Nye drakter 2011-12

Started by newsome, April 01, 2011, 10:55:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dansale

Hvor lang tid tok det fra dere bestilte til dere fikk den i posten? Jeg bestilte min 16 så synst jeg at det sto det kom til å ta maks 10 dager elns  :-[ . Er det flere enn meg som venter?? :)
Forza Leeds!

ArneS

Quote from: dansale on July 31, 2011, 01:20:00
Hvor lang tid tok det fra dere bestilte til dere fikk den i posten? Jeg bestilte min 16 så synst jeg at det sto det kom til å ta maks 10 dager elns  :-[ . Er det flere enn meg som venter?? :)

JA
Den 17. mann

Leedsfan

Quote from: dansale on July 31, 2011, 01:20:00
Hvor lang tid tok det fra dere bestilte til dere fikk den i posten? Jeg bestilte min 16 så synst jeg at det sto det kom til å ta maks 10 dager elns  :-[ . Er det flere enn meg som venter?? :)

Ukjente telefonnummer som prøver å ringe deg? Jeg ble overrasket når en budbilsjåfør fra DHL ringte meg for å levere en pakke, Leedsdrakter og annet..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Hei hvordan er det med toll når en bestiller varer via nettet .Har tenkt å handle for rundt et 2 tusen ,må en regne med ekstra toll avgifter eller????
 

fjellhaugen

Quote from: marve on July 31, 2011, 10:31:10
Hei hvordan er det med toll når en bestiller varer via nettet .Har tenkt å handle for rundt et 2 tusen ,må en regne med ekstra toll avgifter eller????

ja
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

marve

Quote from: fjellhaugen on July 31, 2011, 10:36:40
Quote from: marve on July 31, 2011, 10:31:10
Hei hvordan er det med toll når en bestiller varer via nettet .Har tenkt å handle for rundt et 2 tusen ,må en regne med ekstra toll avgifter eller????

ja

hehehe kort å greit svar der gitt  :D.Vet du noe om hvor mye ekstra det kan dreie seg om .
 

Ihag

Regn med ca 50%, altså totalregninga blir på ca 3000

marve

Quote from: Ihag on July 31, 2011, 11:08:51
Regn med ca 50%, altså totalregninga blir på ca 3000
OK tusen takk for raske svar .
 

testo

Quote from: Ihag on July 31, 2011, 11:08:51
Regn med ca 50%, altså totalregninga blir på ca 3000

NEIIIIIII
Nå må du gi deg...
Handler du supporter utstyr og får det merka med !!Sportsutstyr!! så er det ingen toll, men du må betale 25% moms
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Luscos burde tatt kontakt med Leeds og superstore for å lette dette tollproblemet....
Be de om å merke alle varer fra superstore som skal til Norge med !! SPORTSUTSTYR!!
Da betaler man kun moms og evnt eksp.gebyr for transport.

Er det mulig å få til dette så letter dette veldig med tanke på at de ikke merker varene med noe spessielt utenom det som er på faktura/pakkseddel.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

MrK

Fikk mi torsdag etter retur fra Sandefjord - ingen gebyr ekstra mht toll
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

SDalen

Quote from: ArneS on July 31, 2011, 09:41:55
Quote from: dansale on July 31, 2011, 01:20:00
Hvor lang tid tok det fra dere bestilte til dere fikk den i posten? Jeg bestilte min 16 så synst jeg at det sto det kom til å ta maks 10 dager elns  :-[ . Er det flere enn meg som venter?? :)

JA

Bestilte også den 16, har ennå ikke fått noe som helst -.- Har dere fått di?
Rogaland whites!

DOFFER

Quote from: SDalen on July 31, 2011, 16:40:25
Quote from: ArneS on July 31, 2011, 09:41:55
Quote from: dansale on July 31, 2011, 01:20:00
Hvor lang tid tok det fra dere bestilte til dere fikk den i posten? Jeg bestilte min 16 så synst jeg at det sto det kom til å ta maks 10 dager elns  :-[ . Er det flere enn meg som venter?? :)

JA

Bestilte også den 16, har ennå ikke fått noe som helst -.- Har dere fått di?

Samme her  :-\
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

jackbauer68

Quote from: MrK on July 31, 2011, 13:04:03
Fikk mi torsdag etter retur fra Sandefjord - ingen gebyr ekstra mht toll

Kjøper den 13.august ;D