Kasper bud er akseptert...

Started by AndyRobinson, June 20, 2011, 16:21:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Leedsfan

Quote from: jarle on June 23, 2011, 14:03:01
Quote from: Leedsfan on June 23, 2011, 13:57:34
Quote from: jarle on June 23, 2011, 13:48:43
Quote from: Glenn K on June 23, 2011, 13:28:53
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/kasper-schmeichel-ferdig-i-leeds-etter-krangel-3524036.html

Det var det første som slo meg når idioten Bates gikk ut å sa Kasper er ferdig i Leeds uansett...
nemlig at Leicester dermed trekker budet sitt...

For en apekatt denne mannen er...

Hvis det stemmer så var det vel fordi Kasper hadde gitt uttrykk for "mixed emotions" med tanke på å signere for Leicester. Jeg er sikker på at Kasper ville være ut kontrakten sin og så signere for en PL-klubb neste år. Nå ser det ikke helt ut som det går slikt.

Jeg lurer på å om Leeds hadde trukket seg ut av en handel med en klubb av samme grunn. Grayson legger inn bud på en spiller som de virkelig vil ha, klubben sier at spilleren er uønsket og så vurderer Leeds å trekke budet... Høres jo totalt ulogisk ut.

Hvilken spiller er prisen høyest for...

1) Spiller som er ønsket av klubben
2) En spiller som ikke er ønsket av klubben

?

tenk deg om engang til...

En spiller som er en outkast som skal brenne i blant reservene .. tror du andre klubber breaker banken for denne spilleren?

Eller går prisen opp hvis man sier... Kasper er i våre planer og vi har ikke planer om å selge!!!

Jeg er fullstendig klar over det. Hvis Bates er useriøs for å si det han sier, så er Svennis useriøs hvis han trekker et bud i håp om å få spilleren billigere/gratis. Så "kjip" som Bates er så tror jeg ikke at han gir andre lag den muligheten ved å uttale seg så dumt. Vårt artig å ha vært flue på veggen..

Men Bates må prøve å moderere seg litt, hvis han er sitert riktig så er han litt vel fresk i kommentarene om dagen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Quote from: HåvardK on June 23, 2011, 14:15:26
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/kasper-schmeichel-ferdig-i-leeds-etter-krangel-3524036.html

Det var det første som slo meg når idioten Bates gikk ut å sa Kasper er ferdig i Leeds uansett...

Hvis det stemmer så var det vel fordi Kasper hadde gitt uttrykk for "mixed emotions" med tanke på å signere for Leicester. Jeg er sikker på at Kasper ville være ut kontrakten sin og så signere for en PL-klubb neste år. Nå ser det ikke helt ut som det går slikt.

Jeg lurer på å om Leeds hadde trukket seg ut av en handel med en klubb av samme grunn. Grayson legger inn bud på en spiller som de virkelig vil ha, klubben sier at spilleren er uønsket og så vurderer Leeds å trekke budet... Høres jo totalt ulogisk ut.
Jeg er mulighens tungnem, men nå syns jeg du må forklare nærmere hvorfor du synes Bates håndterer denne saken så fortreffelig, Leedsfan. Jeg (og tydeligvis flere) velger vel å tolke situasjon slik at Leicester - når de nå ser at Schmeichel er uønsket i klubben - tenker at de kan få ham til en langt lavere pris enn deres første bud.

Se svar over!

Jeg tror ikke alt jeg leser i pressen, på godt og vondt.

Det at Bates "fryser" ut Kasper da han vet at han kommer til å gå gratis til en annen klubb etter endt sesong har jeg litt blandede følelser til. Jeg synes spillerne i dag har litt vel mye makt, de kan presse klubben i alle rare retninger.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Jeg elsker Leeds, og det vil jeg alltid gjøre, jeg vil alltid reise over, se hver kamp/høre hver kamp! Men i denne saken må jeg få lov å si at jeg synes klubben er råtten!

Ã... jeg velger å skylde det på både SG å Bates, om SG ikke ville dette burde han vært tøff nok til å si det!!

Nå har virkelig Bates sett klubben i dårlig søkelys! Saken hadde vært annen om de hadde satt seg ned i slutten av neste sesong og sagt at du Kasper er ikke god nok, så vi kommer til å godt bud på deg, men her har de plutselig funnet ut av at Kasper er ikke god nok vil selger han uten å gi han beskjed!

Uff....
Rogaland Whites

Kato

Måten Leeds opptrer overfor Kasper er en skam. Frykter dessverre at konsekvensene er større enn vi aner.

Slik oppførsel legges merke til i media, blant spillere osv.

En manager som ikke akkurat er kjent for å være god på transfermarkedet, får det ikke lettere etter slike uttalelser.

euphor9

Quote from: Kato on June 23, 2011, 15:01:06
Måten Leeds opptrer overfor Kasper er en skam. Frykter dessverre at konsekvensene er større enn vi aner.

Slik oppførsel legges merke til i media, blant spillere osv.

En manager som ikke akkurat er kjent for å være god på transfermarkedet, får det ikke lettere etter slike uttalelser.

Uproffesjonelt å ikke snakke med Kasper om at han er uønsket,som å selge en bil er måten man blir solgt i Leeds United for tiden.

Leedsfan

Quote from: Sleivind on June 23, 2011, 15:03:56
"Leeds United: Whites need goalkeeper better than Schmeichel - Matteo"

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_need_goalkeeper_better_than_schmeichel_matteo_1_3511144

For en mann... Jeg er 100% enig med Matteo!

QuoteTo give Schmeichel his due, some of his saves were outstanding but his all-round game is still to develop. Given the choice, I’d always take a reliable keeper who does the basics very well over one who has the ability to make top-class saves but who suffers from obvious flaws.

HåvardK

Quote from: Leedsfan on June 23, 2011, 14:22:26
Quote from: HåvardK on June 23, 2011, 14:15:26

Jeg er mulighens tungnem, men nå syns jeg du må forklare nærmere hvorfor du synes Bates håndterer denne saken så fortreffelig, Leedsfan. Jeg (og tydeligvis flere) velger vel å tolke situasjon slik at Leicester - når de nå ser at Schmeichel er uønsket i klubben - tenker at de kan få ham til en langt lavere pris enn deres første bud.

Se svar over!

Jeg tror ikke alt jeg leser i pressen, på godt og vondt.

Det at Bates "fryser" ut Kasper da han vet at han kommer til å gå gratis til en annen klubb etter endt sesong har jeg litt blandede følelser til. Jeg synes spillerne i dag har litt vel mye makt, de kan presse klubben i alle rare retninger.
Men nå hadde vi faktisk fått inn et bud på Schmeichel, og akseptert det. Bates´ tilsvar til Kasper er jo totalt unødvendig, og tjener verken Leeds´ eller Kaspers sak. Men siden det er uheldig for Leeds, velger du å "ikke tro på alt som står i pressen."

h.b

Hva hvis de spillerne som er under kontrakt sier at de ikke ser noen fremtid for de i Leeds. er det da greit av vi bare lar de gå. slik som f.eks Snoddy eller Gradell. Nei vi hadde kalt de illojale tullinger

peder

En arbeidskollega som er født/oppvokst i Leeds og har hele familien bosatt i Leeds sier ryktene i byen er at KS beholdt lønns og bonus avtalene sine når han gikk ifra Man.City til Notts Co. Dette var også hovedgrunnen til at Notts Co ikke hadde råd til å beholde ham og lot ham gå til Leeds som var villige til å betale lønnskravet.
Ryktene videre sier at lønn og bonus avtalen til KS har ført til at andre spillere i klubben mener de bør ha tilsvarende godt betalt noe som verken klubb/eier er villige til og skal ha ført til vanskelige kontrakts forhandlinger med spillere de ønsker å førlenge avtaler med.
Hvis det er noe i disse ryktene så forstår jeg litt hvorfor KS selges selv om jeg tror Leeds taper på dette i det lange løp.

DenHviteYeboah

Quote from: Leedsfan on June 23, 2011, 13:44:38
Quote from: ollan on June 23, 2011, 13:39:18
Quote from: DenHviteYeboah on June 23, 2011, 13:24:29
Quote from: ollan on June 23, 2011, 13:10:07
Quote from: h.b on June 23, 2011, 10:05:28
Quote from: Leedsfan on June 23, 2011, 08:42:56
Quote from: Milou on June 23, 2011, 06:05:16
Det er mykje merkeleg med denne saken her:
1) At Leeds skulle selje Kasper for £1M av økonomiske grunnar og samtidig le av eit £3.5M bud for Snoddy.
2) At Grayson sel Kapser fordi han ikkje er god nok etter å ha brukt han som førstekeeper heile sesongen (bortsett frå ved skaden).
3) At Leeds ikkje forsøker å forlenge kontrakten hans.

Kasper har svakheiter, men er over gjennomsnittet av keeperar i divisjonen og alderen tatt i betraktning, burde det vere ønskje om å behalde han.

Min tolking av det heile er (og dette er like mykje synsing som det andre som står i denne tråden): Leeds har fått eit hint av Kasper og/eller agenten om kor mykje løn Kasper skulle ha for å forlenge, og dette er så hinsides at Leeds har valgt å ikkje tilby noko ny kontrakt. Budet frå Leicester dukka opp frå intet og Leeds valgte å akseptere basert på at Kasper mest sannsynleg kun ville bli eit år til likevel.

Jeg tror din tolkning ikke er langt unna sannheten...

Dere gjør som strutesen og gjemmer hodet i sanden i håp om at alt er bra med Leeds

mens du løper rundt som en hodeløs hakkekylling som  synser og ja da ja da og da så opplegg stort sett hele tiden..... :o
hb og andre(feks meg)tar ihvertfall et klart valg: setter ikke en fot på ER før MUN er borte!!!
Bare vent, flere kommer til å gjøre det samme!

har du vært der?

Han sier at han har vært der mange ganger og er en "proud fan siden 1975".. Ikke bare jeg som sår tvil om det stemmer...:)
Herregud dere er patetiske!Dere får bare tvile så mye dere vil...betvile at jeg har vært på ER?hvilket lavmål er dette?Er jo bare å sjekke:medlem av Luscos siden 1995,har vært med på 1 LUSCOS tur:1998.Har flere turer over med eget opplegg.Forøvrig gidder jeg ikke å bruke mere kalorier på dette-håper dere fortsatt har det bra med lykkepillene...

Rudi G.

Quote from: DenHviteYeboah on June 23, 2011, 17:27:22
Quote from: Leedsfan on June 23, 2011, 13:44:38
Quote from: ollan on June 23, 2011, 13:39:18
Quote from: DenHviteYeboah on June 23, 2011, 13:24:29
Quote from: ollan on June 23, 2011, 13:10:07
Quote from: h.b on June 23, 2011, 10:05:28
Quote from: Leedsfan on June 23, 2011, 08:42:56
Quote from: Milou on June 23, 2011, 06:05:16
Det er mykje merkeleg med denne saken her:
1) At Leeds skulle selje Kasper for £1M av økonomiske grunnar og samtidig le av eit £3.5M bud for Snoddy.
2) At Grayson sel Kapser fordi han ikkje er god nok etter å ha brukt han som førstekeeper heile sesongen (bortsett frå ved skaden).
3) At Leeds ikkje forsøker å forlenge kontrakten hans.

Kasper har svakheiter, men er over gjennomsnittet av keeperar i divisjonen og alderen tatt i betraktning, burde det vere ønskje om å behalde han.

Min tolking av det heile er (og dette er like mykje synsing som det andre som står i denne tråden): Leeds har fått eit hint av Kasper og/eller agenten om kor mykje løn Kasper skulle ha for å forlenge, og dette er så hinsides at Leeds har valgt å ikkje tilby noko ny kontrakt. Budet frå Leicester dukka opp frå intet og Leeds valgte å akseptere basert på at Kasper mest sannsynleg kun ville bli eit år til likevel.

Jeg tror din tolkning ikke er langt unna sannheten...

Dere gjør som strutesen og gjemmer hodet i sanden i håp om at alt er bra med Leeds

mens du løper rundt som en hodeløs hakkekylling som  synser og ja da ja da og da så opplegg stort sett hele tiden..... :o
hb og andre(feks meg)tar ihvertfall et klart valg: setter ikke en fot på ER før MUN er borte!!!
Bare vent, flere kommer til å gjøre det samme!

har du vært der?

Han sier at han har vært der mange ganger og er en "proud fan siden 1975".. Ikke bare jeg som sår tvil om det stemmer...:)
Herregud dere er patetiske!Dere får bare tvile så mye dere vil...betvile at jeg har vært på ER?hvilket lavmål er dette?Er jo bare å sjekke:medlem av Luscos siden 1995,har vært med på 1 LUSCOS tur:1998.Har flere turer over med eget opplegg.Forøvrig gidder jeg ikke å bruke mere kalorier på dette-håper dere fortsatt har det bra med lykkepillene...

Syntes ikke du har noe forklaringsplikt her DHY :)

MOT! selv om vi er uenige på noen punkter!

HåvardK

Nå syns jeg vil skal bevege oss tilbake til topic, folkens. Noen av oss går inn på trådene fordi vi tror det har skjedd noe nytt siden sist; f eks rundt Kasper i dette tilfellet.

Milou

Det forsåvidt interessant og relevant i denne tråden å diskutere årsaken til at Kasper blir solgt, men det er litt slitsomt når enkelte veljer å tolke kvar einaste sak som eit bevis på at Bates er ute etter å øydelegge Leeds.

Min meining om Bates (og eg er klar over at dette blir litt OT her), er at han (etter all sannsynlegheit) er ein kjeltring som ville blitt satt bak lås og slå om sannheiten om det som skjedde då Leeds var under administrasjon kom for dagen. Samtidig meiner eg at så lenge Bates (igjen sannsylegvis) er Leeds' reelle eigar så har han relativt sammanfallande interesser som Leeds som fotballklubb.

Bates sin holdning til spelarar og kontrakter har vore ganske konsekvent og rasjonell, så i denne saken virkar hans versjon av historien meir plausibel enn Kasper sin. Har lite tru på at Kasper utan noko som helst diskusjon om forlenging brått blir kasta ut.

Leedsfan

Quote from: Milou on June 23, 2011, 19:44:37
Det forsåvidt interessant og relevant i denne tråden å diskutere årsaken til at Kasper blir solgt, men det er litt slitsomt når enkelte veljer å tolke kvar einaste sak som eit bevis på at Bates er ute etter å øydelegge Leeds.

Min meining om Bates (og eg er klar over at dette blir litt OT her), er at han (etter all sannsynlegheit) er ein kjeltring som ville blitt satt bak lås og slå om sannheiten om det som skjedde då Leeds var under administrasjon kom for dagen. Samtidig meiner eg at så lenge Bates (igjen sannsylegvis) er Leeds' reelle eigar så har han relativt sammanfallande interesser som Leeds som fotballklubb.

Bates sin holdning til spelarar og kontrakter har vore ganske konsekvent og rasjonell, så i denne saken virkar hans versjon av historien meir plausibel enn Kasper sin. Har lite tru på at Kasper utan noko som helst diskusjon om forlenging brått blir kasta ut.

..:)

Sleivind

Kasper kommer aldri til å bli en toppkeeper. Kasper er heller ikke noen dårlig keeper og hadde sikkert gjort det ok i en divisjon opp.

Et annet interessant aspekt i denne diskusjonen er jo all skyldfordelingen. Bates får det meste av skylda, forståelig nok. Likevel har jeg bitt meg merke i denne uttalelsen; "We spoke to Kasper's agent at the end of the season about a contract extension and it was apparent that it was going to be difficult to agree a deal."

Kommer denne uttalelsen over hodet på Kasper? Ville han egentlig bli? Er det et spill fra agentens side for å presse opp lønningen? Er uttalelsene om at Grayson ikke er fornøyd med Kasper et slags dårlig spill for galleriet?

HåvardK

Quote from: Milou on June 23, 2011, 19:44:37

Nå er jeg selv OT så det holder, men skitt: Dette stemmer nok ikke helt. Han var vel ute og slengte med leppa om et par spillere som ikke ville forlenge i januar, om jeg ikke tar feil (var det BJ, tro?). I det hele tatt stikker han ikke sitt lys under en skjeppe, denne karen.

Jon R

Synes det er flere som håndterer denne saken dårlig:

Bates: Fordi han uttaler seg som om han har beslutningsmyndighet i laguttak og rent sportslige vurderinger og dermed svekker managerens autoritet. Min teori at dette salget er initiert av Bates selv, og ikke av den sportslige ledelsen, og jeg opplever at han får Grayson til å fremstå som veik og lett manipulerbar. Rent taktisk har han også bidratt til å snakke markedsverdien på Kasper ned, noe jeg vil tro ikke var meningen?

Kasper: Fordi han åpenbart ikke forstår spillets regler hvis han bruker en agent som ikke taler hans sak. Her gjør han seg selv til offer og media-nisse i en sak som åpenbart har flere sider enn brudd på en påstått "gentlemans agreement" som han påberoper seg.  

Grayson: Fordi han uttaler seg som om 70 baklengs først og fremst handlet om et keeperproblem, når det er åpenbart at vi har en alvorlig systemfeil i spillopplegget vår. "Beviset" på det er at bortimot 100 % av de defensive spillerne (keepere inkludert) som har spilt under Grayson, har vist en fallende mestringskurve etter gode innledende kamper i Leeds trøya. Kasper viste topp PL klasse de første kampene jeg så han, før prestasjonene dalte med bananskru. Grayson må dermed først og fremst identifisere svakheter og forbedringspotensiale hos seg selv og i trenergruppa, fremfor å offentlig devaluere enkeltpersoner i spillergruppa. Til nå har jeg berømmet Graysons måte å opptre i media, men i dette tilfellet minner han meg litt for mye om Ken Bates. Urovekkende dette.
Jon R.

lojosang

QuoteI det hele tatt stikker han ikke sitt lys under en skjeppe, denne karen.

Har det noen gang blitt anbefalt å gjøre det, da?
- Leif Olav

Rudi G.

Kasper nekter å gå;

@kpschmeichel1kasper schmeichel

I'm releasing this now : I have not left leeds, I don't want to leave leeds, I love leeds city, the fans, and next season i'll be in white.

25 minutes agovia web

http://twitter.com/#!/kpschmeichel1

MacMurder

Turns out hes been hacked

''I can confirm the statements on the @kpschmeichel1 account are not from Kasper. His account has been hacked. #lufc''

Leedsulf

Quote from: Rudi G. on June 26, 2011, 13:37:40
Kasper nekter å gå;

I'm releasing this now : I have not left leeds, I don't want to leave leeds, I love leeds city, the fans, and next season i'll be in white.

25 minutes agovia web

kpschmeichel1 kasper schmeichel
Been Twitterjacked people!

Rudi G.

Quote from: The Boy Eddie Gray on June 26, 2011, 13:41:26
Quote from: Rudi G. on June 26, 2011, 13:37:40
Kasper nekter å gå;

25 minutes agovia web

kpschmeichel1 kasper schmeichel
Been Twitterjacked people!

Ser slik ut ja...

Leedsfan

Og dette sier han neste år på twitter:

"thanx for all the memories, i love the che city, the fans, but it was time to move on. Good luck in the premiership. I looking forward to meet up with my new teammates in ......., and one last thing, i didn't leave for the money, it just felt right."

Glenn K

Kato

Skandale, hverken mer eller mindre at vi selger Schmechel.

Tror pasienten trenger sterk medisin nå.

Leedsfan

Quote from: Rudi G. on June 27, 2011, 17:22:02
Også bekreftet av LU!

http://www.leedsunited.com/news/20110627/schmeichel-completes-foxes-switch_2247585_2382546

Finally, lets move on.

I etterpåklokskapens navn hvis valget hadde stått mellom Schmeichel eller Ankergren i mål forrige sesong så hadde jeg valgt Ankergren.

Tom S

Jepp, da er det klart for at Larry avduker vår nye førstekeeper - regner med at det vert annonsert allerede imorgen!
COME ON LEEDS !!

Kato

Quote from: Leedsfan on June 27, 2011, 18:59:17
Quote from: Rudi G. on June 27, 2011, 17:22:02
Også bekreftet av LU!

http://www.leedsunited.com/news/20110627/schmeichel-completes-foxes-switch_2247585_2382546

Finally, lets move on.

I etterpåklokskapens navn hvis valget hadde stått mellom Schmeichel eller Ankergren i mål forrige sesong så hadde jeg valgt Ankergren.

Går ikke an å få sagt på en pen måte hvor uenig jeg er i det utsagnet. Huff og huff, sier jeg bare.

Kasper Schmeichel er en av de klart beste keeperne i NPC. Spiller snart i PL igjen.