De 4 neste kampene er de som bestemmer om vi.....

Started by Leedsfan, March 16, 2011, 23:45:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

....rykker opp, eller om det blir Play-off.

Vinner vi 3 og spille 1 uavgjort så rykker vi opp tror jeg.
Sheffield U. - Leeds United
Leeds United - Nottingham Forest
Millwall - Leeds United
Derby County - Leeds United

For jeg tror vi kan vinne de resterende 5.
Leeds United - Watford
Leeds United - Reading
Crystal Palace - Leeds United
Leeds United - Burnley
QPR - Leeds United

QPR er nok klare for opprykk når den spilles og hvis vi må vinne så gjør vi det.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Quote from: Leedsfan on March 16, 2011, 23:45:33

Millwall - Leeds United

Leeds United - Watford
Leeds United - Reading
Leeds United - Burnley
QPR - Leeds United

QPR er nok klare for opprykk når den spilles og hvis vi må vinne så gjør vi det.

Her er jeg helt enig med deg. Vinner vi tre og spiller en uavgjort på de 4 neste for så å vinne de 5 siste er vi nærmest garantert opprykk.  ;D

(sorry, måtte bare erte litt ;))
Jon R.

berlin

Tja, det avgjørende er nok at et av de andre lagene IKKE gjør en heidundranes "run-in", akkurat nå Norwich.

Det ser jo ellers ut som om lagene over og under oss, er ganske ustabile. Akkurat nå er Watford i støtet, for litt siden var det Nottm Forest og Leicester.

Med 8 seire og 1 uavgjort på gjenstående kamper er vi nok nr 2 ja, Leedsfan.  ;)

Men fullt så bra tror ikke jeg det går, til tross for at jeg er av den optimistiske sorten.
Det blir rett og slett ulidelig spennende, og ja, selvfølgelig sier jeg ja takk til 3 seire og 1 uavgjort på neste 4 kamper. Klart det gir et supert utg.pkt. Tror personlig Millwall-kampen blir vankelig.

MOT!

Leedsfan

Quote from: berlin on March 17, 2011, 00:22:42
Tja, det avgjørende er nok at et av de andre lagene IKKE gjør en heidundranes "run-in", akkurat nå Norwich.

Det ser jo ellers ut som om lagene over og under oss, er ganske ustabile. Akkurat nå er Watford i støtet, for litt siden var det Nottm Forest og Leicester.

Med 8 seire og 1 uavgjort på gjenstående kamper er vi nok nr 2 ja, Leedsfan.  ;)

Men fullt så bra tror ikke jeg det går, til tross for at jeg er av den optimistiske sorten.
Det blir rett og slett ulidelig spennende, og ja, selvfølgelig sier jeg ja takk til 3 seire og 1 uavgjort på neste 4 kamper. Klart det gir et supert utg.pkt. Tror personlig Millwall-kampen blir vankelig.

MOT!

Jeg tror alt kan skje i de neste 4 kampene, alle blir vanskelige. Klarer vi bare å karre med oss 10 poeng så rykker vi opp. Jeg kan jo leve med noen spennende play-off kamper og jeg tror ikke at vi evt. blir lette å spille mot. Vi har mange potensielle matchvinnere om dagen, kontra tidligere play-off'er hvor vi måtte stole på Beckford.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B-m

Play off er en bonus, direkte opprykk er en julegave i mai. Umulig å spå noe som helst, men tror Leeds har en fordel mtp press, vi har en stall som har opplevd noen 'play -offer' nå. Tror Leeds er i en win-win situation siden ingen forventet vi skulle rykke opp i år. Forest har en forferdelig play off statistikk, og har et press på seg til å rykke opp. Samme gjelder Burnley og Cardiff. Ser for meg Swansea - Leeds i en play off finale og et 1-0 tap.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jebediah

Tar vi 10 poeng så får vi kvalikk tror jeg men jeg tror ikke vi får direkte opprykk

Men med tanke på hvordan Leeds er med uvagjort kamper noe det ser ut som dere glemmer

så blir det nok 1 siere og 3 uavgjort er vi heldige 2 seire og 2 uavgjort.

Hobben

Millwall - Leeds United

Leeds United - Watford
Leeds United - Reading
Leeds United - Burnley
QPR - Leeds United

Vi tar Sheffield United til helga, så tar ikke mer en eit poeng hjemme mot Forest, taper for Millwall, og spiller uvagjort borte mot Derby. Er min tro.
Rogaland Whites

fjellhaugen

Quote from: B-m on March 17, 2011, 00:29:04
Play off er en bonus, direkte opprykk er en julegave i mai. Umulig å spå noe som helst, men tror Leeds har en fordel mtp press, vi har en stall som har opplevd noen 'play -offer' nå. Tror Leeds er i en win-win situation siden ingen forventet vi skulle rykke opp i år. Forest har en forferdelig play off statistikk, og har et press på seg til å rykke opp. Samme gjelder Burnley og Cardiff. Ser for meg Swansea - Leeds i en play off finale og et 1-0 tap.

ja for vi spiller jo ALLTID best under press  ;D
ser gutta et tv kamera eller mer enn 1800 tilskuere på ER pisser de jo på seg en etter en. I ALLE FALL i en play off kamp.
Nei, søk om å få spille begge semi kampene borte, i en hule uten kamera. så går det no veien ;)

nå har vi bytta store deler av stallen siden de siste play offene? johhny og killa er vel de mest rutinerte i den forstand?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

martind

Sist Leeds virkelig var under press, var 8 mai 2010, og jeg mener da virkelig å kunne huske at gutta sto opp og klarte biffen, selv på hjemmebane!!
MOT!! We are Leeds!

Sydhagen

Quote from: martind on March 17, 2011, 08:46:35
Sist Leeds virkelig var under press, var 8 mai 2010, og jeg mener da virkelig å kunne huske at gutta sto opp og klarte biffen, selv på hjemmebane!!

RIKTIG!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

Quote from: fjellhaugen on March 17, 2011, 08:11:38

ser gutta et tv kamera eller mer enn 1800 tilskuere på ER pisser de jo på seg en etter en. I ALLE FALL i en play off kamp.
Nei, søk om å få spille begge semi kampene borte, i en hule uten kamera. så går det no veien ;)

nå har vi bytta store deler av stallen siden de siste play offene? johhny og killa er vel de mest rutinerte i den forstand?
Har vi vunnet på tv-kamp i år?! Vi sliter med kamper vi burde avgjøre for å ta steget opp for å kjempe om direkte opprykk. La oss håpe at vi vinner på lørdag, og at vi klarer å vinne de neste kampene!

Bredinho

Quote from: fjellhaugen on March 17, 2011, 08:11:38

Johnson, Killa, Howson, Becchio, Naylor, Parker og Snodgrass har alle vore involvert i PlayOff med Leeds dei siste åra
The Future Is Bright,
The Future Is White!

fmtj

Laget har etterhvert denne sesongen vist seg ganske stabilt synes jeg. Etter et par blundere har innsatsen vært gjennomgående god og det gjør meg nesten optimistisk mtp på Play off. Mange vanskelige kamper er igjen. Flere lag enn oss som ønsker seg opp for å si det sånn. Sheffield United for eksempel blir antagelig en tøff batalje, men jeg mener på at vi har et lag som tåler slike oppgjør bedre enn tidligere.

Dette blir veldig spennende og jeg slutter opp om tidligere innlegg her der play off er for bonus å regne utfra forutsetningene før sesongen og opprykk vil ikke bare bli en julegave i mai, men også et resultat som for meg er helt hinsides!!! Da blir det en skikkelig seiersfest!!!

Da opprykket var klart i fjor ba jeg inn til fest i heimen, kledde opp meg sjøl og kjærringa i Leeds trøyer og viste for all verdens uvitende tullebukker at endelig er vi på vei tilbake til det gode selskap!!!

MOT folkens!! Nok en spennende vår i sikte!!
Yeboahs vitne

Sydhagen

Hadde vært interessant med en oversikt over innbyrdes oppgjør mot de andre lagene som er sannsynlige playoff motstandere. gjerne også en tabell.

noen som tar oppdraget?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

raggen

Millwall - Leeds United

Leeds United - Watford
Leeds United - Reading
Leeds United - Burnley
QPR - Leeds United

tror aldri vi vinner 8 av 9 kamper.. tror vi ser mye rare resultater fremover og tror faktisk ikke noen av topplaga vinner 6 av 9 en gang... tror leeds skal få det tøft med direkte opprykk men krysser alt jeg har for at det skjer ;)
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sleivind

Quote from: Sydhagen on March 17, 2011, 13:34:09
Hadde vært interessant med en oversikt over innbyrdes oppgjør mot de andre lagene som er sannsynlige playoff motstandere. gjerne også en tabell.

noen som tar oppdraget?

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,17437.0.html

Det er allerede noen som har tatt det oppdraget, men oppdateringene har vært så som så i det siste  ::)

B_Ød

De 4 neste kampene er de som bestemmer om vi.....
Nei, det gjør de da ikke..det må være de siste 9 det, de må da telle litt de siste 5 også..er jo 15 poeng det også.  ;)
Det sies at man skal spille til fløyta går. I dette ligger vel også samtlige kamper man har til rådighet...
Ups & Ups!!

Joe Jordan

8 seire på 9 kamper høres helt fjernt ut for meg. Tror det blir flere tap og ikke minst uavgjort...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Bredinho

4 seiera, 3 uavgjorte og 2 tap tippe eg..
9 seiera håpa eg  ;D
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Leedsfan

Quote from: Joe Jordan on March 17, 2011, 15:45:37
8 seire på 9 kamper høres helt fjernt ut for meg. Tror det blir flere tap og ikke minst uavgjort...

Det høres litt vel optimistisk ut ja. Vet ikke helt om jeg tror på 3-1-0 på de neste 4, men klarer vi det så har jeg tro på 5-0-0 på de siste 5...

De neste 4 blir vanskelige, taper vi eller spiller mange uavgjort så blir vi hektet av "direkte opprykk".

Det som er gledlig er at vi er nok garantert en play-off hvis vi ikke totalkollapser...

Leedsfan

kongsmo

"SNIFFER"

Gufrias

Godt mulig at de fire første kampene er vanskeligst på papiret, men her i Unpredictableship tar jeg ingen ting for gitt.
Hekta på Leeds siden 1974

Woody

Quote from: Sydhagen on March 17, 2011, 08:48:40
Quote from: martind on March 17, 2011, 08:46:35

RIKTIG!!

Heilt rett det,men det var med 10 mann :D
LIFE IS LEEDS

JohnTiger

Quote from: Sleivind on March 17, 2011, 14:17:47
Quote from: Sydhagen on March 17, 2011, 13:34:09

noen som tar oppdraget?

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,17437.0.html

Det er allerede noen som har tatt det oppdraget, men oppdateringene har vært så som så i det siste  ::)

Oppdatert nå )
Marching on together!

sveifors

Er egentlig fornøyd med sesongen, men pga av at det har gått så bra har forventningene blitt skrudd opp og nå er det vel så at uten play off blir vi skuffet.

Etter at vi skusler bort alle sjanser til å TA andreplassen har jeg liten tro på direkte opprykk.

SG har gjort mye bra, men taktiske feil som å stille 4-4-2 bort mot Swansea og totalt huff and puff blodfattig lag mot Ipswich, gjør at vi svikter når vi skal ta steget.

Blir det playoff tror jeg ikke på opprykk. Vi har hatt problemer med alle mulige motstandere i den gruppa. Hva om motstander blir Cardiff, vi har ikke vært i nærheten av å spille likt med de i sesongen.

PLEASE , PROVE ME WRONG
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

p0ndus

Blir nok litt for enkelt og si at det bare er de 4 neste som blir avgjørende, klarer vi imidlertid og holde poengsnittet pr kamp oppe på samme nivå som tidligere, ut sesongen tror jeg det blir play off.(ikke verst å tro det av en som ikke trodde vi skulle bli blant de 12 beste engang ;)). Med hensyn til Play off så har vi fått flere nye i det siste og tror da dette blir helt åpent.

Leedsfan

De 4 kampene ble avgjørende.
1 seier og 3 tap er ikke godt nok!