Skrevet av Emne: Billetter til Millwall - Leeds 9. april  (Lest 4113 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

123svein

Billetter til Millwall - Leeds 9. april
« på: Mars 09, 2011, 09:50:58 »
Hei!

Prøver å få sett Leeds for første gang i England med mine sønner.
Er det et nytteløst prosjekt? Eller noen som har noen tips/hjelp?

Svein :)

pale

Sv: Billetter til Millwall - Leeds 9. april
« Svar #1 på: Mars 09, 2011, 10:05:36 »
Den kampen hadde jeg styrt unna, hadde jeg vært deg. Særlig hvis sønnene er unge.
Her blir det garantert bråk.
I tillegg er det nesten umulig å få billetter med bortefansen, så du må stå med hjemmesupporterne. Finner noen der ut at dere er Leeds-supportere, så er det bare for familien hjemme i Norge å komme over på sykehusbesøk.

Uansett er det vanskelig å få billetter til kampen, da det er en såkalt all-ticket-game. Dvs. at billetter kun blir solgt til registrerte hjemmefans, som har kjøpt billetter tidligere.
Nettopp for å unngå situasjoner som nevnt over.

Skal du ha billett må du altså på svartebørsen.

Jeg hadde dratt på samtlige bortekamper før denne.
Hvorfor ikke dra til Leeds? Da kan du virkelig juble ved scoringene.
Må du til London, tar toget tre timer og trenger ikke koste all verden hvis du er tidlig ute.

123svein

Sv: Billetter til Millwall - Leeds 9. april
« Svar #2 på: Mars 09, 2011, 10:12:00 »
Takk for tipset. Så Millwall er et skikkelig møkkalag? Har voksne sønner, så tror kanskje det skulle gått greit. Har allerede booket fly, så til Leeds denne helgen blir vanskelig. Men helt enig at det hadde vært morsomst å dra å se de hjemme.. Får henge meg på en tur neste år i PL. :)

Sommervold

Sv: Billetter til Millwall - Leeds 9. april
« Svar #3 på: Mars 09, 2011, 10:20:33 »
Gå gjerne inn på YouTube (eller søk det opp andre plasser, jeg kan svært lite om data) og se på cctv sin dokumentar om Leeds - millwall. Bare søk "cctv Leeds millwall", er vell i 5 deler dette programmet. Så ser man litt om hvordan det er på kampdager mot dette laget.
Selv var jeg på hjemmekampen mot millwall ifjor, og dette var det sykeste jeg noen gang har opplevd. Det som skjedde før og etter kampen vil jeg nok sent glemme. Folk Ble angrepet og banket opp av både politi, hester, hunder og det som var. Ølflasker og steiner haglet rundt elland road, og når man ble fanget mitt i dette begynte hjertpumpa å gå:p

Tror vell ikke jeg ville dratt på bortekampen,
Men hjemme mot millwall er absolutt en opplevelse.
Det beste du kan gi en god venn, er en god pasning.

Promotion 2010

Sv: Billetter til Millwall - Leeds 9. april
« Svar #4 på: Mars 09, 2011, 12:07:45 »
Jeg var på bortekampen i fjor - blant hjemmefansen! Ikke noe særlig å skryte av:

- Måtte sitte på hendene når Leeds skåret
- Holdt kjeft gjennom hele kampen
- På vei til og fra banen måtte vi gå rundt å late som vi holdt med hjemmelaget
- Hundrevis av politifolk passet på, men kunne ikke hindre Millwall-scums å stå å vente på Leedsfansen etter kampen
- Leedsfansen ble fraktet med politieskorte til og fra banen

Ã…ret før hadde Millwallsupportere kastet murstein inn i blant Leedsfansen, med eskorte, på vei til banen fra toget.


Styr unna!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SuperLeeds!

Sv: Billetter til Millwall - Leeds 9. april
« Svar #5 på: Mars 09, 2011, 19:32:52 »
Har vært inn på millwall sin hjemmeside. Der ser det ut til at billettene går i "general sale fra og med fredag 11. mars.

SuperLeeds!

Sv: Billetter til Millwall - Leeds 9. april
« Svar #6 på: Mars 09, 2011, 19:35:27 »
Har vært inn på millwall sin hjemmeside. Der ser det ut til at billettene går i "general sale fra og med fredag 11. mars.

Her er hva som står på Millwall.co.uk: Millwall v Leeds United
Posted on: Fri 11 Feb 2011

npower Championship
Millwall v Leeds United
Saturday 9th April
Kick-Off 3pm

Tickets are on sale to Season Ticket holders and Members, one per Season Ticket/Membership card. Tickets will go on general sale four weeks before the fixture date, subject to availability.
Don't forget that if you are a member and purchase your ticket up until the day before the game you will receive a £2 reduction on your matchday ticket price.
There are three easy ways to buy tickets:
* Online at www.millwalltickets.com (Booking fees apply)
* By phone on 0871 230 5585 (national call charges and booking fees apply)
* In person/by post at the Millwall Ticket Office

L.RADEBE

Sv: Billetter til Millwall - Leeds 9. april
« Svar #7 på: Mars 10, 2011, 10:27:07 »
Ikkenoe problem å dra å se Millwall-Leeds. Er man bortesupporter å sitter med hjemmefansen jubler man inne i seg, men det gjelder jo over hele England og i Norge også (på noen arenaer :) ).

Var med Leeds i fjor og vi måtte vente utenfor stadion i 1 time og 15 minutter etter kampslutt. Fikk eskorte til toget hvor alle ble dyttet på toget som skulle rett til Leeds. Skulle selv bli værende i London og ble puffet inn på toget, men det var 1 fornuftig politimann som hørte på meg slik at jeg fikk bli igjen.

De som organiserer bråk velger å ta dette et stykke vekk fra stadion. Selv om det kan bli tumulter utenfor stadion er dette svært lite sannsynlig grunnet sykt politioppbud. Dog skal det sies at ankommer du med supporterbussene fra Leeds ryker det garantert et vindu eller to. Stort i Norge, men i England er jo det vanlig, iallefall på slike oppgjør  ;)
 

SuperLeeds!

Sv: Billetter til Millwall - Leeds 9. april
« Svar #8 på: Mars 11, 2011, 10:05:44 »
Merkelig, det står at det er utsolgt. Men når jeg går inn på de forskjellige tribuneseksjonene er det en god del billetter som er merket med "tilgjengelig".  :o

SuperLeeds!

Sv: Billetter til Millwall - Leeds 9. april
« Svar #9 på: Mars 12, 2011, 08:47:46 »
Merkelig, det står at det er utsolgt. Men når jeg går inn på de forskjellige tribuneseksjonene er det en god del billetter som er merket med "tilgjengelig".  :o

Da gikk det. Var nok litt tidlig ute i går med å forsøke å bestille billetter. Da blir det kamp i London 9. april, Aston Villa - Newcastle dagen etter, Liverpool - City på mandag og vi avrunder langhelgen med Derby - Leeds tirsdag 12. mars!   :D

 

Ola_S

Sv: Billetter til Millwall - Leeds 9. april
« Svar #10 på: Mars 12, 2011, 09:09:56 »
du mener vel 12 april  ;)  12 mars er i dag  :P

Andersen

Sv: Billetter til Millwall - Leeds 9. april
« Svar #11 på: Mars 12, 2011, 18:39:15 »
 Styr unna 123 svein ! Er ikke bra for helsa di, og ihvertfall ikke hvis du skal ha med barn! Hvis Leeds supporterene var ille for 30 år sia så er Millwall fansa verre nå ! Har en kompis som er spurs supporter men er samtidig Millwall sympatisør og stå blant dem , hvis det er eneste mulighet for å se kampen, så dra opp til Leeds og få en mye bedre stemning der! Millwall borte og i Leeds farger det er fali det !!!!  :-\ LEEDS4EVER

SuperLeeds!

Sv: Billetter til Millwall - Leeds 9. april
« Svar #12 på: Mars 13, 2011, 08:06:32 »
du mener vel 12 april  ;)  12 mars er i dag  :P

Bingo på 12. april;-)