VERSTE Leeds-signinger siden nedrykket fra PL

Started by Promotion 2010, March 10, 2011, 21:23:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Quote from: The Boy Eddie Gray on March 11, 2011, 11:09:52
....

Det samme kan vel sies om Ricketts. Hadde klokketro på han da han signerte. En på forumet her har jo et sitat om Ricketts i signaturen sin som oppsummerer det greit. Husker ikke ordrett hva det er, og kommer heller ikke på hvem som har det, så fint om det dukker opp i tråden :)

QuoteLeedsfan
På juniorlaget

QuoteI scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

:D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bites Yer Legs

Quote from: fmtj on March 11, 2011, 12:45:09
Quote from: fjellhaugen on March 11, 2011, 12:19:56
spissparet kantgoal og flo

Svært gode kandidater dette også, veldig enig i dette med Tore Andre Flo(PP)

Kandol og Becks hadde jo et fantstisk samarbeid i starten av 07/08-sesongen, cirkus frem til Poyet forsvant om jeg ikke tar helt feil, men da raknet jo det meste ::) Mye kluss med Kangoal ellers, enig, men syntes han har bidratt nok PÃ... banen til å holde seg et stykke unna denne listen!
KEEP FIGHTING!!

Sleivind

Quote from: Bites Yer Legs on March 11, 2011, 13:37:04
Quote from: fmtj on March 11, 2011, 12:45:09
Quote from: fjellhaugen on March 11, 2011, 12:19:56
spissparet kantgoal og flo

Svært gode kandidater dette også, veldig enig i dette med Tore Andre Flo(PP)

Kandol og Becks hadde jo et fantstisk samarbeid i starten av 07/08-sesongen, cirkus frem til Poyet forsvant om jeg ikke tar helt feil, men da raknet jo det meste ::) Mye kluss med Kangoal ellers, enig, men syntes han har bidratt nok PÃ... banen til å holde seg et stykke unna denne listen!

Kandol er milevis unna denne listen.

lojosang

Quote from: samadhi on March 11, 2011, 08:50:34
Jeg vil ha Sean Gregan på denne lista.

I sesongen etter nedrykket fra PL trengte vi febrilsk ett sentralt midbaneanker (samme som vi i dag altså) Blackwell prøvde flere ganger å hente Gregan som hadde vært kaptein på WBA året før da de rykket opp til PL. Etter en tid fikk vi endelig napp på Gregan og betalte i tillegg en god slump penger for han.

Det vi fikk var en tung og treig midtbanespiller, som ble brukt som en nødløsning i midtforsvaret sammen med Butler.

En spiller som skapte store forventinger, men som ikke levde opp.

En spiller som til tross for at forumet kalte ham og hans makker Butler komplett udugelige spilte i et av de tetteste forsvarene i CCC og førte oss til en playoff-finale. Vi blir fort historieløse vi fotballfans.
- Leif Olav

Stephenjazz

Foxe er det verste jeg har sett i Leeds-drakt. Ikke hadde han fart, ikke kunne han slå en pasning, ikke kunne han takle. Eneste Foxe var god til var å være ubrukelig
Det blir aldri umoderne å vinne

SindreWikre

Oppdaterer min liste!

1. Horsfjes!
2. Warner
3. Julian Joachim
4. Nicholls
5. Alan Wright?!
Pontus ❤

lojosang

Quote from: Stephenjazz on March 11, 2011, 19:29:12
Foxe er det verste jeg har sett i Leeds-drakt. Ikke hadde han fart, ikke kunne han slå en pasning, ikke kunne han takle. Eneste Foxe var god til var å være ubrukelig

Spesielt da geniet Wise fant ut at det var bedre å bruke ham som høyreback enn Kelly fikk Foxe sjansen til å skinne som et støvete stykke grillkull i en fryseboks.
- Leif Olav

Hobben

Rogaland Whites

gill

Quote from: Allan"Sniffer"Clarke on March 10, 2011, 21:35:32
hvor er andy robinson  ???
? Den må jeg ha en forklaring på? Hvorfor skal han på denne listen?

Dennis

Quote from: gill on March 19, 2011, 21:00:23
Quote from: Allan"Sniffer"Clarke on March 10, 2011, 21:35:32
hvor er andy robinson  ???
? Den må jeg ha en forklaring på? Hvorfor skal han på denne listen?

Hvorfor skal han ikke på lista? Han tjente vel mest av alle i stallen og klarte ikke komme i fysisk form i løpet av halvannet år. En stor skuffelse.
Marching on together!

Gufrias

Hvordan, O hvordan, kunne vi glemme Amdy Faye i en sådan stund? Ingen overgangssum, takk og pris, og korttidskontrakt, takk og pris. Men likevel i stand til å kjempe om en plass blant de fem verste.
Hekta på Leeds siden 1974

Per-Stian

Huff, kor skal ein byrje? Vi har hatt utruleg mange søppelspelarar innom dei seinare åra - på kort og lang kontrakt - og eg kunne enkelt ha fylt opp ein 22-mannstropp.

Målstoggarar:
Graham Stack, Tony Warner

Forsvar:
Hayden Foxe, Paul Telfer, Stephen Crainey, Darren Kenton, Alan Wright, Mansour Assoumani, Liam Carl Dickinson, Paul Huntington, Shane Lowry, Federico Bessone

Midtbane:
Kevin Nicholls, Ian Westlake, Peter Sweeney, Jermaine Wright, Steve Stone, Andy Robinson, Curtis Weston, Adam Clayton, Amdy Faye, Manuel Felipe Da Costa, Sebastian Sorsa, Gylfi Einarsson, John Oster

Angrep:
Geoff Horsefield, Enoch Showunmi, Julian Joachim, Leon Constantine, Anthony Elding, Malcolm Christie, Danny Cadamarteri, Wayne Andrews, Mark De Vries, Liam Dickinson

Det verste er at denne lista er langt frå komplett :o Mange har (heldigvis) gått i gløymeboka.

Bites Yer Legs

Quote from: Per-Stian on March 22, 2011, 15:17:00
Huff, kor skal ein byrje? Vi har hatt utruleg mange søppelspelarar innom dei seinare åra - på kort og lang kontrakt - og eg kunne enkelt ha fylt opp ein 22-mannstropp.

Målstoggarar:

Forsvar:
Hayden Foxe, Paul Telfer, Stephen Crainey, Darren Kenton, Alan Wright, Mansour Assoumani, Liam Dickinson, Paul Huntington, Shane Lowry, Federico Bessone

Midtbane:
Kevin Nicholls, Ian Westlake, Peter Sweeney, Jermaine Wright, Steve Stone, Andy Robinson, Curtis Weston, Adam Clayton, Amdy Faye, Manuel Da Costa, Sebastian Sorsa, Gylfi Einarsson, John Oster

Angrep:
Geoff Horsefield, Enoch Showunmi, Julian Joachim, Leon Constantine, Anthony Elding, Malcolm Christie, Danny Cadamarteri, Wayne Andrews, Mark De Vries

Det verste er at denne lista er langt frå komplett :o Mange har (heldigvis) gått i gløymeboka.
Ikke helt enig,
Huntinghton var veldig bra før han ble skadet, synd med alle skadene, kunne blitt stor!
Lowry gjorde en ok jobb, selv om han holdt på å søle vekk opprykket i siste match
Westlake scorte mot Oldham, nuff said  ;)
Christie var glimrende de kampene han fikk, synd at han ikke tok sjansen på en korttidskontrakt? Hvor er han nå?
Clayton og Bessone er forsatt undecided i min bok, men kan være enig at det virker som flopper
Faye syntes jeg gjorde en ålreit jobb i forhold til forutsetninger og forventninger

Du mener Felipe da Costa?
Liam Dickinson var spiss, er det Carl Dickinson du mener? Han var ok.
KEEP FIGHTING!!

Runar

Målstoggarar:

Forsvar:
Hayden Foxe, Paul Telfer, Stephen Crainey, Darren Kenton, Alan Wright, Mansour Assoumani, Liam Dickinson, Paul Huntington, Shane Lowry, Federico Bessone

Midtbane:
Kevin Nicholls, Ian Westlake, Peter Sweeney, Jermaine Wright, Steve Stone, Andy Robinson, Curtis Weston, Adam Clayton, Amdy Faye, Manuel Da Costa, Sebastian Sorsa, Gylfi Einarsson, John Oster

Angrep:
Geoff Horsefield, Enoch Showunmi, Julian Joachim, Leon Constantine, Anthony Elding, Malcolm Christie, Danny Cadamarteri, Wayne Andrews, Mark De Vries

Lite å gjøre på jobb om dagen skjønner jeg!

Per-Stian

Quote from: Runar on March 22, 2011, 16:15:12
Lite å gjøre på jobb om dagen skjønner jeg!

Dette er ein fin måte å få ut litt av frustrasjonen etter det forsmedelege nederlaget mot Yorkshirerivalen Sheffu. Vurderte å ta med heile startellevaren frå laurdag, men klarte å dy meg - så vidt!

Promotion 2010

Quote from: Bites Yer Legs on March 22, 2011, 15:32:07
Huff, kor skal ein byrje?
..............Malcolm Christie................

Christie var glimrende de kampene han fikk, synd at han ikke tok sjansen på en korttidskontrakt? Hvor er han nå?

Manclom Christie forsvant ut i ingenting i 2009, da han sa opp kontrakten med oss:

Latest Football Transfer Rumours About Malcolm Christie: No Malcolm Christie football rumours recorded since 23-Jul-2010.

Siste gang han er nevnt i fotballen er da han dukket opp som et ønske i Darlingtons fans forum!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973