Skrevet av Emne: Cupen(Norge)  (Lest 10882 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Cupen(Norge)
« på: Mai 12, 2011, 10:11:16 »
Kjelsås slår VIF og dermed lider Enga samme skjebne i år som i fjor. Da var det vel FK Tønsberg som ble for sterke for det såkalte "bohemlaget" som egentlig er et jålelag....!! heia Kjelsås. Artig med cup og flere av topplagene sleit skikkelig- for eksempel Brann som møtte en keeper hos Fana som var konfirmant i fjor og nektet helt til overtid å slippe inn mer enn et straffemål.

Også Start som må legge seg bak å sikre seieren mot Vindbjart og det holdt bare så vidt....4-3 etter å ha ledet komfortabelt!!
Yeboahs vitne

Masinga

Sv: Cupen(Norge)
« Svar #1 på: Mai 12, 2011, 10:36:19 »
Ganske skremmende å se den totale kollapsen til Vålerenga, ikke bare i cupen men også i serien.
Masinga, medl.nr. 1250

leedsers

Sv: Cupen(Norge)
« Svar #2 på: Mai 12, 2011, 11:49:54 »
Syns det deillig å se at de tap :)
måte bare alle lag sør om Trondheim tap :) hehe

Sleivind

Sv: Cupen(Norge)
« Svar #3 på: Mai 12, 2011, 13:14:23 »
Sitat Klanen-talsmann Christian Kjellsen;

"Vi har en trener som tror vi spiller som Barcelona og nitti prosent av spillerne tror de er gode nok for Barcelona."

 ;D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Cupen(Norge)
« Svar #4 på: Mai 13, 2011, 13:02:13 »
Sitat Klanen-talsmann Christian Kjellsen;

"Vi har en trener som tror vi spiller som Barcelona og nitti prosent av spillerne tror de er gode nok for Barcelona."

 ;D




En temmelig frustrert mann altså og uttaler seg på vegne av fansen til Jålerenga!!!
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Cupen(Norge)
« Svar #5 på: Mai 13, 2011, 14:28:49 »
Sitat Klanen-talsmann Christian Kjellsen;

"Vi har en trener som tror vi spiller som Barcelona og nitti prosent av spillerne tror de er gode nok for Barcelona."

 ;D

En temmelig frustrert mann altså og uttaler seg på vegne av fansen til Jålerenga!!!


Man skal ikke sparke en død hest som ligger nede med pisk. Spesielt ikke når hesten er en bryggerigampvallak som trodde den var en fullblodshingst.  ;D
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Cupen(Norge)
« Svar #6 på: Juni 23, 2011, 09:59:58 »
Det skrives historie i årets fotball NM. For første gang er et lag fra Finnmark i kvartfinalen. Gratulerer Alta!!

Godkjent ogsåtil Viking som snudde mot Haugesund, og fy fy til Tørum som forlater skuta 5 timer før viktig 4. runde kamp. Hadde ikke en gang en god forklaring/unnskyldning synes jeg. Ingen nåde mot slike folk som stikker halen mellom beina på denne måten.

Kanskje var det siste kistespiker i hans trenerkarriere på toppnivå?? Jeg ville ha vært skeptisk til en slik ansettelse i hvert fall.

Han mistet ikke bare garderoben, men også sitt gode navn og rykte med dette sprellet!!!   
Yeboahs vitne

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Cupen(Norge)
« Svar #7 på: Juni 24, 2011, 00:57:41 »
Det skrives historie i årets fotball NM. For første gang er et lag fra Finnmark i kvartfinalen. Gratulerer Alta!!

Godkjent ogsåtil Viking som snudde mot Haugesund, og fy fy til Tørum som forlater skuta 5 timer før viktig 4. runde kamp. Hadde ikke en gang en god forklaring/unnskyldning synes jeg. Ingen nåde mot slike folk som stikker halen mellom beina på denne måten.

Kanskje var det siste kistespiker i hans trenerkarriere på toppnivå?? Jeg ville ha vært skeptisk til en slik ansettelse i hvert fall.

Han mistet ikke bare garderoben, men også sitt gode navn og rykte med dette sprellet!!!   

Når spillerne slutter å tro og høre på treneren sin, så er det jo klart at det ikke er noe poeng i å fortsette å trene laget. Så tror Tørum gjorde det mest riktige valget han kunne. Men er enig i at tidspunktet kunne nok vært bedre, enn like før cupkamp.  ;)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Cupen(Norge)
« Svar #8 på: Juni 27, 2011, 11:08:46 »
Det skrives historie i årets fotball NM. For første gang er et lag fra Finnmark i kvartfinalen. Gratulerer Alta!!

Godkjent ogsåtil Viking som snudde mot Haugesund, og fy fy til Tørum som forlater skuta 5 timer før viktig 4. runde kamp. Hadde ikke en gang en god forklaring/unnskyldning synes jeg. Ingen nåde mot slike folk som stikker halen mellom beina på denne måten.

Kanskje var det siste kistespiker i hans trenerkarriere på toppnivå?? Jeg ville ha vært skeptisk til en slik ansettelse i hvert fall.

Han mistet ikke bare garderoben, men også sitt gode navn og rykte med dette sprellet!!!   

Når spillerne slutter å tro og høre på treneren sin, så er det jo klart at det ikke er noe poeng i å fortsette å trene laget. Så tror Tørum gjorde det mest riktige valget han kunne. Men er enig i at tidspunktet kunne nok vært bedre, enn like før cupkamp.  ;)






Og nå er de "lettet" fordi de trakk Alta hjemme i kvarten!!! Hører dere Finnmarkinger- gjør klar til kamp mot makrellfotballen og kjør på!!!!
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Cupen(Norge)
« Svar #9 på: August 17, 2011, 14:03:35 »
Start karret seg videre på bekostning av Alta!!! Kjedelig synes jeg, hadde vært veldig artig med dem i semin.
Ã…lesund, FFK, Brann og Start....trekning i kveld. Kan bli ok dette!! Reka er den eneste som ikke "frykter" Start sies det på sørlandssendinga i dag. Dette fordi de andre lagene legger vekt på at Start aldri har spilt cupfinale og har mye å spille for i år med tanke på begredelige resultater så langt.

Brann og Ã…lesund i en cupfinale ville vært lidderlig morro, og mitt andrevalg er Brann vs FFK! Da blir det liv i Tigerstaden!!
Yeboahs vitne

Lids

Sv: Cupen(Norge)
« Svar #10 på: August 17, 2011, 20:21:42 »
Brann-Start i finalen hadde vært helt ok. Håper på Start-FFK i semien.
Thomas

MrK

Sv: Cupen(Norge)
« Svar #11 på: August 17, 2011, 20:37:10 »
Cupen har mistet all interesse
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Cupen(Norge)
« Svar #12 på: August 17, 2011, 21:44:50 »
Cupen har mistet all interesse


 :D Morsom du Ottar, nå skal Brann klare det som mfk ikke klarte, nemmelig å slå ffk ut av cupen ;D

Runar

Sv: Cupen(Norge)
« Svar #13 på: August 18, 2011, 00:17:33 »
SK Brann som ikke en gang klarte å slå ut Fyllingen i fjor....  Kan finne på å bli Norgesmester - hva er dette?
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Cupen(Norge)
« Svar #14 på: August 18, 2011, 08:15:23 »
SK Brann som ikke en gang klarte å slå ut Fyllingen i fjor....  Kan finne på å bli Norgesmester - hva er dette?

Norsk fotball, altså umulig å tippe på forhånd!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Cupen(Norge)
« Svar #15 på: August 22, 2011, 11:05:05 »
SK Brann som ikke en gang klarte å slå ut Fyllingen i fjor....  Kan finne på å bli Norgesmester - hva er dette?

Norsk fotball, altså umulig å tippe på forhånd!




Og mange tippet nedrykk for de i år. Nå henger de med både i serie og cup!! Artig!!!
Yeboahs vitne

Runar

Sv: Cupen(Norge)
« Svar #16 på: August 22, 2011, 12:05:08 »
SK Brann som ikke en gang klarte å slå ut Fyllingen i fjor....  Kan finne på å bli Norgesmester - hva er dette?

Norsk fotball, altså umulig å tippe på forhånd!




Og mange tippet nedrykk for de i år. Nå henger de med både i serie og cup!! Artig!!!

Var vel ingen som tippet Fyllingen på nedrykk i år?
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Cupen(Norge)
« Svar #17 på: September 21, 2011, 22:32:07 »
Noen som har tenkt seg på cupfinalen i november?

ollan

Sv: Cupen(Norge)
« Svar #18 på: September 22, 2011, 09:29:57 »
Noen som har tenkt seg på cupfinalen i november?

øhhhJAAAAAAAAA
Ollan

fjellhaugen

Sv: Cupen(Norge)
« Svar #19 på: September 22, 2011, 12:01:33 »
Noen som har tenkt seg på cupfinalen i november?

nei
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: Cupen(Norge)
« Svar #20 på: September 22, 2011, 12:09:17 »
Noen som har tenkt seg på cupfinalen i november?

Feil lukt, VELDIG feil farge.
Men kudos til Rune Skarsfjord som nå har 40% uttelling i køppfinaler siden 2007.
- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: Cupen(Norge)
« Svar #21 på: September 22, 2011, 22:25:14 »
 Kan ikke annet enn syne synd på Start. Tape kampen på et selvmål og en tvilsom anullering.
På tide med en finale etter 106 års eksistens og mange år i toppen.

 Det er ikke det at jeg ikke unner Rekdal og Aalesund en ny finale, men.....
Super Leeds since 1968

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Cupen(Norge)
« Svar #22 på: September 25, 2011, 11:57:41 »
Noen som har tenkt seg på cupfinalen i november?

Feil lukt, VELDIG feil farge.
Men kudos til Rune Skarsfjord som nå har 40% uttelling i køppfinaler siden 2007.

Fargen er jeg med på, men hva er det med lukten?

Hallgeir *

Sv: Cupen(Norge)
« Svar #23 på: September 25, 2011, 12:09:00 »
Noen som har tenkt seg på cupfinalen i november?

Feil lukt, VELDIG feil farge.
Men kudos til Rune Skarsfjord som nå har 40% uttelling i køppfinaler siden 2007.

 Det måtte altså en nordlending til for å få skikk på Brann. Det burde jeg ha tenkt på da jeg før sesongen spådde at klubben ville få store problemer med å holde seg i Tippeligaen.  ::)

 At Brann er et lag som ofte har et godt tak på cupen, det vet vel alle.
« Siste redigering: September 25, 2011, 12:10:44 av hallghel »
Super Leeds since 1968

fjellhaugen

Sv: Cupen(Norge)
« Svar #24 på: September 25, 2011, 12:29:53 »
Noen som har tenkt seg på cupfinalen i november?

Feil lukt, VELDIG feil farge.
Men kudos til Rune Skarsfjord som nå har 40% uttelling i køppfinaler siden 2007.

 Det måtte altså en nordlending til for å få skikk på Brann. Det burde jeg ha tenkt på da jeg før sesongen spådde at klubben ville få store problemer med å holde seg i Tippeligaen.  ::)

 At Brann er et lag som ofte har et godt tak på cupen, det vet vel alle.

for steinar nilsen gjorde det jo sylskarpt med brann   :-* :-* :-*
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: Re: Sv: Cupen(Norge)
« Svar #25 på: September 25, 2011, 12:41:12 »
Noen som har tenkt seg på cupfinalen i november?

Feil lukt, VELDIG feil farge.
Men kudos til Rune Skarsfjord som nå har 40% uttelling i køppfinaler siden 2007.

Fargen er jeg med på, men hva er det med lukten?

Nei, det med lukta var nå mest for å få utsagnet til å bli lyrisk og sangtittelaktig.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Re: Sv: Cupen(Norge)
« Svar #26 på: September 25, 2011, 13:18:03 »
Noen som har tenkt seg på cupfinalen i november?

Feil lukt, VELDIG feil farge.
Men kudos til Rune Skarsfjord som nå har 40% uttelling i køppfinaler siden 2007.

Fargen er jeg med på, men hva er det med lukten?

Nei, det med lukta var nå mest for å få utsagnet til å bli lyrisk og sangtittelaktig.

-LeifO

Moderatortroll.

Slik å forstå :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Cupen(Norge)
« Svar #27 på: September 25, 2011, 13:20:25 »
Noen som har tenkt seg på cupfinalen i november?

Feil lukt, VELDIG feil farge.
Men kudos til Rune Skarsfjord som nå har 40% uttelling i køppfinaler siden 2007.

 Det måtte altså en nordlending til for å få skikk på Brann. Det burde jeg ha tenkt på da jeg før sesongen spådde at klubben ville få store problemer med å holde seg i Tippeligaen.  ::)

 At Brann er et lag som ofte har et godt tak på cupen, det vet vel alle.

Smarteste Brann har gjort på lenge (ansatt Skarsfjord som hovedtrener altså) selv om det var økonomien som framtvang det valget!

Hallgeir *

Sv: Cupen(Norge)
« Svar #28 på: September 25, 2011, 14:02:35 »
Noen som har tenkt seg på cupfinalen i november?

Feil lukt, VELDIG feil farge.
Men kudos til Rune Skarsfjord som nå har 40% uttelling i køppfinaler siden 2007.

 Det måtte altså en nordlending til for å få skikk på Brann. Det burde jeg ha tenkt på da jeg før sesongen spådde at klubben ville få store problemer med å holde seg i Tippeligaen.  ::)

 At Brann er et lag som ofte har et godt tak på cupen, det vet vel alle.

for steinar nilsen gjorde det jo sylskarpt med brann   :-* :-* :-*

 Det blir ikke gull av alt her i nord heller.  ;D
Super Leeds since 1968

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Cupen(Norge)
« Svar #29 på: September 27, 2011, 12:29:25 »
Noen som har tenkt seg på cupfinalen i november?

Feil lukt, VELDIG feil farge.
Men kudos til Rune Skarsfjord som nå har 40% uttelling i køppfinaler siden 2007.

 Det måtte altså en nordlending til for å få skikk på Brann. Det burde jeg ha tenkt på da jeg før sesongen spådde at klubben ville få store problemer med å holde seg i Tippeligaen.  ::)

 At Brann er et lag som ofte har et godt tak på cupen, det vet vel alle.

Smarteste Brann har gjort på lenge (ansatt Skarsfjord som hovedtrener altså) selv om det var økonomien som framtvang det valget!
[/color]






Noe å lære for Leeds også da...... ::)
Yeboahs vitne