KAMP: vs Doncaster, Lørdag 05/03 2011, kl 1600

Started by Leedsfan, February 28, 2011, 19:06:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudi G.

Quote from: jarle on March 05, 2011, 18:45:15
Quote from: Rudi G. on March 05, 2011, 17:58:31
1 QPR              35 19 13 3 57 20 37 70
2 Swansea       35 19 5 11 48 31 17 62
3 Cardiff           34 18 7 9 55 38 17 61
4 Norwich         35 16 12 7 55 43 12 60
5 Nottm Forest  35 15 14 6 45 30 15 59
6 Leeds United   35 15 12 8 67 57 10 57

Se også på det kobbelet som kommer bak... hadde vi tapt idag ville 6 plassen vært i fare... nå har vi fortsatt en liten luke!

Du kjenner vel etter hvert meg Jarle, jeg ser aldri bakover, i hvertfall ikke før jeg blir tvunget til det, bare mulighetene oppover er av interesse :)

testo

Quote from: jarle on March 05, 2011, 18:45:15
Quote from: Rudi G. on March 05, 2011, 17:58:31
1 QPR              35 19 13 3 57 20 37 70
2 Swansea       35 19 5 11 48 31 17 62
3 Cardiff           34 18 7 9 55 38 17 61
4 Norwich         35 16 12 7 55 43 12 60
5 Nottm Forest  35 15 14 6 45 30 15 59
6 Leeds United   35 15 12 8 67 57 10 57

Se også på det kobbelet som kommer bak... hadde vi tapt idag ville 6 plassen vært i fare... nå har vi fortsatt en liten luke!

npower Championship

Team    P    Pts    Goals
Diff    Goal
Scored    Current
Score
QPR    35    70    37    57    1-0 FT    v Leicester
Cardiff    35    62    17    55    0-0    v Ipswich

Swansea    35    62    17    48    0-1 FT    v Scunthorpe
Norwich    35    60    12    55    1-1 FT    v Preston
Nottm Forest    35    59    15    45    0-1 FT    v Hull
Leeds    35    57    10    67    5-2 FT    v Doncaster

Burnley    33    53    11    50    1-0 FT    v Crystal Palace
Hull    35    52    4    40    1-0 FT    v Nottm Forest
Leicester    35    52    -1    51    0-1 FT    v QPR
Reading    35    51    15    56    5-2 FT    v Middlesbrough
Portsmouth    35    50    2    48    1-0 FT    v Sheff Utd
Watford    34    49    9    60    1-0 FT    v Millwall
Millwall    35    47    6    43    0-1 FT    v Watford
Bristol City    35    44    -5    45    4-1 FT    v Coventry
Ipswich    34    43    0    43    0-0    v Cardiff
Barnsley    35    43    -11    40    0-0 FT    v Derby
Doncaster    35    42    -17    48    2-5 FT    v Leeds
Derby    35    40    -5    43    0-0 FT    v Barnsley
Coventry    34    40    -7    37    1-4 FT    v Bristol City
Middlesbrough    34    37    -10    42    2-5 FT    v Reading
Crystal Palace    35    35    -22    33    0-1 FT    v Burnley
Scunthorpe    34    34    -26    32    1-0 FT    v Swansea
Sheff Utd    35    29    -25    30    0-1 FT    v Portsmouth
Preston    34    25    -26    36    1-1 FT    v Norwich

Burnley er så absolutt med og de har en kjempe form inne akkurat nå.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

LUFC MOT

Dette var deilig!!!!! After ski på Geilo var en suksess som vanlig, selv om jeg fikk noen rare blikk når jeg ropte og skreik om kapp med målene oppdatert via bbc på mobilen!! 
Vi er fremdeles med!!! Prett folkens!!!!!

sportcarl1

Quote from: schultz on March 05, 2011, 18:45:14
Denne seieren smakte like godt som 3 mils gullet til Johaug.  :)

smakade faktiskt bättre :D

Sølvreven

Quote from: Ove on March 05, 2011, 17:53:40
Nå mangler vi bare at Ipswich slår Cardiff  ;D
0-0 til pause. Håper Ipswich klinker til i andre  ;)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Bredinho

Quote from: Sølvreven on March 05, 2011, 19:16:26
JIMMY BULLARD 0-1 :D
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Bredinho

The Future Is Bright,
The Future Is White!

ØBS

Switch oppe i 2-0 over Cardiff...

Absolutt alt ser ut til å gå vår vei i denne runden... ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

Andersen

Cardiff ryker mot Ipswich - NICE Mange resultater gikk vår vei i dag ! LEEDS4EVER ;D

Sølvreven

Quote from: Sølvreven on March 05, 2011, 19:16:26
Og det gjorde de pinadø til gangs  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Blank_File

For en vanvittig syk dag! Leeds er ikke akkurat helsekost!

Gufrias

Quote from: Blank_File on March 05, 2011, 21:04:56
For en vanvittig syk dag! Leeds er ikke akkurat helsekost!
Men man kjenner at man lever.
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Verdens mest spennende lag vøttø-----!!! ;D
nå skal Presten & tjeneren slås på tirsdaaaa!!!

LUFC MOT

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jebediah

Vi må se opp for Burnley de ligger bare 4 poeng bak og har 2 kamper mindre spilt.

Men det var bra at Leeds vant jeg håper nå at vi kan vinne noen kamper på rad. Og ikke spille 2-3 uavgjort kamper på rad igjen

Bites Yer Legs

I heisteste!! De to første målene til Gradel og Howson er jo ytterst perler! Andremålet til Donny ser skikkelig kjipa ut i fra det lille en kan se, første og forsåvidt, men det er jo et sånn typisk mål å slippe inn når en har alt av spill og sjanser..

Kan en Naylor uten skadeproblemer nærme seg den spilleren han var på slutten av 08/09-sesongen? Ligger kanskje litt i kortene at han kommer inn igjen nå som han fikk 5 minutter og Bromby virker, fra det jeg hørte på LUTV, som han hadde en under pari match (nydelig assist nonetheless). Isåfall kunne jeg likt å se at Bruce ble frigjort til en av de defensive midtbaneplassene, har han kondisen i orden tror jeg han kan ha mye å bidra med der!!
KEEP FIGHTING!!

Sydhagen

Quote from: Bites Yer Legs on March 06, 2011, 04:54:15

Kan en Naylor uten skadeproblemer nærme seg den spilleren han var på slutten av 08/09-sesongen? Ligger kanskje litt i kortene at han kommer inn igjen nå som han fikk 5 minutter og Bromby virker, fra det jeg hørte på LUTV, som han hadde en under pari match (nydelig assist nonetheless). Isåfall kunne jeg likt å se at Bruce ble frigjort til en av de defensive midtbaneplassene, har han kondisen i orden tror jeg han kan ha mye å bidra med der!!

Veldig enig der! Dette har jeg etterlyst i lengre tid
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Quote from: Sydhagen on March 06, 2011, 08:05:49
Quote from: Bites Yer Legs on March 06, 2011, 04:54:15

Veldig enig der! Dette har jeg etterlyst i lengre tid
Tror både Bruce og O´Brien kan fungere som anker på midtbanen. Syns vel egentlig O´Brien er vel så rusten på stopperplass som Bruce.

LEO

Det som er sikkert er at vi skal fortsette med 4 5 1 slik at Howson får komme ofte høyt opp i banen.

Hører du Grayson ::)

auren

Noen som får LUTV til å funke skikkelig? Mye bufring og bildet henger ikke sammen med lyden. Bildet stopper helt opp. Irriterende!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

Hvis jeg ligger de 21 min. med highlights fra LUTV til grunn, ser det ut som om vi hadde sesongbeste offensivt og kunne, og kanskje burde scort over ti mål. Dette lover bra for hevnkampen mot Preston!

p0ndus

Det som dog er litt skummelt er om vi klarer og være så kreative i 2 kamper på rad.
Dessuten litt skeptisk da Prestene tydeligvis løste forsvarskoden vår enkelt i høstmatchen.
Derfor fornøyd om vi snører igjen så får det bare bli at vi vinner 1-0.

Promotion 2010

Leeds United v Doncaster Rovers: A view from the press box

Published on Mon Mar 07 12:11:26 GMT 2011

YEP sports writer Leon Wobschall with the view from the press box at Elland Road.

A change...you can always rely on the convivial hosts laying out a welcome mat by the back door, while the Rovers rearguard were even more hospitable.

Bring-a-bottle defending from the neighbours down the road urging forwards to pour a hearty glass or three and fill their boots. Heck, they even had a Friend in their back four..

And to think they were such party-poopers at Wembley in May 2008...

This time around, Messrs Gradel and Howson donned the party hats and tucked in â€" just unfortunate that late gate-crasher Billy spilled his pint and had nothing to toast at the end after threatening to raise the biggest cheer of the day.

Phew, what an afternoon... Red Nose Day defence bordering on the slapstick and the ridiculous and more befitting of the City Varieties Hall in town.

Sanity â€" to a degree â€" eventually prevailed for United, who could and perhaps should have been looking at a rugby score without exaggeration. But not before heart-rates shot through the roof during a crazy early spring occasion when all that was missing was a few mad March hares.

You sense LGI will have been busy this weekend. Watching Leeds United can seriously damage your health.

At times, you didn’t know whether to laugh or cry. More thrills, spills and goals than in the Yorkshire rivals’ previous four matches put together, with Leeds eventually silencing a smart-Alec little White Rose cousin after a fair bit of kicking and screaming.

In a week when the sight of a certain Robbie Williams in a United shirt, complete with fag in hand made the headlines, a Let Me Entertain You encore arrived on Saturday.

Not sure about both managers having No Regrets though.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Quote from: auren on March 06, 2011, 19:08:03
Noen som får LUTV til å funke skikkelig? Mye bufring og bildet henger ikke sammen med lyden. Bildet stopper helt opp. Irriterende!

auren

Jeg har fortsatt dette problemet. Får kun hørt lyd, men bildet hakker fælt. Dette har aldri før skjedd på LUTV. Noen som har opplevd lignende eller kan gi råd til en stakkar som har lyst til å se samtlige høydepunkt?

auren

testo

Quote from: auren on March 07, 2011, 14:16:07
Quote from: auren on March 06, 2011, 19:08:03

auren

Jeg har fortsatt dette problemet. Får kun hørt lyd, men bildet hakker fælt. Dette har aldri før skjedd på LUTV. Noen som har opplevd lignende eller kan gi råd til en stakkar som har lyst til å se samtlige høydepunkt?

auren

Kan ikke skjønne noe annet at feilen ligger på maskinen eller netthastigheten din.
Råder deg til å prøve med en annen maskin og se om problemet er der da også.

Jeg ville ha kjørt en scan på maskinen for og utelukke virus og div først.
Du kan f.eks bruke ccleaner for å rense maskinen for feil og opprette filer som mangler.
CCleaner is the number-one tool for cleaning your Windows PC. It protects your privacy online and makes your computer faster and more secure. Easy to use and a small, fast download.
http://download.cnet.com/CCleaner/3000-2144_4-10634975.html

Kjør SUPERAntiSpyware også, det skader heller ikke.
http://www.superantispyware.com/superantispywarefreevspro.html

Terje

auren

Takk testo. Det funket etter å ha lastet ned superantispyware  :)

Litt av en kamp. Jeg teller 14-3 i målsjanser til Leeds. Men dette Donnylaget må nesten ha vært det dårligste laget vi har møtt til nå denne sesongen. Fryktelig forsvarsspill - ja faktisk verre enn Leeds :D

Strålende førstemål av Howson. Ingen tvil at han skal spille i rommet mellom Becchio og sentral midtbane. Fungerer perfekt i den rollen!

Selv om det skapes sinnsykt mye fremover, så klarer vi altså å slippe inn to mål på tre Donny-sjanser. Kampen i morgen kveld blir på ingen måte enkel, og jeg tror fort vi må ha 3-4 mål for å vinne (eller kanskje 7? ;)).

auren

testo

Terje

auren

Quote from: testo on March 07, 2011, 22:57:14
Hyggelig og kunne hjelpe ;)

Dessverre vendte problemet tilbake da jeg skulle se We Are Leeds nå nettopp. Men så kom jeg på at jeg endret innstillingene til Windows Media Player (proxy) da det var ppv kamp på LUTV, og vips: Alt fungerer igjen!

auren