Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Paul Rachubka  (Lest 49585 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #120 på: November 02, 2011, 23:48:26 »
Rabarbra kommer ikke til å spille på førstelaget igjen, dette er den dårligste keeperforestillinga jeg har sett. Blir spennende å se hvem som blir lånt inn... Rabarbra ødela hele kampen helt alene....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #121 på: November 02, 2011, 23:49:35 »
Frykt ikke, dette er ikke medgangssupportere, (....)  som kommer tilbake fortere enn svint, når noe virkelig positivt skjer med klubben vår.

Er det ikke akkurat dette som er selve definisjonen på medgangssupportere?  ???

Tror ikke det finnes en klar definisjon på det. Man kan ha mange grunner for å utebli fra fotballkamper som ikke "degraderer" en til medgangssupporter. Ã… støtte laget sitt i tykt og tynt, blir for meg litt snevert, når man har en betent situasjon. Dessuten har ikke alle råd, hverken av de i England og de i Norge. Men de stopper ikke å engasjere seg i laget av den grunn.


Joda. Og det er vel en dårlig dag for spissformuleringer.  :)
- Leif Olav

Jon R

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #122 på: November 03, 2011, 00:01:23 »
Frykt ikke, dette er ikke medgangssupportere, (....)  som kommer tilbake fortere enn svint, når noe virkelig positivt skjer med klubben vår.

Er det ikke akkurat dette som er selve definisjonen på medgangssupportere?  ???

Tror ikke det finnes en klar definisjon på det. Man kan ha mange grunner for å utebli fra fotballkamper som ikke "degraderer" en til medgangssupporter. Ã… støtte laget sitt i tykt og tynt, blir for meg litt snevert, når man har en betent situasjon. Dessuten har ikke alle råd, hverken av de i England og de i Norge. Men de stopper ikke å engasjere seg i laget av den grunn.


Joda. Og det er vel en dårlig dag for spissformuleringer.  :)

Flott læringskurve, lojosang!  ;)
Jon R.

Jon R

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #123 på: November 03, 2011, 00:03:17 »

Nå har nok supporterne ekstra lav lunte om dagen, og som kjent er den skapt av Bates og manglende ambisjoner eller planer. Det harmonerer defintivt ikke med supporternes ønske, som forventer at klubben kjemper om opprykk. Jeg forstår meget godt at det er labert oppmøte på ER, og spådde selv rett før sesongen startet at snittet ville falle ca 5000 ift i fjor.


Gode betraktninger, berlin. Desto viktigere at frustrasjonen rettes dit den hører hjemme!
Jon R.

lojosang

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #124 på: November 03, 2011, 00:04:26 »
Frykt ikke, dette er ikke medgangssupportere, (....)  som kommer tilbake fortere enn svint, når noe virkelig positivt skjer med klubben vår.

Er det ikke akkurat dette som er selve definisjonen på medgangssupportere?  ???

Tror ikke det finnes en klar definisjon på det. Man kan ha mange grunner for å utebli fra fotballkamper som ikke "degraderer" en til medgangssupporter. Ã… støtte laget sitt i tykt og tynt, blir for meg litt snevert, når man har en betent situasjon. Dessuten har ikke alle råd, hverken av de i England og de i Norge. Men de stopper ikke å engasjere seg i laget av den grunn.


Joda. Og det er vel en dårlig dag for spissformuleringer.  :)

Flott læringskurve, lojosang!  ;)

Den læringskurva kan du gjøre med omtrent sånn du foreslo Trondheimwhite (tror jeg det var) kunne gjøre med noen vertikalt monterte planker han foreslo du kunne anskaffe.  ;D
- Leif Olav

Jon R

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #125 på: November 03, 2011, 00:22:48 »

Den læringskurva kan du gjøre med omtrent sånn du foreslo Trondheimwhite (tror jeg det var) kunne gjøre med noen vertikalt monterte planker han foreslo du kunne anskaffe.  ;D

Ja det var tider! Mange solskinnshistorier fra den epoken.  ;D



Men nå glemmer jeg meg rent bort. Dette var dagen for tungsinn og fravær av smileys.
Jon R.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #126 på: November 03, 2011, 08:49:19 »
Siden denne tråden handler om Rachubka er det han jeg vil si noe om........forbanna KLØNE!!!!!!!!!!!
Yeboahs vitne

Blank_File

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #127 på: November 03, 2011, 10:33:32 »
Merkelig det her. Han var bra i pre-season. Men nå er vel Leeds-karrieren over. Synes det er vanskelig å laste Grayson for dette som det blir gjort andre steder. Rachubka skulle på papiret være en ok reserve.

Allanclarke

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #128 på: November 03, 2011, 10:34:33 »
Takk for at du har ødelagt hele sesongen Rachubka!
Hadde faktisk tro på opprykk for noen uker siden. Så ble Lonergan skadet.
Og det eneste du har klart er å søle vekk 2 poeng mot coventry og 3 poeng igår. Pluss mange utrygge inngripninger mot både birmingham og cardiff.
Håper jeg aldri får se eller høre om han igjen!

Nå har jeg nesten mistet all tro altså. Før gårsdagens kamp hadde jeg tro på at vi kunne slå Leicester borte. Nå kan jeg ikke fatte åssen vi skal klare det. Blir nok en sesong midt på tabellen, pga en jævla gnier som ikke gidder å invistere. Er så jævla lei nå.

Godt å få ut fustrasjonen altså.

Tarald72

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #129 på: November 03, 2011, 11:10:13 »
Takk for at du har ødelagt hele sesongen Rachubka!
Hadde faktisk tro på opprykk for noen uker siden. Så ble Lonergan skadet.
Og det eneste du har klart er å søle vekk 2 poeng mot coventry og 3 poeng igår. Pluss mange utrygge inngripninger mot både birmingham og cardiff.
Håper jeg aldri får se eller høre om han igjen!

Nå har jeg nesten mistet all tro altså. Før gårsdagens kamp hadde jeg tro på at vi kunne slå Leicester borte. Nå kan jeg ikke fatte åssen vi skal klare det. Blir nok en sesong midt på tabellen, pga en jævla gnier som ikke gidder å invistere. Er så jævla lei nå.

Godt å få ut fustrasjonen altså.

Og det er ble jo ikke annet enn frustrasjon i går......jeg var nesten fortvilet i går etter kampen, at vi falt fra 7. til 10. plass på tabellen er så sin sak....at vi begynte best er så sin sak....men når vi endelig har fått skikk på forsvaret, blir Lonergan brekker Lonergan fingeren. Siden jeg ikke så kampen i går, bare hørte den gjennom LUTV.......jeg vil nok se på høydepunktene fra kampen, og innse at det ikke var noen......
Kanskje det eneste vi kan konkludere med er at 3. keeperen nå blir 2. keeper....og tapet får Rachubka ta på sin kappe, han ødela det i løpet av den første halvtimen.....
 >:(
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Evig Pint

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #130 på: November 03, 2011, 14:54:34 »


Stakkars mann, sov nok ikke godt i natt...... Men slik er det nå en gang. Han er definitivt ferdig i klubben.
Marching on together

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #131 på: November 03, 2011, 14:59:54 »


Stakkars mann, sov nok ikke godt i natt...... Men slik er det nå en gang. Han er definitivt ferdig i klubben.

Burde han absolutt være, men ikke ta det for gitt, O'Brien satt faktisk på benken i går og kanskje han til og med spiller til helgen!

lojosang

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #132 på: November 03, 2011, 15:22:01 »


Stakkars mann, sov nok ikke godt i natt...... Men slik er det nå en gang. Han er definitivt ferdig i klubben.

Burde han absolutt være, men ikke ta det for gitt, O'Brien satt faktisk på benken i går og kanskje han til og med spiller til helgen!

Ikke helt med på sammenligningen din. O'Brien  ble satt inn på laget uten å være matchklar etter skade. Det er en tabbe av lagledelse og medisinsk støtteapparat mer enn en spiller som ikke takler Revie Stand.

Rachubka har knukket sammen mentalt og i tillegg fått sitt pass påskrevet av nevnte lagledelse. Sikkert sanne ord fra Grayson, men tvilsom ledelse. Etter mitt syn en rustflekk på Graysons rulleblad.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #133 på: November 03, 2011, 15:39:43 »


Stakkars mann, sov nok ikke godt i natt...... Men slik er det nå en gang. Han er definitivt ferdig i klubben.

Burde han absolutt være, men ikke ta det for gitt, O'Brien satt faktisk på benken i går og kanskje han til og med spiller til helgen!

Ikke helt med på sammenligningen din. O'Brien  ble satt inn på laget uten å være matchklar etter skade. Det er en tabbe av lagledelse og medisinsk støtteapparat mer enn en spiller som ikke takler Revie Stand.

Rachubka har knukket sammen mentalt og i tillegg fått sitt pass påskrevet av nevnte lagledelse. Sikkert sanne ord fra Grayson, men tvilsom ledelse. Etter mitt syn en rustflekk på Graysons rulleblad.

Dårlig tegn å begynne å sitere og motdebattere seg selv, men etter å ha sett klipp fra kampen og Graysons uttalelse der syns jeg at jeg må moderere Graysonkritikken litt.

"Three mistakes by the goalkeeper, which is unfortunate, but these things happen" er vel heller ikke FRYKTELIG lojalt mot keeperen sin, men høres ikke så ille ut som transcriptet i kamptråden. Jeg moderere fra rustflekk til fettflekk. Fett kan fjernes med sprit.  ;D
- Leif Olav

RoarG

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #134 på: November 03, 2011, 15:58:22 »


Stakkars mann, sov nok ikke godt i natt...... Men slik er det nå en gang. Han er definitivt ferdig i klubben.

Burde han absolutt være, men ikke ta det for gitt, O'Brien satt faktisk på benken i går og kanskje han til og med spiller til helgen!
Som keeper ;)?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bites Yer Legs

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #135 på: November 03, 2011, 16:05:27 »


Stakkars mann, sov nok ikke godt i natt...... Men slik er det nå en gang. Han er definitivt ferdig i klubben.

Burde han absolutt være, men ikke ta det for gitt, O'Brien satt faktisk på benken i går og kanskje han til og med spiller til helgen!

Ikke helt med på sammenligningen din. O'Brien  ble satt inn på laget uten å være matchklar etter skade. Det er en tabbe av lagledelse og medisinsk støtteapparat mer enn en spiller som ikke takler Revie Stand.

Rachubka har knukket sammen mentalt og i tillegg fått sitt pass påskrevet av nevnte lagledelse. Sikkert sanne ord fra Grayson, men tvilsom ledelse. Etter mitt syn en rustflekk på Graysons rulleblad.

Dårlig tegn å begynne å sitere og motdebattere seg selv, men etter å ha sett klipp fra kampen og Graysons uttalelse der syns jeg at jeg må moderere Graysonkritikken litt.

"Three mistakes by the goalkeeper, which is unfortunate, but these things happen" er vel heller ikke FRYKTELIG lojalt mot keeperen sin, men høres ikke så ille ut som transcriptet i kamptråden. Jeg moderere fra rustflekk til fettflekk. Fett kan fjernes med sprit.  ;D

Han sier jo det som det er. Jeg personlig hadde blitt forbannet om han hadde pakket det inn med retorisk vissvass. Rahubcka vet jo selv hvor ille det var, forstår ikke at det Grayson sier skal "add insult to injury" på noen måte.
KEEP FIGHTING!!

lojosang

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #136 på: November 03, 2011, 16:07:46 »


Stakkars mann, sov nok ikke godt i natt...... Men slik er det nå en gang. Han er definitivt ferdig i klubben.

Burde han absolutt være, men ikke ta det for gitt, O'Brien satt faktisk på benken i går og kanskje han til og med spiller til helgen!

Ikke helt med på sammenligningen din. O'Brien  ble satt inn på laget uten å være matchklar etter skade. Det er en tabbe av lagledelse og medisinsk støtteapparat mer enn en spiller som ikke takler Revie Stand.

Rachubka har knukket sammen mentalt og i tillegg fått sitt pass påskrevet av nevnte lagledelse. Sikkert sanne ord fra Grayson, men tvilsom ledelse. Etter mitt syn en rustflekk på Graysons rulleblad.

Dårlig tegn å begynne å sitere og motdebattere seg selv, men etter å ha sett klipp fra kampen og Graysons uttalelse der syns jeg at jeg må moderere Graysonkritikken litt.

"Three mistakes by the goalkeeper, which is unfortunate, but these things happen" er vel heller ikke FRYKTELIG lojalt mot keeperen sin, men høres ikke så ille ut som transcriptet i kamptråden. Jeg moderere fra rustflekk til fettflekk. Fett kan fjernes med sprit.  ;D

Han sier jo det som det er. Jeg personlig hadde blitt forbannet om han hadde pakket det inn med retorisk vissvass. Rahubcka vet jo selv hvor ille det var, forstår ikke at det Grayson sier skal "add insult to injury" på noen måte.

Enig. Det så verre ut i transkripsjonen BM gjorde i kamptråden, sikkert fra et annet intervju. Det Grayson sier der vet Rachubka like godt som oss andre.
- Leif Olav

newsome

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #137 på: November 03, 2011, 16:15:13 »
To tabber i to kamper på rad i avgjørende øyeblikk er ikke godt nok.
Grayson må ut å hente inn en bedre keeper på en måneds lån.

Vi kan ikke la poeng glippe med en keeper som ikke holder mål.
Må vel være keeperreserver i PL som er mulige alternativ.
Hva sa jeg!!!!
Tydelig at Grayson og størstedelen av forumet er treg,men så treg går det ikke an å bli.
Alle som så han en omgang burde forstå at han ikke var god nok.
Velkommen etter eksperter og inteligensia her inne!!!!!Bedre sent enn aldri!

RoarG

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #138 på: November 03, 2011, 16:25:00 »
Rachubka ble kjøpt av Grayson, under fullt skryt  >:(. Nå er han plutselig persona non grata. Grayson sier direkte at Leeds' keepere ikke holder mål! Han underminerer dermed begge keeperes selvtillit, i en tid da han trenger å bygge den opp. Det er kritisk når en manager 3 dager før neste kamp sier at han ikke vet hvem skal stå i mål! Herregud Grayson, du har 2 mann til å gjøre jobben, og du vet ikke om de kan utføre den  :o :o? Elendig ledelse. Elendig personalpolitikk. Hvis du er usikker på herrene Rachubka og Cairns kvaliteter, må du si det til dem, og sette dem på transferlista.
Taper Leeds mot Leicester til lørdag, kan du si opp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #139 på: November 03, 2011, 16:33:50 »
To tabber i to kamper på rad i avgjørende øyeblikk er ikke godt nok.
Grayson må ut å hente inn en bedre keeper på en måneds lån.

Vi kan ikke la poeng glippe med en keeper som ikke holder mål.
Må vel være keeperreserver i PL som er mulige alternativ.
Hva sa jeg!!!!
Tydelig at Grayson og størstedelen av forumet er treg,men så treg går det ikke an å bli.
Alle som så han en omgang burde forstå at han ikke var god nok.
Velkommen etter eksperter og inteligensia her inne!!!!!Bedre sent enn aldri!
Det var nok ikke bare deg som slaktet Rachubka på et tidlig tidspunkt....

Jon R

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #140 på: November 03, 2011, 16:44:21 »
To tabber i to kamper på rad i avgjørende øyeblikk er ikke godt nok.
Grayson må ut å hente inn en bedre keeper på en måneds lån.

Vi kan ikke la poeng glippe med en keeper som ikke holder mål.
Må vel være keeperreserver i PL som er mulige alternativ.
Hva sa jeg!!!!
Tydelig at Grayson og størstedelen av forumet er treg,men så treg går det ikke an å bli.
Alle som så han en omgang burde forstå at han ikke var god nok.
Velkommen etter eksperter og inteligensia her inne!!!!!Bedre sent enn aldri!

Ingenting gjør så inderlig godt som å hovere over at egne negative spådommer holdt stikk.
« Siste redigering: November 03, 2011, 17:06:40 av Jon R »
Jon R.

Dennis

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #141 på: November 03, 2011, 16:56:44 »
To tabber i to kamper på rad i avgjørende øyeblikk er ikke godt nok.
Grayson må ut å hente inn en bedre keeper på en måneds lån.

Vi kan ikke la poeng glippe med en keeper som ikke holder mål.
Må vel være keeperreserver i PL som er mulige alternativ.
Hva sa jeg!!!!
Tydelig at Grayson og størstedelen av forumet er treg,men så treg går det ikke an å bli.
Alle som så han en omgang burde forstå at han ikke var god nok.
Velkommen etter eksperter og inteligensia her inne!!!!!Bedre sent enn aldri!

Godt vi har deg, newsome, så du kan holde oss som tydeligvis tror vi vet alt på bakken. :)

Diplom og medalje er postlagt.
Marching on together!

Jon R

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #142 på: November 03, 2011, 17:02:50 »
Merkelig det her. Han var bra i pre-season. Men nå er vel Leeds-karrieren over. Synes det er vanskelig å laste Grayson for dette som det blir gjort andre steder. Rachubka skulle på papiret være en ok reserve.

Rachubka ser virkelig ut som reservekeeperen fra helvete i klippene her, og jeg synes synd på mannen som åpenbart levde sitt verste mareritt igår kveld.

Mitt råd til R: Bruk Lonergan som veileder, en keeper som ble beskrevet som uten selvtillit ifjor og som iår har levert varene til tross for 15 baklengs, et suspekt forsvar foran seg og det psykiske presset enhver Leedskeeper utsettes for. På den måten kan kanskje Rachubka få karrieren på fote igjen, men da i en annen klubb selvfølgelig.

Det handler utvilsomt mye om mental styrke dette her. Grayson burde kjenne R. bedre enn de fleste og pre-season tydet på at vi hadde sikret oss en helt grei reservekeeper.

Hva Grayson må ta på sin kappe, er at Rachubka startet mot gamleklubben etter flere svake kamper og et nesten-horror show mot Cardiff bare tre dager tidligere. Mannen var jo helt åpenbart en nervebunt og blottet for selvtillit FØR denne kampen ble spilt, og burde i etterpåkloksskapens navn aldri startet den.
Jon R.

Andersen

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #143 på: November 03, 2011, 17:14:33 »
Da kunne like godt SG spurt Rachubka om han var fit for fight oppi hue mot gamleklubben + et par tabber til tidligere . SG kunne vel hivd innpå 18 . åringen til å stå fra første spark på ballen . Hadde det gått bedre ? Det får vi aldri vite. Men at SG må ut og hente ny keeper straks er vel vi alle enige om.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #144 på: November 03, 2011, 17:16:52 »
Vår første signering ble: Rask >:(
For ei bombe....

Vi får krysse fingrene å håpe på at det blir benkevarmeren vår  ::)
de som har greie på det sier jo at det er viktig at keeperne pusher hverandre!Nå får vi det slik at når vår nye 1.keeper ikke kan spille,så blir alle grisenervøse når vår 2.keeper Rubchaka slipper til?Hva er dette for opplegg?
Kunne ikke dy meg og måtte ta frem denne igjen.....bare trist at jeg og andre fikk rett mht Rubchaka :( :(

Leedsfan

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #145 på: November 03, 2011, 17:46:43 »
Vår første signering ble: Rask >:(
For ei bombe....

Vi får krysse fingrene å håpe på at det blir benkevarmeren vår  ::)
de som har greie på det sier jo at det er viktig at keeperne pusher hverandre!Nå får vi det slik at når vår nye 1.keeper ikke kan spille,så blir alle grisenervøse når vår 2.keeper Rubchaka slipper til?Hva er dette for opplegg?
Kunne ikke dy meg og måtte ta frem denne igjen.....bare trist at jeg og andre fikk rett mht Rubchaka :( :(

Du hadde rett denne gangen dessverre, fortsetter du å ha rett så blir det administrasjon og League 1 snart..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #146 på: November 03, 2011, 17:54:38 »
Vår første signering ble: Rask >:(
For ei bombe....

Vi får krysse fingrene å håpe på at det blir benkevarmeren vår  ::)
de som har greie på det sier jo at det er viktig at keeperne pusher hverandre!Nå får vi det slik at når vår nye 1.keeper ikke kan spille,så blir alle grisenervøse når vår 2.keeper Rubchaka slipper til?Hva er dette for opplegg?
Kunne ikke dy meg og måtte ta frem denne igjen.....bare trist at jeg og andre fikk rett mht Rubchaka :( :(

Du hadde rett denne gangen dessverre, fortsetter du å ha rett så blir det administrasjon og League 1 snart..
Neida, hvis jeg får rett rykker vi ikke opp, og grunnen til det er som jeg har sagt i 100 innlegg: mangel på kvalitet >:(
Ellers håper jeg kjeltringen blir avslørt som eier allerede fra 2005 og at overtakelsen var ulovlig....

Dennis

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #147 på: November 03, 2011, 20:02:31 »
Poenget i at de som var aller mest kritisk til Paul Rachubka da han ble hentet, trodde på det tidspunktet at han ble hentet som et førstevalg, har gått hus forbi i "I told you so"-resonnementene. ;)
Marching on together!

newsome

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #148 på: November 03, 2011, 20:07:37 »
To tabber i to kamper på rad i avgjørende øyeblikk er ikke godt nok.
Grayson må ut å hente inn en bedre keeper på en måneds lån.

Vi kan ikke la poeng glippe med en keeper som ikke holder mål.
Må vel være keeperreserver i PL som er mulige alternativ.
Hva sa jeg!!!!
Tydelig at Grayson og størstedelen av forumet er treg,men så treg går det ikke an å bli.
Alle som så han en omgang burde forstå at han ikke var god nok.
Velkommen etter eksperter og inteligensia her inne!!!!!Bedre sent enn aldri!

Ingenting gjør så inderlig godt som å hovere over at egne negative spådommer holdt stikk.
Helt sant Jon!! Kunne ikke dy meg  ;)

newsome

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #149 på: November 03, 2011, 20:11:41 »
To tabber i to kamper på rad i avgjørende øyeblikk er ikke godt nok.
Grayson må ut å hente inn en bedre keeper på en måneds lån.

Vi kan ikke la poeng glippe med en keeper som ikke holder mål.
Må vel være keeperreserver i PL som er mulige alternativ.
Hva sa jeg!!!!
Tydelig at Grayson og størstedelen av forumet er treg,men så treg går det ikke an å bli.
Alle som så han en omgang burde forstå at han ikke var god nok.
Velkommen etter eksperter og inteligensia her inne!!!!!Bedre sent enn aldri!

Godt vi har deg, newsome, så du kan holde oss som tydeligvis tror vi vet alt på bakken. :)

Diplom og medalje er postlagt.
Takker så mye Keiser! Med et sånt nick trenger nok du å holdes på bakken iblant!!!
Ser frem til hederstegn!!   ;)