Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Paul Rachubka  (Lest 49595 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #30 på: Juni 23, 2011, 21:35:45 »
Tok meg en tur innom Blackpools forum på vitalfootball, og det jeg fant var ikke direkte oppløftende:

Sitat
Holloways tactics for the Leeds' games:


Cross ball in to the box about 6 yards from their goal line.



Goals a plenty  ;D


Sitat
Larry's, not a clue
Larry's Larry's not a clue!
Tror du har rett i at denne signeringen er "spennende", Alta. Jeg kjenner at jeg ikke trenger så mye spenning - i alle fall ikke i de defensive posisjonene.  :-\


http://www.blackpool.vitalfootball.co.uk/forum/forums/thread-view.asp?tid=25672&posts=5#M209456
Hekta på Leeds siden 1974

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #31 på: Juni 23, 2011, 21:40:47 »
Tok meg en tur innom Blackpools forum på vitalfootball, og det jeg fant var ikke direkte oppløftende:

Sitat
Holloways tactics for the Leeds' games:


Cross ball in to the box about 6 yards from their goal line.



Goals a plenty  ;D


Sitat
Larry's, not a clue
Larry's Larry's not a clue!
Tror du har rett i at denne signeringen er "spennende", Alta. Jeg kjenner at jeg ikke trenger så mye spenning - i alle fall ikke i de defensive posisjonene.  :-\


http://www.blackpool.vitalfootball.co.uk/forum/forums/thread-view.asp?tid=25672&posts=5#M209456


Hører ut som om de tror Kasper står i mål for oss ;D Bra vi har fått ny keeper da slik at taktikken deres feiler ;D

Budda

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #32 på: Juni 23, 2011, 21:43:59 »
Får inderlig håpe at dette ikke er vår nye førstekeeper for da da blir jeg bekymret.
Endre

ibmroald

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #33 på: Juni 23, 2011, 21:51:45 »
Man kan si mye om forsvaret forrige sesong, men 70 baklengs taler for seg selv. Ja, Kasper er et fantastisk talent, MEN noen stabil keeper er han ikke. Og er heller ikke en keeper som raver i feltet og plukker ned baller. For min del så vil jeg heller ha en keeper som presterer stabilt hakket under Kasper på sitt beste, enn en keeper som kan være fantastisk i et øyeblikk og være direkte skyld i baklengsmål et annet øyeblikk.
Vet lite om Rachubka, annet enn at jeg har hørt navnet før. Lar tvilen komme han til gode så langt. Og som han også selv sier så skal det komme enda en keeper inn i stallen. Kanskje er dette en bedre, kanskje ikke. Jeg krysser fingrene for at vi får inn den beste dansken på lån, Lindegaard.
 

Blank_File

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #34 på: Juni 24, 2011, 08:37:03 »
Man kan si mye om forsvaret forrige sesong, men 70 baklengs taler for seg selv. Ja, Kasper er et fantastisk talent, MEN noen stabil keeper er han ikke. Og er heller ikke en keeper som raver i feltet og plukker ned baller. For min del så vil jeg heller ha en keeper som presterer stabilt hakket under Kasper på sitt beste, enn en keeper som kan være fantastisk i et øyeblikk og være direkte skyld i baklengsmål et annet øyeblikk.
Vet lite om Rachubka, annet enn at jeg har hørt navnet før. Lar tvilen komme han til gode så langt. Og som han også selv sier så skal det komme enda en keeper inn i stallen. Kanskje er dette en bedre, kanskje ikke. Jeg krysser fingrene for at vi får inn den beste dansken på lån, Lindegaard.

Jeg krysser fingrene for Shay Given nå som Westwood er ute av bildet. Han Newcastle-keeperen eller Smithies fra Hudds hadde også moret meg. Dette kan ikke bli førstekeeper. I så fall blir jeg ekstremt skuffet.

Kato

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #35 på: Juni 24, 2011, 09:02:52 »
Stakkars Rachubka, han blir selve symbolet på vår trasige transfersommer sålangt. Hadde vi hatt en førstekeeper på plass, og så signert han, så hadde alle vært fornøyd.

Nå får han lide for alt vi ikke har gjort i sommer. Sikkert en like grei back-up som alle andre.
 

rober

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #36 på: Juni 24, 2011, 09:18:55 »
Hadde nå håpet at Leeds hadde større ambisjoner enn dette. Men Grayson vet tydeligvis hva han gjør..... ::)

Hva med Smithies, er han ute av bildet?

viking

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #37 på: Juni 24, 2011, 09:19:20 »
Man kan si mye om forsvaret forrige sesong, men 70 baklengs taler for seg selv. Ja, Kasper er et fantastisk talent, MEN noen stabil keeper er han ikke. Og er heller ikke en keeper som raver i feltet og plukker ned baller. For min del så vil jeg heller ha en keeper som presterer stabilt hakket under Kasper på sitt beste, enn en keeper som kan være fantastisk i et øyeblikk og være direkte skyld i baklengsmål et annet øyeblikk.
Vet lite om Rachubka, annet enn at jeg har hørt navnet før. Lar tvilen komme han til gode så langt. Og som han også selv sier så skal det komme enda en keeper inn i stallen. Kanskje er dette en bedre, kanskje ikke. Jeg krysser fingrene for at vi får inn den beste dansken på lån, Lindegaard.
Raver ?Jeg for min del foretrekker at alle i hvit drakt er edru og skjerpet i hver kamp ;D
 

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #38 på: Juni 24, 2011, 14:10:20 »
Paul Rachubka.. Spenstig navn ihvertfall

auren

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #39 på: Juni 24, 2011, 16:07:19 »
Stakkars Rachubka, han blir selve symbolet på vår trasige transfersommer sålangt. Hadde vi hatt en førstekeeper på plass, og så signert han, så hadde alle vært fornøyd.

Nå får han lide for alt vi ikke har gjort i sommer. Sikkert en like grei back-up som alle andre.

Du traff spikeren på hodet her. Helt enig. Rachubka er en erstatter for Higgs, slik jeg ser det, ettersom denne avtalen var gjennomført før Leicester tok kontakt vedrørende Schmeichel.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #40 på: Juni 24, 2011, 19:16:40 »
Stakkars Rachubka, han blir selve symbolet på vår trasige transfersommer sålangt. Hadde vi hatt en førstekeeper på plass, og så signert han, så hadde alle vært fornøyd.

Nå får han lide for alt vi ikke har gjort i sommer. Sikkert en like grei back-up som alle andre.

Du traff spikeren på hodet her. Helt enig. Rachubka er en erstatter for Higgs, slik jeg ser det, ettersom denne avtalen var gjennomført før Leicester tok kontakt vedrørende Schmeichel.

auren
Han ser på seg selv som en mulig 1. keeper...
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/i_want_to_be_leeds_number_one_1_3513700

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #41 på: Juni 24, 2011, 19:23:51 »
Stakkars Rachubka, han blir selve symbolet på vår trasige transfersommer sålangt. Hadde vi hatt en førstekeeper på plass, og så signert han, så hadde alle vært fornøyd.

Nå får han lide for alt vi ikke har gjort i sommer. Sikkert en like grei back-up som alle andre.

Du traff spikeren på hodet her. Helt enig. Rachubka er en erstatter for Higgs, slik jeg ser det, ettersom denne avtalen var gjennomført før Leicester tok kontakt vedrørende Schmeichel.

auren
Han ser på seg selv som en mulig 1. keeper...
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/i_want_to_be_leeds_number_one_1_3513700


Akkurat nå er han jo det, men ville hvert urovekkende hadde han ment han var så dårlig at han knapt hadde fortjent en plass på benken. Bra mannen har selvtillit! :)

DanskLeedsGut

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #42 på: Juni 24, 2011, 21:21:57 »
Shay Given ville gøre mig lykkelig - men mon ikke at vi "kun" har råd til at leje ham! :(
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Trulsaren

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #43 på: Juni 24, 2011, 22:22:55 »
Stakkars Rachubka, han blir selve symbolet på vår trasige transfersommer sålangt. Hadde vi hatt en førstekeeper på plass, og så signert han, så hadde alle vært fornøyd.

Nå får han lide for alt vi ikke har gjort i sommer. Sikkert en like grei back-up som alle andre.

Du traff spikeren på hodet her. Helt enig. Rachubka er en erstatter for Higgs, slik jeg ser det, ettersom denne avtalen var gjennomført før Leicester tok kontakt vedrørende Schmeichel.

auren
Tror SG/KB tenkte at Schmeichel var ferdig før Leicester tok kontakt også..
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #44 på: Juni 24, 2011, 22:26:55 »
Stakkars Rachubka, han blir selve symbolet på vår trasige transfersommer sålangt. Hadde vi hatt en førstekeeper på plass, og så signert han, så hadde alle vært fornøyd.

Nå får han lide for alt vi ikke har gjort i sommer. Sikkert en like grei back-up som alle andre.

Du traff spikeren på hodet her. Helt enig. Rachubka er en erstatter for Higgs, slik jeg ser det, ettersom denne avtalen var gjennomført før Leicester tok kontakt vedrørende Schmeichel.

auren
Tror SG/KB tenkte at Schmeichel var ferdig før Leicester tok kontakt også..

Det tror jeg også Trulsaren :)

Reservesamen

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #45 på: Juni 24, 2011, 23:38:20 »
i god gammel bates-ånd, regner jeg med at Paul faktisk blir vår 1.keeper neste sesong...
 

Glenn K


ziganda

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #47 på: Juni 25, 2011, 18:47:52 »
Rubbishka  ???
Nå fikk jeg virkelig troen på kommende sesong.  ::)

Od

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #48 på: Juni 25, 2011, 19:59:52 »

p0ndus

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #49 på: Juni 26, 2011, 00:28:51 »
Gi nå mannen en sjanse da, men får pesonlig assisasjon med gode gamle Sergej Bubka og han la ihvertfall lista høyt  ;)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #50 på: Juni 26, 2011, 16:18:11 »
Rubbishka, Revenka, Babushka, Raschubka eller whatever......en signering som ikke akkurat løfter taket her i heimen heller....sukk!! Det er veldig stille og det bekymrer.
Yeboahs vitne

Trulsaren

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #51 på: Juni 28, 2011, 11:50:09 »
Dagens gladnyhet: med de forventningene folk har til han nå, kan jo han umulig skuffe!

Noen som klarer å uttale navnet?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Per-Stian

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #52 på: Juni 28, 2011, 11:57:19 »
Dagens gladnyhet: med de forventningene folk har til han nå, kan jo han umulig skuffe!

Noen som klarer å uttale navnet?

Det skal visstnok uttalast slik: ra-HUB-ka

Leedsulf

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #53 på: Juni 28, 2011, 12:01:21 »
Dagens gladnyhet: med de forventningene folk har til han nå, kan jo han umulig skuffe!

Noen som klarer å uttale navnet?

Det skal visstnok uttalast slik: ra-HUB-ka

Hva skjer med at alle som kommer til oss mister uttalelsen av C-en i etternavnet sitt?  ???
Først Lichaj, så denne karen.

Od

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #54 på: Juni 28, 2011, 12:50:42 »
Innsparinger i klubben. Først ryker "C" i uttalen, sesongen etter er den borte fra drakta også.

Gufrias

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #55 på: Juni 28, 2011, 17:18:22 »
Innsparinger i klubben. Først ryker "C" i uttalen, sesongen etter er den borte fra drakta også.
Hvorfor har Brue, Onnolly, Mormak og Behio unnsluppet?
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Re: Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #56 på: Juni 28, 2011, 18:04:33 »
Innsparinger i klubben. Først ryker "C" i uttalen, sesongen etter er den borte fra drakta også.
Hvorfor har Brue, Onnolly, Mormak og Behio unnsluppet?

Silly Unt!

Som følge av denne meldingen er det fingeravtrykk på skjermen min
- Leif Olav

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #57 på: Juni 30, 2011, 13:49:46 »
http://www.leedsunited.com/news/20110630/more-pre-season-pics_2247585_2384234

Ser at Rachubka har nummer 12 på shortsen - det kan vel indikere at han ikke vil være vår førstekeeper?

jarle

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #58 på: Juni 30, 2011, 14:17:08 »
http://www.leedsunited.com/news/20110630/more-pre-season-pics_2247585_2384234

Ser at Rachubka har nummer 12 på shortsen - det kan vel indikere at han ikke vil være vår førstekeeper?


Larry mener vel det er bedre å spille med åpen kasse en å ha han der...  ;D


newsome

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #59 på: Oktober 22, 2011, 17:34:08 »
To tabber i to kamper på rad i avgjørende øyeblikk er ikke godt nok.
Grayson må ut å hente inn en bedre keeper på en måneds lån.

Vi kan ikke la poeng glippe med en keeper som ikke holder mål.
Må vel være keeperreserver i PL som er mulige alternativ.