KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!

Started by Promotion 2010, May 01, 2011, 16:21:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

sveifors

Quote from: hobberst on May 07, 2011, 14:04:42
Quote from: hallghel on May 07, 2011, 14:03:25
Quote from: hobberst on May 07, 2011, 14:00:30
Jeg blir ikke veldig lei meg om Gradel forsvinner fra klubben.
Da er du sikkert en blant mange.  ::)  Han må jo være helt elendig siden han ble kåret til årets spiller i klubben.

Er jo lov å være uenig da? De siste kampene har han rett å slett spillit seg ut av laget mener jeg.

Der var det gjort. Forest leder.

Hadde problemet til Leeds vært Gradel, så hadde det vel vært enkelt. Er redd vi har andre problemer, og mange!
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

viking

Quote from: sveifors on May 07, 2011, 14:11:39
Da er du sikkert en blant mange.  ::)  Han må jo være helt elendig siden han ble kåret til årets spiller i klubben.

Er jo lov å være uenig da? De siste kampene har han rett å slett spillit seg ut av laget mener jeg.

Hadde problemet til Leeds vært Gradel, så hadde det vel vært enkelt. Er redd vi har andre problemer, og mange!
Enig!! "Problemer" som Gradel kan vi leve med.

Volda69

Rødt kort til Moxey (Crystal Palace). Dette vert berre betre og betre.
MOT

Hallgeir *

Quote from: sveifors on May 07, 2011, 14:11:39

Det er greit at fyren er litt ego til tider, men hvem har vi som er bedre på hans plass?
Super Leeds since 1968

sveifors

Vi blir rundspilt og vi får se vårt største problem. Vi har en midtbane uten en eneste ballvinner.
Sveifors

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

TK20

1-0 Scunny, Nunez. Gleder meg til neste sesong  :)

Fripp

Nunez har putta igjen.

Han er ikke god nok for oss???

Torpe-do

Jaja. Da håper jeg faktisk at Forest klarer play-offen. Mener de hører hjemme i PL....

Sleivind

Bites Yer Legs

QPR har visst carte blanche på bryte reglene både på og utenfor  banen! Parodi!
KEEP FIGHTING!!

sveifors

Paynter som skuespiller. Han suger som det også  >:(
Sveifors

MOT

Sleivind

Hvordan greide både han og linjedommer unngå å se det?  ???

Men det er vel symptomatisk på hvordan denne sesongen har utartet seg.

Fripp

ER ingenting. Prøver å jukse. Skulle gått rett på mål. f**k

testo

Paynter prøver å fayke til seg et frispark når han kunne tatt ballen å vært alen med keeper...utrolig bra valg Paynter :o >:(
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Hobben

Rogaland Whites

ragnar

Blir spennende å se hva som skjer i sommer. Leeds må forsterke i nesten alle lagleder for å satse på direkte opprykk.

Det ryktes at dagens motstanderskal kvitte seg med minst 15 spillere i sommer så Leeds har ihvertfall noen. ;-)

Nunes blir det spennede med. Kanskje han blir en av bærebjelkene neste sesong. Har ihvertfall fått litt kamptrening nå...
*In El Loco we trust!*

Pheriox

Det er enten frispark og rødt kort, eller gult kort til Paynter for filming i den situasjonen der. Så uansett feilaktig dommeravgjørelse.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Gufrias

Quote from: Pheriox on May 07, 2011, 14:20:06
Det er enten frispark og rødt kort, eller gult kort til Paynter for filming i den situasjonen der. Så uansett feilaktig dommeravgjørelse.
Enig.
Hekta på Leeds siden 1974

Jostein.

Paynter er en jævla klovn!
Men hadde virkelig noen her inne troen? Vi har ikke akkurat hatt så mye flaks de sisste årene  ???
Leeds Carajo!

Sleivind

Jeg skjønner ikke helt hva vi prøver på her. Spillet vårt er jo fullstendig blottet for tempo, presset er dårlig og det ser ikke ut som om vi ønsker å vinne kampen en gang. Håpløst  :o

sveifors

Quote from: ragnar on May 07, 2011, 14:18:57
Blir spennende å se hva som skjer i sommer. Leeds må forsterke i nesten alle lagleder for å satse på direkte opprykk.

Det ryktes at dagens motstanderskal kvitte seg med minst 15 spillere i sommer så Leeds har ihvertfall noen. ;-)

Nunes blir det spennede med. Kanskje han blir en av bærebjelkene neste sesong. Har ihvertfall fått litt kamptrening nå...

Om Grayson skal fortsette så må han skifte ut noen av trenerne også. Vi har ingen i trenerteamet som har peiling på det defensive
Sveifors

Volda69

MOT

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sleivind

Jaaaaaddaaaaa. Et mål ut i fra ingenting  :D

Tydeligvis slik vi skal score målene  :P

Jostein.

Leeds Carajo!