KAMP: vs IPSWICH TOWN, 12/3 2011, kl 16.00

Started by Promotion 2010, March 09, 2011, 14:07:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pian

Quote from: bmoen on March 12, 2011, 17:55:51
Jeg har mine ord i behold - Leeds svikter nå det gjelder. Derfor blir det ikke noe opprykk! ;)
Er det egentlig riktig å rykke opp allerede i år? Er det midler tilgjengelig i  klubben til det? (håper selvfølgelig da)
Since -71

hobberst jr.

NPC Result - Full Time

FT   Burnley              0 - 3   Millwall

FT   Coventry C.   0 - 1   Hull C.

FT   Derby County   2 - 1   Swansea C.

FT   Leeds U.   0 - 0   Ipswich T.

FT   Nottingham F.   0 - 0   Doncaster R.

FT   Portsmouth   0 - 0   Middlesbrough

FT   Queens Park R.   2 - 1   Crystal Palace

FT   Scunthorpe U.   0 - 3   Leicester C.

FT   Watford              3 - 0   Sheffield U.
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

B_Ød

Quote from: Jon R on March 12, 2011, 17:57:25
Henger meg på. Når det butter imot offensivt må vi bruke de beste kreftene vi har. Komplett uforståelig at Grayson ikke bruker Somma idag. To poeng tapt på den dag hvor vi for alvor kunne blitt en seriøs topp 2 kandidat. Klart vi er skuffet.

så du mener at vi ikke er en seriøs topp 2 kand??
Ufattelig...
Ups & Ups!!

flynn

Quote from: Jon R on March 12, 2011, 17:57:25
Henger meg på. Når det butter imot offensivt må vi bruke de beste kreftene vi har. Komplett uforståelig at Grayson ikke bruker Somma idag. To poeng tapt på den dag hvor vi for alvor kunne blitt en seriøs topp 2 kandidat. Klart vi er skuffet.

Enig det, Somma burde vært brukt tidligere. Jeg ville heller satt inn ham enn Becchio idag. Kampen skrek etter en annen spisstype enn Paynter/Becchio hørtes det ut som.

Rudi G.

1 QPR             37 20 13 4 59 23 36 73
2 Swansea       37 19 6 12 50 34 16 63
3 Norwich        36 17 12 7 58 45 13 63
4 Cardiff          36 18 7 11 55 41 14 61
5 Leeds United  37 16 13 8 69 58 11 61
6 Nottm Forest  37 15 15 7 46 32 14 60

Cardiff - Barnsley i morgen

Norwich - Bristol C. på mandag

Håpet lever...

MOT!

testo

LIVE!    Derby County2 - 1Swansea City
LIVE!    Coventry City0 - 1Hull City
LIVE!    Queens Park Rangers2 - 1Crystal Palace
LIVE!    Burnley0 - 3Millwall
LIVE!    Nottingham Forest0 - 0Doncaster Rovers
LIVE!    Watford3 - 0Sheffield United
LIVE!    Scunthorpe United0 - 3Leicester City
LIVE!    Portsmouth0 - 0Middlesbrough
LIVE!    Leeds United0 - 0Ipswich Town

1    QPR            37    20    13    4    59    23    36    73
2    Swansea   37    19    6    12    50    34    16    63
3    Norwich    36    17    12    7    58    45    13    63
4    Cardiff     36    18    7    11    55    41    14    61
5    Leeds U    37    16    13    8    69    58    11    61
6    Nottingh    37    15    15    7    46    32    14    60
7    Burnley    35    15    11    9    51    42    9    56
8    Hull City    37    14    13    10    41    37    4    55
9    Leicester    37    16    7    14    56    55    1    55
10    Reading    36    13    15    8    59    42    17    54
11    Watford    36    14    11    11    64    52    12    53
12    Millwall    37    14    11    12    48    37    11    53
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Gufrias

Jeg har mine ord i behold - Leeds svikter nå det gjelder. Derfor blir det ikke noe opprykk! ;)
Det er det der som kalles helgardering. Glad for resultatet når vi vinner. Fornøyd med egen spådom når vi ikke vinner. ;)
Hekta på Leeds siden 1974

4ever arcticwhite

Hadde vi i det hele tatt skudd i retning mål (on eller off target ) de siste 20 minuttene? Syns vi daua fullstendig mot slutten, faktisk etter at Becchio og Bannan kom inn.....

Likevel mener jeg at byttene kom for sent, og at Somma burde kommet inn mens vi kjørte kampen skikkelig.
The future's so White I've got to wear shades 8)

hobberst jr.

Cardiff Og Norwich kampene på Søndag og Mandag er EXTREMT viktige for Leeds .
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Bites Yer Legs

Quote from: B-m on March 12, 2011, 17:58:12
Latterlige overreaksjoner her inne. 0-0 er et ok resultat, det viktigste nå fremover er å unngå idiotiske tap, vi kunne gått hardt for en seier mot slutten, men med høg risiko. Vi er et av formlaget i divisjonen, og lagene rundt oss failer med tap.

Greit nok poeng, men et av kjennetegnene til Grayson er jo at han går 100% for seier uansett. Syntes det er defensivt å la Somma bli på benken..  :(
KEEP FIGHTING!!

viking

Dagens lyspunkt:Tap for Burnley og ballettlaget

Tom S

Quote from: chelseafan14 on March 12, 2011, 18:02:08

nei, det er de ikkje
COME ON LEEDS !!

hobberst jr.

Quote from: Tom S on March 12, 2011, 18:03:26

nei, det er de ikkje
I følge denne lille lista , Jo.
1    QPR            37    20    13    4    59    23    36    73
2    Swansea   37    19    6    12    50    34    16    63
3    Norwich    36    17    12    7    58    45    13    63
4    Cardiff     36    18    7    11    55    41    14    61
5    Leeds U    37    16    13    8    69    58    11    61
6    Nottingh    37    15    15    7    46    32    14    60

- John Terry

sveifors

Ja ett av de gamle jungelordene som alltid holder

Stafett er stafett
og

Leeds svikter når det gjelder
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Andersen

Hvorfor vente så lenge med bytte ? Noen av lagene rundt oss tryna igjen . Vi tapte ikke , noen øl tas seinere i kveld da stiger humøret igjen, LEEDS4EVER

newsome

Skuffende,men vi tok tross alt et poeng!

Tror playoff er realistisk!

LEO

Tror det som er feil er at vi nå har blitt for redd for å tape og slippe inn mål.

Det kan koste oss.

Jeg tror Norwich, Cardiff og Leicester blir vinnerne denne runden.

Det er en grunn for at  gode lag scorer på slutten.  For de presser og satser.

Somma kom ikke på når det var en halvtime igjen ?  Ærlig talt Grayson.

Andersen

Det er jo så helt utrolig jevnt i toppen nå ! QPR ikke noe å gjøre med , med mindre de får en haug med fratrekk av poeng på tampen av sesongen nå . Nei vi må nok avgjøre dette selv spennende blir det uansett !  :D LEEDS4EVER

Gruvegutten

satt og så kampen live på elland road og dette var en fryktelig tam match. det er sånne kamper vi må vinne på hjemmebane for å være med helt inn. gode lag vinner på en dårlig dag....... idag tapte vi to poeng, mens ipswich vant ett. de var fornøyd. skapte veldig lite og stemningen på stadion var ikke på topp. men vi henger tross alt med................syntes at SG burde gjort noe rokkeringer tidligere i dag.
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

GeirO

Norwich satt vel og lo i dag. Nå kan de få et forsprang på nr. 3.
MOT

The Magnificents

skuffande at me ikkje dro denna i land ... den dårlege statistikken mot Ipswich fortsetter vell.
dog godt at swansea tapte med årets sjølvmål! da var dårleg kommunikasjon !

Har ein kjensle av at Norwich ikkje lar denne sjansen sleppa , men viss det ikkje vert me som klara andre plassen så håpa eg verkeleg da vert alle andre enn CARDIFF! ÆSJ"

MOT!
Leeds Leeds Leeds!!

Dennis

Marching on together!

Steinarg

Se det positive i dette..
Swansea taper, Nottingham spiller uavgjort mot laget vi gruset i forrige runde.
Vi spiller uavgjort mot laget som faktisk slo Cardiff borte sist. Burnley tapte, så alt er ikke helsvart folkens  ;)

MOT

Carl Fisker

Vi ligger 2 poeng bak direkte opprykk, og det er 9 kamper igjen. Fortsatt store muligheter for direkte opprykk altså! :)

Spacebob

Var pa Elland Road idag og fikk se in heller tam forestilling.
Synes det skinner igjennom at 1 spiss ikke holder. Vi blir litt baktunge og urytmiske.
Johnson gar fra bra til rass pa to sekunder, makan til ustabil spiller.
Kilkenny veldig anonym idag, synes heller SG kunne byttet Bannan med han.
Bannan virket forresten ok.
Gradel er nok BB idag, forsoker mye og far til endel. Men med mangel pa spiss a sikte pa blir det vanskelig.
Snoddy og bra idag, men sett han bedre.
Bakover er vi generelt helt drillo, klin ballen opp og jogg etter.

Stemningen var ganske bra, men stykke unna portsmouth-kampen jeg var pa i jula.

Chin up and march on together.

Na er det ut pa byn i Leeds  :)

Leeds04

Jeg mer mest fornøyd med at vi holdt nullen`n  ;D
"Why settle for more, when you can settle for less"

vielljaa

Er så typisk leeds dette...Synes å merke en likhet fra i fjor egentlig. Da hadde vi også mange sjanser til å dra skikkelig til, men snublet hver gang. Samtidig har vi flaks at lagene rundt oss driter på draget og vi kan betrygge oss med at vi fortsatt henger med. Kan vi ikke bare klinke til og "get on with it"?

På den lyse siden så gikk det bra sist gang, men jeg vet ikke om jeg tåler nok en thrilleravslutning :P Forundrer meg ikke om alt avgjøres siste serierunde, igjen.

The Leedsway is the hard way!

There is only one United

Milou

Var på Elland Road i dag og dette var ein kamp Leeds hadde nok spel og sjansar til at dei normalt skulle ha vunne. Første omgang var relativt jevn i sjanser, sjøl om Leeds etterkvar fekk eit spelemessig overtak. I andre omgang var det kun eit lag på bana, og Leeds hadde nok sjansar til å scora både eit og to mål.

Trur det var feil å bytta ut Painter i andre omgang. I første sleit han med å få ballar og jobba med, men i andre omgang hadde han ein god periode før han blei bytta ut og var sterkt delaktig til at Leeds dominerte. Becchio kom aldri heilt inn i kampen. Ville likevel ha foretrukke at Becchio hadde starta. Becchio er meir giftig i avgjerande augneblink.

Bannan viste glimt av storheit etter at han kom inn, men var for lite involvert til at han kunne gjera noko skilnad. I etterkloksapens lys ville eg ha foretrukke Somma for Howson og Watt for Gradel då Leeds bytta. Sistnevnte var frisk, men skapte aldri det heilt store og gjekk etterkvart tom.

Johnson, O'Brien, Lichaj og Schmeichel var dei best for Leeds (og eit stort pluss for Paynter i andre).

fmtj

Neste Leedskamp er ekstremt viktig for Leeds...sånn er det med den saken!!!!
Yeboahs vitne

Lucas the Kop Cat

Vet ikke hva som var mest sensasjonelt med denne kampen, at vi ikke scorer eller at vi ikke slipper inn mål. Leeds-kamp har vel vært garanti for begge deler stort sett hele sesongen. Målforskjell 69-58 på 37 kamper!