EX-LÃ…NESPILLER: Eric Lichaj

Started by Promotion 2010, February 09, 2011, 16:13:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

1 måneds lån:

http://www.mlssoccer.com/news/article/american-exports-lichaj-join-leeds-loan

http://www.thescratchingshed.com/2011/02/aston-villa-defender-joins-leeds-united-on-loan/

Høyreback som kan erstatte Connolly i hans hamstringfravær!  :)

"He did very well at Premier League level in his limited appearances. I reckon he's considered a more genuine prospect for Villa when compared to Lowry and has been capped by the US/attempted to be capped by Poland. This would be a real quality addition if it does go ahead. Not posted as a rumour and mlssoccer are usually reliable."
(WACCOE)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bites Yer Legs

Quote from: Promotion 2010 on February 09, 2011, 16:13:03

Bra signing!! Har sett han en gang for Villa denne sesongen og da så han meget bra ut. Trodde han skulle klamre seg til fast plass, men er ikke lett det når øyens største back-talent kommer til klubben!
KEEP FIGHTING!!

Asbjørn

Quote from: Bites Yer Legs on February 09, 2011, 16:15:45
Quote from: Promotion 2010 on February 09, 2011, 16:13:03

Bra signing!! Har sett han en gang for Villa denne sesongen og da så han meget bra ut. Trodde han skulle klamre seg til fast plass, men er ikke lett det når øyens største back-talent kommer til klubben!

...kanskje Houllier kan ryke uklar med enda flere AV-spillerne.Kan bli gøy til slutt detta :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

dansale

Dette kan bli bra! Håper han gjere seg bemerket i første 11`n vår! :)
Forza Leeds!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

J.N

dansale

Forza Leeds!

Kickthemdown

Så han mot Spurs i jula, større rundingsbøye har jeg knapt nok sett. Riktignok en hel del dueller mot Van der Vaart og da får kanskje alle kjørt seg?  ::)

Lunken..

DanskLeedsGut

Intet officielt på hjemmesiden endnu, så slå koldt vand i blodet :)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

DenHviteYeboah

Quote from: Promotion 2010 on February 09, 2011, 17:15:41
Quote from: DanskLeedsGut on February 09, 2011, 17:04:31

Der kom den:

http://www.leedsunited.com/news/20110209/deal-agreed-for-premier-league-defender_2247585_2289307

;D
Fantastisk!Her satses det på opprykk fra Bates!Han har faktisk tatt seg råd til å låne en midtstopper en hel måned frem i tid.Dette blir jo bare bedre og bedre...halleluja :)

Leedsfan

Jeg husker ikke hvilken kamp jeg så, men jeg ble meget imponert over denne karen. Bra cover-signering!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DanskLeedsGut

Han starter med 97% sikkerhed inde som højreback lørdag... Kan Bromby ikke spille den???
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Per-Stian

Eric Who? Har aldri høyrt om spelaren, men det verkar som fleire her på forumet går god for hans prestasjonar. Han er uansett berre henta inn som kåvver for Connolly, så dette er det vel lite å tape på...?

Robert H.

7cato7

Hvorfor ikke Tom Høgli? Ung og bunnsolid både på klubblag og landslag!!
Cato Visdal Mikalsen

Fripp

auren

Quote from: 7cato7 on February 09, 2011, 18:48:28
Hvorfor ikke Tom Høgli? Ung og bunnsolid både på klubblag og landslag!!

Har du sett tv2 sporten nå?  ;)

Forøvrig et helt greit lån. Og et nødvendig lån. For vi har ingen skikkelige høyrebacker i troppen foruten Conns. Bromby ER midtstopper og var ikke god nok som høyreback selv i L1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Here we go again

Er litt skeptisk.  Tenk om han flopper helt og så har vi lånt ham en hel måned? ;)

Dennis

Quote from: Alta-White on February 09, 2011, 16:27:09
Så han mot Spurs i jula, større rundingsbøye har jeg knapt nok sett. Riktignok en hel del dueller mot Van der Vaart og da får kanskje alle kjørt seg?  ::)

Lunken..

En kompis som er stor Tottenham-fan gjorde narr av Lichaj i forkant av kampen, ettersom Bale var i superform på den tiden. I etterkant mente han Lichaj hadde gjort en forholdsvis bra kamp. Nå så jeg ikke kampen selv, så jeg veit ikke hvem av dere som har mest rett, men nå er det (heldigvis?) ikke Bale og Van der Fjert han skal spille mot i Connollys fravær.  ;)

En høyreback med PL-erfaring fra dette året i perioden hvor førstevalget er skadd? Høres ut som en god deal det!
Marching on together!

berlin

Quote from: Nikolaos on February 09, 2011, 16:21:33
Hvordan uttaler man Lichaj?

pronounced LEE-high

http://en.wikipedia.org/wiki/Eric_Lichaj

Man kan altså bli forledet til å tro at dette lånet har en høyere mening, "literally spoken"   ::)

LEE-high means LEEDS - HIGH ON THE TABLE  8)

lojosang

Quote from: DenHviteYeboah on February 09, 2011, 17:22:03
Quote from: Promotion 2010 on February 09, 2011, 17:15:41
Quote from: DanskLeedsGut on February 09, 2011, 17:04:31

Der kom den:

http://www.leedsunited.com/news/20110209/deal-agreed-for-premier-league-defender_2247585_2289307

;D
Fantastisk!Her satses det på opprykk fra Bates!Han har faktisk tatt seg råd til å låne en midtstopper en hel måned frem i tid.Dette blir jo bare bedre og bedre...halleluja :)

Vi rykker aldri opp fra League One med denne taktikken.  ;D
- Leif Olav

lojosang

Quote from: Alta-White on February 09, 2011, 16:27:09
Så han mot Spurs i jula, større rundingsbøye har jeg knapt nok sett. Riktignok en hel del dueller mot Van der Vaart og da får kanskje alle kjørt seg?  ::)

Lunken..

Er han STOR NOK rundingsbøye bruker kanskje vingene så lang tid på å løpe rundt ham at midtforsvaret rekker å sikre. Det er dette jeg selv satser på når jeg spiller fotball. Ja, og så Fjørtoftfinta, da.  ;D
- Leif Olav

LEO

Han er amerikaner og de har vinner skalle. Selvtillit av en annen verden.

8) 8) 8)

Bredinho

Lichaj e kjent fø sine lange innkast ;)
The Future Is Bright,
The Future Is White!

4ever arcticwhite

The future's so White I've got to wear shades 8)

lojosang

Sangen hans for norske fans er klar.

Ã... å å det går Lichaj no
Ækksællein og rætt i kroppen
hain likitj å bli narra.
- Leif Olav

stefan

Quote from: lojosang on February 10, 2011, 11:28:39
Sangen hans for norske fans er klar.

Ã... å å det går Lichaj no
Ækksællein og rætt i kroppen
hain likitj å bli narra.

Vært for lenge i bartebyen nå lojo?  ;D
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields