Crystal Palace - Leeds United 25. April

Started by Totto, February 17, 2011, 14:44:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

fjellhaugen

Quote from: Peters on March 30, 2011, 22:01:57
Billett på block U kom i posten i dag  ;D
Håper vi kan samles en gjeng før kampen i London.... Jeg reiser alene denne gangen.

har også reiser alene skilt rundt halsen denne gang :)
fikk bilett på block s rad 17.

er vel r, s, t, u som er til bortesupport da?
hvor har andre fått plass?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Woody

Quote from: fjellhaugen on April 02, 2011, 10:30:50
Quote from: Peters on March 30, 2011, 22:01:57
Billett på block U kom i posten i dag  ;D
Håper vi kan samles en gjeng før kampen i London.... Jeg reiser alene denne gangen.

har også reiser alene skilt rundt halsen denne gang :)
fikk bilett på block s rad 17.

er vel r, s, t, u som er til bortesupport da?
hvor har andre fått plass?

Blokk S rad 14 ;D
LIFE IS LEEDS

janove

To billetter til denne kampen selges. Fikk beskjed i helga at de som skulle ha billettene, ikke skulle ha de alikevel. De er bestillt på membershipet til familiemedlemmer. Dette er Leedsbilletter! Pris £30

Rudi G.

1 billett Block S rad 21 seat 28 (Leeds billett) til salgs kr 300,-

Per-Stian

Quote from: janove on April 11, 2011, 15:51:39
To billetter til denne kampen selges. Fikk beskjed i helga at de som skulle ha billettene, ikke skulle ha de alikevel. De er bestillt på membershipet til familiemedlemmer. Dette er Leedsbilletter! Pris £30

Eg tek dei gjerne viss eg ikkje må vere member. Pris?

Sleivind

Quote from: Per-Stian on April 12, 2011, 17:36:03
Quote from: janove on April 11, 2011, 15:51:39
To billetter til denne kampen selges. Fikk beskjed i helga at de som skulle ha billettene, ikke skulle ha de alikevel. De er bestillt på membershipet til familiemedlemmer. Dette er Leedsbilletter! Pris £30

Eg tek dei gjerne viss eg ikkje må vere member. Pris?

Jeg tipper prisen er ca £30  ::)

janove

Quote from: Per-Stian on April 12, 2011, 17:36:03
Quote from: janove on April 11, 2011, 15:51:39
To billetter til denne kampen selges. Fikk beskjed i helga at de som skulle ha billettene, ikke skulle ha de alikevel. De er bestillt på membershipet til familiemedlemmer. Dette er Leedsbilletter! Pris £30

Eg tek dei gjerne viss eg ikkje må vere member. Pris?

Har sendt deg en mail på psme63@hotmail.com


Per-Stian

Quote from: janove on April 12, 2011, 18:03:56
Quote from: Per-Stian on April 12, 2011, 17:36:03
Quote from: janove on April 11, 2011, 15:51:39
To billetter til denne kampen selges. Fikk beskjed i helga at de som skulle ha billettene, ikke skulle ha de alikevel. De er bestillt på membershipet til familiemedlemmer. Dette er Leedsbilletter! Pris £30

Eg tek dei gjerne viss eg ikkje må vere member. Pris?

Har sendt deg en mail

Glitrande, Jan-Ove! Svar er sendt  ;)

fjellhaugen

muig jeg har behov for en bilett til.

noen som tifeldigvis ikke kan dra allikevel?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Ozzy96

Er det mulig om leeds supportarane kunne ha samlast før kampen ???  det hadde  vore topp ;D

fjellhaugen

Quote from: Ozzy96 on April 19, 2011, 22:43:40
Er det mulig om leeds supportarane kunne ha samlast før kampen ???  det hadde  vore topp ;D

støtter denne.
jeg kommer over kun for denne ogf år ikke med meg reading.
bor i nærheten av tottenham court road hvor jeg vet en del andre også har bestillt hotel
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Chris Lunde

Chris Lunde
- Grunnlegger av LUSCOS Stord / Stord Whites

Facebook: http://www.facebook.com/Stord.Whites

MOT!

Per-Stian

#42
Eg er ikkje kjend i området rundt Selhurst Park, men det er kanskje like greit å finne ein pub eit stykke unna og nærare sentrum. Eg kastar ut nokre forslag i blinde, basert på namn og lokasjon, for å få diskusjonen i gong:

The Rose and Crown
2 The Polygon, Clapham Old Town, SW4 0JG
http://maps.beerintheevening.com/?pcb=SW4+0JG

Duke of York
130-134 Victoria Street, Victoria, SW1E 5LA
http://maps.google.no/maps?hl=no&um=1&ie=UTF-8&q=130-134+Victoria+Street,+London&fb=1&gl=no&hnear=Oslo&cid=0,0,9658715755695386332&ei=ktyuTejZE4mAOq_06O0B&sa=X&oi=local_result&ct=image&resnum=1&ved=0CBgQnwIwAA

The Old Rose
22 Medway Street, Westminster, SW1P 2BA
http://maps.google.no/maps?hl=no&um=1&ie=UTF-8&q=130-134+Victoria+Street,+London&fb=1&gl=no&hnear=Oslo&cid=0,0,9658715755695386332&ei=ktyuTejZE4mAOq_06O0B&sa=X&oi=local_result&ct=image&resnum=1&ved=0CBgQnwIwAA

Ihag

Har vært på SP en gang, så langt tilbake som i 1992. Den gang var det etter det jeg husker ikke mye puber etc fra stasjonen og opp til SP. Føltes som å komme på landsbygda. Vi kjøpte vanlige billetter på en av langsidene. Før og etter kampen og i pausen hadde vi tilgang til en veldig bra bar inne på tribunen, nærmest VIP standard. Men mye kan ha endra seg på drøyt 18 år. Tok mye lengre tid å komme ut dit enn vi trodde, så beregn god tid. Kampen ? Wimbledon - Sheff W 1-1, mål for W Vinnie Jones på straffe i sluttsekundene. Satt forøvrig ved siden av John Fashanu på tribunen.

Woody

Kansje greit å møtes på ein PUB nær Victoria stasjon,da det er derifra toget Selhurst stasjon går i fra?
LIFE IS LEEDS

fjellhaugen

takk til mange nordmenn for hyggelig påskeavslutning i fantaskisk vær.
var bare kampen som var dritt ellers alt topp  :P :P :P

siiiinsykt med leedsfans, var vel nesten 1/3 av stadion
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!