Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Paul Rachubka  (Lest 49596 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #60 på: Oktober 22, 2011, 17:41:56 »
To tabber i to kamper på rad i avgjørende øyeblikk er ikke godt nok.
Grayson må ut å hente inn en bedre keeper på en måneds lån.

Vi kan ikke la poeng glippe med en keeper som ikke holder mål.
Må vel være keeperreserver i PL som er mulige alternativ.

Rabarbra er jo en keeperreserve fra PL.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

newsome

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #61 på: Oktober 22, 2011, 17:45:25 »
To tabber i to kamper på rad i avgjørende øyeblikk er ikke godt nok.
Grayson må ut å hente inn en bedre keeper på en måneds lån.

Vi kan ikke la poeng glippe med en keeper som ikke holder mål.
Må vel være keeperreserver i PL som er mulige alternativ.

Rabarbra er jo en keeperreserve fra PL.
Tydeligvis ikke god nok.
Godt bevist i de to kampene han har måttet steppe inn.

Andersen

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #62 på: Oktober 22, 2011, 20:01:18 »
Driter seg ut i 1. kamp ...... 2. kamper............ hvor mange sjanser får han? LEEDS4EVER

Andersen

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #63 på: Oktober 22, 2011, 20:04:44 »
Hvis han har gjort en grov feil til i dagens kamp , vil ikke jeg forsvare mannen lenge. Poengene vi trenger er så altfor kostbare :-[ LEEDS4EVER

Hobben

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #64 på: Oktober 23, 2011, 09:21:16 »
Ikke god nok.
Rogaland Whites

Woody

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #65 på: Oktober 23, 2011, 10:30:24 »
To tabber i to kamper på rad i avgjørende øyeblikk er ikke godt nok.
Grayson må ut å hente inn en bedre keeper på en måneds lån.

Vi kan ikke la poeng glippe med en keeper som ikke holder mål.
Må vel være keeperreserver i PL som er mulige alternativ.

Rabarbra er jo en keeperreserve fra PL.

Var vel reserve for reserve keeperen ;)har ikkje visst kvalitetar i nærheten av Lonergan i dei kampane han har spelt no,men kansje vi skal gi mannen eit par helgar til?var mykje tyn til Clayton ei stund og...
LIFE IS LEEDS

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #66 på: Oktober 23, 2011, 11:22:13 »
To tabber i to kamper på rad i avgjørende øyeblikk er ikke godt nok.
Grayson må ut å hente inn en bedre keeper på en måneds lån.

Vi kan ikke la poeng glippe med en keeper som ikke holder mål.
Må vel være keeperreserver i PL som er mulige alternativ.

Rabarbra er jo en keeperreserve fra PL.
Tydeligvis ikke god nok.
Godt bevist i de to kampene han har måttet steppe inn.
Det var det vel flere som sa i sommer...

Leedsfan

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #67 på: Oktober 23, 2011, 11:26:11 »
To tabber i to kamper på rad i avgjørende øyeblikk er ikke godt nok.
Grayson må ut å hente inn en bedre keeper på en måneds lån.

Vi kan ikke la poeng glippe med en keeper som ikke holder mål.
Må vel være keeperreserver i PL som er mulige alternativ.

Rabarbra er jo en keeperreserve fra PL.
Tydeligvis ikke god nok.
Godt bevist i de to kampene han har måttet steppe inn.
Det var det vel flere som sa i sommer...

Higgs eller Rabarbra, same shit?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #68 på: Oktober 23, 2011, 11:39:42 »
ai ai ai, folk er rare las eg ein plass....
 ::)
COME ON LEEDS !!

Gufrias

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #69 på: Oktober 23, 2011, 12:48:18 »
Enig i at det 2-2 målet ikke ser bra ut - han gjør en ynkelig utrusning i sakte film, og det ser ut som han er redd for å bli truffet av de andre som jager ballen.

Skjerp deg, Paul, ellers må vi finne en annen som kan stå i mål!
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #70 på: Oktober 23, 2011, 12:49:20 »
For tidlig å slakte Rachubka. Han er vår reservekeeper og må måles etter det. Det er vel ingen lag som har to like gode keepere i stallen? Så langt har han omtrent samme snitt baklengs pr kamp som Lonergan så la oss gi han noen flere kamper før vi svinger øksa. Hvordan tenker forresten folket at vi skal erstatte han? Tror ikke det finnes flust med nr 3 keepere i PL vi kan låne, som holder Lonergan nivå.
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #71 på: Oktober 30, 2011, 20:57:09 »
For tidlig å slakte Rachubka. Han er vår reservekeeper og må måles etter det. Det er vel ingen lag som har to like gode keepere i stallen? Så langt har han omtrent samme snitt baklengs pr kamp som Lonergan så la oss gi han noen flere kamper før vi svinger øksa. Hvordan tenker forresten folket at vi skal erstatte han? Tror ikke det finnes flust med nr 3 keepere i PL vi kan låne, som holder Lonergan nivå.
Nei, det er ikke for tidlig å slakte Rachubka...det er nesten for sent...etter de siste kamprapporter og etter det jeg så idag må jeg si at dette er rett og slett ræva.Mannen er ikke god nok!Sprer usikkerhet i forsvaret og er en vandrende katastrofe i feltarbeid.Må si at Graysons vurdering her er helt horribel.Avstanden i nivå mellom 1. og 2. keeper er jo altfor stor.Lonergan feks skadet i 3 mnd?Paul Rubbish i mål i 3 mnd?nei og nei....Higgs var jo en kanonkeeper i forhold til Rachubka :(

kilgallon

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #72 på: Oktober 30, 2011, 21:15:50 »
Jeg synes du er noe vel kritisk her, DHY! Han stod en helt grei kamp i dag - han hadde faktisk noen bra inngrep de siste 10 minuttene da Cardiff fikk ny luft etter Leeds' utligning. det hører faktisk ned til historien i dag at Cardiff slo noen veldig bra innlegg som var veldig vanskelig å forsvare seg imot, og Rachubka hadde noen bra inngrep på flere av disse innlegg.
Men nå har du jo dømt Rachubka nord og ned fra den dagen han ble signet, så da skal alt han gjør selvfølgelig være helt ræva og ren katastrofe  ;)


Ove

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #73 på: Oktober 30, 2011, 21:48:34 »
Jeg er tildels enig med DHY. Jeg satt med hjertet i halsen når han måtte bruke bena for å avklare. Det holdt på å ende i to baklengsmål. Hadde det ikke vært for en umotivert Cardiff-hands, ville vi hatt 0-2 i sekken.
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #74 på: Oktober 30, 2011, 21:56:17 »
Jeg er tildels enig med DHY. Jeg satt med hjertet i halsen når han måtte bruke bena for å avklare. Det holdt på å ende i to baklengsmål. Hadde det ikke vært for en umotivert Cardiff-hands, ville vi hatt 0-2 i sekken.

Enig, han gir et ustabilt inntrykk, ser fram til Lonergan er tilbake igjen.

samadhi

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #75 på: Oktober 30, 2011, 21:58:58 »
Enig med DHY.
Ser ut som at Rachubka ikke klarer å fange en ball i feltet uten at han må slå den i bakken først.
Her er det bare å få Lonergan frisk raskt,
ellers bør det vurderest å låne inn en keeper.
Så Craig Gordon var linket på lån. Det hadde vært noe  ;)
marching on together,
derudaf forever...

auren

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #76 på: Oktober 30, 2011, 22:44:49 »
En god keeper på strek, men for dårlig i feltet. Og som keeper kan du ikke være dårlig på én ting. Gleder meg også til Lonners er tilbake.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #77 på: Oktober 30, 2011, 22:45:03 »
Godt å se at ulveflokken har funnet sin nye hakkekylling.  ::)
Mulig Howson får fred en liten stund da.
- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #78 på: Oktober 30, 2011, 23:09:18 »
Klokka er 23:08, men her på forumet har vi allerede fått ny dato... :D
Super Leeds since 1968

Bites Yer Legs

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #79 på: Oktober 31, 2011, 01:29:04 »
Skjønner ikke helt hva Rachubka gjorde feil i dag, fikk et par vanskelige tilbakespill han muligens kunne håndtert bedre. Syntes han løste feltarbeidet greit, spesielt med tanke på at det er Cardiffs åpenbare styrke. Mackay henter jo bare folk over 2.90. Han hadde også en glimrende enhåndsredning helt i starten som det er klasse over.
 Det er klart det er vanskelig, om ikke umulig, å leve opp til starten Lonergan har hatt. Sats på denne mannen, vil ikke at vi skal ende opp med 3 lånekeepre i klubben som forrige sesong.

I dag var det målmannen på motsatt side som sto mellom oss flere poeng, for andre kamp på rad  :-\
KEEP FIGHTING!!

sportcarl1

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #80 på: Oktober 31, 2011, 08:14:28 »
Rachuba är ingen lonergan, men målet kan han inte lastas för, det får  o dea ta på sig helt och hållet, Rachuba gjorde en helt klart godkänd match och är helt OK som andremålvakt
 

B_Ød

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #81 på: Oktober 31, 2011, 08:40:36 »
Paul fikk en litt bustete start, og har vel i etterkant vært litt preget av det. Han har etter det lille jeg har sett og hørt, flere bra inngripener enn dårlige, og det holder for meg. 
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #82 på: Oktober 31, 2011, 08:45:43 »
Godt å se at ulveflokken har funnet sin nye hakkekylling.  ::)
Mulig Howson får fred en liten stund da.
Usaklig kommentar.
Jeg har aldri hakket på Howson,tror aldri jeg har skrevet et negativt ord om ham.Det må da kunne gå an å kritisere en spiller uten å bli stemplet som hylekor?Moderator...?jaja....Poenget her er ikke å finne en hakkekylling.Poenget her er at vår 2. keeper er oseaner unna det nivå som en 2. keeper på Leeds United skal ha.Det er jo bare å se han i aksjon: ikke god nok :(
Tenk om vi hadde møtt et lag som var villig til angripe hele kampen...Rachubka slapp egentlig billig unna i denne kampen fordi Cardiff ikke var noe særlig interessert i å angripe.
Mitt enkle poeng er at denne signeringen lukter av gammelt kompisskap og ikke av foppalfaglige vurderinger av Grayson.
Håper Lonergan kommer fortest mulig ;)

B_Ød

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #83 på: Oktober 31, 2011, 09:00:14 »
Godt å se at ulveflokken har funnet sin nye hakkekylling.  ::)
Mulig Howson får fred en liten stund da.
Usaklig kommentar.
Jeg har aldri hakket på Howson,tror aldri jeg har skrevet et negativt ord om ham.Det må da kunne gå an å kritisere en spiller uten å bli stemplet som hylekor?Moderator...?jaja....Poenget her er ikke å finne en hakkekylling.Poenget her er at vår 2. keeper er oseaner unna det nivå som en 2. keeper på Leeds United skal ha.Det er jo bare å se han i aksjon: ikke god nok :(
Tenk om vi hadde møtt et lag som var villig til angripe hele kampen...Rachubka slapp egentlig billig unna i denne kampen fordi Cardiff ikke var noe særlig interessert i å angripe.
Mitt enkle poeng er at denne signeringen lukter av gammelt kompisskap og ikke av foppalfaglige vurderinger av Grayson.
Håper Lonergan kommer fortest mulig ;)
1.Ingen lag i denne divisjonen tør det...frykter nok oss litt for mye til det.
2. Meget tvilsom teori...er vel litt mer proffe enn som så...er jo Simon Grayson..ikke Willie Nelson??
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #84 på: Oktober 31, 2011, 09:01:47 »
Rachubka virker ikke 100% sikker i sin opptreden, men han hadde en MEGET god redning (på 0-0?) i går, som sikkert går hus forbi de fleste som ønsker å kritisere han til det fulle.

En habil reservekeeper, men jeg gleder meg like fullt til Lonners er tilbake. Forsvaret ser langt mer komfortable ut med han.

Marching on together!

Hobben

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #85 på: Oktober 31, 2011, 09:01:53 »
Jeg er enige med de som kritiserer, Paul. Shane Higgs er etter min mening, flere ganger så god. Jeg skvatt flere ganger av inngripene hans, var på en corner han skulle bokse ballen, fikk den to meter ut... ikke bra, fiks Andy FORT!

UANSETT: Ikke optimalt å ha en keeper på benken som ikke takler nivået...
Rogaland Whites

lojosang

Sv: Re: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #86 på: Oktober 31, 2011, 09:36:06 »
Kvityeboah er seg sjøl lik. Nå er ikke keepern god nok fordi han ikke rydda opp i fiktive vanskeligheter Cardiff KUNNE ha skapt?

Ja, han hadde en tabbe i første kampen han stod. Og greit nok, andrekeeper er noe svakere enn førstekeeper. Det er vel derfor han er andrekeeper. Ã… framstille det som om han er en svaksynt spastiker med én ARM mener jeg nå likevel er å overdrive. Krisemaksimere. Måle svarte fander på vegger. Eller business as usual som det vel bør kalles.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #87 på: Oktober 31, 2011, 09:56:41 »
Ikke for å male gammel svada på veggen., Men gudene vet hvor vi hadde stått nå hvis vi ikke fikk tak i Lonergan i siste liten da vi allerede flere uker tidligere hadde solgt Schmeichel. Vi skulle beholdt Schmeichel og latt Schmeichel og Lonergan kjempe side om side i hvem som ble førtelagskeeperen. Da hadde vi ikke hatt dette problemet nå.
Hvis jeg skal være positiv nå. Det Rachubka nå gjør mellom stengene for Leeds. Det kan i ytterste konsekvens sørge for at vi ikke rykker opp.
Positiv. Ja det er fordi jeg tror at vi kanskje kan blande oss opp i tetstriden i et svakt øyeblikk jeg har nå

stefan

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #88 på: Oktober 31, 2011, 09:58:36 »
Jeg tror det kommer seg med kamper for Racahakkabakkacubabababa. Han er litt vel veik i feltet sammenlignet med lonergan men han ser ut til å finne formen. Deet er ikke gale heller at forsvaret vårt begynner å se bra ut, selv om de fortsatt har lite granne konsentrasjonsvansker.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

B_Ød

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #89 på: Oktober 31, 2011, 10:24:06 »
Ikke for å male gammel svada på veggen., Men gudene vet hvor vi hadde stått nå hvis vi ikke fikk tak i Lonergan i siste liten da vi allerede flere uker tidligere hadde solgt Schmeichel. Vi skulle beholdt Schmeichel og latt Schmeichel og Lonergan kjempe side om side i hvem som ble førtelagskeeperen. Da hadde vi ikke hatt dette problemet nå.
Hvis jeg skal være positiv nå. Det Rachubka nå gjør mellom stengene for Leeds. Det kan i ytterste konsekvens sørge for at vi ikke rykker opp.
Positiv. Ja det er fordi jeg tror at vi kanskje kan blande oss opp i tetstriden i et svakt øyeblikk jeg har nå
Dette er vel heller ikke helt korrekt, slik jeg har skjønt det da??
Ups & Ups!!