Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham

Started by RuneR, June 18, 2011, 00:39:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Blank_File

Har også ekstremt lyst å ta turen på denne, men har foreløpig ingen å gå med...

Rudi G.

Quote from: Blank_File on October 07, 2011, 14:48:01

Visst har du det, vi er jo en hel haug som skal over :)

ollan

Quote from: Blank_File on October 07, 2011, 14:48:01

Les.....vi er maaaaaaange å gå med ;-)

ollan
Ollan

laddi

Quote from: sveifors on October 07, 2011, 12:17:36
Etter en kjapp oppsummering ser det ut til at vi allerede er borti 20-30 stk som allerede har bekreftet at de drar. Jeg er førstereisgutt (på tide etter å vært Leeds fan siden 1971).

Kanskje noen som har erfaring kan ta på seg å arrangere noe fellestur Torp Arch/Elland Road eller lignende mens vi er der.

Kunne dette være noe andre kunne tenke seg? Anyone???

Familie på 4 stk er lett med......
Bergen Whites

sveifors

Vi må nesten få noen som er litt kjent til å organisere dette der borte.
evt omvisning.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Hobben

Noen som skal på 21:30 flyet fra Amsterdam til Manchester på fredagen?
Rogaland Whites

Håkon

Quote from: Håkon on October 07, 2011, 14:00:36
Quote from: sveifors on October 07, 2011, 12:17:36
Etter en kjapp oppsummering ser det ut til at vi allerede er borti 20-30 stk som allerede har bekreftet at de drar. Jeg er førstereisgutt (på tide etter å vært Leeds fan siden 1971).

Kanskje noen som har erfaring kan ta på seg å arrangere noe fellestur Torp Arch/Elland Road eller lignende mens vi er der.

Kunne dette være noe andre kunne tenke seg? Anyone???

Fellestur til Torp Arch blir vi med på 4 stk

Noen med kontakter som jobber med dette?
Leeds for alltid

ArneS

14 flybilletter og hotellsenger ordnet.  Vi blir stadig flere....
Den 17. mann

Tom S

COME ON LEEDS !!

ollan

Ollan

fjellhaugen

sykt bitter over at jeg ikke får mulighet på disse kampene  :'(
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ollan

Tom S og meg blir på The Met denne turen...6 netter pga jobb ;)
Ollan

RuneR

Vi er seks som skal overnatte på Radisson BLU på denne turen i mars. 
5 netter pga fri fra jobb  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

peder

Quote from: radar on June 21, 2011, 20:37:02
Quote from: RuneR on June 18, 2011, 00:39:30
Da er flybilletten booket for tur i mars.
Flyr Norwegian Gardermoen-Man***ster fredag 16/3 kl 1200, retur onsdag 21. kl 1020.
Samlet pris inkl innsjekket bagasje og reservete seter; kr 1.128,-
Vi er foreløpig tre i følget, BT, Stein Erik ("Bror") og meg - men blir nok flere..... :D
Jeg har bestilt flybillett og henger meg gjerne på her, hilsen JohnB - den andre.
Samme reise rute her også. Dette blir Jomfruturen, gleder meg som en unge  ;D

asLeeds

Da ser det ut til at det ikkje blir mindre enn 16 stk fra Rafdal klanen på Stord som reiser over på denne turen :)

Noken som har bud på Crowne plaza før? ser ut som eit ok hotell...?
DALHEIM WHITES

Leedsfan

Jeg booket meg inn på Hilton. 5 dager, 2 personer for 2500,- og er meget fornøyd med den prisen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kendo

4 mann fra Lørenskog klare til dobbeltkamp , bor på marriott.

h.b

På grunn av bilder. Ja da kan dere sikkert regne med meg i Leeds denne perioden

Leedsfan

Quote from: fjellhaugen on October 30, 2011, 08:47:35
sykt bitter over at jeg ikke får mulighet på disse kampene  :'(

Trist, to motpoler kunne møtt hverandre med bastante meninger..:)  ::)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Quote from: kendo on November 09, 2011, 07:44:03
4 mann fra Lørenskog klare til dobbeltkamp , bor på marriott.

6 med hushjelpa og meg...:) Som regel treffer man jo brautende Bergensere..:) hehe

ollan

Quote from: h.b on November 09, 2011, 13:48:56
???
Ollan

h.b

Quote from: ollan on November 10, 2011, 11:19:39
Quote from: h.b on November 09, 2011, 13:48:56
???

Hakke sagt at jeg skal på ER. Jeg nevnte i Leeds :)

ollan

Ollan

RuneR

HEY!  Dette er ment å være en tråd om å reise på fotballkamp på Elland Road i mars (mot West Ham og/eller Nottongham)   :-\

Folk som reiser til Leeds eller York eller Skipton eller Ilkley eller Goatland eller Scarborough eller hvilket som helst annet sted, og IKKE skal på noen av de nevnte fotballkampene, kan bare lage sin egen tråd......
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

h.b

Quote from: RuneR on November 10, 2011, 12:46:35
HEY!  Dette er ment å være en tråd om å reise på fotballkamp på Elland Road i mars (mot West Ham og/eller Nottongham)   :-\

Folk som reiser til Leeds eller York eller Skipton eller Ilkley eller Goatland eller Scarborough eller hvilket som helst annet sted, og IKKE skal på noen av de nevnte fotballkampene, kan bare lage sin egen tråd......

Grinebiter  ;)
Det heter å holde kontakt selv om man ikke drar på kampen.

RuneR

Quote from: h.b on November 10, 2011, 12:52:26
Quote from: RuneR on November 10, 2011, 12:46:35

Grinebiter  ;)
Det heter å holde kontakt selv om man ikke drar på kampen.
Nope, det heter ikke det  ;)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603

ollan

blir nesten som i gamle PL dager denne turen. Bikker vi 200 norske supportere på denne kampen,ja og kansje en billedselger ett stykke vekke som vil holde kontakten ;)
Ollan

asLeeds

Kansje denne billedselgeren kan ta 1 bilde av alle norske fans på LEEDS kamp ;)?
DALHEIM WHITES

MrK

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?