Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581068 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #420 på: Juli 06, 2011, 09:40:18 »
http://www.thefootballnetwork.net/main/s277/st169563.htm?

Aner ikke hvor mye hold i dette det er, men det kan umulig være bedre enn Kasper. Jeg gråter innvendig Larry.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #421 på: Juli 06, 2011, 09:41:29 »
Schmeichel vs Lonergan.....Schmeichel 7 dager i uken
 

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #422 på: Juli 06, 2011, 10:00:45 »
Da er Nugent solgt til Leicester.  Vi glimmrer med vårt fravær.   Vente og se ???????????????

Vente på hva ?

NY Collins ? Eller noen fra old boys.
Kan ikke umiddelbart se at Nugent ville være en utrolig bra og viktig signering for oss i dagens situasjon.
Mannen har i løpet av de siste 4 sesongene scoret 22 mål på 105 kamper.
Hadde vi stått uten spisser ville det vært en grei signering, men det er vel ikke der skoen trykker for tiden...
The future's so White I've got to wear shades 8)

jarle



martind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #425 på: Juli 06, 2011, 10:21:06 »
Charlie Taylor? Ryktet på facebook sier han er klar....
MOT!! We are Leeds!

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #426 på: Juli 06, 2011, 10:24:54 »
..."we are a big club and player wants to play for us..."
'when they come and see Torp Arch they all get impressed and thinks we are a PL league club"

og forsatt signerer vi league 3 spillere og folk fra nedrykkede lag...

Noen som fortsatt tror på dette våset fra Larry og Bates!

Våkn opp!

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #427 på: Juli 06, 2011, 10:30:20 »
Charlie Taylor? Ryktet på facebook sier han er klar....

Venstrebacken fra juniorlaget vårt?

Edit: Hvis det da ikke er snakk om spissen fra Barnet (18 kamper/1 mål forrige sesong).
Virker å være en fra hylla vi søker spillere på.
« Siste redigering: Juli 06, 2011, 10:33:49 av The Boy Eddie Gray »


Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #429 på: Juli 06, 2011, 11:21:04 »
Jeg blir bare mer og mer nedbrutt av å lese på forumet her om dagen. Jeez, skulle tro alt klubben gjorde var å drikke kaffe og klø seg i rævva. Dette har sålangt definitivt ikke vært transfervinduet jeg hadde forventet og håpt på  >:(

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #430 på: Juli 06, 2011, 11:26:57 »
Nå virker det som vi bruker £200 000 på Lonergan, så ikke bare freebies. Jeg er langt fra overbevist om at vi er styrket i denne lagdelen, men vi får gi han en sjanse.
 

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #431 på: Juli 06, 2011, 11:37:38 »
Da prøver jeg meg på å slette Batesdritt utenfor batestråder igjen.
- Leif Olav

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #432 på: Juli 06, 2011, 11:42:42 »
Gjentar at jeg har troen på Lonergan. Det jeg har sett av ham har vært meget bra. Om en skal holde det mot Lonergan at han havnet på benken under Phil Brown får mann vitterlig også ta med i betraktningen at han ble årets spiller den foregående sesongen på et lag som nådde playoff. Ifølge wiki har Villa, Everton og Cardiff også hatt følere ute på ham nå, og WBA hadde tre bud avslått i fjor sommer. 200 000 £? ET KUPP!!
KEEP FIGHTING!!

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #433 på: Juli 06, 2011, 11:54:26 »
Felles for ALLE tre keeperne er at de er meget dårlig i feltarbeid.

Dette er riktig hvis jeg legger supporternes meninger fra Blackpool og Preston samt min vurkering når det gjelder Kasper.

Alle er/var gode på streken.

Vi er altså IKKE styrket med disse to signeringene.  Bekymringsfullt :(




 

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #434 på: Juli 06, 2011, 11:59:46 »
Vi må bare begynne å forbedre oss på en midt på treet sesong i NPC i år. Nå har det ikke kommet inn noen nye spillere, og det ser ikke ut som det kommer noen klassespillerer heller!

Jada, jeg bør vente osv, men jeg gidder rett å slett ikke sitte her å vente å vente å se på at alle andre en Leeds forsterker laget....!
Rogaland Whites

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #435 på: Juli 06, 2011, 12:06:42 »
Men jeg venter gjerne:

- Den som venter på noe godt...osv
- Ha is i magen
- Ta en dag av gangen
.........

Og plutselig kommer det noen. Ingen store navn, men kanskje noen gode spillere.

Mao. jeg stresser ikke.
MOT

Glenn K


DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #437 på: Juli 06, 2011, 13:07:26 »
Ifølge denne håper Leeds å presentere Lonergan i dag..

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_working_hard_behind_scenes_to_improve_squad_1_3548785
Mistenker at dette som vanlig er rask, men skal gi Lonelyman en sjanse...kan jo hende at Grayson treffer ;D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #438 på: Juli 06, 2011, 13:09:17 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_working_hard_behind_scenes_to_improve_squad_1_3548785






Simon bedyrer at det er gjort mye arbeid i det skjulte for å forberede overganger og at de det gjelder nå står foran valget om hva de vil gjøre....Leeds United eller ikke altså....!! For å trøste meg selv velger jeg inntil videre å stole på det Grayson i denne artikkelen nærmest garanterer fansen; Det skal bli et lag som kan gjøre det bedre enn 7. plassen, altså fighte om Play off plass!!!   Sukk........ ::)....håper han snakker sant...... :-[
Yeboahs vitne

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #439 på: Juli 06, 2011, 13:31:13 »
Som jeg har påpekt tidligere: Jeg syns Grayson inntil nylig har vært flink til å håndtere media (la oss håpe at Kasper-kommentarene var en glipp; evt feilsitering). Hvis det nå viser seg at han (og klubben) virkelig har gode spillere på gang, og som signer innen kort tid, har han helt klart styrket sin posisjon som en klok manager. Hvis det viser seg at det igjen skal glippe på transfermarkedet - slik det gjorde i januar - er fallhøyden temmelig stor. Han (og klubben) bedriver derfor et rimelig høyt spill om dagen. La oss håpe at det lykkes!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #440 på: Juli 06, 2011, 13:35:11 »
Flytter denne hit fra Batestråden:

......
Nå sier jo Bates at
"There are three that we failed to get because they signed for Premier League clubs, but that shows the quality we are trying to get it, and you can't blame the players. "Jeg tolker dette dit hen at vi ikke henter middelmådige Championship-spillere bare for å hente spillere, men at vi prøver så godt vi kan å få inn litt bedre spillere. Og ja, det er vanskelig når man ikke har økonomi til å kjøpe spillere fri fra kontrakter - det er realitetene for oss.
Selvsagt kan man si at man kan låne penger til å kjøpe spillere slik andre gjør, men med Leeds sin historie, og uten spesielt mye å stille som sikkerhet, er det ikke sikkert at det er bare å knipse i fingerene for å låne £3-5 mill.

Om vi tar Bates på ordet er dette egentlig en ganske oppsiktsvekkende uttalelse: Om vi går gjennom transferlistene fra juni-juli er det bare tre spillere - innenfor 'våre antatte budsjettrammer' - som har gått til Premier League-klubber: Westwood, Sebastian Larsson og Dorus De Vries.

Antar da at vi ikke har vært ute etter Ashley Young, Gael Clichy, Jamie O'Hara etc....  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #441 på: Juli 06, 2011, 13:51:25 »
Det påstås på Ipswich forum at Bowyer er og forhandler i dette øyeblikk....
så da ble det vel ikke noe Leeds da?vi tilbød ham vel peanuts...

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #442 på: Juli 06, 2011, 13:57:48 »
Det påstås på Ipswich forum at Bowyer er og forhandler i dette øyeblikk....
så da ble det vel ikke noe Leeds da?vi tilbød ham vel peanuts...

Eller så har ikke Leeds tilbudt ham noe som helst...?

Men Bowyer hadde vært god å ha neste sesong. En fantastisk spirit i den mannen!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #443 på: Juli 06, 2011, 14:02:42 »
Det påstås på Ipswich forum at Bowyer er og forhandler i dette øyeblikk....
så da ble det vel ikke noe Leeds da?vi tilbød ham vel peanuts...

Eller så har ikke Leeds tilbudt ham noe som helst...?

Men Bowyer hadde vært god å ha neste sesong. En fantastisk spirit i den mannen!

Grayson bekrfetet jo for en stund siden at Leeds hadde vært i samtaler blant annet med Bowyer. Skuffende hvis han drar til Ipswich, det er en kvalitetsspiller på dette nivået!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #444 på: Juli 06, 2011, 14:10:03 »
Det påstås på Ipswich forum at Bowyer er og forhandler i dette øyeblikk....
så da ble det vel ikke noe Leeds da?vi tilbød ham vel peanuts...

Eller så har ikke Leeds tilbudt ham noe som helst...?

Men Bowyer hadde vært god å ha neste sesong. En fantastisk spirit i den mannen!

Grayson bekrfetet jo for en stund siden at Leeds hadde vært i samtaler blant annet med Bowyer. Skuffende hvis han drar til Ipswich, det er en kvalitetsspiller på dette nivået!





Samtidig er han vel ikke rette mannen dersom han velger oss vekk fordi de kanskje tilbyr bedre lunsj eller større badehådnklær etter dusjen, tror vel ikke lønna er så mye dårligere hos oss......håper jeg da..... :(
Yeboahs vitne

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #445 på: Juli 06, 2011, 14:13:47 »
Sikkert tungt for disse "gamle stjerner" som det har vært linket mye til i det siste - og gå såpass ned i lønn på noe som for ett par av de er karrierens siste kontrakt.

At Leeds pt ikke kan tilby disse gutta>`(Smith, Bowyer, Woodgate, Harte, Nugent...whatever) det de kan klare seg med av ££., og som ikke minst er endel av totalpakken sammen med "å spille for en stor klubb/sin gamle klubb/moderklubb" må vi desverre bare innse.....MEN jeg skjønner også de faktisk...utrolig nok! :-\
 

Erik_

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #446 på: Juli 06, 2011, 14:14:44 »
Om vi tar Bates på ordet er dette egentlig en ganske oppsiktsvekkende uttalelse: Om vi går gjennom transferlistene fra juni-juli er det bare tre spillere - innenfor 'våre antatte budsjettrammer' - som har gått til Premier League-klubber: Westwood, Sebastian Larsson og Dorus De Vries.
Darren Pratley (Bolton), Billy Jones og Gareth McAuley (WBA) er nok mer sannsynlig.:)

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #447 på: Juli 06, 2011, 14:25:21 »
Om vi tar Bates på ordet er dette egentlig en ganske oppsiktsvekkende uttalelse: Om vi går gjennom transferlistene fra juni-juli er det bare tre spillere - innenfor 'våre antatte budsjettrammer' - som har gått til Premier League-klubber: Westwood, Sebastian Larsson og Dorus De Vries.
Darren Pratley (Bolton), Billy Jones og Gareth McAuley (WBA) er nok mer sannsynlig.:)

Ops - kan vi ikke stole på transferlistene til BBC heller nå da!  :)

Da gjetter jeg på Westwood, Pratley og Jones - iom at  McAuley-overgangen skjedde tidligere i mai....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #448 på: Juli 06, 2011, 14:47:09 »
Schmeichel vs Lonergan.....Schmeichel 7 dager i uken

Nå synes jeg du skal gi slipp på Schmeichel Kato. Han er en god keeper, men på ingen måte uerstattelig. Jeg sier det igjen, 184 cm er rett og slett for lavt for en topp keeper mener jeg. Kasper sa det rett ut, han skulle ta to sesonger i Leeds, og spille seg opp til Premier league. Får vi 1.5 millioner for han med ett år igjen på kontrakten er jeg enig i salg, samtidig var sikkert Kasper den som tjente best i Leeds trøya så det frigjør en del penger.

Har litt problemer med å tro at du har sett Lonergan spille? Han ble årets spiller for Preston to sesonger på rad, og er i en bedre "keeperalder" enn Kasper. Med sine 193 cm er han nok god i feltarbeidet, som var noe av Kaspers store svakheter.

Vi får se hva som skjer, men ikke oppfør deg som det skulle være verdens undergang.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #449 på: Juli 06, 2011, 14:57:16 »
Schmeichel vs Lonergan.....Schmeichel 7 dager i uken

Nå synes jeg du skal gi slipp på Schmeichel Kato. Han er en god keeper, men på ingen måte uerstattelig. Jeg sier det igjen, 184 cm er rett og slett for lavt for en topp keeper mener jeg. Kasper sa det rett ut, han skulle ta to sesonger i Leeds, og spille seg opp til Premier league. Får vi 1.5 millioner for han med ett år igjen på kontrakten er jeg enig i salg, samtidig var sikkert Kasper den som tjente best i Leeds trøya så det frigjør en del penger.

Har litt problemer med å tro at du har sett Lonergan spille? Han ble årets spiller for Preston to sesonger på rad, og er i en bedre "keeperalder" enn Kasper. Med sine 193 cm er han nok god i feltarbeidet, som var noe av Kaspers store svakheter.

Vi får se hva som skjer, men ikke oppfør deg som det skulle være verdens undergang.
Preston-supporterne sier han er udugelig i feltarbeidet, og at nettopp det er en av hans store svakheter.