Skrevet av Emne: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham  (Lest 97406 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Håkon

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #270 på: Februar 27, 2012, 17:16:27 »


Noen som kan hjelpe meg og tippe hvor lang tid det tar fra flyet lander på Stockport
til en kan forvente at en er fremme til tog avgangen?:) viss flyet er i rute? 45 minutter holder vel?
Leeds for alltid

ollan

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #271 på: Februar 27, 2012, 18:01:19 »


Noen som kan hjelpe meg og tippe hvor lang tid det tar fra flyet lander på Stockport
til en kan forvente at en er fremme til tog avgangen?:) viss flyet er i rute? 45 minutter holder vel?

hvis du har bagasje så tar det fort 30-45 min..Uten så 15-20 min fra gate
Ollan

MrK

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #272 på: Februar 27, 2012, 21:28:20 »
Taxi booket med Nick, er det andre enn fam. Monsen som flyr interrailruta via Aberdeen?

Monsen er i trygge hender, han reiser med meg  ;D

Han liker seg i Skottland da, blir voldsomt med Monsen i byn siden jeg har med to også:-)
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

asLeeds

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #273 på: Februar 28, 2012, 09:01:27 »
Umulig Håkon, umulig  - hvis ikke kl 08 local tid og da blir det portrett:-)
Hvis en reiser til UK for å se fotball så ser en Leeds Utd - alt annet blir meningsløst for meg!

ikkje meiningslaust å sjå Ulvene knuse schum ???
DALHEIM WHITES

asLeeds

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #274 på: Februar 28, 2012, 09:02:58 »
Noken som gidde å legge ut link med tog reiser?

MOT
DALHEIM WHITES

RuneR

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #275 på: Februar 28, 2012, 09:24:18 »
Noken som gidde å legge ut link med tog reiser?

MOT
www.togreiser.com  ???
Du kan evt. bruke denne for å finne togreiser i England: http://www.thetrainline.com 
Jeg har dessverre ikke greid å lage en link til min togreise for denne turen, og er egentlig litt usikker på hva du egentlig ber om.....
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

RuneR

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #276 på: Februar 28, 2012, 09:35:29 »
Reiser med Norwegian fra Gardemoen kl 12:00 på Fredagen (DY 1348) Dette blir jomfruturen min, er det noen som kan lose meg trygt til Mecca eller gi en enkel info på hvordan komme enklest og billigst til Leeds. :)
Hei Peder.
Det er enkelt og greit å ta toget fra flyplassen ved Manchester (som mange av oss liker å kalle Stockport) til Leeds (merk: Leeds er ikke endestasjonen).
Direktetogene går 5 minutter over hel, og 5 over halv (greit å slippe å bytte underveis).
Med rundt fire stopp tar toget ca 1 time og 20 minutter til Leeds.
Fra bagasjeutleveringen på flyplassen tar det ca 5 minutter å gå til togstasjonen. Billetter kan kjøpes like før perongen, og nede på selve perongen er det en kiosk hvor man kan handle inn forfriskninger for turen.
God reise. Jeg, og mange med meg, reiser for øvrig med samme fly som deg  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

asLeeds

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #277 på: Februar 28, 2012, 09:56:56 »
Noken som gidde å legge ut link med tog reiser?

MOT
www.togreiser.com  ???
Du kan evt. bruke denne for å finne togreiser i England: http://www.thetrainline.com 
Jeg har dessverre ikke greid å lage en link til min togreise for denne turen, og er egentlig litt usikker på hva du egentlig ber om.....

Takker RuneR, dette hjelper :)
DALHEIM WHITES

R - R

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #278 på: Februar 28, 2012, 10:05:55 »
Der var endeleg West Ham-billetten på plass. Blir N9 V081 for min del. Som ikkje-medlem blir Forest-billetten bestilt i måra.
- Rune

Per Arne

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #279 på: Februar 28, 2012, 11:32:38 »
Da er det bare drøye 2 uker til avreise.

Nick lader taxien med kalde Old Speckled Hens, og sender den til JL airport for å hente gruppa mi. Jeg kjemper for likestillingskvotering, og av 8 reisende er faktisk 5 jenter.

Bord på Bibis, Blackhouse og Red Chilli er allerede booket.

En liten svipptur til York skal vi også få til.

MOT!

h.b

  • Gjest
Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #280 på: Februar 28, 2012, 17:35:31 »
De som ikke har vært i York bør absolutt ta seg en tur dit på f.eks Mandagen. Halvtime med toget og noen timer i York er faktisk herlig. Mange herlige puber der omkring. Samt mye fint å se på http://studioberger.no/york

Tobbe9210

Leksvik whites

Andersen

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #282 på: Februar 28, 2012, 18:24:16 »
I og rundt Leeds ?  ::)

h.b

  • Gjest
Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #283 på: Februar 28, 2012, 18:45:46 »
Dette er i the dales. Lett tilgjengelig med tog fra Leeds

MrK

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #284 på: Februar 28, 2012, 19:36:42 »
Eller i taxi ved ulykker på M62, for noen veier
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

peder

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #285 på: Februar 28, 2012, 20:52:58 »
Reiser med Norwegian fra Gardemoen kl 12:00 på Fredagen (DY 1348) Dette blir jomfruturen min, er det noen som kan lose meg trygt til Mecca eller gi en enkel info på hvordan komme enklest og billigst til Leeds. :)
Hei Peder.
Det er enkelt og greit å ta toget fra flyplassen ved Manchester (som mange av oss liker å kalle Stockport) til Leeds (merk: Leeds er ikke endestasjonen).
Direktetogene går 5 minutter over hel, og 5 over halv (greit å slippe å bytte underveis).
Med rundt fire stopp tar toget ca 1 time og 20 minutter til Leeds.
Fra bagasjeutleveringen på flyplassen tar det ca 5 minutter å gå til togstasjonen. Billetter kan kjøpes like før perongen, og nede på selve perongen er det en kiosk hvor man kan handle inn forfriskninger for turen.
God reise. Jeg, og mange med meg, reiser for øvrig med samme fly som deg  8)


Takk Rune !
Da ses vi nok på flyplassen  :)
Lønner det seg å bestille togbillett på nett før avreise eller er det like greit å vente til man kommer fram til togstasjonen ?

testo

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #286 på: Februar 28, 2012, 21:18:30 »
Reiser med Norwegian fra Gardemoen kl 12:00 på Fredagen (DY 1348) Dette blir jomfruturen min, er det noen som kan lose meg trygt til Mecca eller gi en enkel info på hvordan komme enklest og billigst til Leeds. :)
Hei Peder.
Det er enkelt og greit å ta toget fra flyplassen ved Manchester (som mange av oss liker å kalle Stockport) til Leeds (merk: Leeds er ikke endestasjonen).
Direktetogene går 5 minutter over hel, og 5 over halv (greit å slippe å bytte underveis).
Med rundt fire stopp tar toget ca 1 time og 20 minutter til Leeds.
Fra bagasjeutleveringen på flyplassen tar det ca 5 minutter å gå til togstasjonen. Billetter kan kjøpes like før perongen, og nede på selve perongen er det en kiosk hvor man kan handle inn forfriskninger for turen.
God reise. Jeg, og mange med meg, reiser for øvrig med samme fly som deg  8)


Takk Rune !
Da ses vi nok på flyplassen  :)
Lønner det seg å bestille togbillett på nett før avreise eller er det like greit å vente til man kommer fram til togstasjonen ?

Det er dyrere å kjøpe på stasjonen....kjøp på nettet £11 nå ser jeg, så tar du ut billettene i en av automatene som står ved billettluka på stasjonen...(Du bruker kortet du betaler billetten med til å få ut billettene dine) veldig enkelt. Jeg regner med at flere også skal ha ut billetter så du får sikkert god hjelp.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

h.b

  • Gjest
Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #287 på: Februar 28, 2012, 21:46:12 »
For de som ikke har vært i Leeds før
http://studioberger.no/leeds-uk/
For de som ikke har vært i York før
http://studioberger.no/york-uk-4/

Goal Happy

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #288 på: Februar 28, 2012, 21:50:13 »
Kjøper du hos http://www.tpexpress.co.uk/ så kan du printe ut bilettene hjemme

ØBS

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #289 på: Februar 28, 2012, 23:14:06 »
Hvor finner jeg fin Yorkshire-natur, som dette?  ::)

http://1.bp.blogspot.com/-vIV1czFdnoU/TygC3mjC00I/AAAAAAAAAKc/LFiHn0rV4Jk/s1600/england-travel-yorkshire-hchalkley.jpg

Ta en dagstur til Skipton...  Siste stopp før "Dales"...

Ellers kan jeg også anbefale Settle, som er hakket lenger opp og akkurat innenfor "Dales".  En koselig trang liten by som har handelshistorikk fra 1200-tallet.  Herfra går også den berømte "Settle-Carlisle Scenic Route" som går igjennom HELE Dales (skikkelig Postman Pat Country), og tar ca. 2 og en halv time.

Ruten ble bygget på 1880-tallet mener jeg å huske, med verdensrekord i viadukter bygget for hånd.  Husker ikke hvor mange i farta, men du får slå det opp, både årstall og det andre.  Men verd et besøk er det...

Er du heldig går det damplokomotiv også...

Det går an å leie sykler oppi der også om du har sansen for sånt...

God tur...
« Siste redigering: Februar 28, 2012, 23:18:31 av ØBS »
LUSCOS-hilsen
ØBS

h.b

  • Gjest
Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #290 på: Februar 29, 2012, 09:27:53 »
Hvor finner jeg fin Yorkshire-natur, som dette?  ::)

http://1.bp.blogspot.com/-vIV1czFdnoU/TygC3mjC00I/AAAAAAAAAKc/LFiHn0rV4Jk/s1600/england-travel-yorkshire-hchalkley.jpg

Ta en dagstur til Skipton...  Siste stopp før "Dales"...

Ellers kan jeg også anbefale Settle, som er hakket lenger opp og akkurat innenfor "Dales".  En koselig trang liten by som har handelshistorikk fra 1200-tallet.  Herfra går også den berømte "Settle-Carlisle Scenic Route" som går igjennom HELE Dales (skikkelig Postman Pat Country), og tar ca. 2 og en halv time.


Ruten ble bygget på 1880-tallet mener jeg å huske, med verdensrekord i viadukter bygget for hånd.  Husker ikke hvor mange i farta, men du får slå det opp, både årstall og det andre.  Men verd et besøk er det...

Er du heldig går det damplokomotiv også...

Det går an å leie sykler oppi der også om du har sansen for sånt...

God tur...

Kjempefint forslag fra ØBS her. Eller for virkelig å gjøre det enkelt og komplisert. Ta toget til Richmond. Ta så bussen videre til Askrigg. Her kan du da gå i James Herriots fotspor og virkelig oppleve the Dales-

Askrigg offers a local shop with tearoom, a Fantastic Deli, with amazing sausage rolls, an ice-cream, sweets and gift shop, a cafe, three pubs, and a church. It is an ideal location to explore the beautiful countryside, attractions, rivers, waterfalls and villages that the Dales have to offer, not to forget Askrigg also known as “Darrowby” in the well known TV Series “All Creatures Great and Small”, is home of Skeldale House which was the veterinary practice of James Herriot.
« Siste redigering: Februar 29, 2012, 09:46:43 av h.b »

RuneR

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #291 på: Februar 29, 2012, 16:29:34 »

Noen som kan hjelpe meg og tippe hvor lang tid det tar fra flyet lander på Stockport
til en kan forvente at en er fremme til tog avgangen?:) viss flyet er i rute? 45 minutter holder vel?

45 minutter skulle holde masse. Men det er jo avhengig av køen i passkontrollen, som varierer, og hvor raskt (evt.) bagasje kommer.
Det spiller ingen rolle om flyet er i rute... det tar like lang tid fra det lander, til man er fremme ved toget uansett  ;)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

endre

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #292 på: Februar 29, 2012, 17:50:17 »
vurderer og å henge meg på,10 år siden siste gang på ER. hvordan fixer jeg kampbilletter?skal nesten alle bo på Mariott hotel?
medlem nr 12

h.b

  • Gjest
Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #293 på: Februar 29, 2012, 17:54:19 »
Bilettene er lagt ut på http://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/ProductBrowse/productHome.aspx . Jeg skal ihvertfall ikke bo der. Alt for dyrt. Men flesteparten av reisefolket skal nok bo der ja

ollan

Sv: Re: Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #294 på: Februar 29, 2012, 19:53:25 »
Bilettene er lagt ut på http://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/ProductBrowse/productHome.aspx . Jeg skal ihvertfall ikke bo der. Alt for dyrt. Men flesteparten av reisefolket skal nok bo der ja
Nja Håkon??  Mange bor på Novotel, The Met, Bewleys, Radizon jurys inn, Hilton osv.... Selv bor jeg på The Met med 30 andre

ollan
Ollan

martind

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #295 på: Februar 29, 2012, 21:35:42 »
Veldig dyrt er det vel heller ikke. Mange gode og billige løsninger for overnatting i Leeds. Lave hotellpriser med god standard.

Bare 16 dager igjen nå folkens :) MOT
MOT!! We are Leeds!

Leedsfan

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #296 på: Mars 01, 2012, 04:12:34 »
Reiser med Norwegian fra Gardemoen kl 12:00 på Fredagen (DY 1348) Dette blir jomfruturen min, er det noen som kan lose meg trygt til Mecca eller gi en enkel info på hvordan komme enklest og billigst til Leeds. :)

Jeg reiser med samme fly og pleier å ta toget til Leeds. Kan sikkert få deg på rett kjøl...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MrK

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #297 på: Mars 01, 2012, 18:23:59 »
Noe ramp fra Vestlandet på Novotel, hvor skal Øyvind spille?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #298 på: Mars 01, 2012, 18:46:57 »
Noe ramp fra Vestlandet på Novotel, hvor skal Øyvind spille?

Skal han ikke spille på Hoagy's da, skal du ikke Øyvind? og har du øvd inn de nye låtene vi snakket om sist?

ØBS

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #299 på: Mars 01, 2012, 19:41:07 »
Fått mail fra Nigel i dag.

Det ser ut som følgende:

Fredag 16. The Wellington
Lørdag 17. The Wellington eller Hoagy's, mest sannsynlig Wellington
Søndag 18. The Hop eller Grove Inn, mest sannsynlig The Hop.
Mandag er fortsatt åpen.

The Wellington (88 Wellington St., gata som går foran Queen's Hotel/stasjonen er den) ligger nærmere alle hotellene de fleste fra Norge bor på, så rent praktisk er det bedre enn Hoagy's selv om jeg trives innmari godt der.  Så, om det er på disse nevnte plasser nordmenn i Leeds ønsker å samles, er alle hjertelige velkommen.  Ingen cover i døra så vidt jeg vet heller...

Ellers sparkes turneen i gang om nøyaktig en uke, med spillesteder som Kippax, Halifax og York i tillegg til Leeds.

Blir moro dette, ja...

Hvilke låter, Rudi...?  Kan du sende meg en SMS på det??
« Siste redigering: Mars 01, 2012, 19:44:31 av ØBS »
LUSCOS-hilsen
ØBS