Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 577598 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2940 på: Mars 03, 2012, 08:48:20 »
Warnock erfarer vel nå det som Grayson også fikk se...Bare desperate agenter med middelmådige spillere i sin stall anbefaler sine klienter å signere for Bates og Leeds. Det forteller om hvilket omdømme klubben og Bates har i England nå.
Hva bygger du den analysen på? Samtaler med Warnock?
Etter hva som har skjedd de siste sesongene, er det egentlig mulig å komme til en annen slutning enn dette?må man ha snakket med Warnock for å tro dette?Det er flere på forumet som de siste årene har spådd mange ting riktig uten å ha snakket direkte med verken Grayson eller Bates :o

Ja, blant annet var vi flere som spådde opprykk fra League1. Dæven for noen naive tullinger VI var, liksom. Nå har jo Bates gjort noe dumt igjen, så da er liksom alt Bateskritikerne har sagt siste hundre år evangelium igjen.

-LeifO

Moderatortroll.

Opprykket var en selvfølge og skulle bare mangle, om eierskapet og oppførselen til bates kan man ikke si det samme, usammenlignbart altså!

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2941 på: Mars 03, 2012, 10:43:59 »
Hmm, rykte??  BAtes in ???  NOT
Hold dere til Bates tråden!!

MOT
DALHEIM WHITES

Odin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2942 på: Mars 03, 2012, 12:27:07 »
Warnock erfarer vel nå det som Grayson også fikk se...Bare desperate agenter med middelmådige spillere i sin stall anbefaler sine klienter å signere for Bates og Leeds. Det forteller om hvilket omdømme klubben og Bates har i England nå.
Hva bygger du den analysen på? Samtaler med Warnock?
Ha ha ja jeg var faktisk i supportermøte med Warnock i Portsmouth fredag 24/2, og han var tydelig på at han hadde håpet å få inn 2 nye spillere (helst forsvar og midtbane) før den kampen, og iallefall neste uke (som er nesten avsluttet nå). Jeg mener ikke noe negativt om Warnock; jeg har tro på at han er rette mann for Leeds  i dagens situasjonen. Min "analyse" er også bygd på at jeg har bodd i England i to år nå, har sett masse kamper, møtt mange Leeds supportere og fan av andre lag, og jeg har ennå ikke møtt en som mener at Bates som formann og eier er bra for oss. Han har et forferdelig rykte og omdømme på fotball øya, og hver gang han skriver noe eller åpner kjeften, blir det omdømmet bare verre!  MOT!

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2943 på: Mars 03, 2012, 15:33:19 »
Warnock erfarer vel nå det som Grayson også fikk se...Bare desperate agenter med middelmådige spillere i sin stall anbefaler sine klienter å signere for Bates og Leeds. Det forteller om hvilket omdømme klubben og Bates har i England nå.
Hva bygger du den analysen på? Samtaler med Warnock?
Ha ha ja jeg var faktisk i supportermøte med Warnock i Portsmouth fredag 24/2, og han var tydelig på at han hadde håpet å få inn 2 nye spillere (helst forsvar og midtbane) før den kampen, og iallefall neste uke (som er nesten avsluttet nå). Jeg mener ikke noe negativt om Warnock; jeg har tro på at han er rette mann for Leeds  i dagens situasjonen. Min "analyse" er også bygd på at jeg har bodd i England i to år nå, har sett masse kamper, møtt mange Leeds supportere og fan av andre lag, og jeg har ennå ikke møtt en som mener at Bates som formann og eier er bra for oss. Han har et forferdelig rykte og omdømme på fotball øya, og hver gang han skriver noe eller åpner kjeften, blir det omdømmet bare verre!  MOT!
Synes ikke folks subjektive meninger er noe å bygge analyser på. Det har tydeligvis oppstått en anti-Bates spsykose, og alt han gjør blir tolket i verste konspiratoriske mening. Synes forøvrig at kommentarene om Bates bør inn i Bates-tråden. Denne trådens tittel er "RYKTER: Spilere inn - spillere ut". Så, er det noen rykter eller er det bare det vanlige "Bates er slem, veldig slem"-oppgulpet?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2944 på: Mars 03, 2012, 16:10:34 »
Warnock erfarer vel nå det som Grayson også fikk se...Bare desperate agenter med middelmådige spillere i sin stall anbefaler sine klienter å signere for Bates og Leeds. Det forteller om hvilket omdømme klubben og Bates har i England nå.
Hva bygger du den analysen på? Samtaler med Warnock?
Ha ha ja jeg var faktisk i supportermøte med Warnock i Portsmouth fredag 24/2, og han var tydelig på at han hadde håpet å få inn 2 nye spillere (helst forsvar og midtbane) før den kampen, og iallefall neste uke (som er nesten avsluttet nå). Jeg mener ikke noe negativt om Warnock; jeg har tro på at han er rette mann for Leeds  i dagens situasjonen. Min "analyse" er også bygd på at jeg har bodd i England i to år nå, har sett masse kamper, møtt mange Leeds supportere og fan av andre lag, og jeg har ennå ikke møtt en som mener at Bates som formann og eier er bra for oss. Han har et forferdelig rykte og omdømme på fotball øya, og hver gang han skriver noe eller åpner kjeften, blir det omdømmet bare verre!  MOT!
Synes ikke folks subjektive meninger er noe å bygge analyser på. Det har tydeligvis oppstått en anti-Bates spsykose, og alt han gjør blir tolket i verste konspiratoriske mening. Synes forøvrig at kommentarene om Bates bør inn i Bates-tråden. Denne trådens tittel er "RYKTER: Spilere inn - spillere ut". Så, er det noen rykter eller er det bare det vanlige "Bates er slem, veldig slem"-oppgulpet?
Du kan jo starte med å feie for egen dør,da.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2945 på: Mars 03, 2012, 17:47:08 »
Matt Mills er ute av Leicester-troppen også i dag. Vil gjerne ha han til oss.
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2946 på: Mars 04, 2012, 14:49:39 »
Matt Mills er ute av Leicester-troppen også i dag. Vil gjerne ha han til oss.

Dersom det ikke er økonomiske årsaker til at han er ute av leicester troppen, så håper jeg vi finner noe annet. Troppefyll hos divisjonskollegaer hevner neppe nivået hos oss.(håper jeg!)

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2947 på: Mars 04, 2012, 15:03:20 »
Matt Mills er ute av Leicester-troppen også i dag. Vil gjerne ha han til oss.

Dersom det ikke er økonomiske årsaker til at han er ute av leicester troppen, så håper jeg vi finner noe annet. Troppefyll hos divisjonskollegaer hevner neppe nivået hos oss.(håper jeg!)

Han er blant divisjonens beste stoppere, at han har kommet i klinsj med Pearson endrer ikke på det. Etter det O'Dea gjorde på målet i går, tar jeg gjerne imot friskt forsvarsblod! Mmmmmmmmmmmmm Mills!
KEEP FIGHTING!!

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2948 på: Mars 04, 2012, 19:04:50 »
Matt Mills er ute av Leicester-troppen også i dag. Vil gjerne ha han til oss.

Dersom det ikke er økonomiske årsaker til at han er ute av leicester troppen, så håper jeg vi finner noe annet. Troppefyll hos divisjonskollegaer hevner neppe nivået hos oss.(håper jeg!)

Han er blant divisjonens beste stoppere, at han har kommet i klinsj med Pearson endrer ikke på det. Etter det O'Dea gjorde på målet i går, tar jeg gjerne imot friskt forsvarsblod! Mmmmmmmmmmmmm Mills!

Hadde heilt klart vore ei forsterking og heva nivået på dagens Leeds forsvar,og trur neppe at han hadde latt divisjonens toppscorar få allverdens rom ved scoringa i går.Problemet er vel at han ikkje vil til Leeds??
LIFE IS LEEDS

Tobbe9210

Ny spiller(?): Luke Varney
« Svar #2949 på: Mars 05, 2012, 00:49:50 »
Leeds boss Neil Warnock wants to take striker Luke Varney on loan from troubled Portsmouth to boost his attack(...)

En 29-åring, som jo har scoret en del der han har vært.. Egentlig ganske positiv, da vi ikke akkurat har vist oss særlig effektive foran mål de siste to kampene.

http://www.mirrorfootball.co.uk/transfer-news/Leeds-boss-offers-Luke-Varney-escape-route-from-Portsmouth-article874440.html#.T1P4rqyLeXs.twitter

 :)
Leksvik whites

Tobbe9210

Sv: Ny spiller(?): Luke Varney
« Svar #2950 på: Mars 05, 2012, 00:54:02 »
Forutsatt at vi også skaffer forsterkninger bakover selvsagt.
Leksvik whites

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller(?): Luke Varney
« Svar #2951 på: Mars 05, 2012, 08:48:15 »
Kjør på, etter det som skjedde i helga kan vi trenge målscorere!!!
Yeboahs vitne

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2952 på: Mars 05, 2012, 09:02:06 »
Dette er et rykte og hører derfor hjemme i rykteråden!
Jon R.

Tobbe9210

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2953 på: Mars 05, 2012, 09:58:24 »
Dette er et rykte og hører derfor hjemme i rykteråden!
beklager.
Leksvik whites

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2954 på: Mars 05, 2012, 14:37:13 »
Dette er et rykte og hører derfor hjemme i rykteråden!
beklager.

Ingen skjede skadd.  ;)
Jon R.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2955 på: Mars 05, 2012, 15:20:56 »
Jonjo Shelvey......hent han! 
Bøtta inn mål i Blackpool, proven target man!
 

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2956 på: Mars 05, 2012, 15:23:32 »
Jonjo Shelvey......hent han! 
Bøtta inn mål i Blackpool, proven target man!
Shelvey er sentral midtbanespelar. Lånt ut til M'boro
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Sander

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2957 på: Mars 05, 2012, 20:10:21 »
Jonjo Shelvey......hent han!  
Bøtta inn mål i Blackpool, proven target man!
Shelvey er sentral midtbanespelar. Lånt ut til M'boro

Trodde også han var i Boro, men han satt på benken mot Arsenal på lørdag. Fortsatt mulig å hente?
« Siste redigering: Mars 05, 2012, 20:12:15 av Sander »
 

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2958 på: Mars 05, 2012, 20:40:57 »
Jonjo Shelvey......hent han!  
Bøtta inn mål i Blackpool, proven target man!
Shelvey er sentral midtbanespelar. Lånt ut til M'boro

Trodde også han var i Boro, men han satt på benken mot Arsenal på lørdag. Fortsatt mulig å hente?

I følge flere medier så skulle Shelvey gå til M'boro etter Carling Cup-finalen og bli der ut sesongen, men ser at han satt på benken til Liverpool lørdag...Hva har skjedd ???
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2959 på: Mars 05, 2012, 20:55:39 »
Jonjo Shelvey......hent han!  
Bøtta inn mål i Blackpool, proven target man!
Shelvey er sentral midtbanespelar. Lånt ut til M'boro

Trodde også han var i Boro, men han satt på benken mot Arsenal på lørdag. Fortsatt mulig å hente?

I følge flere medier så skulle Shelvey gå til M'boro etter Carling Cup-finalen og bli der ut sesongen, men ser at han satt på benken til Liverpool lørdag...Hva har skjedd ???

Ã…rsaken er vel neppe at han plutselig fant ut at det var for langt å gå....? Ikke det, nei.  ::)

En bra spiller som kunne gjort det bra hos oss.
Super Leeds since 1968

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2960 på: Mars 05, 2012, 21:03:20 »
Jonjo Shelvey......hent han!  
Bøtta inn mål i Blackpool, proven target man!
Shelvey er sentral midtbanespelar. Lånt ut til M'boro

Trodde også han var i Boro, men han satt på benken mot Arsenal på lørdag. Fortsatt mulig å hente?

I følge flere medier så skulle Shelvey gå til M'boro etter Carling Cup-finalen og bli der ut sesongen, men ser at han satt på benken til Liverpool lørdag...Hva har skjedd ???

Ã…rsaken er vel neppe at han plutselig fant ut at det var for langt å gå....? Ikke det, nei.  ::)

En bra spiller som kunne gjort det bra hos oss.
Warnock har idag gåt ut i media og sagt at han ikkje er fan av lånemarkedet, så tviler på at me får sjå nokon nye, lånte fjes nærmaste framtid.
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2961 på: Mars 05, 2012, 21:14:11 »
Becchio scorer han......innimellom!!
Shelvey er en giftig SPISS, ikke midtbanemann......men skal vi ikke låne i flg Warnock så blir det jo slik....ikke lurt det da på denne tiden - da vi kke får kjøpt noe lenger.
 

Pål

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2962 på: Mars 05, 2012, 22:05:06 »
Shelvey er IKKE spiss. På Liverpool har han alltid spilt offensiv midtbane, det samme gjorde han i Charlton.
Full mann, full kontroll

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2963 på: Mars 05, 2012, 22:06:15 »
Becchio scorer han......innimellom!!
Shelvey er en giftig SPISS, ikke midtbanemann......men skal vi ikke låne i flg Warnock så blir det jo slik....ikke lurt det da på denne tiden - da vi kke får kjøpt noe lenger.
Shelvey er sentral midtbanespelar, ingen spiss
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2964 på: Mars 05, 2012, 22:11:10 »
Becchio scorer han......innimellom!!
Shelvey er en giftig SPISS, ikke midtbanemann......men skal vi ikke låne i flg Warnock så blir det jo slik....ikke lurt det da på denne tiden - da vi kke får kjøpt noe lenger.

Ikke det at det spiller en veldig stor rolle, siden sjansene for at han kommer er meget små, men han er en midtbanespiller. Nå fikk ikke jeg 6 i engelsk, men er rimelig sikker på at "midfielder" ikke blir oversatt til spiss.

http://www.liverpoolfc.tv/team/first-team/player/33-jonjo-shelvey

http://en.wikipedia.org/wiki/Jonjo_shelvey

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2965 på: Mars 06, 2012, 08:18:37 »
Om jeg forstår det riktig så går Rachubka og Taylor ut på lån før helgen, mens vi får en forsvarsspiller (back?) inn på lån.

SA

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2966 på: Mars 06, 2012, 08:26:28 »
Om jeg forstår det riktig så går Rachubka og Taylor ut på lån før helgen, mens vi får en forsvarsspiller (back?) inn på lån.

SA

Så vi sitter bare med Lonergan som keeper? Liker visstnok ikke keepere Warnock. Ingen på benken heller. Merkelig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyRobinson

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2967 på: Mars 06, 2012, 09:19:34 »
Om jeg forstår det riktig så går Rachubka og Taylor ut på lån før helgen, mens vi får en forsvarsspiller (back?) inn på lån.

SA

Så vi sitter bare med Lonergan som keeper? Liker visstnok ikke keepere Warnock. Ingen på benken heller. Merkelig.

auren

Charlie Taylor?

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2968 på: Mars 06, 2012, 09:50:40 »
Om jeg forstår det riktig så går Rachubka og Taylor ut på lån før helgen, mens vi får en forsvarsspiller (back?) inn på lån.

SA

Så vi sitter bare med Lonergan som keeper? Liker visstnok ikke keepere Warnock. Ingen på benken heller. Merkelig.

auren

Charlie Taylor?

Ups. Får håpe det er han SA mener ja  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2969 på: Mars 06, 2012, 10:33:24 »
Becchio scorer han......innimellom!!
Shelvey er en giftig SPISS, ikke midtbanemann......men skal vi ikke låne i flg Warnock så blir det jo slik....ikke lurt det da på denne tiden - da vi kke får kjøpt noe lenger.

Ikke det at det spiller en veldig stor rolle, siden sjansene for at han kommer er meget små, men han er en midtbanespiller. Nå fikk ikke jeg 6 i engelsk, men er rimelig sikker på at "midfielder" ikke blir oversatt til spiss.

http://www.liverpoolfc.tv/team/first-team/player/33-jonjo-shelvey

http://en.wikipedia.org/wiki/Jonjo_shelvey


Det står så, men spilte da vitterlig spiss da han scoret 3 mot oss i høst/vinter!
GO`er han uansett! Becchio er snublefot, og har desverre litt for mange sør-amerikanske
aner i seg (les ramler som en sekk)i feltet!