avstemning

Vil du se Alan Smith i Leedstrøya neste sesong?

Ja!
Nei!
Usikker

Skrevet av Emne: Vil du ha Alan Smith tilbake?  (Lest 21005 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Vil du ha Alan Smith tilbake?
« på: Juni 08, 2011, 15:06:37 »
Alan Smith:
Smith ble knyttet til Leeds United i 1990, da han var ti år gammel. Han ble da tilknyttet «the Leeds United Centre of Excellence». I mars 1998 ble han tatt opp i A-stallen til Leeds, etter å ha signert proffkontrakt 1. oktober 1997.

I 1998/99-sesongen fikk Smith sin debut for Leeds, i en kamp på Anfield mot Liverpool. Smith scoret med sin første ballberøring, og ble en umiddelbar suksess for klubben. I sin første sesong fikk han mye spilletid, og dannet sammen med Jimmy Floyd Hasselbaink et fryktet spisspar.

I 2001 hjalp Smith laget sitt med å komme til semifinalen i Champions League. Champions League-eventyret endte imidlertid med en utvisning i semifinalen, da Leeds ble utslått til fordel for John Carews Valencia.

Neste sesong ble Smith omskolert til en sentral midtbanerolle. Han fikk også mer spilletid på Englands landslag dette året, etter at han fikk sin debut i mai 2001. Smith ble imidlertid ikke funnet verdig til en plass i troppen til VM i fotball i 2002.

I mai 2004 gikk Smith bort fra Leeds, etter at klubben rykket ned fra FA Premier League. Han ble da stemplet som en Judas, etter at han valgte å gå til erkerivalen Manchester United. Overgangssummen var £7 000 000.
Smith fikk totalt 38 mål på 172 kamper i perioden 1998-2004
Kilde: Wikipedia.org
Et bilde vi alle husker...

Glenn K

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #1 på: Juni 08, 2011, 15:19:20 »
Er usikker, rett og slett fordi jeg ikke vet hva Smith har å tilføre laget annet enn erfaring og fighter-viljen sin. Er han i stand til å forsterke laget? Som sagt, usikker.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #2 på: Juni 08, 2011, 15:40:57 »
Nå har Ken Bates kommet med informasjon ang. ryktene om en eventuell "homecoming":
Sitat
Ken Bates responds to Smith speculation...

United chairman Ken Bates has refused to rule out a possible move for former Elland Road youngster Alan Smith.

Media speculation about a possible Elland Road return for the 30-year-old started within moments of it being announced that Newcastle were willing to let the midfielder leave the club.

Speaking exclusively to Yorkshire Radio, the Leeds chairman said: "It depends on whether Simon wants him which is his decision.

"We have to be careful because he has had a poor injury record and what we can't afford to do is sign someone who can't play. We have at least eight more matches than in the Premiership.

"The other thing is his wages. He has been at Manchester United and Newcastle so his wages are in a stratosphere, probably well over the seven-figure medium, so if he did join us he would have to knock a nought off and maybe half it.

"But nothing is certain and nothing is uncertain. I can confirm we are continuing our quest for the right players and if he is fit Alan would certainly be a good addition to our squad, but that would need further investigation and consideration by Simon."
Kilde: Leeds United Official Homepage - http://www.leedsunited.com/news/20110608/chairman-on-possible-smith-move_2247585_2373432
« Siste redigering: Juni 08, 2011, 15:42:52 av kalle_92 »

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #3 på: Juni 08, 2011, 15:56:44 »
Nå har Ken Bates kommet med informasjon ang. ryktene om en eventuell "homecoming":
Sitat
Ken Bates responds to Smith speculation...

United chairman Ken Bates has refused to rule out a possible move for former Elland Road youngster Alan Smith.

Media speculation about a possible Elland Road return for the 30-year-old started within moments of it being announced that Newcastle were willing to let the midfielder leave the club.

Speaking exclusively to Yorkshire Radio, the Leeds chairman said: "It depends on whether Simon wants him which is his decision.

"We have to be careful because he has had a poor injury record and what we can't afford to do is sign someone who can't play. We have at least eight more matches than in the Premiership.

"The other thing is his wages. He has been at Manchester United and Newcastle so his wages are in a stratosphere, probably well over the seven-figure medium, so if he did join us he would have to knock a nought off and maybe half it.

"But nothing is certain and nothing is uncertain. I can confirm we are continuing our quest for the right players and if he is fit Alan would certainly be a good addition to our squad, but that would need further investigation and consideration by Simon."
Kilde: Leeds United Official Homepage - http://www.leedsunited.com/news/20110608/chairman-on-possible-smith-move_2247585_2373432

 :D

Torpe-do

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #4 på: Juni 08, 2011, 16:03:20 »
Mener det mangler et alternativ i pollen; det spørs. For meg kommer det helt an på forutsetningene han kommer med. Dersom han sprader rett inn som en lønnskonge med en lønningslipp som ikke ligner grisen, mener jeg nei. Dersom han kommer på gode betingelser, mener jeg ja.

Han bør uansett i eventuelle lønnsforhandlinger med hvilken klubb det enn måtte være noe realistisk; han blir spådd "over the top", og har en lite tiltalende skadehistorikk.

Så jeg stemmer "usikker", selv om jeg er under den oppfatning at en skadefri Smith med en overkommelig lønnslipp ville vært en veldig, veldig artig tanke! :)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #5 på: Juni 08, 2011, 16:06:11 »
Ett klart NEI!!!

Fordi han ikkje er god nok!!

Frode

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #6 på: Juni 08, 2011, 16:17:07 »
Ett klart NEI!!!

Fordi han ikkje er god nok!!
Sanksjonerer denne. Har ingenting imot ham, ei heller at han har spilt for scum, men han er bare ikke god nok. Gutten har jo aldri lært elementære ferdigheter, som det å dempe en ball, og flyter kun på fighting spirit.
 

nord

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #7 på: Juni 08, 2011, 16:34:22 »
Måske kan han bruges - er ikke sikker  ??? ???

Det kommer på om han spiller med sit gamle Leeds hjerte  ;)
 

berlin

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #8 på: Juni 08, 2011, 18:47:03 »
Jeg tror ikke det hersker den ringeste tvil om at Alan Smith vil blø for drakta. Han er Leeds through and through, uansett hva andre mener og sier.

Jeg tror ikke vi kan forvente en ny vår for Smudger, blir ikke en Strachan-story.

Hva mange eksperter har pekt på i sesongen som nettopp er avsluttet, er mangelen på leder(e) i laget. Det var nok ene og alene derfor at Richard Naylor ble satt inn 4 kamper før slutt.
Her tror jeg Alan kan bidra positivt, jeg vil tro at han vil nyte respekt i spillergruppen,
men jeg vet ikke helt hvor smart  ??? Smith er (hehe...).

Så jeg sier et klart ja takk, spesielt når man ser hvilke spillere som har vært hentet til nå.
Dessuten, masse draktsalg og potensielt flere tilskuere og stemning. Kan skje men kan også bli en failure.

Andersen

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #9 på: Juni 08, 2011, 18:58:33 »
Har AS noe å tilføre dagens Leedslag? Kommer han , kan han få en kontrakt som sier : We pay you as you play! prestasjonskontrakt. Skulle bare mangle at han ikke gikk med på det , DET er tross alt Leeds som har løftet gutten fram !  ::) LEEDS4EVER

Per-Stian

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #10 på: Juni 08, 2011, 20:19:05 »
Eit klårt og rungande ja!

kongsmo

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #11 på: Juni 08, 2011, 20:23:30 »
kommer han til en kontrakt på max 15-20 tusen i uka, er det helt klart supert

AS kan gi oss det vi mangler både på og utenfor banen!!!

bring him on
"SNIFFER"

Od

  • Gjest
Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #12 på: Juni 08, 2011, 20:28:24 »
Skadeplaget, dyr i drift, 30 år... næææhhh

SOL

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #13 på: Juni 08, 2011, 22:05:13 »
Er mannen frisk og fit for fight, så er svaret JAAAAA!
 

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #14 på: Juni 08, 2011, 22:19:52 »
gratis?
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Kickthemdown

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #15 på: Juni 08, 2011, 22:32:20 »
Ett klart NEI!!!

Fordi han ikkje er god nok!!
Sanksjonerer denne. Har ingenting imot ham, ei heller at han har spilt for scum, men han er bare ikke god nok. Gutten har jo aldri lært elementære ferdigheter, som det å dempe en ball, og flyter kun på fighting spirit.
::) Jepp det trenger vi jo ikke...

Han er mer enn god nok fremdeles.

pesi

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #16 på: Juni 08, 2011, 23:12:15 »
JA!!!!! få han hjem!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

baste

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #17 på: Juni 09, 2011, 05:02:27 »
Eit klårt og rungande ja!

Kunne ikke vært meir enige med deg Per Stian. Smith er midtbanespiller, og en Leeds lad ! Få mann hjem  ;D

Joe Jordan

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #18 på: Juni 09, 2011, 11:07:22 »
Eit klårt og rungande ja!

Kunne ikke vært meir enige med deg Per Stian. Smith er midtbanespiller, og en Leeds lad ! Få mann hjem  ;D

Amen. Se på dagens midtbane og fortell meg at Smith ikke er god nok.  ::)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #19 på: Juni 09, 2011, 18:53:26 »
Eit klårt og rungande ja!

Kunne ikke vært meir enige med deg Per Stian. Smith er midtbanespiller, og en Leeds lad ! Få mann hjem  ;D

Amen. Se på dagens midtbane og fortell meg at Smith ikke er god nok.  ::)

Trippelt-amen.

svenrune

  • På prøvespill
  • *
  • Innlegg: 52
  • Total likes: 0
  • If they are big, the harder they fall
    • Vis profil
    • www.horkam.com
Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #20 på: Juni 10, 2011, 13:44:15 »
UPS AND DOWNS!!!!!

tobn på tur

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #21 på: Juni 10, 2011, 14:12:11 »
Nei

Hobben

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #22 på: Juni 10, 2011, 14:16:45 »
Nei
Rogaland Whites

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #23 på: Juni 10, 2011, 14:21:02 »
Er usikker, rett og slett fordi jeg ikke vet hva Smith har å tilføre laget annet enn erfaring og fighter-viljen sin. Er han i stand til å forsterke laget? Som sagt, usikker.





....se det, du trenger jo ikke være usikker når du selv har svaret på hvorfor.... ;)
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #24 på: Juni 10, 2011, 14:22:39 »
Måske kan han bruges - er ikke sikker  ??? ???

Det kommer på om han spiller med sit gamle Leeds hjerte  ;)







 ::) :o Har ikke hørt at han har hatt hjertetransplantasjon...... :o
Yeboahs vitne

Bjorn

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #25 på: Juni 10, 2011, 14:35:33 »
Svaret er JA! (om du vil ha 10.000 eller mindre i lønn såklart..)
Marching On! 4276

Bites Yer Legs

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #26 på: Juni 10, 2011, 14:35:47 »
Nei! http://www.youtube.com/watch?v=60NNSwKxc0g

Eneste jeg får ut av den videoen er et sterkt ønske om å se Kong Batty i Leeds-drakten igjen. FOR EN TAKLING! For noen tider...

Er litt enten eller nå føler jeg, om han kommer hjem og samtidig tar et kraftig lønnskutt tror jeg dere "non-believers" kan komme til å trykke han til brystet igjen. Om han heller velger hammers eller dollars i statene vil nok en "believer" som meg få en dårlig smak når det gjelder Smith.

Kom hjem, Alan!
KEEP FIGHTING!!

7cato7

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #27 på: Juni 10, 2011, 14:55:31 »
Håper virkelig Smith komme tilbake til ER!!!!! Min favorittspiller sammen med Bowyer når han var her. Eneste minuset(ganske stort) er selvsagt at han har hatt på old toilet som hjemmebane!!!!!
SMITH #17 !!!!!!!! 
Cato Visdal Mikalsen

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Moaning on together

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #29 på: Juni 10, 2011, 16:25:36 »
ja