Skrevet av Emne: KAMP: vs HULL CITY, 1/2 2011  (Lest 101645 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

rober

Sv: KAMP: vs HULL CITY, 1/2 2011
« Svar #720 på: Februar 02, 2011, 11:49:41 »
Jeg er sikker enda på tynn is for noen her inne, men helt ærligt, dette er ikke godt nok! Vis vi skal henge med i toppen er det ikke det. Men midt på treet så bør vi være happy med dette........ Jeg håpet på PlayOff, men alt for mange uvagjort kommer til å ødelegge den plassen!

Veldig svekkene for oss at vi må score 3-4 mål får å vinne!

Og ikke minst målforskjellen kan bli avgjørende for en PO-plass.

testo

Sv: KAMP: vs HULL CITY, 1/2 2011
« Svar #721 på: Februar 02, 2011, 12:58:21 »
På papiret et sterkt poeng mot Hull som hadde ett tap på de 12 siste (?). Uheldig med mange av de andre resultatene i dag dessverre og det begynner å bli altfor mange poengtap, men det er på ingen måte over! ;)




Hull hadde 2 tap på de siste 12 kamper.Wigan og Leicester hjemme, og 3 tap på de siste 17 og det var mot Scunthorpe.

jeg leser at mange er fornøyd med 1 poeng mot Hull både før og etter kamp og det synes jeg er merkverdig. Leeds skal og er et bedre lag enn Hull i utgangspungtet og det gjelder flere lag i denne ligaen som vi ikke akkurat har noe stort å vise frem til pga det forbaskade forsvaret vårt som driter på draget i nesten hver eneste kamp. Det er feil på feil hele forbanna tiden og jeg er møkka lei av at det ikke blir gjort noe med problemet en gang for alle. Det virker som at allt i forsvaret er på stede vil når det gjelder å ta tak i et himmla stort problem som alle er klar over at finnes der.
Hadde ikke vi sluppet inn disse dritt måla som kommer i hver kamp så hadde vi ligget på toppen idag, det er jeg sikker på.
Jeg er med andre ord himmla skuffa over Leeds om dagen.
!! SG få ut fingern og gjør noe med problemet, for du må også se at dette ikke holder mål!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Joe Jordan

Sv: KAMP: vs HULL CITY, 1/2 2011
« Svar #722 på: Februar 02, 2011, 13:17:35 »
Jeg tror at mitt tips om midt på tabellen fortsatt holder stikk. Ser ikke for meg at SG ordner opp i forsvarsbrølerne med det første. Når man stort sett må score 3 mål eller flere for å vinne sier det seg selv at vi vil sakke akterut på tabellen.

Flere over oss virker å være i god form og feks. Forest ,med 2 kamper mindre spilt, suser oppover.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sleivind

Sv: KAMP: vs HULL CITY, 1/2 2011
« Svar #723 på: Februar 02, 2011, 14:34:40 »
På det første baklengsmålet er det bare en ting å si:

Avstanden mellom forsvarsleddet og midtbaneleddet er 100 meter.


Og det verste er at det ikke er noe som skulle tilsi at det skulle være det heller. Ikke er vi på vei frem, ikke får vi kontring i mot.

Kato

Sv: KAMP: vs HULL CITY, 1/2 2011
« Svar #724 på: Februar 02, 2011, 14:44:38 »
På det første baklengsmålet er det bare en ting å si:

Avstanden mellom forsvarsleddet og midtbaneleddet er 100 meter.

Tror ikke Grayson/gutta har forståelse for at det må alltid ligge igjen en i støtte fra sentral midtbane....her tuter både Howson og Johnson fremover samtidig...det må bare gå galt..


Har desverre sett at vi ligger lavt med forsvaret også... det strekker også laget.

Laget må ligge kompakt både offensivt og defensivt...
Det betyr at forsvaret må stå opp og tørre og legge rom bak seg.


Look at Barca... det er best i verden defensivt...

Ã…rsaken til at forsvaret ikke tør å stå høyere er rent psykologisk. Manglene på fart hos enkeltspillere gjør at de er livredde for å stå for høyt og dermed havne ut på tur en mot en.

I tillegg er førstemålet definisjonen på mangelen av et anker. KARA, løp og kjøp.

Posisjoneringen mellom de to bakerste leddene virker å være så grovt feil, at jeg tipper vi neppe ser dette på a-lags-nivå noen steder.

Dog legge til at dette er vurdering av korte tvbilder.
« Siste redigering: Februar 02, 2011, 14:46:55 av Kato »
 

jarle

Sv: KAMP: vs HULL CITY, 1/2 2011
« Svar #725 på: Februar 02, 2011, 15:37:22 »
På det første baklengsmålet er det bare en ting å si:

Avstanden mellom forsvarsleddet og midtbaneleddet er 100 meter.

Tror ikke Grayson/gutta har forståelse for at det må alltid ligge igjen en i støtte fra sentral midtbane....her tuter både Howson og Johnson fremover samtidig...det må bare gå galt..


Har desverre sett at vi ligger lavt med forsvaret også... det strekker også laget.

Laget må ligge kompakt både offensivt og defensivt...
Det betyr at forsvaret må stå opp og tørre og legge rom bak seg.


Look at Barca... det er best i verden defensivt...

Ã…rsaken til at forsvaret ikke tør å stå høyere er rent psykologisk. Manglene på fart hos enkeltspillere gjør at de er livredde for å stå for høyt og dermed havne ut på tur en mot en.

I tillegg er førstemålet definisjonen på mangelen av et anker. KARA, løp og kjøp.

Posisjoneringen mellom de to bakerste leddene virker å være så grovt feil, at jeg tipper vi neppe ser dette på a-lags-nivå noen steder.

Dog legge til at dette er vurdering av korte tvbilder.


Enig i at mangel på fart gjør en engestelig mot å stå høyt... men med en stopper med brain... vil kunne dekke store områder ved å falle av riktig...

Det ser bra ut på TV mot Man U og Arsenal fordi vi da ligger lavt med hele laget ...
Men i kamper vi skal være med å spille ball.. blir det bare feil på feil...
Skandale at det ikke løses...

Woody

Sv: KAMP: vs HULL CITY, 1/2 2011
« Svar #726 på: Februar 02, 2011, 18:08:37 »
Jeg tror at mitt tips om midt på tabellen fortsatt holder stikk. Ser ikke for meg at SG ordner opp i forsvarsbrølerne med det første. Når man stort sett må score 3 mål eller flere for å vinne sier det seg selv at vi vil sakke akterut på tabellen.

Flere over oss virker å være i god form og feks. Forest ,med 2 kamper mindre spilt, suser oppover.

forest susar oppover ja,og har gjort det til ein irriterande uvane å vinna kampar med eit j..la mål i kvar kamp.Måtte berre vi få den egenskapen j..la fort
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs HULL CITY, 1/2 2011
« Svar #727 på: Februar 02, 2011, 18:36:51 »
Sam i trøbbel etter shocking challenge!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6718888,00.html

 ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hobben

Sv: KAMP: vs HULL CITY, 1/2 2011
« Svar #728 på: Februar 02, 2011, 20:28:35 »
Tror ikke dette er med vilje av Sam. Alt jeg har sette av fotballspilleren Sam i mitt liv i både Charlton og Leeds har han aldri bevist skadet noen!
Rogaland Whites

Sleivind

Sv: KAMP: vs HULL CITY, 1/2 2011
« Svar #729 på: Februar 02, 2011, 23:06:07 »
Finnes det andre lag enn Leeds som velger å ikke ha en mann på første stolpe på cornere?

Hobben

Sv: KAMP: vs HULL CITY, 1/2 2011
« Svar #730 på: Februar 02, 2011, 23:10:31 »
Ijenn slepper vi inn mål på store feil.. :(
Rogaland Whites

ØBS

Sv: KAMP: vs HULL CITY, 1/2 2011
« Svar #731 på: Februar 03, 2011, 00:40:57 »
Tror ikke dette er med vilje av Sam. Alt jeg har sette av fotballspilleren Sam i mitt liv i både Charlton og Leeds har han aldri bevist skadet noen!

Så han har ikke skadet noen så lenge det ikke kan bevises?? :D
LUSCOS-hilsen
ØBS

lojosang

Sv: KAMP: vs HULL CITY, 1/2 2011
« Svar #732 på: Februar 03, 2011, 15:43:17 »
Finnes det andre lag enn Leeds som velger å ikke ha en mann på første stolpe på cornere?

Tviler vel på at Arne Ball har gått til anskaffelse av kjepphest kun for Leeds sin skyld.  :)
Når ca. hundre Leedsspillere står i ei klynge uten å dekke verken motspiller ELLER stolpe blir det jo ekstra teit.
« Siste redigering: Februar 03, 2011, 17:02:29 av lojosang »
- Leif Olav

Hobben

Sv: KAMP: vs HULL CITY, 1/2 2011
« Svar #733 på: Februar 03, 2011, 16:38:42 »
Tror ikke dette er med vilje av Sam. Alt jeg har sette av fotballspilleren Sam i mitt liv i både Charlton og Leeds har han aldri bevist skadet noen!

Så han har ikke skadet noen så lenge det ikke kan bevises?? :D

bevisst**
Rogaland Whites

auren

Sv: KAMP: vs HULL CITY, 1/2 2011
« Svar #734 på: Februar 03, 2011, 18:09:29 »
Da har jeg akkurat sett høydepunktene. 5-3 i sjanser til Hull (alle sjansene i første omgang foruten 2-2 målet). Vi tapte unødig mye hodedueller og det er skremmende med tanke på at vi vanligvis gir bort mange cornere.

Men på lørdag skal vi vinne! "Enkel" kamp mot Coventry!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: KAMP: vs HULL CITY, 1/2 2011
« Svar #735 på: Februar 03, 2011, 20:05:34 »
Finnes det andre lag enn Leeds som velger å ikke ha en mann på første stolpe på cornere?

Tviler vel på at Arne Ball har gått til anskaffelse av kjepphest kun for Leeds sin skyld.  :)
Når ca. hundre Leedsspillere står i ei klynge uten å dekke verken motspiller ELLER stolpe blir det jo ekstra teit.

Joda, jeg er enig med Arne Ball jeg, folk på begge stolpene bør alle ha. Men nå har det vel blitt relativt vanlig å ha en mann på første og ingen på bakerste. Og da blir det jo litt spesielt at vi skal finne opp kruttet på ny, og ikke ha noen på første, men sette han på bakerste istedenfor.