Skrevet av Emne: KAMP: vs NOTTINGHAM FOREST, lørdag 2/4 2011, kl 13.45 NB! TIDLIG KAMPSTART!!!  (Lest 66200 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peters

Følgende lag kunne vært spennende:

Kasper - Lichaj, AOB, Bromby, Johnson - Bannan, Livermore - Snoddy, McCormack, Gradel - Becchio auren
Skal vi stille med 12 mann og med deg på laget  :o

Men, du fungerer nok fint i rollen som "den 12.mann" ja, Joachim. Men med deg på topp hadde vi vel etter kvert fått litt tyngde iallefall :)


Vet ikke helt. Etter han stifta familie syns jeg Auren har virka litt tyngre i steget. Han vaker liksom ikke like høyt og glinsende lenger.  ;D

Kommer du her og antyder at jeg har blitt en slappfisk?  :D

auren

Ikke helt som taggmakrellen i Vikedal, men en viss murring syns jeg å ha merka, ja. Søvnmangel? :D

Murring? Vikedal? Taggmakrell?

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Søvnmangel? Njaaaa...  :-\

Seier hjemme mot Forest? YES!!!!  ;D

auren


Rettelse, taggmakrellen var i Sandeid ikke Vikedal.... ;)

lojosang

Følgende lag kunne vært spennende:

Kasper - Lichaj, AOB, Bromby, Johnson - Bannan, Livermore - Snoddy, McCormack, Gradel - Becchio auren
Skal vi stille med 12 mann og med deg på laget  :o

Men, du fungerer nok fint i rollen som "den 12.mann" ja, Joachim. Men med deg på topp hadde vi vel etter kvert fått litt tyngde iallefall :)


Vet ikke helt. Etter han stifta familie syns jeg Auren har virka litt tyngre i steget. Han vaker liksom ikke like høyt og glinsende lenger.  ;D

Kommer du her og antyder at jeg har blitt en slappfisk?  :D

auren

Ikke helt som taggmakrellen i Vikedal, men en viss murring syns jeg å ha merka, ja. Søvnmangel? :D

Murring? Vikedal? Taggmakrell?

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Søvnmangel? Njaaaa...  :-\

Seier hjemme mot Forest? YES!!!!  ;D

auren


Rettelse, taggmakrellen var i Sandeid ikke Vikedal.... ;)

Oida. Stygg bommert!
- Leif Olav

The Magnificents

kvar skal folk i bergen sjå denna kampen? =) fotballpuben nokon?
Leeds Leeds Leeds!!

kalle_92

  • Gjest
Har noen et fornuftig forslag på lagoppstilling? Og hvem tar over kapteinsbindet om Howson er ute?
Jeg er selv meget spent på hvem som får spille av Livermore, Bannan, Kilkenny og Johnson på midten. Når det gjelder formasjon, får vi vel se 4-2-3-1 som vanlig. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å se denne lagoppstillingen:

                Schmeichel
Lichaj - O'Brien - Bruce - McCartney
Snodgrass - Livermore - Bannan - Gradel
               Somma - Becchio

Det beste hadde vært om Lichaj hadde vært venstreback, slik at vi kunne ha både Connolly og Lichaj på banen...
« Siste redigering: Mars 31, 2011, 20:39:31 av kalle_92 »

auren

kvar skal folk i bergen sjå denna kampen? =) fotballpuben nokon?

Det blir selvsagt Fotballpuben! Hele kjelleren er reservert for oss Leedsfans  :)

Er også spent på hvem som tar over kapteinsbindet om ikke Howson spiller. Mener at Bromby tok over sist mot Sheffield United da Howson gikk ut, selv om Bradley Johnson har vikariert tidligere denne sesongen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

newsome

Litt statistikk fra BBC.

Vi har hvertfall statistikk og form som går vår vei før denne kampen!

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_1/9439043.stm

Gufrias

Har noen et fornuftig forslag på lagoppstilling? Og hvem tar over kapteinsbindet om Howson er ute?
Jeg er selv meget spent på hvem som får spille av Livermore, Bannan, Kilkenny og Johnson på midten. Når det gjelder formasjon, får vi vel se 4-2-3-1 som vanlig. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å se denne lagoppstillingen:

                Schmeichel
Lichaj - O'Brien - Bruce - McCartney
Snodgrass - Livermore - Bannan - Gradel
               Somma - Becchio

Det beste hadde vært om Lichaj hadde vært venstreback, slik at vi kunne ha både Connolly og Lichaj på banen...
               Schmeichel
Lichaj - O'Brien - Bruce - Parker
       Livermore - Johnson
Snodgrass - Howson - Gradel
                Becchio

Jeg vil heller ha 4-2-3-1 enn 4-4-2, til jeg vet om Livermore/Bannan holder defensivt. Det betyr benken for Somma, dessverre, men det kan jo være aktuelt å svitsje til 4-4-2 hvis kampen utvikler seg slik.

Ofrer Kilkenny for Livermore. Bannan tar Howsons plass hvis Howson ikke er spilleklar. Hvis Howson er klar vet jeg neimen ikke om det er ham, Johnson eller Bannan som bør få prøve benken.

I forsvaret handler det mer om hvem jeg har minst mistillit til. Hadde gjerne sett Parker i stedet for McCartney på venstre back, synes sistnevnte har gjort mange nok tabber for en stund. Connolly eller Lichaj... nja... Lichaj under tvil. Bromby eller Bruce... enda vanskeligere.
Hekta på Leeds siden 1974

kalle_92

  • Gjest
Har noen et fornuftig forslag på lagoppstilling? Og hvem tar over kapteinsbindet om Howson er ute?
Jeg er selv meget spent på hvem som får spille av Livermore, Bannan, Kilkenny og Johnson på midten. Når det gjelder formasjon, får vi vel se 4-2-3-1 som vanlig. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å se denne lagoppstillingen:

                Schmeichel
Lichaj - O'Brien - Bruce - McCartney
Snodgrass - Livermore - Bannan - Gradel
               Somma - Becchio

Det beste hadde vært om Lichaj hadde vært venstreback, slik at vi kunne ha både Connolly og Lichaj på banen...
               Schmeichel
Lichaj - O'Brien - Bruce - Parker
       Livermore - Johnson
Snodgrass - Howson - Gradel
                Becchio

Jeg vil heller ha 4-2-3-1 enn 4-4-2, til jeg vet om Livermore/Bannan holder defensivt. Det betyr benken for Somma, dessverre, men det kan jo være aktuelt å svitsje til 4-4-2 hvis kampen utvikler seg slik.

Ofrer Kilkenny for Livermore. Bannan tar Howsons plass hvis Howson ikke er spilleklar. Hvis Howson er klar vet jeg neimen ikke om det er ham, Johnson eller Bannan som bør få prøve benken.

I forsvaret handler det mer om hvem jeg har minst mistillit til. Hadde gjerne sett Parker i stedet for McCartney på venstre back, synes sistnevnte har gjort mange nok tabber for en stund. Connolly eller Lichaj... nja... Lichaj under tvil. Bromby eller Bruce... enda vanskeligere.
Enig i stort sett alt! Muligens lurere å bytte over til 4-4-2 som du nevner, men jeg har virkelig troen på Somma og Becchio på topp. Håper Grayson har fått se nok av Livermore til å bedømme korrekt hvem som kommer til å starte på midtbanen. Bromby vs. Bruce er vanskelig som du sier, og McCartney... vel.... Jeg kan ikke si at jeg liker karen, men Parker har ikke de ekstreme defensive ferdighetene han heller. Hvem som starter av dem blir vel "pest eller kolera" eller hva man skal si om disse venstrebackene våre... Hvis vi skal ha 4-2-3-1 håper jeg på Bannan på den offensive plassen, eller at man evt. setter inn Watt,McCormack og at Snodgrass eventuelt går inn på den plassen. Mange valg offensivt sett!
La oss nå håpe at Grayson klarer å ta grep om kampen ikke går veien vi ønsker, og at det ikke skjer når det er for sent...!

auren

Jeg tror Forest spiller 4-5-1 / 4-2-3-1. Hvis vi da stiller i en 4-4-2 formasjon ha vi dessverre tapt kampen før den spilles. Gjør Grayson samme blunderen som mot Swansea har jeg mistet all tillit til ham.

auren, som dog har tro på seier  :)
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Ross på Howson sin plass i 4-5-1?

Blir en spennende kamp som vi må vinne, men det er sjelden Leeds vises på tv og viser seg fra sin beste side.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Jeg tror Forest spiller 4-5-1 / 4-2-3-1. Hvis vi da stiller i en 4-4-2 formasjon ha vi dessverre tapt kampen før den spilles. Gjør Grayson samme blunderen som mot Swansea har jeg mistet all tillit til ham.

auren, som dog har tro på seier  :)
Klok vurdering i bunnen, men ikke overdriv sånn.
Hekta på Leeds siden 1974

fjellhaugen

Ross på Howson sin plass i 4-5-1?

Blir en spennende kamp som vi må vinne, men det er sjelden Leeds vises på tv og viser seg fra sin beste side.


grøss og gru.... ikke nevn det engang :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Lucas_Radebe

Vises denne noen steder i Oslo?

Kickthemdown

Kasper

USA - Bromby - O'Brien - Johnson

Livermore - Kilkenny

Snoddy - Bannan - Max

Somma






DanskLeedsGut

Kasper

USA - Bromby - O'Brien - McCartney

Johnson - Bannan

Snoddy - McCormack - Gradel

Somma

Vi vinder 3-1 (McCormack, Gradel, Somma)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

rober

Dette blir åtte cupfinaler frem til 7 mai.
Håper vi unngår skader og røde kort, og at de andre lagene går på en smell, så kanskje det blir direkte opprykk.

*håper håper håper*    



Leeeeeeeeeeeeds

Takk og lov for at jeg endelig kom meg inn på forumet. Long time gutter og jenter, men jeg er back at last og trenger hjelp. Får ikke tak i Viasat her på Mo denne dagen og søker med lys etter en link jeg kan se kampen på. HJELP
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Ferre

Uendret lag:

Schmeichel - Lichaj, O'Brien, Bromby, McCartney - Johnson, Bannan, Snodgrass, Howson, Gradel - Becchio

Trond90

Uendret lag:

Schmeichel - Lichaj, O'Brien, Bromby, McCartney - Johnson, Bannan, Snodgrass, Howson, Gradel - Becchio
Håper Howson er 100% fit da!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Ferre

Benken:

Higgs, Naylor, Kilkenny, Livermore, Watt, Somma, McCormack

Bore

Hadde håpet på Livermore på midten og Johnson ned på venstrebacken. Men absolutt en solid første 11'er som kan slå Forest idag. MOT!

tommyy

Noen som vet om det er mulig å kjøpe tilgang til denne kampen via. nett? Leter på viaplay men finner ingenting.

asLeeds

DALHEIM WHITES

newsome

Tror vi vinner!!

Tips 2-1

MOT

johnny gangster


tobn på tur

Noen som finner en stream over 500kbps?

hobberst jr.

Hva sjer VIASAT ? Drittkanal !!!
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

DaGa

Hvorfor i helvete viser livesport en helvetes roingdokumentar når det står dem skal vise kampen!?
We all LOVE LEEDS!