KAMP: vs READING 22/4 2011, kl 20.45

Started by Promotion 2010, April 16, 2011, 22:20:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

fjellhaugen

god kamp av gutta i dag.

nayls kommer inn og vi får smultring.
kun utur gjør at vi ikke tar 3 i dag.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Lucas the Kop Cat

Oggy

Shite Shite Shite.
Synd vi ikke fikk putta det avgjørende målet.

Postivt at vi holder nullen, men en spiss på hjemmebane,
er for tafatt etter min smak. Somma MÃ... jo få flere
minutter, svakt SG.

Oggy

Vanderlunde

Quote from: Joe Jordan on April 22, 2011, 22:37:21
Herregud Watt, det er UMULIG å ikke score der!!!

Det er tydeligvis mulig, siden han nettopp gjorde det...
Men den skulle vært i mål, så vi kunne fått alle poengene...

sveifors

Fornøyd med innsats, dårlig resultat, men egentlig det beste vi har gjort på lenge.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Joe Jordan

Quote from: Oggy on April 22, 2011, 22:38:04
Shite Shite Shite.
Synd vi ikke fikk putta det avgjørende målet.

Postivt at vi holder nullen, men en spiss på hjemmebane,
er for tafatt etter min smak. Somma MÃ... jo få flere
minutter, svakt SG.

Word, det er svakt og defensivt....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

JanPSyse

Der røyk play off plassen. bra spill idag, men når vi ikke skorer, så hjelper ikke det så veldig.
Trepoengere er det eneste som nytter. Nå kan vi i teorien havne på niende plass i morgen!

Jeg har ikke så mye igjen av troen nå. :'(
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Andersen

Reading var heldige i dag + en god keeper som holdt dem til uavgjort mot Leeds i dag !  :-[ LEEDS4EVER

Hallgeir *

Noe av det beste jeg har sett av Leeds på lang, lang tid. Denne hadde vi fortjent å vinne, men vi er ikke gode nok foran mål i kveld.
Super Leeds since 1968

Hobben

Er på en møte fornøgd men også litt skuffet. Skuffet over Kilkenny som gjør mye rot, skuffet over at flere av guttene spiller ballen for sent, den siste til Watt burde blitt utnytte bedre en det den ble, men noen fine kombinasjoner med Watt/Somma.

Nå er Forest forbi oss på tabellen, jeg vet ikke hvem de har igjen, men vi har selv eit tøfft programm. Hull og Burnley kan også komme opp på a-poeng, vet ikke om de vil gå forbi med tanke på målforskjell.

Dette må vi gjøre selv, tror Forest har kommet igang igjen å skal bli vanskelig å ta ifra dem 6 plassen, desverre :(
Rogaland Whites

hobberst jr.

Quote from: hallghel on April 22, 2011, 22:39:41
Noe av det beste jeg har sett av Leeds på lang, lang tid. Denne hadde vi fortjent å vinne, men vi er ikke gode nok foran mål i kveld.
Rett å Slett perfekt beskrivelse, Enig !
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

sportcarl1

Quote from: DenHviteYeboah on April 22, 2011, 22:24:39
Hva er det Grayson driver med??Hvorfor får aldri Somma mer enn 10 min?jaja Somma som matchvinner!!
spelade han inte från start i förra matcehn?

nord

Vi slår Reading i play off finalen ::)

JacobScreek

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Andersen

Får håpe noen av kampene i morra går vår vei. :-[ LEEDS4EVER

Same

Synes O'Brian spilte en veldig bra kamp, og var BB etter min mening. Synes også Watt gjorde sakene bra etter han kom inn, og håper han kan bli viktig i sesongavslutningen. Har fremdeles tro på at vi sikrer play-off, og der kan alt skje.  :)

jarle

At Malern er på banen i 80 minutter er for meg helt ubegripelig!

Larry dette er BAD BAD...

Watt har fart og det er ufattelig at han ikke kommer inn tidligere...

Feil lag... Starter med en spiss ( om man kan kalle Maler'n en spiss) og 2 defensive midtbanespillere på hjemmebane... MY GOD!!!

Oggy

Vet ikke om dere la merke til det, men Somma er oppe og jager/presser -
så er det 40 meter bak til neste Leeds-spiller. HÃ...PLØST !!!!!!!!!!!!

Blir skuffa og lei, at vi ikke tør satse friskere på hjemmebane.
Vi hadde fortjent å vinne i dag, ingen tvil om det.
Men det blir for tafatt, SG
Oggy

Ferre

Faen, to poeng tapt! Vi hadde store nok sjanser til å vinne denne kampen. Nå skal det bli tøft å kapre play-off-plassen, vi har et meget tøft kampprogram igjen.

Kasper 6 - Lite å gjøre.
Connolly 7 - Trygg defensivt, litt upressis fremover.
Naylor 8 - Solid kamp.
O'Brien 8 - Solid sammen med Naylor.
Lichaj 7 - Bra kamp, som regel full kontroll.
Livermore 5 - Kunne fort fått rødt kort, klarte ikke prege kampen.
Johnson 6 - Solid defensivt og i duellspillet, dessverre ubrukelig med ballen i beina.
Gradel 5 - Jobbet godt, men det offensive bidraget kom 80 min for sent.
Howson 6 - Litt av og på, men alltids 100% innsats.
Snodgrass 5 - En del gode dødballer, men virket sliten og var ingen trussel mot Reading-forsvaret. Burde scoret på headingen i 2. omgang.
Paynter 6 - Holder fint på ballen og vinner de fleste duellene etter hvert i kampen. Synd at det ikke akkurat lukter mål av Billy...

Kilkenny 5 - Noen geniale pasninger, men slurver tidvis forferdelig mye.
Somma -
Watt  - Roter bort en stor sjanse i sluttminuttene. Virket ellers frisk og burde kommet inn mye tidligere.

jarle

Quote from: Oggy on April 22, 2011, 22:55:47
Vet ikke om dere la merke til det, men Somma er oppe og jager/presser -
så er det 40 meter bak til neste Leeds-spiller. HÃ...PLØST !!!!!!!!!!!!

Blir skuffa og lei, at vi ikke tør satse friskere på hjemmebane.
Vi hadde fortjent å vinne i dag, ingen tvil om det.
Men det blir for tafatt, SG

Det er alt for mye strekk i laget og presset settes ofte inn en og en....
LOOK AT BARCA!!! verdens mest offensive lag ... og samtididg perfekte i defensivt press...

Leeds motsatt... veldig mange som gjemmer seg å ikke vil ha ballen... og i presset er det ingen samhandling...

Superfan

5 poeng på de siste 6 kampene mot tildels svak motstand tilsier vel at vi dessverre ikke fortjener kvalikspill.

Kickthemdown

Hvordan Gradel klarte å holde seg på banen hele kampen er mildt sagt forunderlig. Jobber godt men svikter fatalt defensivt når det gjelder (Griffin sjansen) og er helt evneveik fremover. Hvorfor i alle dager ikke prøve Watt mer enn 10 min ?  ::)

Mye bedre defensivt i dag, kong ( :o) Naylor får den. Så får vi se på mandag om det bare er ett blaff.

Kun 3 poeng var godt nok i dag. Liten sjans på playoff ettersom vi avslutter sesongen med Burnley og QPR. Men det var morro så lenge det varte.  :)

Here we go again

Nå har jeg ikke sett alt for mange kamper med Leeds denne sesongen, men så de siste 30min i dag.  Synes ikke det var mye å rope hurra for.  Mange feilpasninger og dårlige innlegg.  Bakover hadde vi brukbar kontroll, noe som vel ikke har vært tilfelle tidligere i sesongen?
Men playoff henger vel i en tynn tråd nå?

Cherry

Cheer up....syns dette var greit jeg. Sikker på 3 peng på mandag - og Burnely hjemme blir lettere enn kampen i dag!
QPR er nok klare før siste kamp....så nå er alt mulig.
Hold ut!

blikko

Taktikken med lange baller opp mot Paynter kunne vært bra, hadde bare resten av laget stått høyere i banen. Han vant jo omtrent alle hodeduellene, men nærmeste spiller var jo ett hav unna. Synes det blir litt feil å klage på Paynter av den grunn, han hadde ikke akkurat mye støtte foran der. Fikk vel knapt ett innlegg fra sine kantspillere.Slapp innsats fra både Gradel og Snodgrass, burde ikke Ian Harte blitt brukt som rundingsbøye?, Forsvarsmessig så var det jo slettes ikke værst, så nemlig Readings kamp mot Leicester hvor de kontret Leicester i senk.

J.N

God kamp idag. Spesielt 2. omgang. Litt smårusk og personlige feil innimellom, men ble ikke straffet for det idag. Ble positivt overrasket over Naylor. Utenom den ene taklingen bakfra..
Synd at vi ikke klarer å sette noen av de enorme sjansene. Defensivt var det også bedre enn på en stund. Ofte godt press og gjenvinning i gunstige posisjoner. Fortsetter vi sånn de neste kampene har jeg troen på play-off plass.

Peter7

Brukbart dette.

Bra bakover, men noen av de forover på banen hadde nok en off-day (Gradel, Howson), og Livermore var jo heller ikke spesielt bra. De øvrige synes jeg gjorde en god figur - men det var å putte den ballen inn i det nettet, da.

Uflaks.
:(
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Gruvegutten

Absolutt god 2. omg. ingen baklengs. Tror det vil fungere bra med Naylor & AOB sentralt bak !! Fortsatt håp i "the hanging snore" !!!!!!! Skal se live at Leeds fikser playoff-plassen mot QPR i siste serierunde !
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

Allanclarke

We are still in it, we are not dead yet!
Keep faith!
M.O.T.