Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 359410 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjorn

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1080 på: August 22, 2018, 13:31:18 »
Hm, ikke greit å forstå hvorfor Berardi har spilt seg ut av laget til GeirO.

Finner det merkelig ja. Ser flere vil ha han ut. Han har ikke spilt seg ut på noen måte. Han har vel faktisk styrket posisjonen sin som den beste til nå. Får Berardi litt "tyn" kun fordi det er Berardi og det han har gjort før, eller er det fordi man heller vil ha inn Pontus?

Tror ikke Bielsa kaster alle kortene og legger om til en annen formasjon fordi vi bare spilte ok og fikk 2-2 borte mot Swansea.

Ser også at noen mener at vi må ha inn en knallgod spiller i Phillips rollen. Rart at han plutselig ikke holder mål. 340 av 360 minutter nesten feilfri fotball før gårsdagens kamp..25 minutter under pari så skal han ut. Heldigvis er Bielsa manager  :)

Vi får nok noen forandringer til neste match. Pontus er vel inne med Berardi. Ayling tilbake på høyreback. Tipper Harrison starter og at Baker starter.

For noen er panikknappen veldig nær..  ;D
Tror Bielsa ser mulighetene med de spillerne vi har og har et par som er på vei tilbake fra skade som kan gjøre jobben om det trengs.
Berardi har så langt klart seg utmerket. Tror han trives med tillitten han har fått. Kan sikkert passe bedre med en Cooper ved siden av seg enn en Ayling dog..
Marching On! 4276

RoarG

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1081 på: August 22, 2018, 13:57:08 »
Hm, ikke greit å forstå hvorfor Berardi har spilt seg ut av laget til GeirO.

Finner det merkelig ja. Ser flere vil ha han ut. Han har ikke spilt seg ut på noen måte. Han har vel faktisk styrket posisjonen sin som den beste til nå. Får Berardi litt "tyn" kun fordi det er Berardi og det han har gjort før, eller er det fordi man heller vil ha inn Pontus?

Tror ikke Bielsa kaster alle kortene og legger om til en annen formasjon fordi vi bare spilte ok og fikk 2-2 borte mot Swansea.

Ser også at noen mener at vi må ha inn en knallgod spiller i Phillips rollen. Rart at han plutselig ikke holder mål. 340 av 360 minutter nesten feilfri fotball før gårsdagens kamp..25 minutter under pari så skal han ut. Heldigvis er Bielsa manager  :)

Vi får nok noen forandringer til neste match. Pontus er vel inne med Berardi. Ayling tilbake på høyreback. Tipper Harrison starter og at Baker starter.

For noen er panikknappen veldig nær..  ;D
Tror Bielsa ser mulighetene med de spillerne vi har og har et par som er på vei tilbake fra skade som kan gjøre jobben om det trengs.
Berardi har så langt klart seg utmerket. Tror han trives med tillitten han har fått. Kan sikkert passe bedre med en Cooper ved siden av seg enn en Ayling dog..
Aylings styrke er på backplass, hvor han kan fosse i angrep og understøtte angriperne, samt slå innlegg. Spiller han midtstopper, mister vi den dimensjonen. Berardi har spilt bra som midtstopper, men han bør vel ha Cooper ved sin side? Kombinasjonen Berardi/Jansson er jeg litt mer usikker på.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1082 på: August 22, 2018, 13:57:38 »
Hm, ikke greit å forstå hvorfor Berardi har spilt seg ut av laget til GeirO.

Finner det merkelig ja. Ser flere vil ha han ut. Han har ikke spilt seg ut på noen måte. Han har vel faktisk styrket posisjonen sin som den beste til nå. Får Berardi litt "tyn" kun fordi det er Berardi og det han har gjort før, eller er det fordi man heller vil ha inn Pontus?

Tror ikke Bielsa kaster alle kortene og legger om til en annen formasjon fordi vi bare spilte ok og fikk 2-2 borte mot Swansea.

Ser også at noen mener at vi må ha inn en knallgod spiller i Phillips rollen. Rart at han plutselig ikke holder mål. 340 av 360 minutter nesten feilfri fotball før gårsdagens kamp..25 minutter under pari så skal han ut. Heldigvis er Bielsa manager  :)

Vi får nok noen forandringer til neste match. Pontus er vel inne med Berardi. Ayling tilbake på høyreback. Tipper Harrison starter og at Baker starter.

For noen er panikknappen veldig nær..  ;D
Tror Bielsa ser mulighetene med de spillerne vi har og har et par som er på vei tilbake fra skade som kan gjøre jobben om det trengs.
Berardi har så langt klart seg utmerket. Tror han trives med tillitten han har fått. Kan sikkert passe bedre med en Cooper ved siden av seg enn en Ayling dog..

Enig med deg vedrørende Berardi, synes også han har klart seg bra spesielt ved siden av Cooper. Og en annen ting: Virker som det velkjente overdimensjonerte temperamentet hans også er litt roligere nå enn i fjor! Kan se ut som Bielsa har hatt en positiv innvirkning i så måte også. Han har vel ingen gule kort ennå...?

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1083 på: August 22, 2018, 14:04:20 »
Hm, ikke greit å forstå hvorfor Berardi har spilt seg ut av laget til GeirO.

Finner det merkelig ja. Ser flere vil ha han ut. Han har ikke spilt seg ut på noen måte. Han har vel faktisk styrket posisjonen sin som den beste til nå. Får Berardi litt "tyn" kun fordi det er Berardi og det han har gjort før, eller er det fordi man heller vil ha inn Pontus?

Tror ikke Bielsa kaster alle kortene og legger om til en annen formasjon fordi vi bare spilte ok og fikk 2-2 borte mot Swansea.

Ser også at noen mener at vi må ha inn en knallgod spiller i Phillips rollen. Rart at han plutselig ikke holder mål. 340 av 360 minutter nesten feilfri fotball før gårsdagens kamp..25 minutter under pari så skal han ut. Heldigvis er Bielsa manager  :)

Vi får nok noen forandringer til neste match. Pontus er vel inne med Berardi. Ayling tilbake på høyreback. Tipper Harrison starter og at Baker starter.

For noen er panikknappen veldig nær..  ;D
Tror Bielsa ser mulighetene med de spillerne vi har og har et par som er på vei tilbake fra skade som kan gjøre jobben om det trengs.
Berardi har så langt klart seg utmerket. Tror han trives med tillitten han har fått. Kan sikkert passe bedre med en Cooper ved siden av seg enn en Ayling dog..

Enig med deg vedrørende Berardi, synes også han har klart seg bra spesielt ved siden av Cooper. Og en annen ting: Virker som det velkjente overdimensjonerte temperamentet hans også er litt roligere nå enn i fjor! Kan se ut som Bielsa har hatt en positiv innvirkning i så måte også. Han har vel ingen gule kort ennå...?

Etter den åpninga vi har hatt stiller jeg ikke spørsmålstegn ved noe som helst Bielsa gjør. Tross alt samme mannskap han bruker som var helt skrekkelige i fjor. Er egentlgi helt hinsides den forandringa dissa spillerne vist fra i fjor. Spiller jeg hadde avskrevet for lengst. Jeg setter meg tilbake å støtter det bielsa foretar seg enn så lenge. Selv om jeg er bekymret for stopperposisjon.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

GeirO

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1084 på: August 22, 2018, 14:12:47 »
Hm, ikke greit å forstå hvorfor Berardi har spilt seg ut av laget til GeirO.
Det er fordi jeg går ut fra makspotensialet til alle tre. Og alt det jeg har sett av disse tre spillerne, så mener jeg Pontus og Cooper har større makspotensiale enn Berardi. Men Berardi er en god løsning hvis ikke de to andre yter på topp....
MOT

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1085 på: August 22, 2018, 14:27:45 »
Hm, ikke greit å forstå hvorfor Berardi har spilt seg ut av laget til GeirO.
Det er fordi jeg går ut fra makspotensialet til alle tre. Og alt det jeg har sett av disse tre spillerne, så mener jeg Pontus og Cooper har større makspotensiale enn Berardi. Men Berardi er en god løsning hvis ikke de to andre yter på topp....


Til nå har berardi vært dønn solid. Med unntak av et par glipper. Noe Jansson florerte av i sin kamp mot bolton. Samtidig er berra også toneangivende med offensivt pasningsspill. Noe som er ekstremt viktig i Bielsas filosofi. Han er også vesentlig hurtigere enn Jansson. Noe som også er helt vesentlig i bielsas filosofi. Slik som Berra har fremstått til nå er jeg jaggu ikke sikker på om Jansson tar den plassen utover sesongen i det hele tatt.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1086 på: August 22, 2018, 18:25:36 »
Hm, ikke greit å forstå hvorfor Berardi har spilt seg ut av laget til GeirO.
Det er fordi jeg går ut fra makspotensialet til alle tre. Og alt det jeg har sett av disse tre spillerne, så mener jeg Pontus og Cooper har større makspotensiale enn Berardi. Men Berardi er en god løsning hvis ikke de to andre yter på topp....
Det er jo dette god managment handler om, velge de 11 som til enhver tid kan gjøre den beste jobben.  Akkurat nå vurderer MB at Berardi er et bedre valg, noe han med største sannsynlighet har helt rett i. Pontus tid kommer, det er jeg sikker på, men Boltonkampen viste at han rett og slett ikke er helt matchfit ennå.
Jon R.

RoarG

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1087 på: August 23, 2018, 16:07:06 »
Med Cooper ute i minst 3 uker regner jeg med denne lagoppstillingen i ligakampene til hans tilbakekomst:

                      Peacock-Farrell

Ayling          Berardi       Jansson        Douglas

                             Phillips

                    Klich              Saiz

Hernandez                                        Alioski
                              Roofe

Subs: Blackman, Baker, Shackleton, Bamford, Harrison, Shaugnessy, Pearce
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1088 på: September 11, 2018, 17:37:28 »
Uten Bamford......


Marcelo Bielsas fan account

Our primary options up top, besides Roofe:

- Ryan Edmondson (17, 1 appearance)
- Sam Dalby (18, 0 appearances)
- Tyler Roberts (19, 2 appearances, not a striker)
- Jack Clarke, 17, 0 appearances, not a striker)

Gulp.
#LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1089 på: September 11, 2018, 17:51:27 »
Uten Bamford......


Marcelo Bielsas fan account

Our primary options up top, besides Roofe:

- Ryan Edmondson (17, 1 appearance)
- Sam Dalby (18, 0 appearances)
- Tyler Roberts (19, 2 appearances, not a striker)
- Jack Clarke, 17, 0 appearances, not a striker)

Gulp.
#LUFC

Og som vanlig er noen der klare til å male lag på lag med svartmaling sånn just in case ingen av de som i tilfelle må steppe inn for Roofe, helt har glemt eller ikke vet hvor målet står...  ::)

Marching On! 4276

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1090 på: September 12, 2018, 14:52:42 »
Uten Bamford......


Marcelo Bielsas fan account

Our primary options up top, besides Roofe:

- Ryan Edmondson (17, 1 appearance)
- Sam Dalby (18, 0 appearances)
- Tyler Roberts (19, 2 appearances, not a striker)
- Jack Clarke, 17, 0 appearances, not a striker)

Gulp.
#LUFC

Hvis Tyler Roberts ikke er en striker, hva er han da?

Han er i hvert fall ingen vingspiller slik jeg har sett han!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1091 på: September 12, 2018, 14:54:35 »
Uten Bamford......


Marcelo Bielsas fan account

Our primary options up top, besides Roofe:

- Ryan Edmondson (17, 1 appearance)
- Sam Dalby (18, 0 appearances)
- Tyler Roberts (19, 2 appearances, not a striker)
- Jack Clarke, 17, 0 appearances, not a striker)

Gulp.
#LUFC

Hvis Tyler Roberts ikke er en striker, hva er han da?

Han er i hvert fall ingen vingspiller slik jeg har sett han!

Bielsa har spilt ham på kant. Folk tror dermed at Bielsa har slått fast at han er ving.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1092 på: September 19, 2018, 13:33:42 »
ASW
Based on the season so far, when fully fit I see this as our strongest squad!!! #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jaho

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1093 på: September 19, 2018, 13:52:00 »
ASW
Based on the season so far, when fully fit I see this as our strongest squad!!! #LUFC



Tar vi med Izzy Brown og Stuart Dallas så har vi etterhvert 20 mann som kan gjøre manns jobb!! Vi begynner å få LAG folkens!!!  ;D

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1094 på: September 19, 2018, 14:03:35 »
ASW
Based on the season so far, when fully fit I see this as our strongest squad!!! #LUFC



Tror vingene må bytte plass?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1095 på: September 22, 2018, 15:07:06 »
Phil Hay

Nine league games in and not one tactical change made by Bielsa to his line-up yet. Injuries have shuffled things around but not prone to any tinkering. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1096 på: Oktober 03, 2018, 16:48:53 »
Max

Our full squad:

BPF, Blackman, Ayling, Cooper, Jansson,    Berardi, Douglas, Phillips, Klich, Forshaw, Baker, Hernandez, Harrison, Alioski, Dallas, Saiz, Brown, Roberts, Bamford, Roofe.

With Shackleton, Clarke and Edmondson coming into the fold. Very strong squad. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1097 på: Oktober 03, 2018, 21:01:36 »
Interessant at når Douglas er skadet noen uker (Pearce inn?), og at Pablo og Roofe kommer inn for Harrisson og Roberts (mest sannsynlig), så har vi bare spillere fra fjorårets stall i førsteelleveren. Ingen nye, bare på benken.
MOT

GeirO

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1098 på: Oktober 03, 2018, 21:05:23 »
Max

Our full squad:

BPF, Blackman, Ayling, Cooper, Jansson,    Berardi, Douglas, Phillips, Klich, Forshaw, Baker, Hernandez, Harrison, Alioski, Dallas, Saiz, Brown, Roberts, Bamford, Roofe.

With Shackleton, Clarke and Edmondson coming into the fold. Very strong squad. #lufc
Trodde Tom Pearce var med i troppen....
MOT

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1099 på: Oktober 11, 2018, 22:54:21 »
Phil Hay

Pablo Hernandez, Kemar Roofe and Gaetano Berardi all in fine fettle, according to Kalvin Phillips. The cavalry are coming but Phillips feels the past month has shown good strength in depth at Leeds United:


We've proven our strength in depth, says Kalvin Phillips, as Kemar Roofe and Pablo Hernandez prepare to rejoin Leeds United's attack

Phil Hay
Published: 13:33 Thursday 11 October 2018
 Leeds United midfielder Pablo Hernandez celebrates his goal against Stoke City at Elland Road in August. The Spaniard is on the verge of an injury comeback.
Leeds United midfielder Pablo Hernandez celebrates his goal against Stoke City at Elland Road in August. The Spaniard is on the verge of an injury comeback.
Kalvin Phillips welcomed the imminent return of the attacking class of Kemar Roofe and Pablo Hernandez but claimed Leeds United’s results in the face of multiple injuries had answered questions about the club’s strength in depth.


Roofe and Hernandez are back in training after missing the whole of the second month of the season and the pair could be joined by defender Gaetano Berardi in making a comeback during Leeds’ next league game at Blackburn Rovers in eight days’ time.

 Kemar Roofe, pictured with Leeds United captain Liam Cooper, is targeting a comeback against Blackburn Rovers on October 20.
Kemar Roofe, pictured with Leeds United captain Liam Cooper, is targeting a comeback against Blackburn Rovers on October 20.
All three players - mainstays in head coach Marcelo Bielsa’s starting line-up before their injury problems - have been absent since the end of August but are pushing to make the squad against Blackburn having resumed work with United’s squad at Thorp Arch.

Roofe and Hernandez had a hand in a combined total of 11 league goals before Roofe was sidelined by a calf problem and Hernandez pulled a hamstring. Berardi, meanwhile, featured at centre-back in a solid defence but suffered minor damage to a knee ligament in a 0-0 draw with Middlesbrough on August 31.

Bielsa has been forced to cope without them for six consecutive matches, bringing Tyler Roberts, Jack Harrison and Pontus Jansson into his side, but Leeds took 10 points from those fixtures and arrived at the start of this international break in third place in the Championship.

Midfielder Phillips, who has been ever present in every competition so far, said: “They all look well. We did a tough session yesterday and they’re looking sharp and fit. It’s just about getting that match sharpness now.

Leeds United midfielder Kalvin Phillips strikes the post during a 1-1 draw with Brentford last Saturday.

“The calibre of the players that Pablo and Kemar are, that’s going to strengthen any squad. With them coming back after the international break, and with tough games coming up, we’ve got a really good chance of hitting the ground running and getting some good results.”

Bielsa’s selection issues were complicated further by a hamstring strain suffered by left-back Barry Douglas in a 1-0 win at Hull City last week. Douglas is yet to start training again and is a doubt for the trip to Ewood Park on October 20.

Right-back Luke Ayling is a confirmed absentee from the Blackburn game having received a one-match ban for his red card in Saturday’s 1-1 draw with Brentford. Striker Patrick Bamford and on-loan Chelsea midfielder Izzy Brown are still recovering from longer-term injuries.

Bielsa made a conscious decision at the start of the season to attack the Championship with a slim squad, raising questions about the impact that injuries and suspensions might have on the club’s league position.

“You always miss key players but I feel like the players who’ve come in have been exceptional,” Phillips.

“Tyler Roberts has done really well, Jack Harrison’s done really well. That’s down to the people in the changing room and how hard working they are; how humble they are if they’re not playing week in, week out. It shows how focused they are and how much they want to play.

“Touch wood, there are no more injuries but if there are then we’ve got players to step in and do a job. It goes to show how good a squad we’ve got, and the depth of it.”

Roofe, Hernandez and Berardi could all feature in tomorrow afternoon’s Under-23 league game against Burnley at Elland Road, which kicks off at 1pm.



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1100 på: Oktober 22, 2018, 12:20:58 »
Dette er vel vår beste startoppstilling per dags dato! Alle utenom BPF har mål eller assists:

BPF 0/0
Ayling 1/0
Jansson 1/0
Cooper 2/0
Douglas 0/3
Phillips 0/2
Klich 5/3
Saiz 0/2
Alioski 3/3
Hernandez 3/2
Roofe 4/2

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1101 på: Oktober 22, 2018, 14:13:11 »
Dette er vel vår beste startoppstilling per dags dato! Alle utenom BPF har mål eller assists:

BPF 0/0
Ayling 1/0
Jansson 1/0
Cooper 2/0
Douglas 0/3
Phillips 0/2
Klich 5/3
Saiz 0/2
Alioski 3/3
Hernandez 3/2
Roofe 4/2

Finnes ikkje en beste 11'er uten Berardi. Hvem skal ut? Må vel bli Pontus det da.

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1102 på: Oktober 22, 2018, 20:15:46 »
Dette er vel vår beste startoppstilling per dags dato! Alle utenom BPF har mål eller assists:

BPF 0/0
Ayling 1/0
Jansson 1/0
Cooper 2/0
Douglas 0/3
Phillips 0/2
Klich 5/3
Saiz 0/2
Alioski 3/3
Hernandez 3/2
Roofe 4/2

Finnes ikkje en beste 11'er uten Berardi. Hvem skal ut? Må vel bli Pontus det da.

+ 1



Syntes også det er utrolig skuffende å se Saiz, 0 mål og 2 assist. Hjelper lite å drible å se fancy ut på midten. Bortsett fra noen unntak så har han bortimot vært evneveik siste tredjedel. Gleder meg til Brown kan gi han kamp om plassen!
« Siste redigering: Oktober 22, 2018, 23:03:07 av eriksen55 »

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1103 på: Oktober 22, 2018, 21:38:18 »
Dette er vel vår beste startoppstilling per dags dato! Alle utenom BPF har mål eller assists:

BPF 0/0
Ayling 1/0
Jansson 1/0
Cooper 2/0
Douglas 0/3
Phillips 0/2
Klich 5/3
Saiz 0/2
Alioski 3/3
Hernandez 3/2
Roofe 4/2

Finnes ikkje en beste 11'er uten Berardi. Hvem skal ut? Må vel bli Pontus det da.

+ 1

Utrolig skuffende å se Saiz, 0 mål og 2 assist. Hjelper lite å drible å se fancy ut på midten. Bortsett fra noen unntak så har han bortimot vært evneveik siste tredjedel. Gleder meg til Brown kan gi han kamp om plassen!

Berardi i 10’er rollen?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kongsmo

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1104 på: Oktober 23, 2018, 00:10:32 »
Dette er vel vår beste startoppstilling per dags dato! Alle utenom BPF har mål eller assists:

BPF 0/0
Ayling 1/0
Jansson 1/0
Cooper 2/0
Douglas 0/3
Phillips 0/2
Klich 5/3
Saiz 0/2
Alioski 3/3
Hernandez 3/2
Roofe 4/2

Finnes ikkje en beste 11'er uten Berardi. Hvem skal ut? Må vel bli Pontus det da.

+ 1



Syntes også det er utrolig skuffende å se Saiz, 0 mål og 2 assist. Hjelper lite å drible å se fancy ut på midten. Bortsett fra noen unntak så har han bortimot vært evneveik siste tredjedel. Gleder meg til Brown kan gi han kamp om plassen!
Kunne vært spennende å sett hvor mange ganger saiz har vært tredje sist på ballen før goal. Selv om jeg ikke er uenig i at Saiz ikke har vært på sitt beste de siste kampene, vil jeg også si at han ikke har fått noe gratis ved hjelp av resten av laget. Synes det var frustrerende å se hvordan vi mot rovers tidvis ikke evnet å spille passninger fremover, kun på tvers i bakre firer og tilslutt bak til BPF.

Tror også Pablo kan gjøre saiz godt, og får vi ut potensialet til Clarke på venstre kan dette virkelig bli bra! Siaz kommer mye sterkere tilbake så fort han får mere bevegelse rundt seg!

Sent fra min E5823 via Tapatalk

"SNIFFER"

HåvardK

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1105 på: Oktober 23, 2018, 10:13:42 »
Dette er vel vår beste startoppstilling per dags dato! Alle utenom BPF har mål eller assists:

BPF 0/0
Ayling 1/0
Jansson 1/0
Cooper 2/0
Douglas 0/3
Phillips 0/2
Klich 5/3
Saiz 0/2
Alioski 3/3
Hernandez 3/2
Roofe 4/2

Finnes ikkje en beste 11'er uten Berardi. Hvem skal ut? Må vel bli Pontus det da.

+ 1



Syntes også det er utrolig skuffende å se Saiz, 0 mål og 2 assist. Hjelper lite å drible å se fancy ut på midten. Bortsett fra noen unntak så har han bortimot vært evneveik siste tredjedel. Gleder meg til Brown kan gi han kamp om plassen!
Kunne vært spennende å sett hvor mange ganger saiz har vært tredje sist på ballen før goal. Selv om jeg ikke er uenig i at Saiz ikke har vært på sitt beste de siste kampene, vil jeg også si at han ikke har fått noe gratis ved hjelp av resten av laget. Synes det var frustrerende å se hvordan vi mot rovers tidvis ikke evnet å spille passninger fremover, kun på tvers i bakre firer og tilslutt bak til BPF.

Tror også Pablo kan gjøre saiz godt, og får vi ut potensialet til Clarke på venstre kan dette virkelig bli bra! Siaz kommer mye sterkere tilbake så fort han får mere bevegelse rundt seg!

Sent fra min E5823 via Tapatalk
Bielsa kommer aldri i verden til å benke Saiz. Evneveik er jo en latterlig betegnelse på divisjonens beste tekniker, for øvrig.

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1106 på: Oktober 23, 2018, 14:24:26 »
Dette er vel vår beste startoppstilling per dags dato! Alle utenom BPF har mål eller assists:

BPF 0/0
Ayling 1/0
Jansson 1/0
Cooper 2/0
Douglas 0/3
Phillips 0/2
Klich 5/3
Saiz 0/2
Alioski 3/3
Hernandez 3/2
Roofe 4/2

Finnes ikkje en beste 11'er uten Berardi. Hvem skal ut? Må vel bli Pontus det da.

+ 1



Syntes også det er utrolig skuffende å se Saiz, 0 mål og 2 assist. Hjelper lite å drible å se fancy ut på midten. Bortsett fra noen unntak så har han bortimot vært evneveik siste tredjedel. Gleder meg til Brown kan gi han kamp om plassen!
Kunne vært spennende å sett hvor mange ganger saiz har vært tredje sist på ballen før goal. Selv om jeg ikke er uenig i at Saiz ikke har vært på sitt beste de siste kampene, vil jeg også si at han ikke har fått noe gratis ved hjelp av resten av laget. Synes det var frustrerende å se hvordan vi mot rovers tidvis ikke evnet å spille passninger fremover, kun på tvers i bakre firer og tilslutt bak til BPF.

Tror også Pablo kan gjøre saiz godt, og får vi ut potensialet til Clarke på venstre kan dette virkelig bli bra! Siaz kommer mye sterkere tilbake så fort han får mere bevegelse rundt seg!

Sent fra min E5823 via Tapatalk
Bielsa kommer aldri i verden til å benke Saiz. Evneveik er jo en latterlig betegnelse på divisjonens beste tekniker, for øvrig.

Enig at evneveik er helt feil å si. Prøvde å få frem at det et den delen av spillet han har mest å gå på, faktisk en god del. Men det er vel derfor jan spiller i CC og ikke i et topplag i Spania. For på sitt beste er han der.

Jeg er skuffet over Saiz. I den rollen skal han levere flere mål og assist.

B_Ød

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1107 på: Oktober 23, 2018, 14:30:45 »
Jeg er skuffet over Saiz. I den rollen skal han levere flere mål og assist.

kan være du har rett, men jeg tror det ofte er ganske så mager bevegelse der oppe på topp, og da blir det vel sånn da?
Ups & Ups!!

HåvardK

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1108 på: Oktober 23, 2018, 14:36:17 »
Dette er vel vår beste startoppstilling per dags dato! Alle utenom BPF har mål eller assists:

BPF 0/0
Ayling 1/0
Jansson 1/0
Cooper 2/0
Douglas 0/3
Phillips 0/2
Klich 5/3
Saiz 0/2
Alioski 3/3
Hernandez 3/2
Roofe 4/2

Finnes ikkje en beste 11'er uten Berardi. Hvem skal ut? Må vel bli Pontus det da.

+ 1



Syntes også det er utrolig skuffende å se Saiz, 0 mål og 2 assist. Hjelper lite å drible å se fancy ut på midten. Bortsett fra noen unntak så har han bortimot vært evneveik siste tredjedel. Gleder meg til Brown kan gi han kamp om plassen!
Kunne vært spennende å sett hvor mange ganger saiz har vært tredje sist på ballen før goal. Selv om jeg ikke er uenig i at Saiz ikke har vært på sitt beste de siste kampene, vil jeg også si at han ikke har fått noe gratis ved hjelp av resten av laget. Synes det var frustrerende å se hvordan vi mot rovers tidvis ikke evnet å spille passninger fremover, kun på tvers i bakre firer og tilslutt bak til BPF.

Tror også Pablo kan gjøre saiz godt, og får vi ut potensialet til Clarke på venstre kan dette virkelig bli bra! Siaz kommer mye sterkere tilbake så fort han får mere bevegelse rundt seg!

Sent fra min E5823 via Tapatalk
Bielsa kommer aldri i verden til å benke Saiz. Evneveik er jo en latterlig betegnelse på divisjonens beste tekniker, for øvrig.

Enig at evneveik er helt feil å si. Prøvde å få frem at det et den delen av spillet han har mest å gå på, faktisk en god del. Men det er vel derfor jan spiller i CC og ikke i et topplag i Spania. For på sitt beste er han der.

Jeg er skuffet over Saiz. I den rollen skal han levere flere mål og assist.
Saiz er variabel, men på sitt beste er han uovertruffen. Jeg kunne også ha tenkt meg gode alternativer i posisjonen, men da mest for å sette inn når Saiz ikke har dagen. Det beste hadde vært en som hadde tilført noe annet; kanskje noe i retning av Shelvey på Toons (men ikke like usympatisk).

Bellini

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1109 på: Oktober 23, 2018, 16:39:13 »
Jeg synes også at Saiz er variabel og kansje burde hatt mer mål og assist, men han er en type spiller som gjør at motstanderene må ta spesielt hensyn til og han er så sykt god med ball 1 mot 1 at han ofte trekker på seg både 2 og 3 spillere som må inn å sikre dette gjør da at andre spillerer på laget får større plass og fritt rom som de da drar nytte av som f.eks Pablo og Klich.
Sef. viktig at Saiz da evner å slippe ballen når han får dratt på seg disse ekstra spillerene da  :)
Men jeg synes han er en veldig viktig brikke i laget vårt