KAMP: vs IPSWICH TOWN, 12/3 2011, kl 16.00

Started by Promotion 2010, March 09, 2011, 14:07:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

B-m

Quote from: bmoen on March 12, 2011, 17:55:51
Jeg har mine ord i behold - Leeds svikter nå det gjelder. Derfor blir det ikke noe opprykk! ;)

redigert av moderator
*personkarakteristikker er vi forsiktig med - ta ballen ikke mannen...

Hva slags forventninger hadde du foran sesongen egentlig? Dette er et vesentlig spm, om du hadde forventninger om topp 2 så skjønner jeg din enorme skuffelse nå. Var du fornøyd om å unngå nedrykk(slik de fleste) så skjønner jeg faktisk ikke helt hvorfor i helvette du skriver "told you so"- kommentarer. Latterlig, helt latterlig.

Jeg synes det er råmorsomt å holde med Leeds for tiden, vi skorer mest mål i ligaen og hver kamp er spennende. At ipswich slo Cardiff borte forrige uke er det ingen som bryr seg om.

At vi nå er i en angrepsposisjon med 10 kamper igjen, kan klare direkte opprykk og at play er veldig realstisk så klarer jeg ikke annet enn å tenke at noen personer her inne er helt på viddene. At dere ikke klarer glede dere over dette viser for noen negative tullinger dere er.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

martind

Quote from: B-m on March 13, 2011, 15:08:49
Jeg har mine ord i behold - Leeds svikter nå det gjelder. Derfor blir det ikke noe opprykk! ;)

Hva slags forventninger hadde du foran sesongen egentlig? Dette er et vesentlig spm, om du hadde forventninger om topp 2 så skjønner jeg din enorme skuffelse nå. Var du fornøyd om å unngå nedrykk(slik de fleste) så skjønner jeg faktisk ikke helt hvorfor i helvette du skriver "told you so"- kommentarer. Latterlig, helt latterlig.

Jeg synes det er råmorsomt å holde med Leeds for tiden, vi skorer mest mål i ligaen og hver kamp er spennende. At ipswich slo Cardiff borte forrige uke er det ingen som bryr seg om.

At vi nå er i en angrepsposisjon med 10 kamper igjen, kan klare direkte opprykk og at play er veldig realstisk så klarer jeg ikke annet enn å tenke at noen personer her inne er helt på viddene. At dere ikke klarer glede dere over dette viser for noen negative tullinger dere er.

Enig!
MOT!! We are Leeds!

fjellhaugen

Quote from: B-m on March 13, 2011, 15:08:49

.

støttes fullt og helt.
jeg velger dog å bare ignorere bmoen.  :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

TK20

Epic trolling.

Hobben

Det er skuffende at vi ikke griper kjangsen når vi først har den til å stikke opp en tur på 2.plass, men utifra det vi hadde forventet før sesongen er prdags dato tabellen veldig bra for Leeds, jeg klager ikke på en 6 plass ;) Jeg håpet på ein uvagjort og en seier før Forest kampen på de siste to nå, så la oss håpe vi tar Sheffield U neste helg!
Rogaland Whites

bmoen

Mine forventninger til Leeds i år var å havne midt på treet, kanskje litt over. Jeg greier imidlertid ikke å glede meg over hver gang Leeds svikter når det gjelder. Det er vel derfor laget havner på midten eller litt over. Det er vel ganske logisk det, da .......?    Og playoff - det vet vel alle hvordan går!  ;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

B_Ød

har vi ikke akkurat rykket opp et hakk? Godt gjort av et lag som "alltid svikter når det gjelder".
Lagene rundt oss begynner å merke opprykks-presset nå, derfor mange "rare" resultater..tipper Norwich bli de vi må kjempe mot i kampen om 2.plassen, men det går nok greit det.  ;)
Ups & Ups!!

Promotion 2010

ELLAND ROAD:

but a match spoilt by a bumpy pitch and poor refereeing ended goalless.

:o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Nå har jeg akkurat sett høydepunktene, og det var litt mer lystig enn jeg hadde trodd. Vi hadde stort sett full kontroll på Ipswich. Selv om vi ikke akkurat skapte de store sjansene så var det mange fine angrep og mye nesten. Vi blir IGJEN snytt for straffe og O'Brien får et gult kort som er helt tåpelig (burde vært gult til Priskin for filming).

Jeg har troen på at vi reiser oss til helgen og slår Sheffield United!

MOT!

Og til bmoen: At Leeds "alltid" svikter når det gjelder er jeg forsåvidt enig i. Men nå var ikke akkurat dette en vinn eller forsvinn match. Vi er fortsatt med i kampen om 2.plassen og absolutt i play-off kampen. Kanskje det er vår tur på Wembley i år? Og et godt råd på tampen: skriv et POSITIVT innlegg om Leeds og ikke bare "I told you so" innlegg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hobben

Quote from: auren on March 14, 2011, 11:08:53
Nå har jeg akkurat sett høydepunktene, og det var litt mer lystig enn jeg hadde trodd. Vi hadde stort sett full kontroll på Ipswich. Selv om vi ikke akkurat skapte de store sjansene så var det mange fine angrep og mye nesten. Vi blir IGJEN snytt for straffe og O'Brien får et gult kort som er helt tåpelig (burde vært gult til Priskin for filming).

Jeg har troen på at vi reiser oss til helgen og slår Sheffield United!

MOT!

Og til bmoen: At Leeds "alltid" svikter når det gjelder er jeg forsåvidt enig i. Men nå var ikke akkurat dette en vinn eller forsvinn match. Vi er fortsatt med i kampen om 2.plassen og absolutt i play-off kampen. Kanskje det er vår tur på Wembley i år? Og et godt råd på tampen: skriv et POSITIVT innlegg om Leeds og ikke bare "I told you so" innlegg.

auren
[/quot0e]

Var det straffe? Jeg synest det er litt vansklig å se om ballen faktikst er i handa til Ipswich-spilleren...
Rogaland Whites

jarle

Watt , Sam, Mc, Somma, Nunez... osv... vi har mye krutt som nesten ikke får spilletid...

Det lille jeg har sett av Maler'n er ikke i nærheten av disse gutta!!!

Virker merkelig å hvile Becchio nå få kamper før slutt..når hver kamp er cup og uhyre viktig...
De store lagene hviler de beste spillerne i kamper som ikke prioriteres...

Hallgeir *

Quote from: jarle on March 14, 2011, 19:18:28
Watt , Sam, Mc, Somma, Nunez... osv... vi har mye krutt som nesten ikke får spilletid...

Det lille jeg har sett av Maler'n er ikke i nærheten av disse gutta!!!

Virker merkelig å hvile Becchio nå få kamper før slutt..når hver kamp er cup og uhyre viktig...
De store lagene hviler de beste spillerne i kamper som ikke prioriteres...

Problemet for oss er vel at vi ikke har noen kamper med lavere prioritet enn andre. Det handler om 3 poeng i hver kamp.
Super Leeds since 1968

Kato

Men vi må utnytte stallen mye bedre enn vi gjør. Særlig de ukene det er tirsdag -lørdag, bør det roteres mer enn Grayson gjør.

Husk at i slutten av mai, når en lang sesong går mot slutten, så kan det være at Ross McCormack er vår viæktigste spiller.

Kickthemdown

Oioioi som vi blir snytt for en straffe nok engang. Helt horribelt av dommeren å mene at det er ballen som søker armen når man bevisst blokkerer ballen med begge hendene ut fra kroppen!! >:(

Sa ikke Eddie under kampen at det ikke var straffe?!  :-\

berlin

Quote from: bmoen on March 13, 2011, 21:13:03
Mine forventninger til Leeds i år var å havne midt på treet, kanskje litt over. Jeg greier imidlertid ikke å glede meg over hver gang Leeds svikter når det gjelder. Det er vel derfor laget havner på midten eller litt over. Det er vel ganske logisk det, da .......?    Og playoff - det vet vel alle hvordan går!  ;)

hmm, leeds-fan siden 1964, skriver du i din signatur.

Det må ha vært ditt livs største tabbe. For det er faktisk en del Leeds-supportere fra din generasjon som
omtrent valgte Leeds fordi de sviktet når det gjaldt.

berlin

Quote from: Milou on March 13, 2011, 00:49:31
Var på Elland Road i dag og dette var ein kamp Leeds hadde nok spel og sjansar til at dei normalt skulle ha vunne. Første omgang var relativt jevn i sjanser, sjøl om Leeds etterkvar fekk eit spelemessig overtak. I andre omgang var det kun eit lag på bana, og Leeds hadde nok sjansar til å scora både eit og to mål.

Trur det var feil å bytta ut Painter i andre omgang. I første sleit han med å få ballar og jobba med, men i andre omgang hadde han ein god periode før han blei bytta ut og var sterkt delaktig til at Leeds dominerte. Becchio kom aldri heilt inn i kampen. Ville likevel ha foretrukke at Becchio hadde starta. Becchio er meir giftig i avgjerande augneblink.

Bannan viste glimt av storheit etter at han kom inn, men var for lite involvert til at han kunne gjera noko skilnad. I etterkloksapens lys ville eg ha foretrukke Somma for Howson og Watt for Gradel då Leeds bytta. Sistnevnte var frisk, men skapte aldri det heilt store og gjekk etterkvart tom.

Johnson, O'Brien, Lichaj og Schmeichel var dei best for Leeds (og eit stort pluss for Paynter i andre).

Jeg var også tilstede på kampen, og satt på øvre del av John Charles, altså godt overblikk overspillet.

Ipswich lyktes med sin game-plan. Ved hvert avbrudd i spillet tok de seg maksimalt med tid uten å gå gult kort, brukte alle sjanser til å dra ned tempoet, også når de var i angrep.

Med unntak av de første 20-25 minuttene av 2.omgang, klarte ikke Leeds å tilrive seg kommando over tempoet.

Vet ikke om jeg vil si at vi hadde 100% sjanser, kanskje heller 3-4 85% sjanser. Merker at fansen støtter
Paynter, og det kan jeg forstå. Synes han spilte bra i denne kampen, og også innhoppet mot Scunny var bra.
Becchios innhopp siste 15-20 min gjorde ingen forskjell, heller tvert imot, virker som Leeds mer eller mindre ga opp siste 20 min. "Are you playin' for a draw, Leeds?" ropte naboen på tribunen. Dårlig bevegelse ga kommentarer "bloody statues" flere ganger.

Hadde det ikke vært for et par grove dommerfeil i 1.omgang (i Leeds disfavær), så hadde atmosfæren vært bare sånn passe.
Nesten OK at dommeren dreit seg ut, da ble det litt leven på tribunen.

Gradel var igjen en av Leeds beste, synes ellers Howson og Paynter var gode. Ingen gjorde en elendig kamp.
Lichaj som Milou nevner virker bra, det sammen Bannan. Vel er han liten og lett, men nydelig tilslag, rytme og balanse over npc-nivå, dessuten kjapp på små distanser. Dette kan bli bra.

Vi skal ikke klage for mye over kampen, Ipswich var solide bakover rett og slett, og haddde en game-plan som funket.

Den eneste av Leeds' 4 spisser som skiller seg ut ved å være en annen type spiller, og kanskje kunne vært satt inn mot traktor-forsvaret til Ipswich, er Ross McCormack. Men det er jo vanskelig, siden han ikke var på benken, hehe.  Det kan være det hadde funka, men med Elland Road i dårlig forfatning for fin-spill, hadde
det blitt en del høye baller uansett, og da funker nok de 3 andre (Paynter, Somma og Becchio) bedre,
hvis man bare har plass til en av de.

Bites Yer Legs

Quote from: Kato on March 14, 2011, 19:32:17
Men vi må utnytte stallen mye bedre enn vi gjør. Særlig de ukene det er tirsdag -lørdag, bør det roteres mer enn Grayson gjør.

Husk at i slutten av mai, når en lang sesong går mot slutten, så kan det være at Ross McCormack er vår viæktigste spiller.

Enig i det du skriver, men det virker jo veldig åpenlyst for oss som ser det utenifra og inn. Grayson og gjengen har selvfølgelig slitasje på spillere med i beregningen inn i innspurten, så kan en jo lure på hvorfor feks McCormack og Clayton egentlig er milevis unna laget!? (Rett og slett ikke gode nok?) 
KEEP FIGHTING!!

jarle

Elland Road i dårlig forfatning...?

tåler ikke matta en kamp i uka og ofte ikke mer enn hver 14 dag?

selve med varmeanlegg? eller har Bates skrudd av krana?

kalle_92

Quote from: Bites Yer Legs on March 15, 2011, 18:31:01

Enig i det du skriver, men det virker jo veldig åpenlyst for oss som ser det utenifra og inn. Grayson og gjengen har selvfølgelig slitasje på spillere med i beregningen inn i innspurten, så kan en jo lure på hvorfor feks McCormack og Clayton egentlig er milevis unna laget!? (Rett og slett ikke gode nok?
Vi har nå sett at McCormack har spilt tilgivelig bra. Clayton har jeg ikke sett noe av. Men synes det er rart at han nesten ikke roterer i det hele tatt. Hadde det gjort noe å la Nunez, McCormack eller andre få prøve seg. Watt kunne f.eks spilt mot Ipswich. Evt at han får spille til helgen. Håper uansett at han gjør noen små endringer til helgen, da vi skal spille mot et lag vi for all del BØR slå!

Bites Yer Legs

Quote from: kalle_92 on March 15, 2011, 18:45:10
Quote from: Bites Yer Legs on March 15, 2011, 18:31:01

Enig i det du skriver, men det virker jo veldig åpenlyst for oss som ser det utenifra og inn. Grayson og gjengen har selvfølgelig slitasje på spillere med i beregningen inn i innspurten, så kan en jo lure på hvorfor feks McCormack og Clayton egentlig er milevis unna laget!? (Rett og slett ikke gode nok?
Vi har nå sett at McCormack har spilt tilgivelig bra. Clayton har jeg ikke sett noe av. Men synes det er rart at han nesten ikke roterer i det hele tatt. Hadde det gjort noe å la Nunez, McCormack eller andre få prøve seg. Watt kunne f.eks spilt mot Ipswich. Evt at han får spille til helgen. Håper uansett at han gjør noen små endringer til helgen, da vi skal spille mot et lag vi for all del BØR slå!

Enig i at McCormack har gjort sine saker ålreit, han har jo tidligere herjet i championship for Cardiff også. Mente helst hvor han står i dag, milevis unna laget virker det som, litt spesielt kanskje siden han kan bekle alle de 4 fremste posisjonene i 4231..

Tror også vi kan vinne mye på små endringer i laget!
KEEP FIGHTING!!

berlin

Quote from: jarle on March 15, 2011, 18:44:23
Elland Road i dårlig forfatning...?

tåler ikke matta en kamp i uka og ofte ikke mer enn hver 14 dag?

selve med varmeanlegg? eller har Bates skrudd av krana?

Ikke så dårlig som i gamle dager vinterstid, selvfølgelig, men den så faktisk dårligere ut nå (d.v.s medio mars) enn medio januar. Men den burde være tipp topp om 3 uker mot Forest, våren er i emning i Yorkshire.

Od

Sitter og ser reservene spille mot Gateshead. Sam og McCormack virker å være milevis unna den formen vi ønsker å se dem i. Nunez er vår klart beste mann foreløpig, og hadde assisten på 1-0. Turner scora forøvrig.

bmoen

Jeg begynte å holde med Leeds i 1964 da de hadde første sesong i toppserien etter opprykk og tapte på målforskjellen til Man U. De 10 påfølgende åra ble de ikke dårligere enn nr. 4 på tabellen, men stupte på målstreken mange ganger både i cuper og serie. Det er vel nettopp derfor jeg sier at Leeds som regel svikter når det gjelder. Men den gangen var de i toppen av engelsk fotball og skulle alltid vinne alt. Der er vi jo ikke i dag, og derfor blir det ekstra vanskelig å komme seg oppover da det tar ekstra lang tid når man tar ett skritt fram og to tilbake store deler av de periodene da det hvirkelig gjelder. Det blir liksom ikke noe avansement når Leeds avgir poeng når alle konkurentene gjør det samme. Da blir det vanskelig å innhente lagene foran. Det var nå det. Og så må det gå an å si noe annet enn heia Leeds, vi er best, vi komme sterkere tilbake i neste kamp, hver gang det blir tap. Det virker som om folket her på forumet bare ser framover hele tida, til neste kamp. Det må være lov å stoppe opp litt og si: Hør her! - likevel. Jeg skjønner ikke at mine betraktninger fortjener så mye dritt, og til og med krever inngrepen av moderatorene!  ;)

PS! Er ikke veldig god i bruken av verktøyet her. Kan di si meg hvordan jeg får innlegget mitt i bunnen når jeg svarer på noe?   :)

Quote from: berlin on March 15, 2011, 16:12:16

Det må ha vært ditt livs største tabbe. For det er faktisk en del Leeds-supportere fra din generasjon som

Jeg

testo

Quote from: bmoen on March 16, 2011, 13:36:06
Jeg begynte å holde med Leeds i 1964 da de hadde første sesong i toppserien etter opprykk og tapte på målforskjellen til Man U. De 10 påfølgende åra ble de ikke dårligere enn nr. 4 på tabellen, men stupte på målstreken mange ganger både i cuper og serie. Det er vel nettopp derfor jeg sier at Leeds som regel svikter når det gjelder. Men den gangen var de i toppen av engelsk fotball og skulle alltid vinne alt. Der er vi jo ikke i dag, og derfor blir det ekstra vanskelig å komme seg oppover da det tar ekstra lang tid når man tar ett skritt fram og to tilbake store deler av de periodene da det hvirkelig gjelder. Det blir liksom ikke noe avansement når Leeds avgir poeng når alle konkurentene gjør det samme. Da blir det vanskelig å innhente lagene foran. Det var nå det. Og så må det gå an å si noe annet enn heia Leeds, vi er best, vi komme sterkere tilbake i neste kamp, hver gang det blir tap. Det virker som om folket her på forumet bare ser framover hele tida, til neste kamp. Det må være lov å stoppe opp litt og si: Hør her! - likevel. Jeg skjønner ikke at mine betraktninger fortjener så mye dritt, og til og med krever inngrepen av moderatorene!  ;)

PS! Er ikke veldig god i bruken av verktøyet her. Kan di si meg hvordan jeg får innlegget mitt i bunnen når jeg svarer på noe?   :)

Jeg

Rull vinduet helt ned og begynn ditt innlegg under der det står !!quote!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

berlin

Jeg begynte å holde med Leeds i 1964 da de hadde første sesong i toppserien etter opprykk og tapte på målforskjellen til Man U. De 10 påfølgende åra ble de ikke dårligere enn nr. 4 på tabellen, men stupte på målstreken mange ganger både i cuper og serie. Det er vel nettopp derfor jeg sier at Leeds som regel svikter når det gjelder. Men den gangen var de i toppen av engelsk fotball og skulle alltid vinne alt. Der er vi jo ikke i dag, og derfor blir det ekstra vanskelig å komme seg oppover da det tar ekstra lang tid når man tar ett skritt fram og to tilbake store deler av de periodene da det hvirkelig gjelder. Det blir liksom ikke noe avansement når Leeds avgir poeng når alle konkurentene gjør det samme. Da blir det vanskelig å innhente lagene foran. Det var nå det. Og så må det gå an å si noe annet enn heia Leeds, vi er best, vi komme sterkere tilbake i neste kamp, hver gang det blir tap. Det virker som om folket her på forumet bare ser framover hele tida, til neste kamp. Det må være lov å stoppe opp litt og si: Hør her! - likevel. Jeg skjønner ikke at mine betraktninger fortjener så mye dritt, og til og med krever inngrepen av moderatorene!  ;)

PS! Er ikke veldig god i bruken av verktøyet her. Kan di si meg hvordan jeg får innlegget mitt i bunnen når jeg svarer på noe?   :)

Mine forventninger til Leeds i år var å havne midt på treet, kanskje litt over. Jeg greier imidlertid ikke å glede meg over hver gang Leeds svikter når det gjelder. Det er vel derfor laget havner på midten eller litt over. Det er vel ganske logisk det, da .......?    Og playoff - det vet vel alle hvordan går!  ;)

Jeg

Jeg er helt enig med deg at kritikk er en viktig del av forumet, bmoen, ellers ville det nok blir rimelig dødt.  :)

Egentlig var min kommentar bare ment som vennskapelig tøys. Jeg og mange med meg er i den samme aldersgruppe som deg, d.v.s. at mange ble supportere av Leeds pga sympati med at det ble for få trofeer og for mange 2 plasser og tapte finaler.

Dermed ble både vi og kanskje du også(?) supportere av Leeds fordi de sviktet når det gjaldt som mest, ikke fordi de var best når det gjaldt.

Dermed ble din setning "Jeg greier imidlertid ikke å glede meg over hver gang Leeds svikter når det gjelder." liksom litt komisk. Kanskje ble du lei av årene fra 1964 til 1975? Men samtidig så ble du kanskje fan nettop av det?

Sorry hvis det gjør dette innviklet, det hele var bare ment som fleip.  :)

Men dette er jo noe som gjør oss Leeds supportere forskjellige fra ManU, Liverpool og Arsenal-fans. Mange fans av sistnevnte 3 lag ble det fordi disse vant/vinner mange trofeer, mens vi Leeds-fans tok parti med "urettferdigheten", enten ble vi frarøvet seieren pga dårlige/bestukket dommer, ellers så var vi bare uheldige på vårparten hvert år (f.eks dobbeltkampen mot Chelsea i 1970, facup-fianlen altså) , hvor de samme spillerne spilte både liga-, ligacup-, fa-cup- og europacup-kamper og klarte det nesten, men bare nesten. Og nesten hver gang, endt det ikke med noe trofe.

bmoen

Quote from: testo on March 16, 2011, 14:39:38

Jeg

Rull vinduet helt ned og begynn ditt innlegg under der det står !!quote!!
Flott! Takker!
Ble det riktig, tru?  :)

bmoen

Quote from: berlin on March 16, 2011, 18:12:21
Jeg begynte å holde med Leeds i 1964 da de hadde første sesong i toppserien etter opprykk og tapte på målforskjellen til Man U. De 10 påfølgende åra ble de ikke dårligere enn nr. 4 på tabellen, men stupte på målstreken mange ganger både i cuper og serie. Det er vel nettopp derfor jeg sier at Leeds som regel svikter når det gjelder. Men den gangen var de i toppen av engelsk fotball og skulle alltid vinne alt. Der er vi jo ikke i dag, og derfor blir det ekstra vanskelig å komme seg oppover da det tar ekstra lang tid når man tar ett skritt fram og to tilbake store deler av de periodene da det hvirkelig gjelder. Det blir liksom ikke noe avansement når Leeds avgir poeng når alle konkurentene gjør det samme. Da blir det vanskelig å innhente lagene foran. Det var nå det. Og så må det gå an å si noe annet enn heia Leeds, vi er best, vi komme sterkere tilbake i neste kamp, hver gang det blir tap. Det virker som om folket her på forumet bare ser framover hele tida, til neste kamp. Det må være lov å stoppe opp litt og si: Hør her! - likevel. Jeg skjønner ikke at mine betraktninger fortjener så mye dritt, og til og med krever inngrepen av moderatorene!  ;)

PS! Er ikke veldig god i bruken av verktøyet her. Kan di si meg hvordan jeg får innlegget mitt i bunnen når jeg svarer på noe?   :)

Mine forventninger til Leeds i år var å havne midt på treet, kanskje litt over. Jeg greier imidlertid ikke å glede meg over hver gang Leeds svikter når det gjelder. Det er vel derfor laget havner på midten eller litt over. Det er vel ganske logisk det, da .......?    Og playoff - det vet vel alle hvordan går!  ;)

Jeg

Jeg er helt enig med deg at kritikk er en viktig del av forumet, bmoen, ellers ville det nok blir rimelig dødt.  :)

Egentlig var min kommentar bare ment som vennskapelig tøys. Jeg og mange med meg er i den samme aldersgruppe som deg, d.v.s. at mange ble supportere av Leeds pga sympati med at det ble for få trofeer og for mange 2 plasser og tapte finaler.

Dermed ble både vi og kanskje du også(?) supportere av Leeds fordi de sviktet når det gjaldt som mest, ikke fordi de var best når det gjaldt.

Dermed ble din setning "Jeg greier imidlertid ikke å glede meg over hver gang Leeds svikter når det gjelder." liksom litt komisk. Kanskje ble du lei av årene fra 1964 til 1975? Men samtidig så ble du kanskje fan nettop av det?

Men dette er jo noe som gjør oss Leeds supportere forskjellige fra ManU, Liverpool og Arsenal-fans. Mange fans av sistnevnte 3 lag ble det fordi disse vant/vinner mange trofeer, mens vi Leeds-fans tok parti med "urettferdigheten", enten ble vi frarøvet seieren pga dårlige/bestukket dommer, ellers så var vi bare uheldige på vårparten hvert år (f.eks dobbeltkampen mot Chelsea i 1970, facup-fianlen altså) , hvor de samme spillerne spilte både liga-, ligacup-, fa-cup- og europacup-kamper og klarte det nesten, men bare nesten. Og nesten hver gang, endt det ikke med noe trofe.

Mitt innlegg var ikke rettet spesielt mot deg! Det var en helt generell betraktning!  :)

berlin

Quote from: bmoen on March 16, 2011, 20:43:22
Quote from: berlin on March 16, 2011, 18:12:21

Jeg

Mitt innlegg var ikke rettet spesielt mot deg! Det var en helt generell betraktning!  :)

Jeg vet det, bmoen.

Prøver bare å få sagt at en del norske Leeds-supportere gjerne har blitt akkurat Leeds-supporter av sympati-årsaker, altså fordi de har sviktet når det gjaldt (sviktet kan gjerne byttes ut med at man synes det var urettferdig eller synd at Leeds ikke fikk et eneste trofe. Skjønner? Noen velger de lagene som vinner, andre velger de lag som de føler hadde fortjent å vinne. Sistnevnte gruppe hører amne norske Leeds-supportere i alderen 40-60 år til.