KAMP: vs READING 22/4 2011, kl 20.45

Started by Promotion 2010, April 16, 2011, 22:20:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

Quote from: jarle on April 23, 2011, 22:38:57
Quote from: Kato on April 23, 2011, 21:05:12
Vi er utenfor topp 6 for første gang siden november. Det går ikke an å trøste seg med at ambisjonene var å overleve. Prestasjoner og resultater etter jul er for dårlig.

Grayson gikk hardt ut for en tid siden og sa han gikk for seier i de åtte siste kampene. Vi har vel knapt vunnet en kamp etter det utsagnet.

Kurven er sterkt fallende. Det må skje mye rart for at vi skal snu den kurven og berge playoff

6-10-5 siden 26 desember....

21 kamper ... 28 poeng av 63 mulige!

Hvis noen tror 0-0 mot Reading var det som skulle snu Leeds må tro om igjen.... dette er en lang lang trend.

Er også litt bekymret for at vi ikke klarer å snu trenden i tide. Vi har vært i meget dårlig form den siste tiden og marginene går ikke vår vei - det preger tydelig spillerne. Den troen på seier og på å avgjøre kamper virker ikke til å være den samme som tidligere i sesongen.

I tillegg har historien vist at vi ikke akkurat har prestert godt når presset på spillerne øker.

Har egentlig, med fare for å blir for negativ, innstilt meg på en til sesong i npC...

lojosang

Jaggu godt vi har noen solstråler her på forumet som kun dukker opp i mørke øyeblikk av motgang for å spre sitt livgivende lys på et ellers undergangsstemt forum.
- Leif Olav

jackbauer68

Quote from: lojosang on April 24, 2011, 01:14:57
Jaggu godt vi har noen solstråler her på forumet som kun dukker opp i mørke øyeblikk av motgang for å spre sitt livgivende lys på et ellers undergangsstemt forum.

Leeds er på 7.plass på nivå 2,er vel ingen grunn til å la champagnekorken gå i taket?? 8)

Gufrias

Virker som noen har gitt opp allerede, fordi vi ikke scoret mot divisjonens desiderte formlag - i en kamp vi førte, og hvor vi nesten ikke ga dem målsjanser. På papiret var dette den vanskeligste kampen vi hadde igjen, og vi var bare en kjemperedning fra å vinne.

Det er bare ett lusent mål opp til den forjettede sjetteplassen, så jeg ser ingen grunn til å legge meg ned og dø.

Til the doom & gloomers må jeg spørre: Blir et nederlag lettere å bære når man har gruet seg til det i ukevis, månedsvis, for ikke å si årevis? Og blir suksess søtere når man ikke turde å tro på den?

Og er det virkelig en skandale om vi ikke rykker opp for andre året på rad? For meg, som fryktet nedrykksstrid, forventet noe rundt midten, og håpte at vi kunne være i nærheten av playoff, er det ikke det.

De tre siste kampene blir ulidelig spennende, for oss som tør håpe...

Stein, som nekter å gi opp.
Hekta på Leeds siden 1974

Ove

Jeg har godt håp. Tror vi har snudd trenden. Forsvaret sitter bedre og forhåpentligvis er Beccio tilbake til neste kamp.

Problemet er at vi har tøffe motstandere igjen. En opprykkskandidat, en i nedrykksstriden og jeg er ikke enig i at Reading-kampen var den hardeste vi hadde igjen. Vi har QPR borte i siste kamp. Argumenter som "de har rykket opp og har ingenting å spille for" betyr ikke noe som helst.

Klart de vil vinne! De har hatt en kjempesesong og rykket opp. Det blir en stor fest med fullstappet stadion, og spillerne ønsker nok å avslutte med stil før de tar sommerferie.

Leedsfan

Vi har bedt Grayson snøre igjen bak ved å spille mer gjerrig, når han først gjør det så er det også galt.

Vi slapp Reading til få sjanser og skapte nok til å vinne 1-0. Det er jo disse kampene vi har etterlyst nesten hele sesongen.

Hadde vi spilt slik mot dårligere lag så hadde vi vunnet 2-0, men istedenfor har det blitt 2-2 og 3-3.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

LEO

jeg har nå sett kampen ;D og Naylor spilte veldig bra.   Han var oppe i motstander og han rev og slet.  Han spilte selvfølgelig på kanten men det er til mer enn godkjent.
Han oppmuntrer andre også så jeg tror han bidro med å løfte endel av våre spillere som har henge hue.

Snodgrass spilte også meget bra men den som ikke spilte bra var Howson.  På slutten da bare ventet jeg på når Grayson skulle ta ham ut for da kunne du lett se at han var helt utmattet.
Han løper mye men der er mye imellom og han blir lett dyttet bort.

Derfor Howson må nå få hvile og sett inn Watt.  Howson har hatt mer enn godkjent sesongen men gutten er ung og må få hvile.   

Naylor har tatt over kapteinsbindet fra Howson skulder også det tror jeg er positivt.

sportcarl1

Quote from: LEO on April 25, 2011, 10:21:12
jeg har nå sett kampen ;D og Naylor spilte veldig bra.   Han var oppe i motstander og han rev og slet.  Han spilte selvfølgelig på kanten men det er til mer enn godkjent.
Han oppmuntrer andre også så jeg tror han bidro med å løfte endel av våre spillere som har henge hue.

Snodgrass spilte også meget bra men den som ikke spilte bra var Howson.  På slutten da bare ventet jeg på når Grayson skulle ta ham ut for da kunne du lett se at han var helt utmattet.
Han løper mye men der er mye imellom og han blir lett dyttet bort.

Derfor Howson må nå få hvile og sett inn Watt.  Howson har hatt mer enn godkjent sesongen men gutten er ung og må få hvile.   

Naylor har tatt over kapteinsbindet fra Howson skulder også det tror jeg er positivt.

såg vi verkligen samma match? jag tyckte inte snodgrass var märkvärdig, han kom inte förbi sin back en endaste gång på 90 minuter, däremot hade gradel några rusher och målchanser, kan instämma dock om howson däremot, kanske watt är värd att spela från start på hans plats