Nye lag fra Premier League å brye seg på

Started by h.b, May 22, 2011, 19:14:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Quote from: CardiganArms on May 23, 2011, 12:33:00
Quote from: h.b on May 23, 2011, 11:30:42
Ja dette er idioti og negativ målsetning
det er denne type utsagn du bør prøve å unngå.

Må jo være F hva jeg sier. det er klubens målsetning jeg snakker om

B_Ød

Quote from: h.b on May 23, 2011, 12:38:37
[Må jo være F hva jeg sier. det er klubens målsetning jeg snakker om
Aner ikke hva klubbens målsetning er i skrivende stund jeg, derfor skrev jeg dette.
Hender jeg sover litt i timen...
Ups & Ups!!

Bredinho

Keffø snakke alle om at West Ham blir so skumle? Heile laget e transferlista og klubben ha mange hundre milliona i gjeld.. Minna nesten om oss sjøl når mi rykka ned i 04'.

Bredinho
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Runar

West Ham er ikke noe gode, men dersom eierne legger nok dollar i potten så kan de bli en utfordrer. Det er Birmingham som er vant til å gå opp og ned og de er nok ikke så "skadeskutt" som West Ham er. De har rykket ned og vunnet en titel i år. Regner med at de beholder litt kontiniutet på trener/spiller siden, mens West Ham er helt ut av kontroll. Blackpool er sjanseløse tror jeg.

SindreWikre

Tror heller ikke Blackpool blir noen trussel
West ham blir heller ikke noe å regne med tror jeg, fleste blir vell solgt og må begynne på ny.
Birmingham tror jeg blir veldig sterke
Pontus ❤

Børke

West Ham har enkelte sesonger vært på en liten visitt nede blandt de nest beste, men som regel bare 1-2 sesonger. Øst-London klubben må vi regne med å finne i teten i kommende sesong. Sesongen 2011/2012 blir definitivt en spennende sesong, og forhåpentligvis blir Leeds å finne blandt topp seks. Vanskelig å plukke ut en divisjonsvinner her. Middlesbrough og Nottingham Forest var de store favorittene til direkte opprykk i fjor, mens Queens Park Rangers og Cardiff var outsiderne da. Bare QPR rykket opp av disse i sesongen som gikk, og Middlesbrough var en gedigen skuffelse. Leeds sin 7. plass var forsåvidt akseptabel da de hadde tre sesonger i League One bak seg. Men det var jo selvfølgelig synd at de ikke maktet verken direkte opprykk eller Play-Off plass etter å ha lagt på topp seks i store deler av sesongen 2010/2011. I tillegg til West Ham rykket Birmingham og Blackpool også ned fra Premier League, og etter hva jeg forstår er det ingenting som skulle tilsi at disse to er bedre enn Leeds. Spennende blir det i allefall, og uten at jeg har noe eksakt å holde meg til, tipper jeg at Leeds blir nr. 3 eller 4 og med det må spille Play-Off i mai 2012.

Andersen

Vanskelig å si hvordan det går mot disse lagene  ??? Tenker mere på om vi får inn noen spillere som kan forsterke laget vårt til kommende sesong . LEEDS4EVER

Tom S

Quote from: Andersen on May 23, 2011, 17:02:11
Vanskelig å si hvordan det går mot disse lagene  ??? Tenker mere på om vi får inn noen spillere som kan forsterke laget vårt til kommende sesong . LEEDS4EVER

Enig, mer opptatt av hva vi forsterker med enn alle desse andre lagene!
COME ON LEEDS !!

J.N

Virker som det er få som faktisk fokuserer på at de lagene som nå har rykket ned faktisk kommer til å miste sine beste spillere. Charlie Adam for eksempel, eller Scott Parker osv.. Så blir jo spennende å se hvem av de beste spillerne på disse lagene som forsvinner, og hvordan de forsterker..