Det står mellom Nottingham Forest, Millwall og Leeds...

Started by Leedsfan, April 12, 2011, 22:56:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarle

Quote from: samadhi on April 23, 2011, 22:00:07
Da gjenstår 3 kamper;

6 N Forest  43  11  66   
7 Leeds      43  10  66   
8 Burnley    43   5   66   
9 Millwall     43  16  64

Det kunne vel ikke vært stor mer spennende nå.
5 poeng opp til Swansea på 5.plass, så den tror jeg ingen av disse lagene klarer å ta igjen.
Dermed er det en ledig playoffplass til 4 lag.

Spennende, spennende  :o

som Leeds fan siden 1972 blir jeg veldig nervøs når jeg ser det der... :-\

Per Arne

Quote from: jarle on April 23, 2011, 22:16:22
Da gjenstår 3 kamper;

6 N Forest  43  11  66   
7 Leeds      43  10  66   
8 Burnley    43   5   66   

5 poeng opp til Swansea på 5.plass, så den tror jeg ingen av disse lagene klarer å ta igjen.

Nervøs er vel bare forbokstaven. Det knyter seg i magen min ved tanken på at vi er pukka nødt til å vinne de 3 resterende kamper. Med vårt ustabile lag.....

:o

hobberst jr.

Quote from: jarle on April 23, 2011, 22:16:22
Da gjenstår 3 kamper;

6 N Forest  43  11  66   
7 Leeds      43  10  66   
8 Burnley    43   5   66   

Leeds MÃ... vinne de 2 neste kampene, tror ikke dem slår QPR uansett. Skal det være håp må de vinne de to neste. Eneste Mulighet.
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

GeirO

Frykter at Forest får sju poeng på sine tre siste kamper. Møter stort sett desperate bunnlag, men er bedre enn disse.

Hva Leeds får er helt avhengig av om poengformen bedres radikalt på kort tid. Men tror vel ikke vi greier å kapre flere poeng enn Forest (Burnley har vel et verre kampprogram enn Forest, så jeg overser dem).

Det betyr en ny sesong i denne ligaen:

Skuffende ut fra hvordan vi lå an for noen uker siden.
Bra i forhold til hvordan vi så på dette i ved ligastart.

Ergo: Mellomfornøyd med sesongen!

Så får vi se om jeg er for pessimistisk i mine spådommer om de tre siste kampene......

I hope
MOT

Leechap

Tror dette slaget vil stå mellom Forest og Leeds. Sorry til Burnley og Milwall!
Forest møter Bristol C. borte, Scunny hjemme og til slutt Crystal P borte.
Leeds borte mot Crystal P, hjemme mot Burnley og til slutt borte mot QPR.
Forest surrer det til i en av kampene - enten mot Bristol C eller Crystal P - oppnår 6 poeng.
Leeds tar skalpen til Crystal P og Burnley og klorer til seg ett poeng i siste kamp - 7 poeng.
Enormt spennende, allerede i dag kan mye være avgjort - Leeds må ha tre poeng!
Det er nå man kan ergre seg spesielt over tapte poeng til hhv Preston og Barnsley.

Leedsulf

En liten funfact:
Forrige gang vi tok tre strake i serien, var mot...

...Crystal Palace, Burnley og QPR  ::)

Sydhagen

Quote from: The Boy Eddie Gray on April 25, 2011, 09:27:53
En liten funfact:
Forrige gang vi tok tre strake i serien, var mot...

...Crystal Palace, Burnley og QPR  ::)

Det kan ikke argumenteres mot dette faktum! det kommer til å skje igjen!  ;)

Leeds finner formen igjen når det virkelig gjelder, i play-off kampene  8)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

columbi

Det er kjipt at det var vi som absolutt ikke fikk flyten de siste kampene på sesongen. Alltid noen som faller bakpå og andre som får den motsatte effekt. Nå er løpet kjørt med tanke på play-off. Tror ikke vi klarer dette her nå. Håper Bates og Grayson finner ut av hva som mangler foran neste sesong for å kunne stå løpet ut.

auren

To seire på rappen nå, så snyter vi 6.plassen  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

columbi

Hehe.. optimist til tusen auren. Det pleier jeg å være også, men denne gang må det skje et under.

Gufrias

Quote from: columbi on April 25, 2011, 21:28:43
Hehe.. optimist til tusen auren. Det pleier jeg å være også, men denne gang må det skje et under.
Så la det skje! ;)
Hekta på Leeds siden 1974

Volda69

Det kan bli litt spanande dersom Leeds vinn med eit par mål mot Burnley på laurdag. Sjølv om Forest vinn på laurdag, så vert det då kamp heilt til døra (som opnar seg inn i play off :)).
MOT

nord

Har lige læst denne triste nyhed  (at vi har tapt :-)) .  Men nægter at give op !

Leechap

I dag senket mørket seg 2 minutter over 16.00.
Mørkt blir det også helt til forsvarsspillet sitter.
Skremmende å åpne en kamp i sovende tilstand.
Løper ikke disse for å tjene seg noen kroner/£?
Oppførte seg som håndverkere uten yrkesstolthet.

God natt!

LEO

B_Ød

Vel, da er det tid for å vedstå seg at et direkte opprykk ikke vil skje denne sesongen.
Jeg vil nok allikevel tro vi klarer play-off men med relativt mager margin..vi klemmer  på vi kara, go Leeds!!!  ;D ;D
Ups & Ups!!

h.b

Da må 3 lag over oss tape de resterende kampene og vi vinne de 2 siste

rd1

Nå må vi bare klare å slå Burnley til helga, samt litt hjelp av Swansea mot Millwall..

Crystal Palace blir tøft for Nottingham i siste runde, Sheffield U jager CP bakfra så de har alt å spille for.

QPR er klare for opprykk og er mulig å slå..

Men jeg tviler litt på at vi slår Burnley desverre. Formen er forferdelig!
"Who needs Cantona??"

h.b

Vi har vel 2 av mulige 15 poeng på de siste 5. Og da må det skje et under at vi tar 6 av 6 poeng

jarle

Quote from: h.b on April 26, 2011, 09:44:11
Vi har vel 2 av mulige 15 poeng på de siste 5. Og da må det skje et under at vi tar 6 av 6 poeng

Ser ikke lyst ut...

Larry må tenke klart og ta ut riktig lag så har vi en mulighet!

Det betyr... ikke 2 like sentrale midtbanespillere...
og ALDRI Paynter på banen igjen...

Og ikke minst skal vi legge om når vi ligger under... kjør 4-4-2 slik at vi har 2 spisser på banen...

berlin

Quote from: h.b on April 26, 2011, 09:27:56

Da må du sjekke tabellen en gang til. Det holder at lagene over taper en kamp, om vi vinner siste 2. Et lite forbehold for Forest, der vil i såfall måldiff bli meget jevn mellom de og Leeds.

kristoffera

Behold troen, leeds har en tendens til å gjøre det "the hard way", bare se på i fjor. Så en fantastisk innspurt i de to site kampene er framdeles en realitet ettersom alle slår alle i denne divisjonen. MOT

MrK

dette har vi utelukkende rotet bort gjennom elendige prestasjoner på ER - med normal uttelling så hadde vi vært klar sammen med QPR - nå ser det ut som vi roter bort play off på de 6 siste kampene. Egentlig veldig skuffende.
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Cherry

Quote from: berlin on April 26, 2011, 10:01:25

Da må du sjekke tabellen en gang til. Det holder at lagene over taper en kamp, om vi vinner siste 2. Et lite forbehold for Forest, der vil i såfall måldiff bli meget jevn mellom de og Leeds.

Målforskjellen utgjør 1 poeng desverer.......i vår disfavør...

Cherry

Ser at det innlegget var defust - men som sikkert de fleste forstår og kan lese av tabellen - så trenger antagelig ikke Forest mere enn å knuse fortapte Scunthorpe til helgen hjemme, selvom vi tar Burnley - så manger det fortsatt noen + mål og ikke minst 3 poeng.....

QPR i siste kamp borte er jo ikke akkurat Autostrada....

berlin

Quote from: cherry on April 26, 2011, 12:11:04
Quote from: berlin on April 26, 2011, 10:01:25

Målforskjellen utgjør 1 poeng desverer.......i vår disfavør...

Mja....

Gitt at Forest vinner og taper med 1 mål, må vi vinne en av våre kamper med 2 mål, 3 tilsammen.
Da er vi forbi Forest på målforskjell. Det er ikke noen utopi. Hva som kan være en utopi, er at Forest taper, enten hjemme mot Scunny eller borte mot Palace.

Jeg har merket meg at de lagene som avslutter sesongen hjemme, gjerne vil avslutte med stil.
Selv om Palace er sikret plassen i nPc, tror jeg ikke det blir en "walk in the park" for Forest.

Men først må vi vinne mot Burnley, og gjerne med 2-3 mål. Det er litt av en oppgave.

Summa summarum: Sjansen for PO er ytterst liten.

Skulle vi klare PO, er jeg derimot uenig med de som mener at de andre lagene, d.v.s Swansea, Reading og Norwich eller Cardiff er for sterke for oss. PO er såpass spesielt, det står faktisk mer på spill enn i FA-cup,
at alt kan skje. Blackpool rykket opp som nr 6 ifjor, mot alle odds.

berlin

Quote from: cherry on April 26, 2011, 12:30:45
Ser at det innlegget var defust - men som sikkert de fleste forstår og kan lese av tabellen - så trenger antagelig ikke Forest mere enn å knuse fortapte Scunthorpe til helgen hjemme, selvom vi tar Burnley - så manger det fortsatt noen + mål og ikke minst 3 poeng.....

QPR i siste kamp borte er jo ikke akkurat Autostrada....

så denne "modereringen" først etter mitt svar. Joda, ting ser ikke lyst ut, og om Scunny kommer under med 2 mål tidlig, så er Scunny troende til å slippe inn 5-6 mål. De skal jo liksom vinne de to siste kampene sine med kanskje 12-14 mål for ha en sjanse. Likevel, de spiller for stoltheten. Fotballkamper er en rar ting,
og engelskmenn er ikke kjent for "å legge seg".

nord

Selvfølgelig skal vi have troen på at det er muligt
- at Notthingham itaper 1 kamp og
- at Milwall spiller uafgjort 1 kamp!!
- at Leeds vinder begge sine kampe stort!

berlin

Quote from: nord on April 26, 2011, 18:06:39
Selvfølgelig skal vi have troen på at det er muligt
- at Notthingham itaper 1 kamp og
- at Milwall spiller uafgjort 1 kamp!!
- at Leeds vinder begge sine kampe stort!

Bravo! Dansk dynamitt!  :)

Cherry

Alt er mulig i fotball................ref: Arne Scheie?