Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 359265 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1050 på: August 13, 2018, 11:53:33 »
Etter mitt syn bør ingen av de som har startet siste to kamper starte mot Bolton, til det er intensiteten og potensiell slitasje for stor, i en liga der det spilles over 1,5 kamper i snitt pr uke.
Enig.
Nå sa Bielsa på pressekonferansen etter Derby-kampen at det ble mange bytter, men ikke hele laget. Drister meg til denne startelleveren:
Blackman - Berardi, Jansson, Cooper, Pearce - Harrison, Phillips, Baker, Roberts - Bamford.
Benken: Huffer, Shackleton, Roofe, Saiz, Alioski, Edmonson, Shaugnessy.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1051 på: August 13, 2018, 12:04:55 »
Håper på 11 forandringer om mulig

Blackman

Junior - Jansson - Junior - Pearce

Baker - Rey- Shackleton

Harrison - Bamford - Clarke

Går vi videre er det en perfekt mulighet til å holde troppen i gang, ikke minst ikke bryte opp relasjonen i trening og forbredelser til de 11 som skal starte til helgen.
 

Killa

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1052 på: August 13, 2018, 13:05:02 »
Håper på 11 forandringer om mulig

Blackman

Junior - Jansson - Junior - Pearce

Baker - Rey- Shackleton

Harrison - Bamford - Clarke

Går vi videre er det en perfekt mulighet til å holde troppen i gang, ikke minst ikke bryte opp relasjonen i trening og forbredelser til de 11 som skal starte til helgen.

Stort sett enig, men Roberts burde kanskje få en start også?

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1053 på: August 13, 2018, 13:11:41 »
Gjetter på dette laget:

               Blackman

Ayling, Jansson, Cooper, Pearce

       Phillips, Shackleton

Roberts     Baker       Harrison
               
               Bamford
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

stian

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1054 på: August 13, 2018, 13:46:27 »
Jeg gjetter på at Bielsa ikke gjør så alt for dramatiske omveltninger for å holde på relasjonene i den elleveren som er satt nå. Jeg tror vi ser følgende lag:

Blackman - Ayling, Berardi, Jansson, Pearce - Phillips - Shackleton, Alioski, Baker, Harrison - Bamford

Det betyr Shackleton i Klich-rollen og Baker som 10-er. Shackleton har vel ikke spilt akkurat der tidligere, men virker å få mye tillit hos Bielsa og har mange ferdigheter som kan passe i den rollen.

Hvem var det han kom inn for på lørdag da?

Joda, jeg fikk med meg det. Men dette har ikke vært hans naturlige posisjon fram til nå, eller har jeg gått glipp av noe? Har til nå tenkt på ham som en som trives best mot kanten.

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1055 på: August 13, 2018, 18:23:05 »
Jeg gjetter på at Bielsa ikke gjør så alt for dramatiske omveltninger for å holde på relasjonene i den elleveren som er satt nå. Jeg tror vi ser følgende lag:

Blackman - Ayling, Berardi, Jansson, Pearce - Phillips - Shackleton, Alioski, Baker, Harrison - Bamford

Det betyr Shackleton i Klich-rollen og Baker som 10-er. Shackleton har vel ikke spilt akkurat der tidligere, men virker å få mye tillit hos Bielsa og har mange ferdigheter som kan passe i den rollen.

Hvem var det han kom inn for på lørdag da?

Joda, jeg fikk med meg det. Men dette har ikke vært hans naturlige posisjon fram til nå, eller har jeg gått glipp av noe? Har til nå tenkt på ham som en som trives best mot kanten.

Aner ikke, han spilte vingback i pre-season, men han spilte der i helgen og det gjorde han foran Baker, samme som Dallas gjorde det foran Baker forrige helg, så jeg antar at han vuderes som den neste i rekken i den rollen... Litt skummelt for Baker om han bare vurderes som aktuell som erstatter for Saiz, da kan han fort slite med spilletiden i sesongen som kommer.
 

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1056 på: August 13, 2018, 18:24:33 »
Håper på 11 forandringer om mulig

Blackman

Junior - Jansson - Junior - Pearce

Baker - Rey- Shackleton

Harrison - Bamford - Clarke

Går vi videre er det en perfekt mulighet til å holde troppen i gang, ikke minst ikke bryte opp relasjonen i trening og forbredelser til de 11 som skal starte til helgen.

Stort sett enig, men Roberts burde kanskje få en start også?

Enig, visste det var en angrepsspiller jeg hadde glemt.

Da har vi 2 gode rekker blant de tre på topp samt Edmundson og Clarke som unge spillere som fyller etter. 
 

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1057 på: August 13, 2018, 20:14:44 »
På pressekonfersnsen med Beilsa ble det sagt at Blackman, Pontus, Shackleton, Pearce, Bamford, Baker, Harrison skal spille. Nevnte Phillips også. Shaughnessy på benken.

Skjønte jeg det rett så sa han at vi ikke kan forvente at Shackleton kan gjøre det samme som Ayling og Roberts det samme som Pablo. Så da er vel det høyre siden i morgen :)

Blir vel Cooper eller Berardi sammen med Pontus. Tipper Klich starter. Hvem av unggutta som er med finner vi ut ved å se hvem som ikke spiller u23 sammen med Shaughnessy i kveld

                         Blackman

Shacleton    Berardi     Pontus Pearce

                            Phillips

  Roberts    Baker      Klich       Harrison

                            Bamford

Sub: BPF, Conor, Cooper, Nicell, Saiz,Edmundson, Roofe.

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1058 på: August 13, 2018, 21:25:00 »
Kan ikke fatte at Bielsa har sagt at Philips skal starte i denne. Det finnes vel ikke en spiller i divisjonen som har løpt mer enn han de to første kampene? I så fall må det vel bety at han skal hviles mot Rotherham?
Jon R.

auren

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1059 på: August 13, 2018, 21:31:31 »
Kan ikke fatte at Bielsa har sagt at Philips skal starte i denne. Det finnes vel ikke en spiller i divisjonen som har løpt mer enn han de to første kampene? I så fall må det vel bety at han skal hviles mot Rotherham?

Han sa først Phillips, men så rettet han seg selv og sa Roberts. Tror han tok feil av navnene rett og slett. Vi har vel i øyeblikket ingen erstatter for Phillips i den defansive rollen. Spent på hvem som spiller der i morgen. Shaughnessy og Rey spiller U-23-kamp i kveld, så de spiller ikke.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1060 på: August 13, 2018, 21:35:36 »
Kan ikke fatte at Bielsa har sagt at Philips skal starte i denne. Det finnes vel ikke en spiller i divisjonen som har løpt mer enn han de to første kampene? I så fall må det vel bety at han skal hviles mot Rotherham?

Han sa først Phillips, men så rettet han seg selv og sa Roberts. Tror han tok feil av navnene rett og slett. Vi har vel i øyeblikket ingen erstatter for Phillips i den defansive rollen. Spent på hvem som spiller der i morgen. Shaughnessy og Rey spiller U-23-kamp i kveld, så de spiller ikke.

auren
Det gav mening. Begynte brått å tvile på kompetansen til vår nye sjefsfysio & co.
Holder på mitt, det bør være 11 endringer fra start i morgen.
Jon R.

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1061 på: August 13, 2018, 21:51:21 »
Shaughnessy spiller i dag, benk i morgen Rey, Diaz, Strujik,Clarke, Stevens Dalby og Nicell spiller i dag, ikke i morgen. Sånn forstod jeg det ihvertfsll.

Han røra litt med Phillips og Roberts ja..

Håper på 11 endringer, men med de som spiller i dag så har vi vel kun 8 spillere å sette inn. Blackman, Shacleton, Pontus, Pearce, Harrison, Baker, Roberts og Bamford. I tilegg har vi Edmundson...men som spiss starter Bamford.  Kanskje han børster støv av O'Kane da :)

Uansett, gøy å se flere av de nye spillerne i aksjon.

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1062 på: August 13, 2018, 22:14:12 »
Shaughnessy spiller i dag, benk i morgen Rey, Diaz, Strujik,Clarke, Stevens Dalby og Nicell spiller i dag, ikke i morgen. Sånn forstod jeg det ihvertfsll.

Han røra litt med Phillips og Roberts ja..

Håper på 11 endringer, men med de som spiller i dag så har vi vel kun 8 spillere å sette inn. Blackman, Shacleton, Pontus, Pearce, Harrison, Baker, Roberts og Bamford. I tilegg har vi Edmundson...men som spiss starter Bamford.  Kanskje han børster støv av O'Kane da :)

Uansett, gøy å se flere av de nye spillerne i aksjon.
Enig.  :)
Stopperne kan kanskje klare 4 kamper på 2 uker. Klich ble vel tatt av etter drøye timen både mot Stoke og Derby, kanskje han starter?
Jon R.

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1063 på: August 13, 2018, 22:48:55 »
På pressekonfersnsen med Beilsa ble det sagt at Blackman, Pontus, Shackleton, Pearce, Bamford, Baker, Harrison skal spille. Nevnte Phillips også. Shaughnessy på benken.

Skjønte jeg det rett så sa han at vi ikke kan forvente at Shackleton kan gjøre det samme som Ayling og Roberts det samme som Pablo. Så da er vel det høyre siden i morgen :)

Blir vel Cooper eller Berardi sammen med Pontus. Tipper Klich starter. Hvem av unggutta som er med finner vi ut ved å se hvem som ikke spiller u23 sammen med Shaughnessy i kveld

                         Blackman

Shacleton    Berardi     Pontus Pearce

                            Phillips

  Roberts    Baker      Klich       Harrison

                            Bamford

Sub: BPF, Conor, Cooper, Nicell, Saiz,Edmundson, Roofe.

Litt rart at de har brukt Ideguchi, Rey og De Block i dag, alle de tre kunne vært aktuell for noen av de plassene som vi ikke har noe klart alternativ..

Clarke spilte også i dag, han kunne vært aktuell for en av kantposisjonene, men ikke fra start da det finnes to andre klare aternativer der i Harrison og Roberts.. Ingen Edmundson i dag, da er nok han på benken i morgen og kommer inn for Bamford i løpet av kampen eventuelt....

Er det noen u23 spillere vi glemmer til i morgen? Hva med han høyrebacken som var med til Myamar?
 

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1064 på: August 13, 2018, 23:00:12 »
På pressekonfersnsen med Beilsa ble det sagt at Blackman, Pontus, Shackleton, Pearce, Bamford, Baker, Harrison skal spille. Nevnte Phillips også. Shaughnessy på benken.

Skjønte jeg det rett så sa han at vi ikke kan forvente at Shackleton kan gjøre det samme som Ayling og Roberts det samme som Pablo. Så da er vel det høyre siden i morgen :)

Blir vel Cooper eller Berardi sammen med Pontus. Tipper Klich starter. Hvem av unggutta som er med finner vi ut ved å se hvem som ikke spiller u23 sammen med Shaughnessy i kveld

                         Blackman

Shacleton    Berardi     Pontus Pearce

                            Phillips

  Roberts    Baker      Klich       Harrison

                            Bamford

Sub: BPF, Conor, Cooper, Nicell, Saiz,Edmundson, Roofe.

Litt rart at de har brukt Ideguchi, Rey og De Block i dag, alle de tre kunne vært aktuell for noen av de plassene som vi ikke har noe klart alternativ..

Clarke spilte også i dag, han kunne vært aktuell for en av kantposisjonene, men ikke fra start da det finnes to andre klare aternativer der i Harrison og Roberts.. Ingen Edmundson i dag, da er nok han på benken i morgen og kommer inn for Bamford i løpet av kampen eventuelt....

Er det noen u23 spillere vi glemmer til i morgen? Hva med han høyrebacken som var med til Myamar?

Hosannah, han spilte ikke i dag. Mulig på benken, ikke sett hvem som satt der. Uansett så skulle Shackleton ta over for Ayling.

Vi stiller nok uansett et bra lag.

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1065 på: August 13, 2018, 23:02:02 »
Sa Bielsa at han skulle ta over for Ayling? Han spilte jo for han i pre-season, men kom inn sentralt på midtbanen sist...

Hosannah het han ja, han ble vel skadet i pre-season - så han er vel neppe aktuell...
 

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1066 på: August 13, 2018, 23:06:41 »
Sa Bielsa at han skulle ta over for Ayling? Han spilte jo for han i pre-season, men kom inn sentralt på midtbanen sist...

Hosannah het han ja, han ble vel skadet i pre-season - så han er vel neppe aktuell...

Han sa på pressekonferansen i dag at vi ikke forvente at Shack skal gjøre det samme som Ayling og at Roberts skal være som Pablo... jeg tolket det som at de da tar høyre siden fra start.

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1067 på: August 16, 2018, 18:45:00 »
Lufc chat

What a bright future at Elland Road

Shackleton - 18
Roberts - 19
Pearce -20
BPF - 21
Phillips - 22

#lufc



For en fremtid klubben har!!!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1068 på: August 16, 2018, 20:21:28 »
Lufc chat

What a bright future at Elland Road

Shackleton - 18
Roberts - 19
Pearce -20
BPF - 21
Phillips - 22

#lufc



For en fremtid klubben har!!!  :)
..Om vi rykker opp, vel og merke. Disse spillerne klarer vi ikke å holde på i fem år til om vi fortsatt roter rundt i Championship!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1069 på: August 16, 2018, 20:23:28 »
Mye mulig. De blir uansett veeeldig dyre. I motsetning til tidligere år hvir de har forsvunnet for monopolpenger. Det gir penger i kassa.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1070 på: August 17, 2018, 08:05:44 »
Leeds United boss Marcelo Bielsa explains Eunan O'Kane, Vurnon Anita and Caleb Ekuban omissions

Joe UrquhartPublished: 20:49
 Leeds United head coach Marcelo Bielsa.
Leeds United head coach Marcelo Bielsa.
Updated: 20:55 Thursday 16 August 2018

Leeds United head coach Marcelo Bielsa has revealed he opted for youth over experience when deciding upon his final squad at Elland Road believing it to be more beneficial to help develop younger players on the Whites books.


The Argentine was questioned over the future of players such as Eunan O'Kane, Caleb Ekuban and Vurnon Anita during his pre-Rotherham press conference on Thursday.

The trio failed to feature during pre-season and haven't been handed squad numbers by the 63-year-old for the Championship campaign ahead having been heavily involved last season.


Bielsa though has now revealed that it was the option of youth that stole his heart when putting pen to paper on the final touches of his squad for his assault on the second tier of English football.

"When a professional player has a history as a football player, for example [Vurnon] Anita, [Eunan] O'Kane and [Caleb] Ekuban have history, one way to respect them is to keep them inside the team if they have the possibility to play in another position," Bielsa revealed.


"If we have one position and three players it's very difficult that the third player in the position gets time to play. I saw every game and every minute that they played last year and I also listened to the opinion of the club.

Leeds United head coach Marcelo Bielsa to give Rotherham the respect they deserve

"If you haven't trained a player it's a deficit to make a decision. We then built a group where we have two players for each position and if we had acted in another way it would have been counterproductive.


"For example I have [Luke] Ayling, [Stuart] Dallas and [Jamie] Shackleton, because Shackleton is a youngster who has time to develop in his career, but I can't do the same thing with Ayling, Dallas and Anita.

"I would be doing something not very good to one of the three players, so when you take decisions you have to transmit them at the right moment and I think this is an honest behaviour.

"Of course I can make mistakes but I don't want to make any mistakes. For example I can say that because of Dallas' injury it could have been a good thing to have Anita with us, it would have been better for me but I think it would be unfair to keep a player with us if he doesn't have the possibility to get the time he deserves."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1071 på: August 17, 2018, 08:23:25 »
MB har ikke bare stor respekt for spillerne, først og fremst fremviser han en enorm respekt for mennesket bak drakta. Fin type.
Jon R.

baste

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1072 på: August 17, 2018, 08:47:49 »
MB har ikke bare stor respekt for spillerne, først og fremst fremviser han en enorm respekt for mennesket bak drakta. Fin type.

+1

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1073 på: August 17, 2018, 17:08:56 »
Bielsa sier det selv:
* Phillips
* Ayling
* Saiz
Disse skal spille.
Resten kan vi vaiere med. :)



Leeds United: Midfielder Phillips is lynchpin of the Bielsa revolution

 Published: 07:00 Friday 17 August 2018
Head coach Marcelo Bielsa has been explaining how Leeds-born Kalvin Phillips is a key cog in the way the Whites play – and how he hopes the midfielder can play every match this season.

PHIL HAY reports.
There was some suggestion in the quiet weeks of summer of Marcelo Bielsa making a centre-back of Kalvin Phillips. Instead, Leeds United’s head coach is creating a metronome. Kalvin Phillips The first two weeks of this season have danced to the ticking of Phillips’ industry, busy in the background while Leeds conduct a concerto around him.

Versatility is at the root of much of Bielsa’s work with his players but Phillips, in a guise which redefines the concept of deep-lying, finds himself in the most clear-cut of jobs.

Bielsa creates squads with a choice of two players in each position but two games into the Championship year, his holding midfielder is the one he would struggle to replace like-for-like: specific, tailored and indispensable.

Bielsa watched highlights of Leeds until the small hours before taking the job at Elland Road in June and he was quickly drawn to the strength and simplicity of Phillips’ game. The 22-year-old has shown those traits from the day of his debut – a player who famously covered more then 13km on his fourth start at Bristol City in 2015 – but Bielsa has prised him out of a generic midfield mindset and reinvented him as his lynchpin, behind a ruthless attacking mob.

Between the incessant tackling, short-and-sharp passing in tight areas and positioning which allows Bielsa’s full-backs, Luke Ayling and Barry Douglas, to tear forward blind, Leeds have depended on Phillips’ presence. No frills, no nonsense but a level of effectiveness which Bielsa doubts he could substitute perfectly if Phillips was to pull up injured.

It was no coincidence that in a team showing eight changes for Tuesday’s League Cup win over Bolton Wanderers, the midfielder retained his place. “He’s a practical player who plays simply,” Bielsa said. “He’s good from a defensive point of view, he has a very good long pass and he has good orientation of the game.“He’s very good at getting the ball and putting it into another space, a better space. He’s very good when he has to cover the team when our full-backs go in attack. And when we are outnumbered, he is very good with his defending.”

Bielsa made a habit in previous jobs of transforming midfielders into centre-backs, his way of raising the standard of passing from the back. The most successful example is Javi Martinez, the Spaniard who Bielsa manipulated successfully at Athletic Bilbao and who Bilbao sold to Bayern Munich for almost £40m. Phillips’ conversion has been more partial: a midfielder still but one who drops into Leeds’ backline when Bielsa’s side are committed up front.

On Tuesday, at points in the first half, United had everyone bar goalkeeper Jamal Blackman in Bolton’s half. Phillips took up position on the halfway line and directed other players forwards; the last man rather than a central defender. For a while last season, when Thomas Christiansen was head coach and before the early zip of Christiansen’s tactics disappeared, Phillips found goals in his feet scoring five times in the first three months.

“He has the skills to play further forward and he has the capacity to score goals,” Bielsa said. “But at the moment he allows us not to receive (concede) goals, which is as good as scoring a goal when you are protecting your team.“

One of the new things football has which is not common yet is that we celebrate when a defender or a player saves a goal. But let’s hope that we will always celebrate the real goals, the goals scored.”Bielsa is devoid of other midfielders but as he made clear in his press conference yesterday – a gathering which began with the Argentinian apologising for arriving all of three minutes late – there is no ideal alternative.

Mateusz Klich, in Bielsa’s view and on the evidence of the first fortnight of the season, is more offensive in his outlook. Likewise Lewis Baker. Adam Forshaw, currently out with a foot injury, lacks the same physique as Phillips. Conor Shaughnessy is young and unproven, a player who struggled in a midfield role away at Birmingham City last season, and Ronaldo Vieira departed Leeds for Sampdoria before the season began. Bielsa joked that if all else failed, Ayling could “solve every problem.”

Almost out of sight, Phillips’ consistency has been impressive. He have averaged more than 50 passes a game – 101 across two league matches – and maintained an accuracy level of more than 80 per cent. He is part of the mechanism in United’s half which moves possession, finds runners in space and provides the basis for the counter-attacks which drove Derby to the wall last Saturday.

Leeds have yet to sign any cover for Vieira, who Sampdoria paid £7.7m to sign. It is not clear if they will before the end of the transfer window. “It’s hard to find another player who can do the same job at Phillips,” Bielsa said. “Maybe in that sense we haven’t drawn our team perfectly.“Vieira was the player most similar to Phillips but I think Klich, Forshaw and Shaughnessy, with different profiles, could play as number fours. Klich has the capacity to score goals and he has less predilection for defensive play than Phillips. Forshaw is a complete player but he doesn’t have the physical dimension that this position requires.

“If we take into account the fact that the full-backs are very offensive players and in our case, our number eights are very offensive too – Klich, Baker, Forshaw, they are very offensive – then we need a defensive midfielder with a lot of experience. The best thing for us is if Phillips can play all the games. Or otherwise we have Ayling who can solve every problem!”

Phillips and Ayling are the only two players to have played every minute of the season so far and both will start against Rotherham United at Elland Road tomorrow. From Bielsa’s comments, it is obvious that he sees the pair as consummate professionals with the stamina to match their attitudes.


Bielsa flogged his players hard in pre-season but said the strain of those days, when the squad were spending 11 hours at Thorp Arch, was easing off with the season in full flow.“We train less, we train with less intensity and the sessions are not that long,” he said. “If they last the same amount of time as before, we have more pauses for dialogue, talking to the players.“

Until now, nobody has played twice a week apart from Ayling, Phillips and Saiz. But Saiz didn’t play 90 minutes (against Bolton) and Ayling played in a position (centre-back) that is less demanding than his original position.” Man-of-the-match Phillips carried on regardless, the pivotal cog in Bielsa’s machine.

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-midfielder-phillips-is-lynchpin-of-the-bielsa-revolution-1-9306238
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1074 på: August 17, 2018, 17:15:19 »
MB har ikke bare stor respekt for spillerne, først og fremst fremviser han en enorm respekt for mennesket bak drakta. Fin type.

1+

GeirO

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1075 på: August 22, 2018, 09:09:20 »
Ville prøvd dette laget forutsatt Pontus har kommet i siget:

            Bailey P-F

Ayling   Pontus   Cooper   Douglas

            Klich    Phillips

Shackleton    Saiz       Pablo

          Roofe/Bamford (formavhengig)   
MOT

Killa

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1076 på: August 22, 2018, 12:02:22 »
Noen som har noe mer om skadesituasjonen på Forshaw? Når kan vi regne med han er kampklar?

RoarG

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1077 på: August 22, 2018, 12:06:16 »
Noen som har noe mer om skadesituasjonen på Forshaw? Når kan vi regne med han er kampklar?
Så noe om 6-8 uker rett etter at ha ble skadd, så nå er vi vel nede i 4-6 uker. Så skal han trene seg i form. Så, månedskiftet oktober/november bør være realistisk?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Buddy

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1078 på: August 22, 2018, 12:42:02 »
Hm, ikke greit å forstå hvorfor Berardi har spilt seg ut av laget til GeirO.

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1079 på: August 22, 2018, 13:27:09 »
Hm, ikke greit å forstå hvorfor Berardi har spilt seg ut av laget til GeirO.

Finner det merkelig ja. Ser flere vil ha han ut. Han har ikke spilt seg ut på noen måte. Han har vel faktisk styrket posisjonen sin som den beste til nå. Får Berardi litt "tyn" kun fordi det er Berardi og det han har gjort før, eller er det fordi man heller vil ha inn Pontus?

Tror ikke Bielsa kaster alle kortene og legger om til en annen formasjon fordi vi bare spilte ok og fikk 2-2 borte mot Swansea.

Ser også at noen mener at vi må ha inn en knallgod spiller i Phillips rollen. Rart at han plutselig ikke holder mål. 340 av 360 minutter nesten feilfri fotball før gårsdagens kamp..25 minutter under pari så skal han ut. Heldigvis er Bielsa manager  :)

Vi får nok noen forandringer til neste match. Pontus er vel inne med Berardi. Ayling tilbake på høyreback. Tipper Harrison starter og at Baker starter.