes taktikken med van der Vaert, nærmest på overtid. Harry Redknapp er en smart fyr. Bare dumt å antyde noe annet.
Oida.. Det smarte ville vel vært å gå etter spillertyper som passer inn i spurs og ikke bare etter de store navnene. Trenger vi en spiss som er rask eller god på hodet? Trenger vi er kreativ midtbanemann eller en arbeidshest? Der er Redknapp dum så det holder mener nå jeg.

Budet på Adam er rett og slett idiotisk. "Yey Adam er populær for tiden vi byr på han  ???"

Sleivind

Quote from: Alta-White on February 01, 2011, 20:10:47
Quote from: Masinga on February 01, 2011, 16:38:41
Oida.. Det smarte ville vel vært å gå etter spillertyper som passer inn i spurs og ikke bare etter de store navnene. Trenger vi en spiss som er rask eller god på hodet? Trenger vi er kreativ midtbanemann eller en arbeidshest? Der er Redknapp dum så det holder mener nå jeg.

Budet på Adam er rett og slett idiotisk. "Yey Adam er populær for tiden vi byr på han  ???"

Ã... kun by på spillere den siste dagen i transfervinduet er bingo, og er ikke særlig smart. Sagaen rundt Adam viser jo at Redknapp gambler så det holder.

Og å sammenligne Tottenham med Leeds angående spillerkjøp i forhold til lagene rundt er direkte feil. Tottenham bydde 400 millioner for Aguero, og er ikke det å konkurrere med de andre på pris, så vet ikke jeg.

haak-d

Noen som vet om Delph er skadet? Han er verken på banen eller på benken i kveld, vi kan vel låne han resten av sesongen slik at vi blir forsterket og han får spilletid???

Sleivind

Ropene etter et nytt midtbaneanker avtar vel ikke akkurat etter kveldens opptreden.

Woody

Quote from: Sleivind on February 01, 2011, 22:52:58
Ropene etter et nytt midtbaneanker avtar vel ikke akkurat etter kveldens opptreden.

Det er vel snart eit folkekrav på lik linje med at han skuggen i Egypt må gå av....
LIFE IS LEEDS

Kato

Quote from: Woody on February 01, 2011, 23:00:40
Quote from: Sleivind on February 01, 2011, 22:52:58

Det er vel snart eit folkekrav på lik linje med at han skuggen i Egypt må gå av....

Ta en titt på baklengsmål nummer en i går kveld. Så ser dere en av årsakene til at dette har vært et folkekrav i et halvt år snart.

Det er nærmest ufattelig at vi på denne tiden ikke har hentet inn et midtbaneanker.

HåvardK

Begynner å lure på om Grayson ser det samme som oss, egentlig. Mye kan tyde på at "riktig" spiller ikke er tilgjengelig - men hvorfor da ikke prøve andre løsninger; f eks la en av stopperne få prøve seg i rollen som anker? Ulempen blir da å splitte det tilsynelatende gode paret O´Brien/Bruce, men det burde være åpenbart at et eller annet må skje med det defensive. Ett er i hver fall sikkert: Hvis vi skal spille like håpløst bakover som vi gjør nå, har vi ingenting i PL å gjøre.

testo

Quote from: HåvardK on February 02, 2011, 20:15:23
Begynner å lure på om Grayson ser det samme som oss, egentlig. Mye kan tyde på at "riktig" spiller ikke er tilgjengelig - men hvorfor da ikke prøve andre løsninger; f eks la en av stopperne få prøve seg i rollen som anker? Ulempen blir da å splitte det tilsynelatende gode paret O´Brien/Bruce, men det burde være åpenbart at et eller annet må skje med det defensive. Ett er i hver fall sikkert: Hvis vi skal spille like håpløst bakover som vi gjør nå, har vi ingenting i PL å gjøre.

Hvis vi skal spille like håpløst bakover som vi gjør nå, har vi ingenting i PL å gjøre.

Ta det helt lungt...Vi havner ALDRIG i den ligan med et slikt forsvarsspill.

At dette har vært sagt et 10 talls ganger før er jeg rimlig sikker på, og nå begynner jeg å bli skikkelig lei av å vente på resultater.

United boss Simon Grayson felt his side more than deserved a draw at Hull on Tuesday - but was disappointed Leeds had to come from behind once again to secure a point.

"It was a well deserved draw for both teams, and it was an entertaining game," said the boss.

"I was disappointed with how we allowed them to get a few chances, particularly in that first half, but sometimes that's how it goes when you try and win games. They had a few good opportunities and Kasper had to work hard, but I thought we did well as well.

Dette begynner å bli lattelige komentarer fra Grayson synes jeg. Forsvarer han seg selv eller er det Bates eller er det helt håpløse head hunters i Leeds (finnes de i det hele tatt?)

Som jeg har sagt tidligere idag, jeg er møkka lei av å vente på noe som kanskje ikke kommer til å skje engang.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

rd1

Vi her inne har vel savnet et midbaneanker siden Derry forsvant?? Kan ikke huske noen som har fylt denne rollen skikkelig. Doyle gjorde en grei jobb i fjor, men vi ropte vel etter en bedre hele fjorårssesongen!

Jeg synes det er merkelig at Grayson "ikke finner" denne spillertypen! Jeg vil vel anta at en eller annen plass i seriesystemet er det en mann som kunne gjort en jobb som defensiv midbanespiller??

Og penger har/hadde jo grayson i og med at han merkelig nok blåste 0,5Mp (?) på McCormack!!

Finnes det ikke speidere som kan hoste opp en Batty/Dacourt type i Npower format??

Min enkle påstand er at her gjør ikke Grayson&Co en god nok jobb! Med en skikkelig defensiv midbanespiller hadde vi ligget blant topp 2!
"Who needs Cantona??"