Skrevet av Emne: KAMP: vs NOTTINGHAM FOREST, lørdag 2/4 2011, kl 13.45 NB! TIDLIG KAMPSTART!!!  (Lest 66728 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

tobn på tur

Ahh så deilig. Bra 2 omgang av gutta. Imponert av Livermore det lille vi så han.

samadhi

Somma for tid i leeds trøya  ;)

Kunne vel strengt fått seg ett kvarter i dag. Så ikke helt poenget å gi han 15 sekunder på stillinga 4-1...men men, herlig med 3 poeng uansett  ;D
marching on together,
derudaf forever...

Peter7

JOB DONE!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Rasmussen7

Buuuu!!! Grayson out!!! Sell Max Gradel!!!
D hær e ikke godt nok! Hahahahahahahaaaa!!!

Sleivind

En veldig, veldig viktig seier i dag! Veldig lettet nå, etter en svak 1.omgang.

newsome

Grattis alle!

Fantastisk resultat for oss!
Kampen var jevn lenge,men i andre var vi klart best!!!!!!

Hvorfor har ikke Bromby spilt før i sesongen?
Uforståelig!

Play off håpet forsterket idag!!

Kato

Mine vurderinger:

1. Andy O'Brien banens beste, rydder opp gang etter gang.

2. Mener det røde er for strengt.

3. Føler vi blir kriget av banen før pause, spesielt sentralt var vi sjanseløse. Spiller en rævva førsteomgang.

4. Baklengsen kom fra venstre side, nok en gang. Syns Lichaj er en bedre spiller enn McCartney.

5. Godt å slå Billy Davies.

6. Mener Gtayson bytter for seint. Ã… sette inn Somma når dommeren skal blåse av på 4-1 er jo helt meningsløst. Spillere trenger et kvarter for å kunne bli varm i trøya og levere
 

Gufrias

JOB DONE!
Ã… nei. Minst 7 kamper igjen.
Hekta på Leeds siden 1974

torivar

  • Gjest
Gledelig med tre poeng!

Jeg synest likevel vi var skuffende svake idag. Til tross for god hjelp fra tildels pinlig hjemmedømming og mye folk på tribunen er mange utrolig stasjonære, vi drar selv ned tempoet, spiller bakover og på tvers og inviterer Forest flere ganger inn igjen i kampen. Mange som denne gangen kan takke sola for at de er svette i panna.  

Jeg har ikke sansen for Johnson, men akkurat i dag synest jeg han var positiv. Synest også at Lichaj sine offensive bidrag var veldig bra, og at Bromby var god - kanskje vår beste. De tre som scoret var etter mitt syn svake, men reddet oss og seg med fine mål.

Må også stille spørsmål til disponering av spillere utover i andre omgang da motstanden var minimal. Både Watt og Somma ville brakt litt mer pace inn i kampen siste tjue-tredve minutter, og burde fått sjansen til å spille seg inn.  

Men, men, vanskelig å diskutere mot det historien vil vise, kanonresultatet 4-1

jackbauer68

  • Gjest
Synes Becchio viser hvorfor han er førstevalg akkurat nå

Den va god,fyren va jo fullstendig på trynet i dag :o

h.b

  • Gjest
Buuuu!!! Grayson out!!! Sell Max Gradel!!!
D hær e ikke godt nok! Hahahahahahahaaaa!!!


Skal huske på denne etter neste kamp hvor vi tryner. ;)

jackbauer68

  • Gjest
Buuuu!!! Grayson out!!! Sell Max Gradel!!!
D hær e ikke godt nok! Hahahahahahahaaaa!!!

Deilig seier,men du kan da for svarte ikkje være fornøyd med dette??? Forest rundspiller oss i store deler av kampen ???

Leedsfan

Buuuu!!! Grayson out!!! Sell Max Gradel!!!
D hær e ikke godt nok! Hahahahahahahaaaa!!!


Skal huske på denne etter neste kamp hvor vi tryner. ;)

At du gidder!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

4-1 på en "dårlig" dag er mer enn godkjent. Dommeren hjelper oss og Nottingham putter ikke på sjansene sine, foruten knallgoalen deres.

Snodgrass er ikke i form om dagen dessverre. Spørsmålet er om man skal spille eller hvile han i form?

Jeg tror troppen er meget resultatorientert om dagen og redd for å tape. Derfor spiller vi med høye skuldre og gjør mange dumme feil.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsulf

Har vel sjeldent sett en spiller som varierer like mye som Gradel. Fra å ødelegge angrep på angrep, går han til å score to mål og avgjøre kampen.
Flott at det ikke blåses frispark på 2-0 selv om keeper ligger og fomler på gresset. I 9 av 10 tilfeller blåses det på dette.
Livermore så meget bra ut de minuttene han spilte. De som har savnet fysikk på midtbanen har vel fått sine ønsker innfridd.
Stopperparet ser solid ut. Mangler bare Lichaj på venstreback nå når Connolly blir skadefri, så kan det bli bra.

Budda

Har vel sjeldent sett en spiller som varierer like mye som Gradel. Fra å ødelegge angrep på angrep, går han til å score to mål og avgjøre kampen.


Veldig enig. Blir aldri klok på den karen. Kunne ha fort blitt avgjørende de misbrukte sjansene på 2 - 0. Men når han til slutt putter to kan man ikke være misfornøyd.
Endre

jarle

Bannan er god.. han har fart til og komme inn i press og er god med ball og gode passninger

Livermore... jeg er 100% sikker på at han vil balansere laget bedre enn Brad

Bromby... har vært god nok hele tiden ( ingen tror vel at 2 år på benken har gjort han bedre)
merkelig at han ikke har fått tillit... god på hode både offensivt og defensivt og trygg med ballen i beina... utfyller AOB bra.

Becchio.. hmmm demper hardere enn han skyter men er på rett plass til rett tid... en meget begrenset spiller og det burde være mulig å finne bedre...

Snoody god synes jeg, fatter ikke helt de som sier han ikke er i form... gode involveringer hele tiden,
Max... he he opp og ned, men 2 mål er vel mer enn nok!

Backer... Mcsheff selger seg som en hore i Thailand på goalen isteden for bare å dette inn i press... for dårlig og det koster oss mål i match etter match..

Alt i alt selv om vi er en mer.. synes jeg Leeds ser solide ut... mer trygghet i laget... Dette kan gå veien... Play off er jeg 99% sikker på nå... 2 plass? .... vi må ha en run inn og i tillegg få noen resultater med oss....

La oss håpe.....
og Bates... 50.000 plasser på ER i PL neste år og selv jeg vil gi deg kreditt!!



Ove

Ser at Forest-fansen langt fra er fornøyd med dommer og linjemenn i denne kampen. I denne artikkelen:  http://nffcblog.com/2011/04/02/ten-man-reds-swept-aside-by-fourteen-man-leeds/

presenterer de følgende lagoppstilling:
             Schmeichel
Lichaj   O’Brien   Bromby   McCartney
     Bannan  Howson  Johnson
   Linesman   Referee   Linesman
Gradel   Beccio   Snodgrass

Er enig i at utvisningen kan diskuteres, men forøvrig synes jeg dommertrioen gjorde en OK jobb.
 

Andersen

Så kampen på pub i dag , deilig med seier igjen ! Nottingham var jo faktigst det førende laget i 1. omgang, helt til utvisningen på Forest spilleren kom. 2. omgang ble mere morro for oss Leeds fans, Bannan var en positiv overraskelse på midtbanen i dag, minnet litt om Strachan i gamle dager  :D en skikkelig duracell på midtbanen. LEEDS4EVER

Kickthemdown

JOB DONE!
Ã… nei. Minst 7 kamper igjen.
Den ble, ikke overraskende, for vanskelig for deg...

JOB DONE !!

Anders P

Viktig med 3 poeng i dag, men vi hadde litt flaks med den utvisningen og at ikke Forest straffer oss i 1. omg. 2. omgang var langt bedre - da spillte vi fotball. Bannan viser tendenser, men blir litt lett og har mye feilpasninger i 1. omg.
Millwall borte blir krigekamp. Da er det viktig å ha fysikk ute på banen. Livermore bør spille da.
 

newsome

Er alle enig med T. Eggen?

Synes taklingen og det røde kortet var greit.


Ellers synes jeg Gradel var en av våres beste!
Ikke bare p.g.a. målene men for god innsats hele kampen.

Ellers har vi en stor stjerne som er vår klart beste spiller!! Snoddy!

Anders P

Er alle enig med T. Eggen?

Synes taklingen og det røde kortet var greit.


Ellers synes jeg Gradel var en av våres beste!
Ikke bare p.g.a. målene men for god innsats hele kampen.

Ellers har vi en stor stjerne som er vår klart beste spiller!! Snoddy!
Taklingen var vel ikke grei? Men strengt med det råde kortet. Gradel er opp og ned som en yo-yo. Når han er oppe er han veldig god. Snoddy synes jeg ikke var på sitt beste i dag, men bevares han skaper endel.
 

asLeeds

me vinner 4-1, men mange har "meininger" om kor jævli dårligt me e??
Nei,no tar eg ein "truts" og kommer opp igjen når verden går rundt i ok bane....
Hint; ta hodet opp av sanden....

MOT
DALHEIM WHITES

asLeeds

Buuuu!!! Grayson out!!! Sell Max Gradel!!!
D hær e ikke godt nok! Hahahahahahahaaaa!!!


Skal huske på denne etter neste kamp hvor vi tryner. ;)

Ja, du får håpe på ein "tryning"... da har du jo 1 poeng... og LEEDS taper 3 poeng..
men,men..så lenge du får 1 poeng så er det vell greit at LEEDS taper 3 poeng???????????????
DALHEIM WHITES

lojosang

Synes Becchio viser hvorfor han er førstevalg akkurat nå

Den va god,fyren va jo fullstendig på trynet i dag :o

De viste kampen på Gaustad også, altså?  :o
- Leif Olav

Peter7

JOB DONE!
Ã… nei. Minst 7 kamper igjen.
Den ble, ikke overraskende, for vanskelig for deg...

JOB DONE !!
;)
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Kickthemdown

Dommeren var skamdårlig kampen igjennom. Begynte med 2 soleklare innkast som Leeds skulle hatt men som fantastisk nok gikk Forest sin vei. Cohen får kun rødt fordi Leeds spillerne hisser seg opp og publikum er på tærne.. Gult, ikke noe mer.

Utrolig heldige som har 0-0 etter en halvtime, flau forestilling.

McCartney er nok engang inne i egen 5 meter når motstanderen sin kantspiller mottar ballen og er derav skyld i baklengsmålet.

Becchio .. Er somma dårlige enn dette?  ;D Nei nei og atter nei !



auren

Jøsses! Det var et svært (og uvant) positivt innlegg jarle  ;)

For min del så sitter jeg med en liten bismak. Resultatet er strålende, men i første omgang (11 mot 11) er vi fryktelig svake. Vi er alt for stasjonære, det er lite bevegelse, vi slår lange poolere i bakrom og opp på Becchio og vi taper mange andreballer. Forest er gode, men ikke briljante og styrer stort sett hele omgangen. Det røde kortet var forsåvidt greit, og endrer selvsagt kampbildet i andre omgang. Sjansemessig har vi ikke mange flere sjanser enn Forest. Vi scorer vel nesten på alle våre skikkelige sjanser (unntatt Snoddys curler i tverra).

Bannan var god. Det samme var forsvaret. McCartney glipper igjen på baklengsen, men gjorden likevel en OK kamp. Håper vi får se Bannan og Livermore sentralt fra start borte mot Millwall.

MOT!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DaGa

Gledelig med 3 poeng i dag, selv med litt flaks!

Dessverre så synes jeg at på hjemmebane, så må vi prøve å få spille med 2 mann på topp, Becchio er ikke god nok som ensom spiss i slike typer kamper, ikke stor nok, ikke sterk nok! :(
We all LOVE LEEDS!