Nye drakter 2011-12

Started by newsome, April 01, 2011, 10:55:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DanskLeedsGut

FM-trøje, jeg kan lave en der er federe! Hvis jeg kunne finde sponsor-logoet som det er på den trøje. Det er fysisk umuligt!!! :( Nogle der kan hjælpe med det???
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Hobben

Quote from: auren on July 10, 2011, 11:52:38
Den nye bortedrakten?

http://yfrog.com/kirp5vj

Tipper det er noen som har lekt seg. Drakten er kul nok den, men svart er da ikke en Leedsfarge!

auren

Passet fint som keeperdrakt :)
Rogaland Whites

lojosang

Quote from: hobberst on July 11, 2011, 16:19:37
Quote from: auren on July 10, 2011, 11:52:38
Den nye bortedrakten?

http://yfrog.com/kirp5vj

Tipper det er noen som har lekt seg. Drakten er kul nok den, men svart er da ikke en Leedsfarge!

auren

Passet fint som keeperdrakt :)

Ser ut som noe Wolves kunne brukt som bortedrakt.
- Leif Olav

Leedsfan

Bestilte denne til meg med MOT og 10 på ryggen:

Og denne til gutten med Kevin og 10 på ryggen:

Flere som har bestilt i dag?

Fikk draktene levert på døra med DHL i dag og er meget fornøyd. Hjemmedrakta er jo seg selv lik, den blå bortedrakta er jo meget fin...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Quote from: Leedsfan on July 16, 2011, 15:03:08

Bestillte i sent i går kveld :) 2300 tiden :D!
Rogaland Whites

dansale

Då har eg også bestilt drakt med "Saele og nr 87 på ryggen"
Forza Leeds!

Tom S

Drakter er kjøpt og sendt pr.post idag :D
COME ON LEEDS !!

berlin

Drakten er kul den, synes jeg.

Fint at den skiller seg ut blant mengden, jeg tenker krage og v-hals, litt gammledags liksom,
og at den er posete vil jeg tro passer den gjennomsnittlige supporteren, hehe.  ;)

Lord-Meta

Gjerne gi en liten update på hvordan størrelsene er på drakta, draktene jeg kjøper er av en merkelig grunn altid for stor

martind

Usikker på den svarte drakta altså...... den blå som 3. drakt...

Synes liksom ikke svart er vår farge...
MOT!! We are Leeds!

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hobben

Quote from: Sydhagen on July 21, 2011, 13:24:52
http://www.leedsunited.com/news/20110721/new-united-away-kit_2247585_2398210

Stygg!!

Har ikke så mye med Leeds og gjøre disse fargene, men den var rett å slett stilig!! Skal kjøpes :)
Rogaland Whites

Per-Stian

Fasongen og kragepartiet får godkjent pluss, men fargane... Kva har dette med Leeds å gjere? Sjølv ikkje gulfargen er "korrekt".

martind

Minner meg om chelsea sin bortedrakt.... ikkje bra!
MOT!! We are Leeds!

Sydhagen

Quote from: hobberst on July 21, 2011, 13:25:27
Quote from: Sydhagen on July 21, 2011, 13:24:52
http://www.leedsunited.com/news/20110721/new-united-away-kit_2247585_2398210

Stygg!!

Har ikke så mye med Leeds og gjøre disse fargene, men den var rett å slett stilig!! Skal kjøpes :)

I samlingen må den uansett!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

SDalen

Passer ikke i det hele tatt til Leeds, men fortsatt er den litt rå.
Rogaland whites!

Tom S

3 stykk nye hvite flotte drakter kom i posten idag, da er vi klar for Sandefjord :)
COME ON LEEDS !!

David Harle

Hvordan er størrelsene sammenlignet med norsk standard? Blir aldri klok på det britiske systemet. Medium er jo ofte norsk XL!

SuperLeeds!

Heftig drakt! For meg som er hobbydommer på bedriftsnivå passer den jo også som dommerdrakt - MOT! :)

Vanderlunde

Quote from: David Harle on July 22, 2011, 18:03:49
Hvordan er størrelsene sammenlignet med norsk standard? Blir aldri klok på det britiske systemet. Medium er jo ofte norsk XL!

Engelske størrelser er hakket større i norsk.
M i engelsk størrelse er da L i Norge ;)

I hvert fall slik jeg har forstått det.

eros

Quote from: Vanderlunde on July 22, 2011, 19:26:09

Nja, trodde det jeg og. Bestilte admiral retro tracksuit jacket i str.  L, men den var heller litt liten i str...

Vanderlunde

Quote from: eros on July 22, 2011, 23:39:27

Nja, trodde det jeg og. Bestilte admiral retro tracksuit jacket i str.  L, men den var heller litt liten i str...

Bestilte du L, også fikk du M???

hobberst jr.

Quote from: martind on July 21, 2011, 13:28:33
Minner meg om chelsea sin bortedrakt.... ikkje bra!
Fin Drakt.  ::)
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Kjell Skjerven

Desse bortedraktene var forferdelege aa sjaa i Sheffield i dag.Liker dei rett og slett ikkje.Har ingenting med LU aa gjere!
Side before self,every time.

eros

Quote from: Vanderlunde on July 22, 2011, 23:56:38

Bestilte L fordi jeg trodde det ville tilsvare xl (ut i fra tidligere erfaring), men det kom en litt liten L.

Blir til at sønnen min som har passet hunden en uke mens far har kost seg ved poolen på scicilia får glede av den... (Ja, Rekrutteringa er selvsagt ivaretatt) :-)

Vanderlunde

Quote from: eros on July 24, 2011, 10:31:57
Quote from: Vanderlunde on July 22, 2011, 23:56:38

Bestilte L fordi jeg trodde det ville tilsvare xl (ut i fra tidligere erfaring), men det kom en litt liten L.

Blir til at sønnen min som har passet hunden en uke mens far har kost seg ved poolen på scicilia får glede av den... (Ja, Rekrutteringa er selvsagt ivaretatt) :-)

Hehe, godt den kunne brukes til noe fornuftig uansett :)
Men tror nok at norsk XL tilsvarer engelsk L, og at du kanskje har fått noe feil den ene gangen :)

RuneR

Draktene har de siste årene vært merket med "EU L  -  UK M"....
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Leedsfan

Fikk draktene levert på døra med DHL i dag og er meget fornøyd. Hjemmedrakta er jo seg selv lik, den blå bortedrakta er jo meget fin...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Har sett på mange premier -leage lag sine drakter for kommende sesong, hjemme , borte , reservedrakter, der var det mye stygt!  våre hjemmedrakter slår glatt flere av premier -leage lagene sine . også våre diskuterte nye svarte/gule bortedrakter er jo råe i forhold! for ikke å glemme den flotte blå 3. drakta vår! vi slår de fleste lagene der på detaljer og design! LEEDS4EVER

SDalen

Quote from: Andersen on July 29, 2011, 22:42:58
Har sett på mange premier -leage lag sine drakter for kommende sesong, hjemme , borte , reservedrakter, der var det mye stygt!  våre hjemmedrakter slår glatt flere av premier -leage lagene sine . også våre diskuterte nye svarte/gule bortedrakter er jo råe i forhold! for ikke å glemme den flotte blå 3. drakta vår! vi slår de fleste lagene der på detaljer og design! LEEDS4EVER

Her kan dere se litt av de "styggeste" http://www.thescratchingshed.com/2011/07/so-you-thought-leeds-uniteds-kit-was-bad/?
Rogaland whites!