Skrevet av Emne: Grayson tar over Aston Villa?  (Lest 11915 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #30 på: Juni 12, 2011, 12:31:22 »
http://www.thescratchingshed.com/2011/06/grayson-favourite-for-aston-villa-job/?
Som de sie her. Total stillhet fra Leeds sitt hold om Grayson. Og Bates har jo vært den første til å angripe rykter før. Og nå er det stille fra den kanten.
Dette blir spennende: Grayson får nå kanskje et tilbud fra en klubb som har en milliardær som eier(Randy Lerner)Klubben har jo ikke akkurat drevet så fornuftig rent sportslig sett de siste sesongene....så det er også en fordel for Grayson.Hvis leedsfan Grayson takker ja til dette så styrker det meg i troen på at noe er riv ruskende galt i Leeds.Jeg skulle likt å visst hvilke spillere han har ønsket de siste årene, men som har blitt totalitært stoppet av Gnomen :(
Grayson kommer vel også til et mettningspunkt når det gjelder å hele tiden være langt unna å realisere sine sportslige tanker på grunn av manglende økonomi....


Når det er sagt: Jeg tror Bates kommer til å strekke seg langt for å beholde Grayson, fordi Larry er dyktig, lojal og lett å manipulere. Hvor ellers skal han finne en mann slike kvaliteter?

Tullprat!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ollan

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #31 på: Juni 12, 2011, 12:40:21 »
spillere og managere kommer og går....LEEDS består. MOT :)

registrerer at silly season igjen  skaper 10 nye topic hver uke :D
Ollan

stian94

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #32 på: Juni 12, 2011, 14:03:35 »
Tv2 sporten melder også at grayson er villas første valg :(
SJ

DenHviteYeboah

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #33 på: Juni 12, 2011, 14:06:29 »
http://www.thescratchingshed.com/2011/06/grayson-favourite-for-aston-villa-job/?
Som de sie her. Total stillhet fra Leeds sitt hold om Grayson. Og Bates har jo vært den første til å angripe rykter før. Og nå er det stille fra den kanten.
Dette blir spennende: Grayson får nå kanskje et tilbud fra en klubb som har en milliardær som eier(Randy Lerner)Klubben har jo ikke akkurat drevet så fornuftig rent sportslig sett de siste sesongene....så det er også en fordel for Grayson.Hvis leedsfan Grayson takker ja til dette så styrker det meg i troen på at noe er riv ruskende galt i Leeds.Jeg skulle likt å visst hvilke spillere han har ønsket de siste årene, men som har blitt totalitært stoppet av Gnomen :(
Grayson kommer vel også til et mettningspunkt når det gjelder å hele tiden være langt unna å realisere sine sportslige tanker på grunn av manglende økonomi....

Er du ikke glad for å bli kvitt Grayson, uansett grunn. Er det noe galt den dagen Bates selger klubben? Skal man alltid tro at det er en negativ grunn for alt som skjer i Leeds United..
Jeg tror det blir mindre galt i klubben etter at Gnomen har solgt!Dette må vel komme som en bombe på deg.. ;D

DenHviteYeboah

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #34 på: Juni 12, 2011, 14:09:25 »
http://www.thescratchingshed.com/2011/06/grayson-favourite-for-aston-villa-job/?
Som de sie her. Total stillhet fra Leeds sitt hold om Grayson. Og Bates har jo vært den første til å angripe rykter før. Og nå er det stille fra den kanten.
Dette blir spennende: Grayson får nå kanskje et tilbud fra en klubb som har en milliardær som eier(Randy Lerner)Klubben har jo ikke akkurat drevet så fornuftig rent sportslig sett de siste sesongene....så det er også en fordel for Grayson.Hvis leedsfan Grayson takker ja til dette så styrker det meg i troen på at noe er riv ruskende galt i Leeds.Jeg skulle likt å visst hvilke spillere han har ønsket de siste årene, men som har blitt totalitært stoppet av Gnomen :(
Grayson kommer vel også til et mettningspunkt når det gjelder å hele tiden være langt unna å realisere sine sportslige tanker på grunn av manglende økonomi....


Når det er sagt: Jeg tror Bates kommer til å strekke seg langt for å beholde Grayson, fordi Larry er dyktig, lojal og lett å manipulere. Hvor ellers skal han finne en mann slike kvaliteter?

Tullprat!
Det Jon R skriver mener jeg er spot on!Du mener det er tullprat..jaja

Gufrias

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #35 på: Juni 12, 2011, 14:22:25 »
Tv2 sporten melder også at grayson er villas første valg :(
Jeg tror ikke mer på ryktet bare fordi TV2 har snappet det opp. De har nok samme kilder som oss, dvs spekulasjoner fra sportsjournalister og ekspertkommentatorer.

Grayson blir linket til Villa fordi han er en suksessrik manager med fortid som Villa-spiller. Det er alt vi har, så langt. Og vi ser jo hvordan vi selv hele tiden blir linket til ex-spillere, og hvor ofte det faktisk blir noe av.
Hekta på Leeds siden 1974

Woody

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #36 på: Juni 12, 2011, 15:16:44 »

Håpar og trur dette berre er bull.
Grayson har tidligare snakka om viktigheiten av kontinutet både i spelargruppa og i ledelse,han seier og at Leeds is a massiv klubb med klare ambisjonar(enkelte av oss meinar vel at det går litt i seinaste laget)Sjølv om det skulle vere reelt at Villa er på bana,so er eg ikkje sikker på at Grayson går,trur han ser utfordring nok i å få Leeds opp i PL
LIFE IS LEEDS

Kickthemdown

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #37 på: Juni 12, 2011, 15:25:50 »

Håpar og trur dette berre er bull.
Grayson har tidligare snakka om viktigheiten av kontinutet både i spelargruppa og i ledelse,han seier og at Leeds is a massiv klubb med klare ambisjonar(enkelte av oss meinar vel at det går litt i seinaste laget)Sjølv om det skulle vere reelt at Villa er på bana,so er eg ikkje sikker på at Grayson går,trur han ser utfordring nok i å få Leeds opp i PL
:D Jeg tror enkelte her inne lever i en ørliten boble der Leeds er kronjuvelen av fotballklubbene i England. Ikke pokker om han sier nei til Villa om de kommer på banen. £4mill kompensasjon som en ny manager kan bruke på nye forsvarsspillere takk.

http://www.youtube.com/watch?v=XhM2KElhO8A Ã… her er han ...  :)

Bites Yer Legs

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #38 på: Juni 12, 2011, 15:37:26 »
Lett å manipulere? Skal Grayson kritiseres for å tilpasse seg arbeidsforholdene også nå? Hva forventer vi av ham? Mytteri?

Enkelte her inne må seriøst rulle inn...

Gresset er ikke nødvendigvis grønnere på andre siden. Randy Lerner er ikke akkurat noen engel,  O'Neil sa opp pga dette. Grayson har ikke gått til det steget, så med den tankerekken konkluderer jeg at Bates er en bedre chairman enn Lerner.

Tror ikke Sheridan er aktuell for en storklubb med det aller første når man tar avskjedigheten fra Oldham med i betraktningen..
KEEP FIGHTING!!

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #39 på: Juni 12, 2011, 16:51:20 »
Lett å manipulere? Skal Grayson kritiseres for å tilpasse seg arbeidsforholdene også nå? Hva forventer vi av ham? Mytteri?

Enkelte her inne må seriøst rulle inn...

Gresset er ikke nødvendigvis grønnere på andre siden. Randy Lerner er ikke akkurat noen engel,  O'Neil sa opp pga dette. Grayson har ikke gått til det steget, så med den tankerekken konkluderer jeg at Bates er en bedre chairman enn Lerner.

Tror ikke Sheridan er aktuell for en storklubb med det aller første når man tar avskjedigheten fra Oldham med i betraktningen..
Words!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

euphor9

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #40 på: Juni 12, 2011, 16:56:27 »
ha ha ha ha, dagens agurknyheter, skal spise alle mine hatta(capsa) viss Grayson går til Villa..


Glenn K

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #41 på: Juni 12, 2011, 18:34:02 »
Alex McLeish har sagt opp jobben i Birmingham, og er nå storfavoritt til å ta over Aston Villa.

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/mcleish-trakk-seg-i-birmingham-kan-ta-over-erkerivalen-villa-3515308.html

torivar

  • Gjest
Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #42 på: Juni 12, 2011, 19:01:13 »
det här tror jag inte på för 5 öre, det är leeds han vill träna och hör hemma

Hvis du tror at en manager heller vil trene et lag i bakstreverligaen som Leeds er i enn å være manager for et Premier League lag. Ja da må du tenke flere ganger.
Grayson er en fan av Leeds. Men utfordringen til å ta over Villa hvis han får midler til å forsterke Villa fremfor det å være manager i Leeds. Ja den utfordringe er større. Ihvertfall når man vet at Bates ikke vil gi manageren de midlene han trenger for å gjøre den rette jobben for å få Leeds tilbake i Premier League.
Pr idag er Villa et større lag enn Leeds. Derfor vil utfordringen der være større enn i Leeds

Hvorfor gjelder dette resonnementet for en manager og ikke for deg som (påstått) leedssupporter?

testo

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #43 på: Juni 12, 2011, 22:48:49 »
Alex McLeish har sagt opp jobben i Birmingham, og er nå storfavoritt til å ta over Aston Villa.

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/mcleish-trakk-seg-i-birmingham-kan-ta-over-erkerivalen-villa-3515308.html

Snakk om å bry seg mindre.

McLeish sa opp i Birmingham via e-post
http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10095277

Likevel var det aldri noe snakk i klubbledelsen om å gi ham sparken, men McLeish ønsket altså ikke å fortsette selv, og det meddelte han klubbledelsen i en e-post søndag.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Mr. Leeds

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #44 på: Juni 13, 2011, 01:09:20 »
Det er i alle fall stille fra offisielt Leeds-hold. Hvor lang tid tar det å dementere dette med en statement på hjemmesida om det ikke er hold i ryktene?

Tror det er en reell sjanse for at Grayson vil ta jobben på Villa Park. Tross alt er det PL og dermed en sjanse på høyeste nivå. Jeg tipper han heller mot å ta over Villa mest på tanke med mangel på satsing i Leeds. Om Lerner holder igjen på pengesekken? Tja - om jeg ikke husker feil så betalte Vila £17mill for en spiss for ikke lenge siden.. 
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Rudi G.

  • Gjest

kalle_92

  • Gjest
Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #46 på: Juni 13, 2011, 10:25:57 »
Grayson blir nok ja :)

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #47 på: Juni 13, 2011, 10:30:50 »
McLeish er lite lysten på Championship, og måten han sier opp på samt at Gaffer er nede på 20:1 igjen, indikerer vel at Villa blir neste for McLeish.
For øvrig har jo Gaffer gjort en god jobb med vårt kjære Leeds, vi har vel ikke grunnlag for å kreve så mye mer enn opprykk i fjor og 7. plass i år.  :) Men forventningene til neste sesong er høye, og får vi skikk på det defensive kan det gå veien - sjøl om Championship er knalltøff!
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

Sleivind


DenHviteYeboah

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #49 på: Juni 13, 2011, 12:29:41 »

Kato

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #50 på: Juni 13, 2011, 19:57:51 »
Virker som McLeish er på turen inn porten på Villa Park.

Ja, ja. Fører Birmingham rett ned, likevel står såkalte toppjobber og venter.
 

JanPSyse

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #51 på: Juni 13, 2011, 20:29:46 »
Alex McLeish har sagt opp jobben i Birmingham, og er nå storfavoritt til å ta over Aston Villa.

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/mcleish-trakk-seg-i-birmingham-kan-ta-over-erkerivalen-villa-3515308.html

Det hadde jo vært veldig praktisk for McLeish. Slippe å flytte til ny by osv. ;)

Hva med en statement fra LUFC snart? Så slipper vi disse spekulasjonene frem og tilbake.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Mr. Leeds

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #52 på: Juni 13, 2011, 20:55:06 »
Alex McLeish har sagt opp jobben i Birmingham, og er nå storfavoritt til å ta over Aston Villa.

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/mcleish-trakk-seg-i-birmingham-kan-ta-over-erkerivalen-villa-3515308.html

Det hadde jo vært veldig praktisk for McLeish. Slippe å flytte til ny by osv. ;)

Hva med en statement fra LUFC snart? Så slipper vi disse spekulasjonene frem og tilbake.

Helt enig - unødvendig å vente dersom det ikke er noe i spekulasjonene.

Dersom Grayson går til Villa kunne jeg tenkt meg Paul Tisdale som arvtaker! Vi trenger en manager som får til mye med lite.. Tisdale har imponert i Exeter i flere år nå - med små midler. Var en god stund inne blandt de laga som kunne kommet til playoff i L1.

Men for all del - vil gjerne ha en statement om at Grayson blir og at Radebe/Matteo kommer inn som forsvarskompetanse.
« Siste redigering: Juni 13, 2011, 21:16:58 av Mr. Leeds »
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Pettersen97

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #53 på: Juni 14, 2011, 01:05:00 »
Mr.Leeds: Liker det du skriver i slutten av ditt siste innlegg:) Dom Matteo og Chief er hjertelig velkommen 8)
The Mighty Whites

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #54 på: Juni 14, 2011, 08:37:56 »
Vil ikke ha  Radebe og Mateo. Gamle helter har vi brent oss nok på i Leeds. Vil ha minnene av Radebe som en helt, og ikke om noen år som en som ikke dugde

Per-Stian

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #55 på: Juni 14, 2011, 08:39:41 »
Viss Grayson går til Villa, vil eg ha Billy Davies eller Gus Poyet som erstatter. Matteo og/eller Radebe må gjerne få trenarpostar, men ikkje ha hovudansvaret.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #56 på: Juni 14, 2011, 09:41:22 »
Håper Simon blir!!!!! La Villa få epost- manageren!!!
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #57 på: Juni 14, 2011, 10:11:32 »
klart SG blir..finnes ikke en god grunn for ham til å forlate.
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #58 på: Juni 14, 2011, 10:15:34 »
klart SG blir..finnes ikke en god grunn for ham til å forlate.

3 gode grunner for Grayson til å forlate Leeds
1)Premier League
2)Et lag som gir ham midler til spillerkjøp
3)Leeds ikke satser

B_Ød

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #59 på: Juni 14, 2011, 10:23:32 »
3 gode grunner for Grayson til å forlate Leeds
1)Premier League
2)Et lag som gir ham midler til spillerkjøp
3)Leeds ikke satser
1..PM blir det etter neste sesong læll..håper og tror ikke han har det så travelt med å komme seg dit at han ikke kan bli med oss..
i pkt 2 og 3 er det bare ordlyden som er forskjellig..
Konklusjon: 2 stk etter mitt syn heller dårlige grunner for å dra...vil bli både overrasket og skuffet hvis han drar, og oppgir dette som de "tre" grunnene til at han sier opp i Leeds. 
Ups & Ups!!