KAMP: vs IPSWICH TOWN, 12/3 2011, kl 16.00

Started by Promotion 2010, March 09, 2011, 14:07:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sportcarl1

Quote from: kristoffera on March 11, 2011, 20:10:13
At han starter med Paynter istedet for Bechio på eventuellt at han er sliten osv er greit, men hevde han er bedre en Bechio syntes eg er fullstendig feil. Bechio har vært en sentral skikkelse og storspillt stor sett, mens Paynter har levert mindre de gangene han har fått sjangsen. For eksempel i kamper mot betydlig bedre motstand som mot Arsenal ser vi tydlig forskjell på Bechio og Paynter sin rolle... Regner Bechio som en av våre viktigste spiller som gjør utrolig mye mer enn å score mål (som han har gjordt mye av i år)...

kan inte mer än instämma i ditt inlägg, bechio styrka är så mycket mer än hans15-16 mål han redan  har levererat utan det är hur han banar väg för de andra i laget rollen som framspelare och vinna duelerna och ta smällarna, men även sättet han försvarar för leeds, hur han t o m räddat oss på mållinjen och alltid är tillbaka när motståndarna har hörnor och frisparkar ja spelet utan boll

haak-d

Becchio fikk hvile mot PNE, i dag skal han starte igjen! Han er vår toppscorer, han jobber livet av seg i hver kamp, han vinner hodedueller og han holder på ballen, han vinner også en del frispark i farlig posisjon. Jeg innrømmer lett at jeg var usikker på om Luciano ville ta nivået i npower med engang, men det har han gjort med stil. Han har også fått noen "lette" mål, sånn være på rett plass til rett tid, tror han har lært mye av Beckford den tiden de spilte sammen.
Er Conolly tilbake bør han starte å, Lichaj var god i sin første kamp borte mot Bristol C. I kampen mot Doncaster var han en katastrofe flere ganger, og jeg håper virkelig ikke at SG har planer om å signere han permanent. Lån ut sesongen kan være ok in case Conolly blir skadet igjen.
Håper på dette laget: Kasper - Conolly - OB - Bromby - Macca - Kilkenny - Johnson - Snoddy - Howson - Gradel - Becchio.

kalle_92

Jeg håper på dette laget:
            Schmeichel
Lichaj-Bromby-O'Brien-McCartney
          Johnson - Bannan
  Snodgrass - Howson - Gradel
                   Becchio

Evt. la Howson hvile og få inn McCormack eller Watt.
Dessuten synes jeg at Nunez fortjener spilletid, og må få plass på benken. 4 Mål på reservelaget på mandag må jo bare føre til en plass på benken ihvertfall? (Det skal dog sies at jeg ikke så hele reservekampen, men 4 mål må jo tyde på en god kamp fra Ramon?)

Runar

Blir en spennende kamp for Leeds....

Vi har virkelig muligheten til å etablere oss i kampen om direkte opprykk å legge trykk på våre rivaler med 3 poeng. Vanskelig å si noe om hva som vil være rett lag, jeg har en stund ment at McCartney ikke har forsvart plassen sin og burde bli vraket. Men det spørs om det er rett tidspunkt etter en brukbar(?) kamp sist. Ellers bør vi ikke gjøre fler endringer enn nødvendig.

En annen spiller som har vært dårlig og er direkte innvolvert i flere av våre baklengsmål de siste ukene er O'Brian. På samme måte som McCartney så har han ikke klart å holde de nivået som han viste i sin første periode i klubben. Jeg er ikke så sikker på at det er Bruce som hadde fortjent å miste plassen sin.

------------------Kasper---------------
Lichaj ----Bromby ----- AOB ----Parker

----------Kilkenny --- Johnson-------

Snodgrass ----- Howson ------ Gradel

---------------Becch10 -----------------

Benk: Bruce, McCartney, Bannan, Watt, Somma, McCormack, Paynter

Kontakinte

Quote from: Od on March 11, 2011, 19:16:55
Quote from: kristoffera on March 11, 2011, 17:00:39
Ser det står at Paynter muligens starter framfor Bechio?? er vell ikke slik at ett mål skaffer ham startplass på laget?

Sikkert en utrolig vanskelig avgjørelse. Selv om Becchio har netta 17 mål så langt i sesongen sitter jeg med følelsen av at Paynter er bedre. Det høres selvfølgelig helt dust ut, men men  ;) Det viser jo at det er kamp om plassene og det er jeg veldig glad for.

Hmm.. den følelsen bør du ikke fortelle legen din om  ;D 17-1 ganske klare tall!

Sander86

Quote from: Kontakinte on March 12, 2011, 11:10:07
Quote from: Od on March 11, 2011, 19:16:55
Quote from: kristoffera on March 11, 2011, 17:00:39
Ser det står at Paynter muligens starter framfor Bechio?? er vell ikke slik at ett mål skaffer ham startplass på laget?

Sikkert en utrolig vanskelig avgjørelse. Selv om Becchio har netta 17 mål så langt i sesongen sitter jeg med følelsen av at Paynter er bedre. Det høres selvfølgelig helt dust ut, men men  ;) Det viser jo at det er kamp om plassene og det er jeg veldig glad for.

Hmm.. den følelsen bør du ikke fortelle legen din om  ;D 17-1 ganske klare tall!

Målkåt Becchio fra start i dag og en seier i dag hadde vært perfekt =)

LEO

Mange storvokste på Ipswich hvis jeg husker riktig.

Tror Paytner må starte og så får Beechio komme inn  hvis dette valget ikke er vellykket.

Gufrias

Quote from: Runar on March 12, 2011, 10:00:29
Blir en spennende kamp for Leeds....

Vi har virkelig muligheten til å etablere oss i kampen om direkte opprykk å legge trykk på våre rivaler med 3 poeng. Vanskelig å si noe om hva som vil være rett lag, jeg har en stund ment at McCartney ikke har forsvart plassen sin og burde bli vraket. Men det spørs om det er rett tidspunkt etter en brukbar(?) kamp sist. Ellers bør vi ikke gjøre fler endringer enn nødvendig.

En annen spiller som har vært dårlig og er direkte innvolvert i flere av våre baklengsmål de siste ukene er O'Brian. På samme måte som McCartney så har han ikke klart å holde de nivået som han viste i sin første periode i klubben. Jeg er ikke så sikker på at det er Bruce som hadde fortjent å miste plassen sin.

------------------Kasper---------------
Lichaj ----Bromby ----- AOB ----Parker

----------Kilkenny --- Johnson-------

Snodgrass ----- Howson ------ Gradel

---------------Becch10 -----------------

Benk: Bruce, McCartney, Bannan, Watt, Somma, McCormack, Paynter
Hva skal du med alle de spissene? Ta ut to av dem og få inn Nunez og Higgs.

Ellers tror jeg Snoddy hadde hatt godt av å hvile en kamp, han har virket litt slakkere de siste kampene. La Watt starte for en gangs skyld.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Quote from: LEO on March 12, 2011, 11:53:59
Mange storvokste på Ipswich hvis jeg husker riktig.

Tror Paytner må starte og så får Beechio komme inn  hvis dette valget ikke er vellykket.

behhio skall spela från start, matcher där han inte spelat från start har generellt gått sämre som tex bortamatchen mot ipswich som vi förlorade med 2-1, i den matchen startade somma

job

Quote from: haak-d on March 12, 2011, 08:37:51
Becchio fikk hvile mot PNE, i dag skal han starte igjen! Han er vår toppscorer, han jobber livet av seg i hver kamp, han vinner hodedueller og han holder på ballen, han vinner også en del frispark i farlig posisjon. Jeg innrømmer lett at jeg var usikker på om Luciano ville ta nivået i npower med engang, men det har han gjort med stil. Han har også fått noen "lette" mål, sånn være på rett plass til rett tid, tror han har lært mye av Beckford den tiden de spilte sammen.
Er Conolly tilbake bør han starte å, Lichaj var god i sin første kamp borte mot Bristol C. I kampen mot Doncaster var han en katastrofe flere ganger, og jeg håper virkelig ikke at SG har planer om å signere han permanent. Lån ut sesongen kan være ok in case Conolly blir skadet igjen.
Håper på dette laget: Kasper - Conolly - OB - Bromby - Macca - Kilkenny - Johnson - Snoddy - Howson - Gradel - Becchio.
Når det gjelder Becchio er jeg så enig så enig. Han bør være med i startoppstillingen.
Marching on together!                               Siden 1970

Leedsfan

Det er utolig viktig at vi vinner i dag og noe sier meg at vi kommer til å gjøre det. Ipswich har en meget god manager og de har hatt en kraftig opptur etter han kom til klubben. De har vel ikke vært helt på høyden et par kamper nå og derfor håper jeg vi starter i et enormt tempo og dreper kampen tidlig.

Nøkkelen: Holde buret rent i første omgang og gjerne lede med et eller to mål til pause...

MOM: Noe sier meg at Gradel kommer til å putte 2 i dag..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

newsome

Thomkirwin Thom Kirwin
No team news yet - we're guessing Becchio in for Paynter as only change. #lufc

Nørgaard

Quote from: newsome on March 12, 2011, 14:42:50
Thomkirwin Thom Kirwin
No team news yet - we're guessing Becchio in for Paynter as only change. #lufc

Det er også mit gæt. Ville dog gerne se Paynter med fra start igen  :)

DanskLeedsGut

Jeg vil gerne se flg. 11:

Kasper

Lichaj - O'Brien - Bromby - McCartney

Johnson - Bannan

Snoddy - Howson -Gradel

McCormack
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Andersen

Håper på seier i dag ! MOT. LEEDS4EVER

Nørgaard

Quote from: DanskLeedsGut on March 12, 2011, 14:51:11

Kasper

Johnson - Bannan

Snoddy - Howson -Gradel

McCormack

Rart med endnu en dansker  ;)

Tror ikke McCormack er i særlig god form i øjeblikket, men kunne være rart at få ham igang også.

Rune Bergen

kalle_92

Quote from: Nørgaard on March 12, 2011, 14:58:34
Quote from: DanskLeedsGut on March 12, 2011, 14:51:11

Kasper

Johnson - Bannan

Snoddy - Howson -Gradel

McCormack

Rart med endnu en dansker  ;)

Tror ikke McCormack er i særlig god form i øjeblikket, men kunne være rart at få ham igang også.
Eneste jeg ville gjort annerledes, er å sette inn Becchio på topp. Dessuten er Ramon Nunez on fire, så han burde få brent litt krutt i dag.

vielljaa

Uendret lag fra start i dag :)

Kasper, Lichaj, O’Brien, Bromby, McCartney, Snoddy, Killa, Johnson, Howson, Gradel, Paynter

Subs: Higgs, Bruce, Naylor, Becchio, Watt, Bannan, Somma.
There is only one United

newsome

Unchanged - #lufc team Kasper, Lichaj, O’Brien, Bromby, McCartney, Snoddy, Killa, Johnson, Howson, Gradel, Paynter

vielljaa

There is only one United

Ferre

Bare jeg som har en dårlig følelse? Er redd vi kan rote bort 2 eller 3 poeng i dag...:(

Leedsfan

Quote from: Ferre on March 12, 2011, 15:25:04
Bare jeg som har en dårlig følelse? Er redd vi kan rote bort 2 eller 3 poeng i dag...:(

Jeg sitter med en meget god følelse, "vinner vi i dag så rykker vi opp følelse"! Ikke bra??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Jeg tror ikke vi får mer en eit poeng idag. Ipswich imponerte meg litt mot Cardiff, selv om de ble rundspilt til tider (som også vi ble av Cardiff) var det imponerende å vinne 2-0. Er redd for at det klønete forsvaret våres lager masse frispark, å da blir det farlig fra Bullard....
Rogaland Whites

Asbjørn

...uvanlig nok kanskje (jeg pleier å være redd vi roter det til når vi har muligheten) ser jeg på dette som en åpenbar sjanse (som vi IKKE burde forkludre), hjemmebane, overkommelig motstand, og 'godfølelese' i stallen for tiden.

Bring'em on!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Nørgaard

Det er jeg altid bange for med det forsvar vi har

newsome

Quote from: Asbjørn on March 12, 2011, 15:29:36

...uvanlig nok kanskje (jeg pleier å være redd vi roter det til når vi har muligheten) ser jeg på dette som en åpenbar sjanse (som vi IKKE burde forkludre), hjemmebane, overkommelig motstand, og 'godfølelese' i stallen for tiden.

Bring'em on!
Dessverre ofte vi i slike situasjoner vi har en lei tendens til å rote oss bort.
Men håper på vår tredje på rad!

LEO

Fint at vi starter med det samme LAGET.  Vi har også en bedre reserve benk enn Ipswich.

Dyer kan umulig være i sin beste form men Bullard er god.

Skjerping fra første minutt

MOT

Tom

kalle_92

Hva gjør Nunez feil . . .
Det sier vel kanskje enda mer om kvaliteten på benken vår.
Håper Bannan kommer innpå tidlig. Han må da være bedre enn både Johnson og Kilkenny!