KAMP: vs SHEFFIELD UNITED, lørdag 19/3 2011 OBS!! TIDLIG AVSPARK kl 14.00

Started by Promotion 2010, March 14, 2011, 20:02:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

hobberst jr.

Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Ferre

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Hobben

Du begynner å bli morsom Grayson. Inn med Paynter? Hva har Somma gjort deg? Truet deg ?? Kom igjen, Paynter, bevis meg noe, gjør meg til latter.. For jeg tror ikke at du scorer!!
Rogaland Whites

marve

Quote from: Ferre on March 19, 2011, 15:26:26
Paynter inn for Becchio. Skulle heller sett Somma inn...

jeg også,hva galt har han gjort tro???

Sølvreven

Helvete også? Paynter  ??? Hva er det SG driver med for tiden? Har han ikke lært noe dette året? Det er SOmma som scorer mål for f..n  >:(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Andersen

Vær så snill SG gjør noe ! Det er andre kampen på rad det ikke funker en dritt !!!

Le Jardin

hvis vi skal få en Paynter-effekt må han score idag, og da må han inn. Hvis ikke vil han bli et bomkjøp og flopp, dessverre. Ja Nå kommer'n hører jeg...

Terje, som ønsker lykke til, eller "go home"
"Victory is in our sights"

sveifors

Quote from: hobberst on March 19, 2011, 15:27:03
Du begynner å bli morsom Grayson. Inn med Paynter? Hva har Somma gjort deg? Truet deg ?? Kom igjen, Paynter, bevis meg noe, gjør meg til latter.. For jeg tror ikke at du scorer!!

Noe må mannen ha gjort
Sveifors

ØBS

Quote from: GeirO on March 19, 2011, 15:24:18
Quote from: ØBS on March 19, 2011, 15:17:37
Quote from: GeirO on March 19, 2011, 15:16:31
Da går det nok mot tap, eller......... ::)

Vikarierer du for "bmoen" eller??

Har bare en litt dårlig magefølelse i dag. Men jeg la jo inn et "eller"....eller?

Skal aldri undervurdere et godt "eller", eller et solid "dobbelt-eller"...

...eller??
LUSCOS-hilsen
ØBS

rober

Er Somma gått i glemmeboken, eller blir det et Somma-bytte i det 89 min.... ::)

B_Ød

Quote from: sveifors on March 19, 2011, 15:21:54
Quote from: CardiganArms on March 19, 2011, 15:17:23
Quote from: sveifors on March 19, 2011, 15:16:14
Connoly var klar til spill, har vært lagets jevneste og beste spiller, men lånespilleren får fortsette og scorer selvmål.

well done SG

graysons skyld ser jeg...herregud!!!!!

Når laget ikke fungerer, vi klarer ikke å dominerer banespillet mot divisjonens dårligste lag.

Vi slipper inn mål mot et lag som aldri scorer.

Hvem har ansvaret på det som skjer.

Jeg skriker ikke etter mannens avgang, men man kan vel få lov å være uenig. Lagets svakheter for 1 år siden er fortsatt de samme i år etter 50 kamper

Uenighet er ok, men jeg er ganske sikker på at det ikke ble regnes med selvmål liksom.
Slipper inn mot lag som aldri scorer...vel, som sagt..selvmål...det skjer...
Ups & Ups!!

Hobben

Quote from: sveifors on March 19, 2011, 15:28:19
Quote from: hobberst on March 19, 2011, 15:27:03

Noe må mannen ha gjort

ja, jeg tror det må ligge noe personlig i dette... alle trenere vett vell at det lureste er og sette innpå den som scorer mest...
Rogaland Whites

Andersen

Joe Jordan

Argh, er det om å gjøre å holde målscorere på benken? Well, Paynter, give us one!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

hobberst jr.

Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Ferre

sveifors

Hver gang vi har en "must win" game kommer laget på banen med testiklene lagt igjen i garderoben. Ikke fight, tacklinger og med hatten i hånda.

Ble redd når de snakket om 9 cupfinaler igjen, når vi vet hvordan det bruker å gå
Sveifors

kjelvi

Quote from: kjelvi on March 19, 2011, 15:21:18
Quote from: kjelvi on March 19, 2011, 15:11:13
Quote from: kjelvi on March 19, 2011, 14:50:04
Quote from: kjelvi on March 19, 2011, 14:34:12
Quote from: kjelvi on March 19, 2011, 14:24:40
Quote from: kjelvi on March 19, 2011, 14:16:53
10 Sheff Utd are in control of the match. Key player: Stephen Quinn
20 Leeds have the better of play. Key player: Max Gradel
30 Sheff Utd are in control of the match. Key player: Stephen Quinn
40 Sheff Utd are in control of the match. Key player: Stephen Quinn
50 Sheff Utd are in control of the match. Key player: Ched Evans
60 Sheff Utd are in total control. Key player: Stephen Quinn

70 Sheff Utd have the better of play. Key player: Matthew Lowton 70

STAT ATTACK
7 Shots On Target 1
6 Shots Off Target 7
5 Fouls (Conceded) 10
5 Corners 1
1 Yellow Cards 1
0 Red Cards 0

hobberst jr.

- John Terry

SDalen

Rogaland whites!

Aristokraten

Leeds! Leeds! Leeds!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Kian

Meninger er greit å ha, men visse ting som blir sagt er jo helt latterlig og urealistisk. Greit, vi spiller dårlig i dag, blir rundspilt osv, men alle kan ha en off dag. Selv om vi spiller elendig, er det ingen grunn til f.eks å snakke om Graysons dårlige evner og lignende, det er jo tross alt han som har gjort dette Leeds laget til det det er i dag, og spiller til tider svært underholdende fotball. Jeg personlig håper han blir i Leeds i mange år fremover.

MOT

Andersen

Alle Leeds mål er velkomne i dag, uavgjort forrige kamp , eventuellt tap i dag er er ikke bra , når så mye står på spill !  :(

sveifors

Sveifors