Skrevet av Emne: KAMP: vs NOTTINGHAM FOREST, lørdag 2/4 2011, kl 13.45 NB! TIDLIG KAMPSTART!!!  (Lest 66115 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

JOB DONE!
Ã… nei. Minst 7 kamper igjen.
Den ble, ikke overraskende, for vanskelig for deg...

JOB DONE !!
Nei, jeg har ikke skjønt noen ting, jeg. Annet enn at Billy Davies sa "JOB DONE" en gang, og så viste det seg at den ikke var det... ;)
« Siste redigering: April 03, 2011, 09:52:25 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

4ever arcticwhite

Da taklingen kom sett fra Revie Stand sa jeg til de rundt meg jeg er sikker på at det er eit soleklart rødt kort, og etter å ha sett situasjonen på TV, er jeg ikke i tvil nå heller, SOLEKLART rødt kort, hvordan folk kan tvile skjønner jeg ikke, Gray mente det ikke var det? Vokne, Gray...

Kunne ikke vært mer enig. To strake bein. Selv om du er på ball så er regelen soleklar. RØDTKORT.
Mulig at det er strengt, men regel er regel. Er dessverre forskjell på dommere. Noen gir rødt, noen gir gult. Men min personlige mening er at det var rødt.

Godt med tre poeng. Livermore virket veldig positiv. Etter den jeg så starter han neste kamp.
Helt enig i at det var et klart rødt kort. Dette var jo en takling som man vanligvis bare ser i Pontus...
The future's so White I've got to wear shades 8)

Hallgeir *

 Klart rødt kort. Da jeg så hendelsen, fikk jeg frysninger på ryggen. Utfallet kunne ha vært mye verre for spilleren. Slik oppførsel må få konsekvenser.
Super Leeds since 1968

asLeeds

DALHEIM WHITES

Kontakinte

skjønner nå hvorfor vi slipper inn mange mål.  Vi er veldig passive i vår egen 16 meter og noen snur også ryggen til.  Helt merkelig

At noen kan si at det ikke var rødt er også merkelig.

Bannan og Livermore må spille neste gang og vi MÃ… få en annen spiss mot Millwall

ps. jeg er en av de som ikke er fornøyd med Johnsen og ønsker han skiftet ut MEN idag var han faktisk god.

Veldig enig!! Gutten (McCartney) som snur rææva til på skudd i egen 16 er helt forkastelig.. Få den mannen UT!! Han har ikke et defensivt fiber i kroppen. "Mine" gutter-12 får armhevninger hvis de selger seg på den måten...

hobberst jr.

Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

bwirum

1. God start, så veldig lovende ut. Bra press og mye trøkk.
2. Selger oss skikkelig billig fra 10 minutter omtrent og utover omgangen, selv etter det røde kortet.
3. Snakker om det røde kortet så er det helt korrekt. At noen dommere ikke ville dømt rødt på det er jeg helt enig i, men det er feil av de. Reglene ble korrekt håndtert her. Og dommerne var på ingen måte "pro-Leeds" i dag. De var relativt gode, men hadde en del under-pari avgjørelser begge veier, bl.a. innkastene i starten av 1. omg. Er det mulig å ikke se det for linjemannen på 1 meters avstand? For øvrig en god avgjørelse på noe jeg umiddelbart trodde var offside på han forest-spissen, men han starta veldig bra og var på linje da pasninga gikk.
4. Max var dårlig i 65 av 90 minutter. Hadde ikke engang farta inne i dag. Redder seg selvsagt meget bra inn på 2 mål. Kan ikke klage overvettes mye på han da.
5. Becchio var lite synlig i store deler av kampen, men det tror jeg også har mye med bl.a. Max' labre prestanda å gjøre. Han får lite å jobbe med. Fikk uansett slutt på en relativt kort måltørke, så jeg er fornøyd.
6. Snoddy nok en gang den store spilleren til Leeds i mine øyne. O'Brien og Bromby utgjør nok vårt beste stopperpar per dd. Vi sliter på backen med McS. Han evner jo ikke å komme i press på folk. Meget bra skudd og prestasjon av Forest-spilleren som scora, men han fikk jo all tid i verden i og med at McS sto og så på.
7. Fikk et godt inntrykk av Livermore den korte tida han fikk på, håper han starter mot Millwall-scummet. Trenger musklene hans på midten da.
8. Generelt alt for dårlig pasningssikkerhet fra midten på Leeds. Bannan var ikke bra der han heller, selv om han har et par andre kvaliteter som er verdt å sette pris på.

Konklusjon: Veldig fornøyd med 3 poeng, ikke fullt så fornøyd med spillet vårt underveis.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Sydhagen

Under kampen så mente jeg det var gult, men se på klippet en gang til. http://www.dailymotion.com/video/xhxq0j_leeds-4-v-1-nottingham-forest-02-04-2011_sport

Det er jo soleklart rødt!

soleklart rødt!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Hobben

Må bare si det igjen, er ikke imponert over Gradel, han stjeler friskapert fra Snoddy? Ærlig talt, vil vi ha en slik type i klubben?
Rogaland Whites

testo

Må bare si det igjen, er ikke imponert over Gradel, han stjeler friskapert fra Snoddy? Ærlig talt, vil vi ha en slik type i klubben?

hmmmmmm
Dette skjønte jeg ikke helt hobberst.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

JanPSyse

Under kampen så mente jeg det var gult, men se på klippet en gang til. http://www.dailymotion.com/video/xhxq0j_leeds-4-v-1-nottingham-forest-02-04-2011_sport

Det er jo soleklart rødt!

soleklart rødt!!

Han flyr jo inn med begge beina og knottene først! Er rødt så det holder.
 Tviler på at forest kommer noen vei med appellen sin.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Hobben

Må bare si det igjen, er ikke imponert over Gradel, han stjeler friskapert fra Snoddy? Ærlig talt, vil vi ha en slik type i klubben?

hmmmmmm
Dette skjønte jeg ikke helt hobberst.

Hvis du ser høydepunktene, så for vi frispark, Snoddy står klar til å ta det, gjør seg klar, og der kommer Gradel å tar det, og Snoddy opp med armene å lurer på hva han holder på med? Tydelig at Grayson også ble irritert, håper han fikk kjeft av SG.
Rogaland Whites

testo

Må bare si det igjen, er ikke imponert over Gradel, han stjeler friskapert fra Snoddy? Ærlig talt, vil vi ha en slik type i klubben?

hmmmmmm
Dette skjønte jeg ikke helt hobberst.

Hvis du ser høydepunktene, så for vi frispark, Snoddy står klar til å ta det, gjør seg klar, og der kommer Gradel å tar det, og Snoddy opp med armene å lurer på hva han holder på med? Tydelig at Grayson også ble irritert, håper han fikk kjeft av SG.

Så høydepunktene nå og så noe jeg ikke fikk med meg tidligere, kunne vært interesant å vite hva som ble diskutert i forkant av frisparket.
Det kan være at Gradel tar seg vel mye til rette i enkelte situasjoner men på en dag vi vinner 4-1 og han scorer 2 så er han tilgitt denne gangen.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Gufrias

1. God start, så veldig lovende ut. Bra press og mye trøkk.
2. Selger oss skikkelig billig fra 10 minutter omtrent og utover omgangen, selv etter det røde kortet.
3. Snakker om det røde kortet så er det helt korrekt. At noen dommere ikke ville dømt rødt på det er jeg helt enig i, men det er feil av de. Reglene ble korrekt håndtert her. Og dommerne var på ingen måte "pro-Leeds" i dag. De var relativt gode, men hadde en del under-pari avgjørelser begge veier, bl.a. innkastene i starten av 1. omg. Er det mulig å ikke se det for linjemannen på 1 meters avstand? For øvrig en god avgjørelse på noe jeg umiddelbart trodde var offside på han forest-spissen, men han starta veldig bra og var på linje da pasninga gikk.
4. Max var dårlig i 65 av 90 minutter. Hadde ikke engang farta inne i dag. Redder seg selvsagt meget bra inn på 2 mål. Kan ikke klage overvettes mye på han da.
5. Becchio var lite synlig i store deler av kampen, men det tror jeg også har mye med bl.a. Max' labre prestanda å gjøre. Han får lite å jobbe med. Fikk uansett slutt på en relativt kort måltørke, så jeg er fornøyd.
6. Snoddy nok en gang den store spilleren til Leeds i mine øyne. O'Brien og Bromby utgjør nok vårt beste stopperpar per dd. Vi sliter på backen med McS. Han evner jo ikke å komme i press på folk. Meget bra skudd og prestasjon av Forest-spilleren som scora, men han fikk jo all tid i verden i og med at McS sto og så på.
7. Fikk et godt inntrykk av Livermore den korte tida han fikk på, håper han starter mot Millwall-scummet. Trenger musklene hans på midten da.
8. Generelt alt for dårlig pasningssikkerhet fra midten på Leeds. Bannan var ikke bra der han heller, selv om han har et par andre kvaliteter som er verdt å sette pris på.

Konklusjon: Veldig fornøyd med 3 poeng, ikke fullt så fornøyd med spillet vårt underveis.
Enig i at McS var en skuffelse da vi lånte ham, men han kan ikke lastes for målet i går. McC, derimot...
Hekta på Leeds siden 1974

Woody

Må bare si det igjen, er ikke imponert over Gradel, han stjeler friskapert fra Snoddy? Ærlig talt, vil vi ha en slik type i klubben?

????nei kva skal vi med ein spelar som scora to mål i kampen og vel har 16 sålangt i serien.....Er heilt enig at det var tullette gjort dette med frisparket,men dette er det SG som må ta seg av.Er heller ikkje udelt enig kritikken som mange kjem med mot Bannan,tykkjer han jobbar godt og har ein bra skuddfot.Trur og vi kan få bruk for egenskapane til Livermore utover våren,kan bli morro detta.
LIFE IS LEEDS

fjellhaugen

Arhhh Forsvaret er ikke bra i dag...


hehehe.... sesongens gjenganger der du ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Litt matchstats:

Shots on: L 8 F 8

Shots off: L 5 F 6

Corners: L 2 F 10

Offsides: L 2 F 2

Fouls: L 11 F 13

10-2 i cornere til Forest!  :o Når ble vi "banket" så hardt på hjemmebane på den statistikken?


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DaGa

10-2 i cornere til Forest!  :o Når ble vi "banket" så hardt på hjemmebane på den statistikken?


auren

Hvem bryr seg, vi scorer ikke på cornere uansett :P
We all LOVE LEEDS!

kalle_92

  • Gjest
10-2 i cornere til Forest!  :o Når ble vi "banket" så hardt på hjemmebane på den statistikken?


auren

Hvem bryr seg, vi scorer ikke på cornere uansett :P
Nemlig! Noen som har peiling på hvor mange mål vi har fra cornere denne sesongen? Vi er ikke akkurat skummelt farlige på cornere...

torivar

  • Gjest
10-2 i cornere til Forest!  :o Når ble vi "banket" så hardt på hjemmebane på den statistikken?


auren

Hvem bryr seg, vi scorer ikke på cornere uansett :P
Nemlig! Noen som har peiling på hvor mange mål vi har fra cornere denne sesongen? Vi er ikke akkurat skummelt farlige på cornere...

Har ikke peiling, men siden Naylor forsvant ut av laget har det heldigvis blitt litt mindre farlig på corner.

Dennis

10-2 i cornere til Forest!  :o Når ble vi "banket" så hardt på hjemmebane på den statistikken?


auren

Hvem bryr seg, vi scorer ikke på cornere uansett :P
Nemlig! Noen som har peiling på hvor mange mål vi har fra cornere denne sesongen? Vi er ikke akkurat skummelt farlige på cornere...

Det er vi absolutt ikke og har vel ikke vært på årevis. Nå er det også slik at det visstnok tar 11 cornere i snitt (Premier League) for å score.

Dessuten bryr jeg meg svært lite over at vi taper cornerstatistikken når vi vinner kampen 4-1.
Marching on together!

kalle_92

  • Gjest
10-2 i cornere til Forest!  :o Når ble vi "banket" så hardt på hjemmebane på den statistikken?


auren

Hvem bryr seg, vi scorer ikke på cornere uansett :P
Nemlig! Noen som har peiling på hvor mange mål vi har fra cornere denne sesongen? Vi er ikke akkurat skummelt farlige på cornere...

Det er vi absolutt ikke og har vel ikke vært på årevis. Nå er det også slik at det visstnok tar 11 cornere i snitt (Premier League) for å score.

Dessuten bryr jeg meg svært lite over at vi taper cornerstatistikken når vi vinner kampen 4-1.
Helt enig. Synes allikevel vi kan gjøre det bedre på cornere. Det viktigste er uansett som du sier at vi vinner kampen, og vi har overhodet ikke noe problem med å skape mål på andre måter enn cornere!

Zeno

En ok match fra oss. Vi slet i 1.omgang, men kom mere med etter Forests utvisning. Herlig med seier, og et opprykk kommer stadig nærmere.

bwirum

1. God start, så veldig lovende ut. Bra press og mye trøkk.
2. Selger oss skikkelig billig fra 10 minutter omtrent og utover omgangen, selv etter det røde kortet.
3. Snakker om det røde kortet så er det helt korrekt. At noen dommere ikke ville dømt rødt på det er jeg helt enig i, men det er feil av de. Reglene ble korrekt håndtert her. Og dommerne var på ingen måte "pro-Leeds" i dag. De var relativt gode, men hadde en del under-pari avgjørelser begge veier, bl.a. innkastene i starten av 1. omg. Er det mulig å ikke se det for linjemannen på 1 meters avstand? For øvrig en god avgjørelse på noe jeg umiddelbart trodde var offside på han forest-spissen, men han starta veldig bra og var på linje da pasninga gikk.
4. Max var dårlig i 65 av 90 minutter. Hadde ikke engang farta inne i dag. Redder seg selvsagt meget bra inn på 2 mål. Kan ikke klage overvettes mye på han da.
5. Becchio var lite synlig i store deler av kampen, men det tror jeg også har mye med bl.a. Max' labre prestanda å gjøre. Han får lite å jobbe med. Fikk uansett slutt på en relativt kort måltørke, så jeg er fornøyd.
6. Snoddy nok en gang den store spilleren til Leeds i mine øyne. O'Brien og Bromby utgjør nok vårt beste stopperpar per dd. Vi sliter på backen med McS. Han evner jo ikke å komme i press på folk. Meget bra skudd og prestasjon av Forest-spilleren som scora, men han fikk jo all tid i verden i og med at McS sto og så på.
7. Fikk et godt inntrykk av Livermore den korte tida han fikk på, håper han starter mot Millwall-scummet. Trenger musklene hans på midten da.
8. Generelt alt for dårlig pasningssikkerhet fra midten på Leeds. Bannan var ikke bra der han heller, selv om han har et par andre kvaliteter som er verdt å sette pris på.

Konklusjon: Veldig fornøyd med 3 poeng, ikke fullt så fornøyd med spillet vårt underveis.
Enig i at McS var en skuffelse da vi lånte ham, men han kan ikke lastes for målet i går. McC, derimot...
Heh... "Ya know, them keys, they're like... right next to eachother..."

Jajaja, McC da. :P
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

HåvardK

10-2 i cornere til Forest!  :o Når ble vi "banket" så hardt på hjemmebane på den statistikken?


auren

Hvem bryr seg, vi scorer ikke på cornere uansett :P
Nemlig! Noen som har peiling på hvor mange mål vi har fra cornere denne sesongen? Vi er ikke akkurat skummelt farlige på cornere...

Det er vi absolutt ikke og har vel ikke vært på årevis. Nå er det også slik at det visstnok tar 11 cornere i snitt (Premier League) for å score.

Dessuten bryr jeg meg svært lite over at vi taper cornerstatistikken når vi vinner kampen 4-1.
Helt enig. Synes allikevel vi kan gjøre det bedre på cornere. Det viktigste er uansett som du sier at vi vinner kampen, og vi har overhodet ikke noe problem med å skape mål på andre måter enn cornere!
Kom ikke målet til Becchio etter corner, da?

Sleivind

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=237777

Protesten ble, ikke akkurat overraskende, avslått.

Rudi G.

  • Gjest