KAMP: vs Doncaster, Lørdag 05/03 2011, kl 1600

Started by Leedsfan, February 28, 2011, 19:06:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

En hjemmekamp vi må og kommer til å vinne.

Doncaster spiller borte mot Derby tirsdag:
QuoteThe Build-Up
Doncaster Rovers are on the road Tuesday evening for the first of two clashes away from the Keepmoat Stadium this week. Derby County are the hosts in the Championship for what promises to be a thrilling game with a vital three points on the line for both sides.

The clash is rearranged from Boxing Day, when a power failure ensured that the game would have to be played on another evening.

Derby County will have been boosted by a 1-0 victory over struggling Sheffield United at Bramall Lane on Saturday afternoon. Former Huddersfield Town striker Theo Robinson scored his first goal for Derby County in a tight contest against two sides out of form in the league. The victory saw Derby County grab their first win in nine games, leaving the Rams just one place above Doncaster Rovers

Profiler som spiller for Doncaster Rovers:

Neil Sullivan
QuoteNeil Sullivan joined Doncaster Rovers permanently in May 2007, following two successful loan spells the previous season.

A veteran of the game, enjoying a career that has spanned over two decades, Sullivan has become an integral part of the Rovers' progress over the past three years - becoming a virtual ever-present in the side which achieved and sustained Championship football.

Sullivan's previous clubs include Wimbledon, Tottenham Hotspur and Chelsea - with whom he played in the Champions League; however it was at Doncaster Rovers where Sullivan won his first cup-winner's medal, following the 3-2 victory over Bristol Rovers in the 2007 Johnstone's Paint Trophy Final in April 2007.

A former Scotland international, Sullivan was awarded 12 caps between 1997 and 2003.

Sullivan signed a new one-year deal with the Club in 2010, keeping at the Keepmoat Stadium until the end of the 2010/11 season.

Billy Sharp
QuoteDoncaster Rovers signed striker Billy Sharp in a club record £1.15 million deal from Championship rivals Sheffield United in July 2010.

The prolific striker was a sensation during the 2009/10 season, in which he enjoyed an incredible campaign - netting fifteen goals in thirty-three appearances before a knee injury brought a premature end to his season.

As renowned for his goal celebrations as he is his goals, Sharp earned a reputation for himself whilst at Scunthorpe United where he smashed a host of records. Scoring the most ever goals in a season for the Iron, in all Sharp struck home 53 goals in 82 appearances whilst at Glanford Park.

A superb finisher inside the box, Sharp's work-rate and enthusiasm for the game have led to him becoming an instant fan's favourite, with the Rovers faithful dubbing him 'King Billy'.

Ønsket lagoppstilling

Kasper
Lichaj-Bruce-O'Brien-Parker
Snodgrass-Bradley-Howson-Gradel
Paynter-Somma

Ønsket lagoppstilling eksperimentell:

Kasper
Lichaj-Naylor-O'Brien-Parker
            Bruce
Snodgrass-Bradley-Gradel
          Howson
          Somma

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Kasper

USA - Bromby - O'Brien - Parker

Kilkenny - Johnson

Sam - McCormack - Gradel

Somma

Dennis

Doncaster har 0 - 2 - 4 med en målscore på 2-12 på sine seks siste kamper, mens Leeds har 2 - 3 - 1 og 10-10.

Råtips: 6-3

Marching on together!

lojosang

Er enig med Alta at vi skal la Parker og Lichaj spille på sine vante backer.  :)
- Leif Olav

Leedsfan

Quote from: lojosang on February 28, 2011, 19:44:16
Er enig med Alta at vi skal la Parker og Lichaj spille på sine vante backer.  :)

Korrigert... Godt at forumets medlemmer er nøye!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bredinho

Quote from: Alta-White on February 28, 2011, 19:23:19
Kasper

USA - Bromby - O'Brien - Parker

Kilkenny - Johnson

Sam - McCormack - Gradel

Somma

Som eg skulle skreve d sjøl
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Tom S

Danmark
USA - England - Irland - England
Australia - England
Skotland - England - Elfenbenskysten
Sør-Afrika
COME ON LEEDS !!

DanskLeedsGut

Kasper

Lichaj - O'Brien - Bruce - Parker

Kilkenny - Johnson

Snoddy - Howson - Gradel

Somma
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Yeboah

Dette blir starten på en herlig mars-måned! 12 poeng i mars! Jeg har trua, har du?  :)

Leedsfan

Quote from: Yeboah on February 28, 2011, 21:48:18
Dette blir starten på en herlig mars-måned! 12 poeng i mars! Jeg har trua, har du?  :)

Du høres ikke helt Hvit ut...:)

Bore

Quote from: DanskLeedsGut on February 28, 2011, 21:30:06
Kasper

Lichaj - O'Brien - Bruce - Parker

Kilkenny - Johnson

Snoddy - Howson - Gradel

Somma

This

Kickthemdown

Quote from: Tom S on February 28, 2011, 21:28:19
Danmark
USA - England - Irland - England
Australia - England
Skotland - England - Elfenbenskysten
Sør-Afrika
Skotland ser sliten ut for tiden. Ser ut som han er i bakrus hele tiden.. La Skotland sove/hvile av seg rusen til vi skal ut i tøffere matcher. Veikrysset skal vi strengt tatt slå uansett  :)

Peters

Quote from: Mr Kaizer on February 28, 2011, 19:40:55
Doncaster har 0 - 2 - 4 med en målscore på 2-12 på sine seks siste kamper, mens Leeds har 2 - 3 - 1 og 10-10.

Råtips: 6-3

Jeg blir overrasket om dette ikke ender 2-2.....  ::)

Bjorn

Enig! Dette er en sikker U på kupongen! Kliner til med 3-3.

Måtte jeg ta feil i positiv forstand.
Marching On! 4276

Leedsfan

Oggy

Oggy

J.N

Quote from: Oggy on March 01, 2011, 23:01:57
Doncaster med bra seier i kveld  :-\

Jeg velger å se positivt på at Doncaster vant idag jeg! Fordi de hadde tapt så mange på rad, og da er det alltid skummelt når de kan vinne igjen, det gjorde idag, så da kan de begynne en ny tapsrekke mot oss på Lørdag!  ;D  8)

Hobben

Quote from: Nikolaos on March 02, 2011, 00:48:08
Quote from: Oggy on March 01, 2011, 23:01:57
Doncaster med bra seier i kveld  :-\

Jeg velger å se positivt på at Doncaster vant idag jeg! Fordi de hadde tapt så mange på rad, og da er det alltid skummelt når de kan vinne igjen, det gjorde idag, så da kan de begynne en ny tapsrekke mot oss på Lørdag!  ;D  8)

Er også bare glad for de vant den kampen i går, 1-3 borte mot Derby var det vell? Scorer masse mål, blir neppe mange mål på Lørdag da, og vi knuser de.
Rogaland Whites

LEO

B_Ød

håper på Hull, Preston, QPR, Ipswich og Scunthorpe i morra...ehhh åsså Leeds da  ;D
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Ett bein - og skårer av mange mål!!!

Doncaster manager O’Driscoll could yet move into the loan market before tomorrow’s derby due to both Billy Sharp (groin) and Jason Euell (knee) being doubtful for the trip to Elland Road.

Top scorer Sharp, a one-time transfer target for Leeds, needs a hernia operation and may not be able to wait until the summer while Euell, who is on a month’s loan from Blackpool, missed the club’s midweek victory over Derby County with a knee injury.

Rovers chief O’Driscoll said: “We can’t really go to Elland Road without a recognised striker in the side.

“Billy has been virtually playing on one leg and I am not sure he will be fit.”

;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DanskLeedsGut

Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Jebediah

Quote from: DanskLeedsGut on March 04, 2011, 13:28:09
Vi vinder allerhøjest 1-0 (Somma)

Leeds holde nullen ikke få meg til å le. Det blir sikkert 3-3 eller noe slikt

kalle_92

Ser noen har med B.Johnson på laget sitt. Er han ikke suspendert?

Jeg må innrømme at jeg er litt skuffet over at vi enda ikke har fått tak i en midtbanespiller i playoff-racet som har startet for alvor. Howson og Kilkenny klarer ikke å styre midtbanen alene på midten, og vi trenger som kjent en midtbanespiller med tæl (f.eks Bowyer)...

kongsmo

Quote from: kalle_92 on March 04, 2011, 21:42:03
Ser noen har med B.Johnson på laget sitt. Er han ikke suspendert?

Jeg må innrømme at jeg er litt skuffet over at vi enda ikke har fått tak i en midtbanespiller i playoff-racet som har startet for alvor. Howson og Kilkenny klarer ikke å styre midtbanen alene på midten, og vi trenger som kjent en midtbanespiller med tæl (f.eks Bowyer)...

BJ ble vel suspendert i bare en kamp, pga 2 gule og ikke direkte rødt kort
"SNIFFER"

HåvardK

BJ er nok rett inn på laget igjen, ja. En av de første på blokka til Larry, har jeg inntrykk av. Forstå det den som kan.

Sleivind

Quote from: HåvardK on March 04, 2011, 23:26:50
BJ er nok rett inn på laget igjen, ja. En av de første på blokka til Larry, har jeg inntrykk av. Forstå det den som kan.

Det er vel ikke så mye å forstå. Vi spiller med tre sentrale på midtbanen, og da sier det seg selv at Grayson må bruke de tre han har til rådighet. Hvertfall så lenge Clayton og Nunez ikke er i nærheten av laget.

Hobben

Er forståelig for meg at en av de beste på laget spiller :)
Rogaland Whites

Yeboah

Quote from: hobberst on March 05, 2011, 13:49:57

Er forståelig for meg at en av de beste på laget spiller :)

Enig med hobberst! Må være en selvfølge at Bradley er rett inn på laget igjen. En viktig spiller! Det er nok en grunn til at Premier League klubber har vist sin interesse!

LEO

En på Team Talk nevner at Howson er blitt sett ute å drikke i går  ???

Håper ikke dette er sant.