Skrevet av Emne: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.  (Lest 64012 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #360 på: Februar 26, 2011, 15:43:34 »
Grayson tar grep!!!
Når vi er tre under??????????????????
kanskje på tide å se at grayson også bør byttes,er jo han som har henta mye av daukjøttet vårt.......
Ja d e jo klart at når vi taper vår andre ligakamp i 2011, og ligger på en foreløpig 6.plass i Championship
første sessong etter opprykk fra league 1... Så må Simon Grayson få sparken... D e altfor dårlig!!
kanskje vi ska se å få solgt Max Gradel i samme farta også da?? Utrolig å ha en sånn spiller som lager straffer.... Skjerp dere!!!

Har du følgt med i timen eller...Det loves og loves spillere av klasse og hva kommer inn...jo en keeper på lån som ikke har sett benken engang.....
Og at vi ligger på 6 plass kan du se langt etter om vi fortsetter med denne spillerstallen og trenerstallen som er idag....I snart 2 sesonger har vi vært på hæla når det gjelder forsvaret vårt og det blir gjort grep som gjør at vi slipper inn 2-3 mål i hver kamp i steden for 4-5...

Vi har RETT til å ikke være fornøyd med dette...Hvem som har skyld i dette kan diskuteres et annet sted.....
Nå må du passe deg...alt er iorden i klubben vet du ;D
Nå blir du snart lekset opp av oraklene om hvorfor det er slik det er ;D
Jeg(som forøvrig bare er negativ ifølge mange)er helt enig med deg, men jeg teller jo ikke ;)

Kan hende jeg er dum ...men faan ikke blind ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

B_Ød

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #361 på: Februar 26, 2011, 15:44:14 »
var ikke bedre idag, trist, men sånn er det. Kred til hjemmelaget..imponerende.
Vi reiser oss vi..og så lenge det er matematisk mulig å rykke direkte opp..går vi for det!
Upwards&Onwards  ;)
Ups & Ups!!

kilgallon

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #362 på: Februar 26, 2011, 15:52:15 »
Grayson tar grep!!!
Når vi er tre under??????????????????
kanskje på tide å se at grayson også bør byttes,er jo han som har henta mye av daukjøttet vårt.......
Ja d e jo klart at når vi taper vår andre ligakamp i 2011, og ligger på en foreløpig 6.plass i Championship
første sessong etter opprykk fra league 1... Så må Simon Grayson få sparken... D e altfor dårlig!!
kanskje vi ska se å få solgt Max Gradel i samme farta også da?? Utrolig å ha en sånn spiller som lager straffer.... Skjerp dere!!!

Har du følgt med i timen eller...Det loves og loves spillere av klasse og hva kommer inn...jo en keeper på lån som ikke har sett benken engang.....
Og at vi ligger på 6 plass kan du se langt etter om vi fortsetter med denne spillerstallen og trenerstallen som er idag....I snart 2 sesonger har vi vært på hæla når det gjelder forsvaret vårt og det blir gjort grep som gjør at vi slipper inn 2-3 mål i hver kamp i steden for 4-5...

Vi har RETT til å ikke være fornøyd med dette...Hvem som har skyld i dette kan diskuteres et annet sted.....
Nå må du passe deg...alt er iorden i klubben vet du ;D
Nå blir du snart lekset opp av oraklene om hvorfor det er slik det er ;D
Jeg(som forøvrig bare er negativ ifølge mange)er helt enig med deg, men jeg teller jo ikke ;)
Nå skal du da ikke være så furten... :( Selvfølgelig teller din mening også. Det er plass til alle herinne. Både de negative, positive, realistiske, ekspertene, dem som bare er for morro og dem som er her for alvor. Jeg vet godt du prøver å få det til å se ut som om det ikke er lov til å komme med noe kritisk - men det er helt i orden :) Det er plass til deg også :)

vielljaa

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #363 på: Februar 26, 2011, 15:55:45 »
I dag ble vi slått fordi Swansea var gode, ikke fordi at vi spilte så himla dårlig (lenge siden egentlig). Marginene var nå heller ikke på vår side i den stakkar fjerdedelen av første omgangen vi var best.

Ser fram mot en forhåpentligvis oppløftende mars-måned og kanskje en spennende signing i kommende uke :)
There is only one United

newsome

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #364 på: Februar 26, 2011, 15:59:04 »
http://www.abcnyheter.no/node/126566

Da blir vårt tap idag en uvesntlig bagatell!!!!

RIP

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #365 på: Februar 26, 2011, 16:00:39 »
 Vi var en bleik utgave av oss selv i dag, samtidig som det skal sies at Swansea var gode, kanskje det best spillende laget i denne divisjonen.

 Jeg tar gjerne et tap av og til dersom vi kan begynne å vinne flere av de kampene vi sløser bort poeng i. Det har blitt så alt for mange uavgjorte de siste månedene.
Super Leeds since 1968

normanbites

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #366 på: Februar 26, 2011, 16:01:57 »
I dag ble vi slått fordi Swansea var gode, ikke fordi at vi spilte så himla dårlig (lenge siden egentlig). Marginene var nå heller ikke på vår side i den stakkar fjerdedelen av første omgangen vi var best.

Ser fram mot en forhåpentligvis oppløftende mars-måned og kanskje en spennende signing i kommende uke :)
Jo Swansea var virkelig gode,er ikke det men bare lurer på hvorfor det kan ta 1 hel sesong uten å klare å rette på de defensive bristene,er det virkelig ingen i Leeds systemet som kan noe om dette emnet?????????????????????bare luræææær ille på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tipset mitt før sesong var 6-13 plass,er vel kanskje det vi skal værer tilfreds med tross alt......

testo

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #367 på: Februar 26, 2011, 16:03:01 »
Sier vel det meste om denne kampen

GAME STATS
15    Shots    9
9    Shots On Target    3
3    Saves    7
7    Corners    3
2    Offsides    1
8    Goalkicks    9
14    Fouls (Committed)    17
19    Throws    20
61    Ball Possession    39
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #368 på: Februar 26, 2011, 16:03:31 »
Swansea er knallgode, de har jo vært gode i flere år. Husker jo hvordan de totaldominerte League One for noen år siden.

Laget vårt er litt statiske i dag, gutta er sikkert slitne. Grayson må nok sjanse på å rulere litt på spillerne, se på Snodgrass som ikke er seg selv i dag.

Kilkenny er en bra ballfordeler, en luksusspiller. Vi har egentlig ikke plass til han på dette laget hvis vi skal prøve å spille 4-4-2.

Paynter kommer inne og er like slapp som resten, det var nesten dagens største skuffelse. Han burde jobbe som en gal for å vise at han fortjener en plass i laget.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Oni

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #369 på: Februar 26, 2011, 16:04:01 »
Swansea var best med god margin. Punktum! Synd vi skal være så himla elendige hver gang vi vises på TV.

Når det er sagt: Kilkenny og McCartney var så dårlige at jeg mangler ord. Regner med Johnson og Parker erstatter dem i neste kamp. Og Snodgrass virker ute av form, kanskje på tide å la Watt starte, eller Sam om han er klar etter skade.

Dommeren er jo et kapittel for seg. Et sørgelig et, sådan. Snytt for straffe, gir dem straffe når fellingen er på utsiden, en bråte med gule kort og enkle frispark i mot.

Nå handler sesongen om å "berge" play-off. Det er en oppgave vi alle burde være godt fornøyde med!

Ardbeg

  • Gjest
Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #370 på: Februar 26, 2011, 16:06:36 »
Er jo litt merkelig hvordan samme linjedommer klarer å overse en soleklar hands, mens samtidig i 2. omgang kan markere for straffe ved en takling som ikke ville gitt frispark ved midtstreken.

Nå skal det sies at Leeds ble rundspilt i de første 35 minuttene. Men det hjelper ikke å ha merkelige dommeravgjørelser mot seg i samme kamp.

Og for en gangs skyld var det ingen som ropte så veldig høyte om å få ut spillere og inn andre. Ref Somma :-)

Tror vi skal være glad vi ikke er i nedrykksfaren.
Da sesongen startet ville jeg vært fornøyd med å beholde plassen, men ettersom sesongen har utvilket seg er selvfølgelig håpet om direkte opprykke meldt seg.
Er vel blitt såpass realistisk at et plass blant de 6 første vil være mer enn forventet.

Er ikke mye jeg skriver her inne, men leser veldig mye.
Og det må si jeg foundrer meg over at det er så mange som er såpass kristisk at det ikke kommer "stor spillere" til Leeds.
Det kan jo tenkes at klubben Leeds ikke er så attraktiv i dag.
Selv om vi som er Leeds supporter anser klubben til å være den beste klubben som det er mulig å spille for.

Nå synes jeg det er godt at det er sunn økonomi i klubben. Ettersom UEFA regulativene slår inn kan det nok hende at det vil bli en og anne "rude awakening"

Hilsen en som synes at Leeds gjør det bra etter forutsetningene men ønsker Premier League på Elland Road til neste sesong

berlin

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #371 på: Februar 26, 2011, 16:12:20 »
Er jo litt merkelig hvordan samme linjedommer klarer å overse en soleklar hands, mens samtidig i 2. omgang kan markere for straffe ved en takling som ikke ville gitt frispark ved midtstreken.

Nå skal det sies at Leeds ble rundspilt i de første 35 minuttene. Men det hjelper ikke å ha merkelige dommeravgjørelser mot seg i samme kamp.

Og for en gangs skyld var det ingen som ropte så veldig høyte om å få ut spillere og inn andre. Ref Somma :-)

Tror vi skal være glad vi ikke er i nedrykksfaren.
Da sesongen startet ville jeg vært fornøyd med å beholde plassen, men ettersom sesongen har utvilket seg er selvfølgelig håpet om direkte opprykke meldt seg.
Er vel blitt såpass realistisk at et plass blant de 6 første vil være mer enn forventet.

Er ikke mye jeg skriver her inne, men leser veldig mye.
Og det må si jeg foundrer meg over at det er så mange som er såpass kristisk at det ikke kommer "stor spillere" til Leeds.
Det kan jo tenkes at klubben Leeds ikke er så attraktiv i dag.
Selv om vi som er Leeds supporter anser klubben til å være den beste klubben som det er mulig å spille for.

Nå synes jeg det er godt at det er sunn økonomi i klubben. Ettersom UEFA regulativene slår inn kan det nok hende at det vil bli en og anne "rude awakening"

Hilsen en som synes at Leeds gjør det bra etter forutsetningene men ønsker Premier League på Elland Road til neste sesong

....og hilsen en som som liker en smoky whisky, vel  ;)

Ardbeg

  • Gjest
Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #372 på: Februar 26, 2011, 16:19:32 »
Oh yes,
The smokier the better :-)
Skal ikke tulle med god whisky :-)

berlin

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #373 på: Februar 26, 2011, 16:26:20 »
Oh yes,
The smokier the better :-)
Skal ikke tulle med god whisky :-)

enig i det. lagavullin var en åpenbarelse for meg for ca 16-17 år siden. Laphproaig fulgte deretter,
og så ardbeg da. Gode saker, nesten så man føler man surrer rundt i røyktorva ut ved havet.  :)

off topic da, men positivt prat ift dagens kamp.  ::)

kendo

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #374 på: Februar 26, 2011, 16:32:17 »
utspilt og pissa på av swansea,hvis ikke "geita" styrker laget rask(neste uke)så tror jeg dessverre at play off toget har gått.Minst 3 spillere inn må man forvente av en kvalitet at de styrker 11,ern.
 

berlin

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #375 på: Februar 26, 2011, 16:34:30 »
utspilt og pissa på av swansea,hvis ikke "geita" styrker laget rask(neste uke)så tror jeg dessverre at play off toget har gått.Minst 3 spillere inn må man forvente av en kvalitet at de styrker 11,ern.

skriver det på frustrasjonskontoen din.  ;) PO-toget er på ingen måte gått.

harvey

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #376 på: Februar 26, 2011, 16:37:47 »
Ardbeg, det er nok på tide for deg å skrive mer her inne.  Kjempeinlegg.
Ellers var det en gjeng sirumpa spillere utpå for oss i dag.  swansea var best.  LEEDS spillerne vant ikke en! ball nesten hele kampen.
Det som er godt er at LEEDS kommer tilbake neste kamp :)

Ferre

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #377 på: Februar 26, 2011, 16:40:05 »
Noen som har hørt post match-intervjuet med Grayson?

Runar

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #378 på: Februar 26, 2011, 16:52:38 »
McCartney er grusom idag. Om Parker er bedre vites ikke, men at så store ressurser er lagt i en så svak venstreback når vi enda ikke har en sentralmidtbanespiller er helt uforståelig.

Først å fremst så er det en kjempebom med laguttak og taktikk i dag. Mot Swansea er ballbesittende lag så presser en ikke høyt med så lite mobilespillere som Kilkenny og Howson sentralt - Vi spiller jo Kilkenny dårlig og gir han arbeidsvilkår som ikke noen er tjent med.

Her var håpet vårt å overbefolke midtbanen, ligge lavt og nekte rom - Tvinge Swansea til å spille på en måte som de ikke er vant til. Ikke spille med slike avstander at vingene Dyer og Sinclair lett kan finne rom og få ballen.

Somma/Becchio konstelasjonen skulle vært brukt fra start mot Barnsley ikke Swansea
 

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #379 på: Februar 26, 2011, 16:57:47 »
http://www.abcnyheter.no/node/126566

Da blir vårt tap idag en uvesntlig bagatell!!!!

RIP

Ja det er sant...RIP

nord

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #380 på: Februar 26, 2011, 17:07:46 »
Vi må håpe at det vender og vi kan beholde play off pladsen fremover!
Swansea vandt fortjent!
 

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #381 på: Februar 26, 2011, 17:09:55 »
Har sett norske 3. div.lag som er bedre defensivt organisert enn dette Leeds-laget. Har også sett norske 3. div.spillere som forsvarer seg bedre enn forsvarsspillerne våre. Det er så flaut å se på! McCartney sin prestasjon i dag er noe av det dårligste jeg har sett. I tillegg har vi en midtbane som duellveik og totalt fraværende i store perioder av kampen.

Vi har hatt hele januar og februar på å forsterke oss, men som vanlig ingenting. Vi trenger både spillere og en trener som har peiling på defensiv organisering, for Grayson og co. er clueless.

Det er bare si adjø til direkte opprykk, vi har mer enn nok med å sikre oss en play-off-plass.

Fy faen for en patetisk prestasjon...

Schmeichel 5
Lichaj 4
Bruce 4
O'Brien 4
McCartney 2
Gradel 6
Howson 4
Kilkenny 4
Snodgrass 5
Somma 5
Becchio 4

Godt oppsummert, meget einig!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

mac_gyver

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #382 på: Februar 26, 2011, 17:13:00 »
For det første: Swansea var flere hakk bedre enn oss, og imponerte stort. Det var ikke vår feil.

MEN det er mange ting vi må gjøre noe med. Når vi spiller med Gradel og Snoddy på kantene, som er ypperlige offensivt, men dessverre mangler en del på det defensive, MÃ… backene være på et høyere nivå. McCartney rygger fra midtbanen helt ned til dørlinja hver eneste gang Swansea angriper. Mye det samme gjelder for Lichaj. Passivitet er stikkordet i Leedsforsvaret og det syns jeg det har vært lenge, og det gjelder ikke bare backene. Hele den defensive organiseringen unntatt Becchio er veike, avventende og "redde".
Jeg liker Grayson, men har han det som skal til når det gjelder defensiv organisering? Offensivt er vi et knakende godt lag, men når ting går som i dag blir det vanskelig å spille god angrepsfotball. Swansea var for gode. Opprykk eller ikke; til sommeren forventer jeg at Leeds tar fram pengepungen og investerer i nye backer. Kjøp heller en dyr spiller som er vant til å spille kamper og ikke en billig kar som har erfaring og bare trenger litt kamptrening så er han på nivå. Vi trenger noen vi vet er gode i NPC eller PL. Det MÃ… til.
Pride of Yorkshire

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #383 på: Februar 26, 2011, 17:14:09 »
Kunne trengt beckford idag.. ein spelar med fart og målteft.. 2målscorar for Everton hittil idag
The Future Is Bright,
The Future Is White!

LEO

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #384 på: Februar 26, 2011, 17:56:49 »
Vår venstre back var utrolig svak idag, men hvor er nummer to som skal være back up.

De beste lagene har alltid at minimum to skal være på ball fører.  Her var det noen ganger ingen.

Med to backer som har klare deffansive problemer og i tillegg har vi vinger som er like dårlige til å jobbe hjemover.  KUn skipper tak.

I tillegg når Somma på første målet kunne ha vunnet eller gått for uavgjordt i en duell, feil beregnet og gadd ikke løpe etter vedkommende .  Ja, da blir det baklengs.

Når vi har corner, frispark iMOT, hva har vi da av lufthøyde ??
Kilkenny ? Bruce (som setter ryggen til) McCartney (ute av posisjon støtt) ? Howson (for lett) ? GRadel ?
Nei, dette er spillere som mangle både fart og spenst dessverre og ikke minst mangler født med litt høyde.
Godkjent idag :  Ingen

ps. Norwich clean shit mot Barnsley på borte bane og vi på hjemmebane 3 baklengs. jeg sier ikke mer
 

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #385 på: Februar 26, 2011, 18:03:49 »
Vår venstre back var utrolig svak idag, men hvor er nummer to som skal være back up.

De beste lagene har alltid at minimum to skal være på ball fører.  Her var det noen ganger ingen.

Med to backer som har klare deffansive problemer og i tillegg har vi vinger som er like dårlige til å jobbe hjemover.  KUn skipper tak.

I tillegg når Somma på første målet kunne ha vunnet eller gått for uavgjordt i en duell, feil beregnet og gadd ikke løpe etter vedkommende .  Ja, da blir det baklengs.

Når vi har corner, frispark iMOT, hva har vi da av lufthøyde ??
Kilkenny ? Bruce (som setter ryggen til) McCartney (ute av posisjon støtt) ? Howson (for lett) ? GRadel ?
Nei, dette er spillere som mangle både fart og spenst dessverre og ikke minst mangler født med litt høyde.
Godkjent idag :  Ingen

ps. Norwich clean shit mot Barnsley på borte bane og vi på hjemmebane 3 baklengs. jeg sier ikke mer

vakje heilt lett å forstå ke du meinte her :P
The Future Is Bright,
The Future Is White!

testo

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #386 på: Februar 26, 2011, 18:11:50 »
Fortsatt i PO men hvor lenge holder det før de bak henter oss inn. Ser at Burnley med 2 hengekamper også er blitt en trussel.

QPR    34    67    36    56    3-0 FT    v Middlesbrough
Swansea    34    62    18    48    3-0 FT    v Leeds
Cardiff    34    61    17    55    2-0 FT    v Hull
Norwich    34    59    12    54    2-0 FT    v Barnsley
Nottm Forest    33    58    16    44    0-0 FT    v Millwall
Leeds    34    54    7    62    0-3 FT    v Swansea
Leicester    34    52    0    51    1-1    v Coventry
Burnley    32    50    10    49    2-1 FT    v Preston
Hull    34    49    3    39    0-2 FT    v Cardiff
Reading    34    48    12    51    3-3 FT    v Crystal Palace
Millwall    34    47    7    43    0-0 FT    v Nottm Forest
Watford    33    46    8    59    1-1 FT    v Doncaster
Portsmouth    33    44    -1    45    2-0 FT    v Ipswich
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leechap

  • Gjest
Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #387 på: Februar 26, 2011, 18:22:06 »
Gravøl 26. februar 2011

Våre tanker går i dag til de som var ute på gressteppet i Wales uten defensiv støtte. Sorgen er tung å bære for de nærmeste, men også andre som har sitt hjerte til de som ble nedsablet føler dypt vemod. I sorgens time er det likevel en trøst i at tapet til en viss grad er til å bære.
Hvilken uendelig glede det var å registrere at andre, utenfor vår nære krets, generøst bidro med sin hjertevarme denne sorgens dag. Takk til Leicester, Nottingham og ikke minst Hull som bidro til å løfte noe av smerten fra vår sjel.
QPR, Cardiff, Norwich og Burnley var dessverre ikke på listen over de som fremførte kondolanser.

Amen og halleluja i skogen!
« Siste redigering: Februar 26, 2011, 18:26:32 av Leechap »

Gufrias

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #388 på: Februar 26, 2011, 18:28:35 »
Vår venstre back var utrolig svak idag, men hvor er nummer to som skal være back up.

De beste lagene har alltid at minimum to skal være på ball fører.  Her var det noen ganger ingen.

Med to backer som har klare deffansive problemer og i tillegg har vi vinger som er like dårlige til å jobbe hjemover.  KUn skipper tak.

I tillegg når Somma på første målet kunne ha vunnet eller gått for uavgjordt i en duell, feil beregnet og gadd ikke løpe etter vedkommende .  Ja, da blir det baklengs.

Når vi har corner, frispark iMOT, hva har vi da av lufthøyde ??
Kilkenny ? Bruce (som setter ryggen til) McCartney (ute av posisjon støtt) ? Howson (for lett) ? GRadel ?
Nei, dette er spillere som mangle både fart og spenst dessverre og ikke minst mangler født med litt høyde.
Godkjent idag :  Ingen

ps. Norwich clean shit mot Barnsley på borte bane og vi på hjemmebane 3 baklengs. jeg sier ikke mer

Jeg synes Gradel jobbet iherdig bakover, men han ble sørgelig alene mens McCartney lette etter et hull å gjemme seg i. Straffen var direkte følge av en sånn situasjon.
Hekta på Leeds siden 1974

ArneS

Sv: KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.
« Svar #389 på: Februar 26, 2011, 18:29:04 »
Som ukuelig optimist og uten å ha lest alle innleggene i dag, så konkluderer jeg med følgende:

2 tap i 2011 - begge i Wales.
Skal ikke flere turer til Wales,  dvs at vi er ferdig med tapene for i år!
Den 17. mann