KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.

Started by Hobben, February 23, 2011, 21:18:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

COME ON LEEDS !!

newsome

Tror ikke Bromby kan gjøre det noe særlig dårligere enn McCartney!
Bytt!

Gufrias

1. omgang slik jeg så den:
Startet egentlig ikke så ille. Men da vi fikk 1-0 imot var det som om all selvtillit ble blåst ut av guttene, og de turde hverken takle eller spille. Mot slutten av omgangen kom vi inn i kampen igjen, og skulle hatt 1-1, enten på straffen som dommer D'uh overså, eller på Sommas heading.

for øvrig synes jeg kritikken mot forsvaret på 1-0 var over the top. Det er et godt angrep av Swansea, ikke noe tullemål. Selv om jeg gjerne skulle sett mer taklingsvilje og -evne.

Prøv å fortsette kjøret når andre omgang starter. Må i alle fall gå ut med full konsentrasjon, i tilfelle Swans starter med full gass for å drepe kampen.
Hekta på Leeds siden 1974

Oggy

Ser høydepunktene fra Norwich-kampen, vår høyre back
tapte to viktige dueller på baklengsmålene der  :(
Oggy

Bore

Quote from: Gufrias on February 26, 2011, 14:44:31
Startet egentlig ikke så ille. Men da vi fikk 1-0 imot var det som om all selvtillit ble blåst ut av guttene, og de turde hverken takle eller spille. Mot slutten av omgangen kom vi inn i kampen igjen, og skulle hatt 1-1, enten på straffen som dommer D'uh overså, eller på Sommas heading.

for øvrig synes jeg kritikken mot forsvaret på 1-0 var over the top. Det er et godt angrep av Swansea, ikke noe tullemål. Selv om jeg gjerne skulle sett mer taklingsvilje og -evne.

Prøv å fortsette kjøret når andre omgang starter. Må i alle fall gå ut med full konsentrasjon, i tilfelle Swans starter med full gass for å drepe kampen.

Veldig bra spill av Swansea, for all del. Det som irriterer er at McCartney ødelegger offsidelinja med over 2 meter gjennom hele angrepet! Han prøver ikke å komme seg ut engang! McC er en spiller jeg vil ha vekk fra Leeds, bruk heller Parker.

kalle_92

Soleklart straffespark mot slutten av 1. omgang synes jeg! Hvor er linjedommeren her...

Et tidlig mål = poeng for oss.

sveifors

Quote from: Oggy on February 26, 2011, 14:45:44
Ser høydepunktene fra Norwich-kampen, vår høyre back
tapte to viktige dueller på baklengsmålene der  :(

.....ennå godt at han er på lån, han blir valgt pga offensive kvaliteter, men vi må vel snart begynne å prioritere andre vegen også
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

kilgallon

Veldig skuffende vi ikke minst har uavgjort til pause. Swansea har slapt veldig lite til tross for et overtak i spillet. Vi blev snytt for en soleklar straffe og har en i tverra...

sveifors

Quote from: Bore on February 26, 2011, 14:47:05
Quote from: Gufrias on February 26, 2011, 14:44:31

Veldig bra spill av Swansea, for all del. Det som irriterer er at McCartney ødelegger offsidelinja med over 2 meter gjennom hele angrepet! Han prøver ikke å komme seg ut engang! McC er en spiller jeg vil ha vekk fra Leeds, bruk heller Parker.

Problemet vårt er ikke en enkelt spiller, det er hele organisering og balanse i laget. Parker burde absolutt fått sjansen mere, men forumet her var ikke nådig mot ham mot Arsenal
Sveifors

johnny gangster

Geiremann

Har ikke lest tråden, så jeg repeterer sikkert hva mange andre har skrevet.

Har sjelden vært mer forbanna under en kamp. Det bobler inni meg.
Udugelige McCartney igjen og igjen. Møkkadommer, tre billige gule kort til Leeds, Leeds får ikke frispark når Becchio blir stemplet og Tate ikke gult kort. Klar straffe og kanskje gult til Tate igjen, men istedet gult til Kilkenny. Ekstremt svakt Leeds-spill og forferdelig av Howson/ Kilkenny.

Har allikevel troen før annen omgang, men redd for rødt kort, dommeren er jo udugelig!

Member of "The Peterborough eight".

GeirO

Regner med Swansea presser oss hardt det første kvarteret. Så går det over, og vi får 1-1 på slutten.
MOT

Gufrias

Kommentatoren bekreftet nettopp at Bruce brakk fingeren i første omgang.

johnny gangster

Gult ti McCartney og. 3 av 4 i forsvarsrekka med gult no...

fjellhaugen

Quote from: sveifors on February 26, 2011, 14:50:51
Problemet vårt er ikke en enkelt spiller, det er hele organisering og balanse i laget. Parker burde absolutt fått sjansen mere, men forumet her var ikke nådig mot ham mot Arsenal

hadde forumet hatt noe å si for virkeligheten hadde vi hatt sånn ca 469 defensive midtbanespillere i klubben i dag  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

hobberst jr.

Lukter Rødt Kort laaaang vei til en av Leeds forsvarerene snart ...  :-\
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Sleivind

Oggy

Oggy

johnny gangster

Sleivind

GeirO

MOT

Gufrias

testo

åååååååååååå nå er det straffe til Swans ja ..utrolig f**kings dommer f**ker
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sveifors

som varm kniv gjennom myk smør, er hvor lett  det er å komme gjennom våre midtbane/ forsvar. Vi er hele tiden på etterskudd, liten eller ingen press på ballfører og ingen tackler...

synes det bare er trist
Sveifors

Stephenjazz

Det blir aldri umoderne å vinne

Hobben

Tragisk av Gradel! Ut av banen, du har ikke gjort noe som helst godt i dag.
Rogaland Whites

johnny gangster

hobberst jr.

Gradel ødelegger alt ..... HÃ...PLØST !! 2-0
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Oggy

Oggy