Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581595 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #900 på: Juli 22, 2011, 13:25:01 »
Det lukter uvitenhet av alle innleggene dine...
jeg skjønner o store orakel....

Oppføre seg nå, folkens!
Ja, hvem starter med personangrep..?jeg har aldri påstått at alle noens innlegg er bare uvitenhet.Det er visst vanskelig for noen å diskutere sak man er uenig i uten å komme med personlige fornærmelser.Hvorfor blir ikke SLIKE innlegg slettet da moderator?det er greit så lenge det er mot undertegnede?siden jeg er så kritisk til hele driften av min kjære klubb...

Selv om jeg ofte er uenig med DWY, så er jeg enig med han her!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #901 på: Juli 22, 2011, 13:28:36 »
Selv om jeg ofte er uenig med DWY, så er jeg enig med han her!
Merkelig nok...er jeg det også  ;)
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #902 på: Juli 22, 2011, 13:42:48 »
Tilbake til topic!

Skjer det noe med Alexei Eremenko jr.? Har ikke hørt noe siden flyet hans ikke lettet..
KEEP FIGHTING!!

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #903 på: Juli 22, 2011, 16:48:25 »
Tilbake til topic!

Skjer det noe med Alexei Eremenko jr.? Har ikke hørt noe siden flyet hans ikke lettet..
Kanskje det ikke går nye fly før neste preaseason?
Rogaland whites!

David Harle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #904 på: Juli 22, 2011, 18:11:32 »
Det lukter uvitenhet av alle innleggene dine...
jeg skjønner o store orakel....

Oppføre seg nå, folkens!


Jeg synes faktisk det er uvitenhet når alle postene dine handler om svartmaling av alt av emner som diskuteres her. Vi rykket opp, kom på 7.plass i fjor, har en sunn økonomi og et sterkt lag innenfor kommende sesong. Vi har faktisk det! Når du gang på gang kommer med påstander som tilbakevises av bl.a. Svend Anders og andre med inngående kjennskap til klubben, samt uttaler deg om spillere ("rask") du ikke har sett synes jeg det blir lavt nivå på innleggene dine.
Ja, hvem starter med personangrep..?jeg har aldri påstått at alle noens innlegg er bare uvitenhet.Det er visst vanskelig for noen å diskutere sak man er uenig i uten å komme med personlige fornærmelser.Hvorfor blir ikke SLIKE innlegg slettet da moderator?det er greit så lenge det er mot undertegnede?siden jeg er så kritisk til hele driften av min kjære klubb...

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #905 på: Juli 22, 2011, 18:17:07 »
Så så, gutter!

Kranglingen kan vel litt vente i lys av dagens hendelser?
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #906 på: Juli 22, 2011, 18:17:28 »
Det lukter uvitenhet av alle innleggene dine...
jeg skjønner o store orakel....

Oppføre seg nå, folkens!


Jeg synes faktisk det er uvitenhet når alle postene dine handler om svartmaling av alt av emner som diskuteres her. Vi rykket opp, kom på 7.plass i fjor, har en sunn økonomi og et sterkt lag innenfor kommende sesong. Vi har faktisk det! Når du gang på gang kommer med påstander som tilbakevises av bl.a. Svend Anders og andre med inngående kjennskap til klubben, samt uttaler deg om spillere ("rask") du ikke har sett synes jeg det blir lavt nivå på innleggene dine.
Ja, hvem starter med personangrep..?jeg har aldri påstått at alle noens innlegg er bare uvitenhet.Det er visst vanskelig for noen å diskutere sak man er uenig i uten å komme med personlige fornærmelser.Hvorfor blir ikke SLIKE innlegg slettet da moderator?det er greit så lenge det er mot undertegnede?siden jeg er så kritisk til hele driften av min kjære klubb...
Hvilke påstander har jeg kommet med som er tilbakevist av SA?Jeg bla sakset et innlegg fra et engelsk forum,det er ikke mine påstander.
Ellers skal jeg huske på din påstand om at vi har "et sterkt lag innenfor neste sesong".jeg er ikke enig i dette, men påstår heller ikke at du er uvitende av den grunn!

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #907 på: Juli 22, 2011, 18:32:49 »
Så så, gutter!

Kranglingen kan vel litt vente i lys av dagens hendelser?

Kan vi ikke like godt fortsette på dommedag??? :)

Nei da, la oss ta det litt rolig akkurat i dag, så kan vi fortsette slosskampen i morgen/et annet passende tidspunkt ;)

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #908 på: Juli 23, 2011, 01:16:36 »
Jeg tror at den ene (av to?) spillere, som Grayson håper å ha kapret innen 48 timer er:

David Stockdale (keeper) fra Fulham. Han har jo vært linket en stund. Han kommer i såfall på sesonglangt lån, men med en "recall clausus".

Denne kilden tror Stockdale (som er Leeds-born) foretrekker Leeds fremfor Ipswich og Swansea.
http://www.greenun24.co.uk/ipswich-town/stockdale_would_prefer_leeds_switch_1_971403

Swansea kan være uaktuell siden utlån mellom PL-klubber (fulham---> Swansea) ikke gir anledning til å hente tilbake spillernen (i tilfelle skade), men det gir et utlån til en nPc-klubb muligheten til.

Tipper en Stockdale-avtale er i havn tidlig i neste uke.

Here we go again

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #909 på: Juli 23, 2011, 01:25:54 »
Det lukter uvitenhet av alle innleggene dine...
jeg skjønner o store orakel....

Oppføre seg nå, folkens!
Ja, hvem starter med personangrep..?jeg har aldri påstått at alle noens innlegg er bare uvitenhet.Det er visst vanskelig for noen å diskutere sak man er uenig i uten å komme med personlige fornærmelser.Hvorfor blir ikke SLIKE innlegg slettet da moderator?det er greit så lenge det er mot undertegnede?siden jeg er så kritisk til hele driften av min kjære klubb...

Selv om jeg ofte er uenig med DWY, så er jeg enig med han her!

My si meg enig med DWY også.  Har ofte forundret meg i trådene her hvor partiske enkelte "moderatorer" er og lurer ofte på hvilke kriterier som stilles for å være moderator på forumet.

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #910 på: Juli 23, 2011, 02:01:12 »
Det lukter uvitenhet av alle innleggene dine...
jeg skjønner o store orakel....

Oppføre seg nå, folkens!
Ja, hvem starter med personangrep..?jeg har aldri påstått at alle noens innlegg er bare uvitenhet.Det er visst vanskelig for noen å diskutere sak man er uenig i uten å komme med personlige fornærmelser.Hvorfor blir ikke SLIKE innlegg slettet da moderator?det er greit så lenge det er mot undertegnede?siden jeg er så kritisk til hele driften av min kjære klubb...

Selv om jeg ofte er uenig med DWY, så er jeg enig med han her!

My si meg enig med DWY også.  Har ofte forundret meg i trådene her hvor partiske enkelte "moderatorer" er og lurer ofte på hvilke kriterier som stilles for å være moderator på forumet.

Antar at kriteriene er at vedkommende moderator (i samarbeid med andre moderatorer) forholder seg til og vurderer innlegg iht reglene for bruk av forumet, og evt. tar aksjons deretter. Slik sett er det kanskje på tide at moderatorene påminner forumdeltagere om hvor de finner reglene, oppmuntrer til at de setter seg inn i de, men kanskje aller først, vurderer om noe må revideres?

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #911 på: Juli 23, 2011, 11:20:43 »
Andy Lonergan har slettet sin twitter-profil, hmmm....  ;)  ::)

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #912 på: Juli 23, 2011, 11:27:26 »
Andy Lonergan har slettet sin twitter-profil, hmmm....  ;)  ::)

hehe, et SIKKERT tegn på at han kommer til Leeds!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #913 på: Juli 23, 2011, 11:36:53 »
Adam Le Fondre (spiss) fra Rotherham ryktes inn ...
 

sveifors

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #914 på: Juli 23, 2011, 11:37:44 »
Stockdale -lånet fra Fulham ser ut til å være dødt.
ifølge Yorkshire EP er det grunnet 24 t klausulen.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Lundewhites

For the sake of Leeds United he would break himself in two

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #916 på: Juli 23, 2011, 12:11:46 »
Stockdale -lånet fra Fulham ser ut til å være dødt.
ifølge Yorkshire EP er det grunnet 24 t klausulen.



Fullt forståelig av Leeds dette! kan ikke låne inn en 1. keeper som kan kalles tilbake på dagen!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sveifors

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #917 på: Juli 23, 2011, 13:30:04 »
Stockdale -lånet fra Fulham ser ut til å være dødt.
ifølge Yorkshire EP er det grunnet 24 t klausulen.



Fullt forståelig av Leeds dette! kan ikke låne inn en 1. keeper som kan kalles tilbake på dagen!

Enig, men nå begynner jeg å få litt småpanikk, kjenner jeg
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #918 på: Juli 23, 2011, 13:51:27 »
Stockdale ber vel snart om å bli frigjort fra kontrakten sin for å spille kamper ::)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #919 på: Juli 23, 2011, 19:27:29 »
Andy Lonergan har slettet sin twitter-profil, hmmm....  ;)  ::)

hehe, et SIKKERT tegn på at han kommer til Leeds!  :)

Sikkert, for med den lønnen vi tilbyr får han jo ikke råd til et mobiltelefonabonnement. ;D ;D
Da er han nok klar til uka tror jeg også.

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #920 på: Juli 23, 2011, 19:37:33 »
Stockdale -lånet fra Fulham ser ut til å være dødt.
ifølge Yorkshire EP er det grunnet 24 t klausulen.



Fullt forståelig av Leeds dette! kan ikke låne inn en 1. keeper som kan kalles tilbake på dagen!

Enig, men nå begynner jeg å få litt småpanikk, kjenner jeg

Newcastle United’s Fraser Forster is also thought to be in Leeds’ sights, though Newcastle value the youngster at around £2million.

Kilde: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_deal_for_fulham_s_stockdale_hits_the_buffers_1_3609803

Spilte 36 kamper for Celtic i 2010/11, og 38 kamper for Norwich i 09/10

Her ellers noen få  kamper for Stockport og Bristol Rovers. Står uten kamper for Newcastle.

Høyde: 201 cm, så bør strengt tatt være brukbar i feltet.

Mulig å få inn på lån?
The future's so White I've got to wear shades 8)

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #921 på: Juli 23, 2011, 20:32:49 »
Thom Kirwin skriver på Twitter at Samuel har problemer med et lår og at det er usannsynlig med kontrakt. Ousborne reiser heller ikke til Leeds da han istedet blir i Leeds og trener fitness. Mendy reiser derimot til Sandefjord og SG sa etter dagens kamp at vi nok vil få en ny signering som blir annonsert etter helgen. Ny keeper?

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #922 på: Juli 23, 2011, 21:14:28 »
Phil Brown (Prestons manager) har visstnok vært på talksport og fortalt at Preston og Leeds håper å få til en overgang for Lonergan til Leeds. Han har jo også slettet sin twitter-profil i går eller i dag. I tillegg sa Grayson i dag at en avtale for en ikke navngitt spiller er 90 % klar. Det meste peker mot Lonergan her!
« Siste redigering: Juli 23, 2011, 21:18:56 av Glenn K »

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #923 på: Juli 23, 2011, 22:07:32 »
James Brierley (Leeds United) says...

I just saw Harry Kewel back at Elland Road!! Visit or signing?? Come on Harry!

Kilde: http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html
Ups & Ups!!

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #924 på: Juli 23, 2011, 22:14:03 »
James Brierley (Leeds United) says...

I just saw Harry Kewel back at Elland Road!! Visit or signing?? Come on Harry!

Kilde: http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html

Sliter hardt med å se vitsen i å poste slikt dritt her.  ???

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #925 på: Juli 23, 2011, 23:34:56 »
Stoke's midtbanemann Tom Soares twitrer at han har hatt en flott dag i Leeds i dag. Videre skriver han at han ikke kan si for mye, men at ''something could be in the pipeline'' før han til slutt linker til Leedssupporterne's twitterside. Han har visstnok også hatt et møte med Leeds etter kampen i dag, kanskje er dette signeringen SG hinter om?

https://twitter.com/#!/TomSoares_8

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #926 på: Juli 24, 2011, 01:50:40 »
Sliter hardt med å se vitsen i å poste slikt dritt her.  ???
jaja, deg om det..det er et rykte med kilde..er ikke det denne tråden skal handle om da??
Ups & Ups!!

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #927 på: Juli 24, 2011, 02:38:53 »
Tom Soares på vei inn ?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #928 på: Juli 24, 2011, 08:37:43 »
Tom Soares på vei inn ?
Hvis han kommer, er det bare å håpe han er bedre for oss enn han har vært for Stoke.  :-\
Signert i 2008, ikke en ligakamp for Potters siden første sesong.   :-[  :o

Men for all del, HVIS han kommer skal jeg møte ham med et åpent sinn, og vurdere ham etter hans prestasjoner for Leeds.
Hekta på Leeds siden 1974

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #929 på: Juli 24, 2011, 08:38:29 »
Stoke's midtbanemann Tom Soares twitrer at han har hatt en flott dag i Leeds i dag. Videre skriver han at han ikke kan si for mye, men at ''something could be in the pipeline'' før han til slutt linker til Leedssupporterne's twitterside. Han har visstnok også hatt et møte med Leeds etter kampen i dag, kanskje er dette signeringen SG hinter om?

https://twitter.com/#!/TomSoares_8

Fra wikipedia: "Soares has now been relegated three times in his short career."

Har knapt spilt noen PL kamper på tre år i Stoke. Tviler sterkt på at denne mannen er god nok for LUAFC.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.