KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.

Started by Hobben, February 23, 2011, 21:18:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bites Yer Legs

Er vel fornøyd nå Dowd når han fikk dømme straffe riktig vei
KEEP FIGHTING!!

GeirO

MOT

JanPSyse

Håpløst av Gradel. Han har en mann i sikring da han klipper han ned. Utrolig unødvendig.

Da var det kjørt.  :'(
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Sleivind

Det er utgjort! Vi skulle hatt straffe i 1.omgang, får det ikke. De får i 2.omgang, og scorer.

Men det var en IDIOTISK takling fra Gradel.

Og jeg kjenner jeg begynner å bli småirritert på dommeren nå.

testo

denne dommern er farlig for kamp og spillere....Vi kommer til å se det røde idag..tro meg >:( >:( >:(
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hobben

Da kan vi vinke fravel til opprykk, dette laget holder rett å slett ikke mål. Jonny Howson har vært så elendig idag sammen med Gradel og da flere andre.
Rogaland Whites

Kato

Av 100 avgjørelser i dag fra udugelige Dowd, har Swansea fått nærmere 90

johnny gangster

Oggy

Oggy

sveifors

vel ikke overraskende i det hele tatt, fortjent.

Nå slipper vi leksa etter kampen at vi er ubeseiret. Nå er endelig ute av direkte opprykke og sannsynligvis ute av play off.

......og vi har ingen å skylde på bortsett fra oss selv
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Hobben

Quote from: testo on February 26, 2011, 15:02:16
denne dommern er farlig for kamp og spillere....Vi kommer til å se det røde idag..tro meg >:( >:( >:(

Leeds er en stor fare for seg selv, dette er ikke dommerens sin feil at Gradel går i som en idiot er det vel?
Rogaland Whites

ziganda

Quote from: hobberst on February 26, 2011, 15:02:17
Da kan vi vinke fravel til opprykk, dette laget holder rett å slett ikke mål. Jonny Howson har vært så elendig idag sammen med Gradel og da flere andre.
Mange poeng å spille om, men jeg er redd vi ikke er gode nok. Slipper inn altfor mye mål, dessverre. Sesongen har likevel vært en positiv opplevelse for min egen del, så langt.

job

Marching on together!                               Siden 1970

JanPSyse

Quote from: hobberst on February 26, 2011, 15:02:17

Direkte opprykk er bare å glemme nå. Satse alt på å holde play off plassen, men den kan fort ryke senere idag...

Er fortsatt optimist i forhold til opprykk via play off, men da må vi ta poeng i sekspoengskampene fremover...

johnny gangster

Mr. Leeds

Vanskelig å finne noe pluss i dag ja... Men vi burde visst at 4-4-2 mot passningssikre Swansea er en "stretch" i beste fall..
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Hobben

Og når ikke Somma klarer å score der, blir det neppe poeng. Detter var skuffende.
Rogaland Whites

J.N

Oggy

Oggy

normanbites

Quote from: sveifors on February 26, 2011, 15:03:14
vel ikke overraskende i det hele tatt, fortjent.

Nå slipper vi leksa etter kampen at vi er ubeseiret. Nå er endelig ute av direkte opprykke og sannsynligvis ute av play off.

......og vi har ingen å skylde på bortsett fra oss selv
vel da er vi vel bare ikke gode nok,trenger minst 2 år til i denne div.,vi har  for lite fart i laget,desverre.Men det er jo tragsik at ikke engang linjedommeren ser straffa,norsk 6.div dommer hadde jo tatt den alene,say no more...

testo

Quote from: hobberst on February 26, 2011, 15:03:18
Quote from: testo on February 26, 2011, 15:02:16

Leeds er en stor fare for seg selv, dette er ikke dommerens sin feil at Gradel går i som en idiot er det vel?

Avgjørelsen kan være riktig , men under tvil så kunne han vaska den bort for å utligne sine feil, som andre kvalifiserte dommere velger å gjøre.. Når du har en dommer som har nesa pekt kun en vei så bygger det seg frustrason over det hele og det er ikke dommere tjent med.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

Så er spørsmålet, skal vi skylde på dommeren eller SG?

Come on Leeds!

hobberst jr.

Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

J.N

hobberst jr.

Quote from: Rudi G. on February 26, 2011, 15:06:56
Så er spørsmålet, skal vi skylde på dommeren eller SG?

Come on Leeds!
Skyld på Spillerne
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Sleivind

Watt inn for Becchio. Når skal Gradel ut da?

Hobben

Har vi høyreback på dette laget? Når har jeg sett flere ganger at den Swansea-spilleren står alene på høyre side? Vi har så med respekt for dette laget..
Rogaland Whites

JanPSyse

Watt inn for Luciano. vet ikke helt, jeg. Verdt et forsøk?

Oggy

De er sykt fotrappe, virker som et meget godt lag
Oggy