Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 358847 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1320 på: Oktober 23, 2022, 00:12:52 »
Må si jeg er skuffet over det meste, både når det gjelder laguttak, taktikk og grep underveis i kamp. Det eneste trøsten er at vi har noen helt OK fotballspillere i klubben. Dessverre så ser det ut som Yesse ikke er den rette på mange plan for å få laget tiil å funke, både spillemessig og resultatmessig. Det er en diskusjon vi får ta i en annen tråd.

Vi har et problem på vår venstre backplass og tildels på vår høyre backplass. Vi har også en spiss som er meget rusten.

Laget jeg ville spilt med ser slik ut:

Meslier
Koch  Cooper  Struijk
Ayling  Adams  Roca Harrison
Aaronson  Bamford  Sinisterra

Altså 3-4-3 med Harrison og Ayling fossende opp og ned på kanten. Aaronson og Sinisterra roamer på insiden og utsiden. Vii må slutte med denne 4-2-2-2 formasjonen når backene våre ikke er gode nok i den formasjonen.
Absolutt en spennende formasjon!

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1321 på: Oktober 31, 2022, 20:32:33 »
Nå nærmer januar seg - 2 kamper igjen før VM pause og to kamper etter VM i romjula. Det vil si at klubben har alle muligheter til å styrke laget tidlig i januar. For det må handles!

Vurdering av stallen og hvilke grep jeg mener bør gjøres i januar og før neste sesong.

GK: Meslier, Klaesson og Robles. Her trengs det ingen forandringer

HB: Rasmus, Ayling og Drameh. - Drameh lånes ut. Dallas snart tilbake og kan covre.

HMS: Koch og Llorente - Tja... får gå ut sesongen. Llorente ut før neste sesong i hvert fall. Cresswell kommer også tilbake i sommer.

VMS: Strujik, Cooper og Hjelde. Trenger ikke gjøre noe her. Greit å ha Hjelde i klubben før evt utlån neste år.

VB: Her må det handles inn et soleklart førstevalg i januar. Strujik, Dallas og Hjelde cover. Firpo bør selges.

SM: Adams - Egentlig har vi ikke noen alternativer for Adams.. Bør vurdere en backup i januar. Alternativt Dallas?

SM: Roca, Gyabi. Greenwodd kan også spille her. Forshaw om han blir frisk. Dallas? Forshaw bør ut etter sesongen. Bate kommer tilbake neste sesong.

HV: Summerville. Perkins ofte til høyre på u21. Greenwood og Gnonto kan spille der. Samme med Aaronson.  Litt risky, men ok ut sesongen. Bør styrkes før neste sesong så vi har tre gode vinger. Gakpo som erstatter for Rodrigo 8)

OM: Aaronson, Gelhardt og Greenwood. flere kan spille der. Ok dekning. Klich går i januar tror jeg. Og det er helt greit.

VV: Sinisterra, Gnonto. Flere kan spille der. Her kommer det som sikkert flere reagerer på. Skal vi få penger å handle for så må noen ut. Harrison eneste som er verdt relativt mye og som vi best kan klare oss uten. Fortsetter han sånn så stiger ikke verdien. Litt usikker på om Newcastle ønsker han for 30 ++ i dag.

SP: NY kvalitetsspiss må inn i januar.  Rodrigo backup ut sesongen. Flere kan spille spiss. Gelhardt, Gnonto, Perkins og Joseph. Ingen Bamford. Selg før han mister all verdi.. Tror skadene hans vil gjøre et salg vanskelig. Rodrigo selges til sommeren.

Konklusjon januar:

UT
Drameh utlån til CC
Firpo, Klich, Harrison og Bamford selges om mulig.

INN:
Ny venstreback
utfordrer/cover Adams og Roca. Gjerne lån ut sesongen.
En ny spiss.

Skal vi ta nye steg opp fra 11 plassen Jesse førte oss til i sin første hele sesongen så må det også jobbes til sommeren også. Da må Llorente og Rodrigo ut. Må erstattes med kvalitet. Hvilken posisjon vi erstatter etter Rodrigo vet jeg ikke. Gakpo er drømmen, men det toget har nok forlatt perrongen. Bør også hente venstreback cover. Ny midtbanespiller hvis Gyabi, Gray eller Bate ikke er klare.

Hvem som skal bli vår nye venstreback og spiss har jeg ingen formening om..



Blank_File

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1322 på: November 01, 2022, 00:06:49 »
En grei oppsummering det Eriksen. Jeg tror ikke vi blir kvitt så mange, men ellers helt enig i prioriteringer og det tror jeg de fleste her er faktisk.

Forever Whites

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1323 på: November 01, 2022, 09:01:53 »
Bamford har vel kontrakt til 2026.  Blir ikke så enkelt å selge ham.  Dessuten tror jeg at han vil få noen måneder til for å se om han kan holde seg både skadefri og prestere litt bedre igjen.  Skulle sett ham tilbake på sitt beste, selv om hans historikk taler imot det.

Harrison vil jeg gjerne beholde, hvis ikke det detter inn et bra bud på ham.  Synes han presterer godt nok til å være en del av troppen.

En annen person som ikke er nevnt her er James.  Han er kun på utlån.  Spørs om Fulham vil kjøpe ham etter sesongslutt, eller om han er tilbake i stallen da.  Om vi selger ham må vi forvente at vi taper en god del penger i forhold til hva vi panikk kjøpte ham for tidligere.  Han passer heller ikke så godt inn i Marsch sine formasjoner.  Han har ikke vært noe stor suksess i Fulham og sitter en del på benken der også.
Medlem 94237

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1324 på: November 01, 2022, 11:32:48 »
Bamford har vel kontrakt til 2026.  Blir ikke så enkelt å selge ham.  Dessuten tror jeg at han vil få noen måneder til for å se om han kan holde seg både skadefri og prestere litt bedre igjen.  Skulle sett ham tilbake på sitt beste, selv om hans historikk taler imot det.

Harrison vil jeg gjerne beholde, hvis ikke det detter inn et bra bud på ham.  Synes han presterer godt nok til å være en del av troppen.

En annen person som ikke er nevnt her er James.  Han er kun på utlån.  Spørs om Fulham vil kjøpe ham etter sesongslutt, eller om han er tilbake i stallen da.  Om vi selger ham må vi forvente at vi taper en god del penger i forhold til hva vi panikk kjøpte ham for tidligere.  Han passer heller ikke så godt inn i Marsch sine formasjoner.  Han har ikke vært noe stor suksess i Fulham og sitter en del på benken der også.

James glemte jeg. Sier jo litt om savnet. Husket Poveda, Bogusz og flere av unggutta på lån men gadd ikke nevne andre enn de jeg tror kan bidra, som Bate og Cresswell.

James håper jeg vi aldri ser i Leeds drakt.

TK20

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1325 på: November 01, 2022, 11:34:03 »
Bamford har vel kontrakt til 2026.  Blir ikke så enkelt å selge ham.  Dessuten tror jeg at han vil få noen måneder til for å se om han kan holde seg både skadefri og prestere litt bedre igjen.  Skulle sett ham tilbake på sitt beste, selv om hans historikk taler imot det.

Harrison vil jeg gjerne beholde, hvis ikke det detter inn et bra bud på ham.  Synes han presterer godt nok til å være en del av troppen.

En annen person som ikke er nevnt her er James.  Han er kun på utlån.  Spørs om Fulham vil kjøpe ham etter sesongslutt, eller om han er tilbake i stallen da.  Om vi selger ham må vi forvente at vi taper en god del penger i forhold til hva vi panikk kjøpte ham for tidligere.  Han passer heller ikke så godt inn i Marsch sine formasjoner.  Han har ikke vært noe stor suksess i Fulham og sitter en del på benken der også.

Jeg tror Bamford har en rolle å spille i laget fremdeles. På papiret vår beste førsteleddspresser, vår hurtigste spiss og vår beste møtende spiss. Viktig som kontinuitetsbærer også. Vil gjerne se ham bli spilt i form, ikke lett å komme tilbake og få en sånn start.

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1326 på: November 01, 2022, 15:17:53 »
Bamford har vel kontrakt til 2026.  Blir ikke så enkelt å selge ham.  Dessuten tror jeg at han vil få noen måneder til for å se om han kan holde seg både skadefri og prestere litt bedre igjen.  Skulle sett ham tilbake på sitt beste, selv om hans historikk taler imot det.

Harrison vil jeg gjerne beholde, hvis ikke det detter inn et bra bud på ham.  Synes han presterer godt nok til å være en del av troppen.

En annen person som ikke er nevnt her er James.  Han er kun på utlån.  Spørs om Fulham vil kjøpe ham etter sesongslutt, eller om han er tilbake i stallen da.  Om vi selger ham må vi forvente at vi taper en god del penger i forhold til hva vi panikk kjøpte ham for tidligere.  Han passer heller ikke så godt inn i Marsch sine formasjoner.  Han har ikke vært noe stor suksess i Fulham og sitter en del på benken der også.

Jeg tror Bamford har en rolle å spille i laget fremdeles. På papiret vår beste førsteleddspresser, vår hurtigste spiss og vår beste møtende spiss. Viktig som kontinuitetsbærer også. Vil gjerne se ham bli spilt i form, ikke lett å komme tilbake og få en sånn start.

Vår raskeste spiss er han ikke. Men han har vært god i 2 av 4 sesonger. Det skal han ha. Men vi kan ikke bruke tiden på å spille han i form hver gang han kommer tilbake fra skade. Han har fått muligheten til det mange ganger denne sesongen, men har kun levert i 45 minutter mot Arsenal. Tror heller ikke Jesse vil gamble med jobben sin..

Som jeg har påpekt. Det verste som kan skje nå er at Bamford bøtter inn 5 mål på de neste to kampene + et par mål i romjula. Da droppes alle spiss signeringsplaner. 1 februar skader Bamford seg og vi står igjen med dritt til langt opp på leggen.

Bamford er en herlig fyr og spiller. Men å basere seg på en som nesten er kronisk skadet er altfor risikabelt. Mener nå jeg da.

Smudge

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1327 på: November 01, 2022, 17:21:31 »
                       Meslier

Kristensen    Koch     Cooper     Harrison

                   Adams    Roca

Sinisterra         Aaronson      Summerville

                        Gnonto



Ønsker meg denne i neste selv om sikkert Rodrigo og Bamford er før Gnonto i rekken. Vi må ha spillere som er sulten på å vinne matcher. Harrison burde blitt omskolert, for han rykker bakover i rekken mtp vingplassen.


GeirO

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1328 på: Januar 08, 2023, 18:51:51 »
Kan vi håpe på noe slikt om noen uker:

                 Meslier

Ayling   Koch   Cooper   Wøber

            Adams   Ounahi

Summerville  Rodrigo   Sinisterra

                 Rutter

Gnonto & Harrison utfordrer Summerville/Sinisterra!!
MOT

Kato

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1329 på: Januar 08, 2023, 19:02:38 »
Kan vi håpe på noe slikt om noen uker:

                 Meslier

Ayling   Koch   Cooper   Wøber

            Adams   Ounahi

Summerville  Rodrigo   Sinisterra

                 Rutter

Gnonto & Harrison utfordrer Summerville/Sinisterra!!

Wøber inn i midten, ny venstreback.

Gordon McUseless

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1330 på: Januar 08, 2023, 20:16:36 »
Kan vi håpe på noe slikt om noen uker:

                 Meslier

Ayling   Koch   Cooper   Wøber

            Adams   Ounahi

Summerville  Rodrigo   Sinisterra

                 Rutter

Gnonto & Harrison utfordrer Summerville/Sinisterra!!

Wøber inn i midten, ny venstreback.
Forhåpentligvis en stopper inn også før vi sier oss ferdig.

HåvardK

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1331 på: Januar 08, 2023, 20:19:22 »
Kan vi håpe på noe slikt om noen uker:

                 Meslier

Ayling   Koch   Cooper   Wøber

            Adams   Ounahi

Summerville  Rodrigo   Sinisterra

                 Rutter

Gnonto & Harrison utfordrer Summerville/Sinisterra!!

Wøber inn i midten, ny venstreback.
Forhåpentligvis en stopper inn også før vi sier oss ferdig.
Akkurat fornyet med Llorente, og Koch har visstnok også ny kontrakt på trappene. Fatter det ikke.

auren

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1332 på: Januar 08, 2023, 20:26:58 »
Kan vi håpe på noe slikt om noen uker:

                 Meslier

Ayling   Koch   Cooper   Wøber

            Adams   Ounahi

Summerville  Rodrigo   Sinisterra

                 Rutter

Gnonto & Harrison utfordrer Summerville/Sinisterra!!

Wøber inn i midten, ny venstreback.

Kommer ikke til å skje, men regner dette var et rent ønske. Wöber er våre nye venstreback/stopper. Flere forsterkninger defansivt kommer ikke i januar.

I dag så vi ved et par anledninger at godeste Pascal ble tatt veldig på fart. Så er spørsmålet, hva er den beste forsvarsfireren vi kan stille med pt? Dallas er jo fortsatt skadet, så han er ingen nødløsning på backen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1333 på: Januar 09, 2023, 09:32:52 »
Meslier

Ayling
Koch
Strujik
Firpo

Adams
Wøber

Summerville
Rodrigo
Gnonto

Rutter

Robles, Drameh, Cooper, Roca, Greenwood, Aaronson, Sinisterra, Harrison, Perkins.

Spørsmålstegnet er Firpo og hvor Wøber kan bidra. Syntes han leverte med tilstedeværelse og trøkk på midten i går. På midten er det tynt. Men forskjell på Cardif og PL lag.

Leverer Sinisterra som han gjorde før skaden så har vi tre solide vinger. Aaronson må opp i ringa for å få spille.

Rodrigo viktig. Blir altfor ofte møtende spiss ute at noen truer bakrom. Med Rutter har vi det..så spørs det om Rodrigo har nok nøyaktighet til å tre han igjennom.

Viktigste nå tror jeg blir å få backene mer frem. Litt bredere vinger sånn at det ikke blir så trangt og mye pasningsfeil og overganger i mot, få lagt til bakromstrussel med Rutter og at en av de to på midten ikke blir for offensiv sånn at det blir lettere for stopperne og lese når de kan støte og når de skal falle av. Da skal du se vi begynner å klatre ;)


Kato

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1334 på: Januar 09, 2023, 15:11:05 »
Meslier

Ayling
Koch
Strujik
Firpo

Adams
Wøber

Summerville
Rodrigo
Gnonto

Rutter

Robles, Drameh, Cooper, Roca, Greenwood, Aaronson, Sinisterra, Harrison, Perkins.

Spørsmålstegnet er Firpo og hvor Wøber kan bidra. Syntes han leverte med tilstedeværelse og trøkk på midten i går. På midten er det tynt. Men forskjell på Cardif og PL lag.

Leverer Sinisterra som han gjorde før skaden så har vi tre solide vinger. Aaronson må opp i ringa for å få spille.

Rodrigo viktig. Blir altfor ofte møtende spiss ute at noen truer bakrom. Med Rutter har vi det..så spørs det om Rodrigo har nok nøyaktighet til å tre han igjennom.

Viktigste nå tror jeg blir å få backene mer frem. Litt bredere vinger sånn at det ikke blir så trangt og mye pasningsfeil og overganger i mot, få lagt til bakromstrussel med Rutter og at en av de to på midten ikke blir for offensiv sånn at det blir lettere for stopperne og lese når de kan støte og når de skal falle av. Da skal du se vi begynner å klatre ;)

Vi rykker rett ned med den forsvarsfireren, uavhengig av hvem som spiller foran dem.
 

peacock

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1335 på: Januar 09, 2023, 16:16:11 »
Meslier

Ayling
Koch
Strujik
Firpo

Adams
Wøber

Summerville
Rodrigo
Gnonto

Rutter

Robles, Drameh, Cooper, Roca, Greenwood, Aaronson, Sinisterra, Harrison, Perkins.

Spørsmålstegnet er Firpo og hvor Wøber kan bidra. Syntes han leverte med tilstedeværelse og trøkk på midten i går. På midten er det tynt. Men forskjell på Cardif og PL lag.

Leverer Sinisterra som han gjorde før skaden så har vi tre solide vinger. Aaronson må opp i ringa for å få spille.

Rodrigo viktig. Blir altfor ofte møtende spiss ute at noen truer bakrom. Med Rutter har vi det..så spørs det om Rodrigo har nok nøyaktighet til å tre han igjennom.

Viktigste nå tror jeg blir å få backene mer frem. Litt bredere vinger sånn at det ikke blir så trangt og mye pasningsfeil og overganger i mot, få lagt til bakromstrussel med Rutter og at en av de to på midten ikke blir for offensiv sånn at det blir lettere for stopperne og lese når de kan støte og når de skal falle av. Da skal du se vi begynner å klatre ;)

Du vil spille med Firpo? Det må være kødd!

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1336 på: Januar 09, 2023, 16:32:38 »
Meslier

Ayling
Koch
Strujik
Firpo

Adams
Wøber

Summerville
Rodrigo
Gnonto

Rutter

Robles, Drameh, Cooper, Roca, Greenwood, Aaronson, Sinisterra, Harrison, Perkins.

Spørsmålstegnet er Firpo og hvor Wøber kan bidra. Syntes han leverte med tilstedeværelse og trøkk på midten i går. På midten er det tynt. Men forskjell på Cardif og PL lag.

Leverer Sinisterra som han gjorde før skaden så har vi tre solide vinger. Aaronson må opp i ringa for å få spille.

Rodrigo viktig. Blir altfor ofte møtende spiss ute at noen truer bakrom. Med Rutter har vi det..så spørs det om Rodrigo har nok nøyaktighet til å tre han igjennom.

Viktigste nå tror jeg blir å få backene mer frem. Litt bredere vinger sånn at det ikke blir så trangt og mye pasningsfeil og overganger i mot, få lagt til bakromstrussel med Rutter og at en av de to på midten ikke blir for offensiv sånn at det blir lettere for stopperne og lese når de kan støte og når de skal falle av. Da skal du se vi begynner å klatre ;)

Du vil spille med Firpo? Det må være kødd!

Vil og vil. Med de vi har disponible så hadde en god Firpo hvert beste løsning. Problemet er at han ikke har vært god ofte. Men har et håp om at det nå går en faen i han og han finner Betis nivået som gjorde at Barca kjøpte han.

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1337 på: Januar 09, 2023, 16:39:26 »
Meslier

Ayling
Koch
Strujik
Firpo

Adams
Wøber

Summerville
Rodrigo
Gnonto

Rutter

Robles, Drameh, Cooper, Roca, Greenwood, Aaronson, Sinisterra, Harrison, Perkins.

Spørsmålstegnet er Firpo og hvor Wøber kan bidra. Syntes han leverte med tilstedeværelse og trøkk på midten i går. På midten er det tynt. Men forskjell på Cardif og PL lag.

Leverer Sinisterra som han gjorde før skaden så har vi tre solide vinger. Aaronson må opp i ringa for å få spille.

Rodrigo viktig. Blir altfor ofte møtende spiss ute at noen truer bakrom. Med Rutter har vi det..så spørs det om Rodrigo har nok nøyaktighet til å tre han igjennom.

Viktigste nå tror jeg blir å få backene mer frem. Litt bredere vinger sånn at det ikke blir så trangt og mye pasningsfeil og overganger i mot, få lagt til bakromstrussel med Rutter og at en av de to på midten ikke blir for offensiv sånn at det blir lettere for stopperne og lese når de kan støte og når de skal falle av. Da skal du se vi begynner å klatre ;)

Vi rykker rett ned med den forsvarsfireren, uavhengig av hvem som spiller foran dem.

Det trenger vi ikke gjøre. Rasmus, Koch, Cooper og Strujik som har spilt er svakere og vi er ikke under streken ;)

Neida, som jeg svarte Peacock. Finner Firpo seg selv og gammel form så har vi vi. Om jeg tror på det er en annen sak.

Viktigste er at vi ikke tømmer midten så de to i midten bak blir sårbare. Her kan kanskje Wöber eller en ny midtbanemann bidra. Men antar at Wöber blir ny vb fra og med neste kamp.

Ayling, Koch, Strujik, Wöber tror jeg kan blir bra  :)

ingve1960

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1338 på: Januar 09, 2023, 22:23:37 »
Cooper spiller 7 dager i uka er han skadefri.
Lederskap, rutine, inspirasjon,,god nok.

Russel_Doig

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1339 på: Januar 09, 2023, 23:33:17 »
Meslier

Ayling
Koch
Strujik
Firpo

Adams
Wøber

Summerville
Rodrigo
Gnonto

Rutter

Robles, Drameh, Cooper, Roca, Greenwood, Aaronson, Sinisterra, Harrison, Perkins.

Spørsmålstegnet er Firpo og hvor Wøber kan bidra. Syntes han leverte med tilstedeværelse og trøkk på midten i går. På midten er det tynt. Men forskjell på Cardif og PL lag.

Leverer Sinisterra som han gjorde før skaden så har vi tre solide vinger. Aaronson må opp i ringa for å få spille.

Rodrigo viktig. Blir altfor ofte møtende spiss ute at noen truer bakrom. Med Rutter har vi det..så spørs det om Rodrigo har nok nøyaktighet til å tre han igjennom.

Viktigste nå tror jeg blir å få backene mer frem. Litt bredere vinger sånn at det ikke blir så trangt og mye pasningsfeil og overganger i mot, få lagt til bakromstrussel med Rutter og at en av de to på midten ikke blir for offensiv sånn at det blir lettere for stopperne og lese når de kan støte og når de skal falle av. Da skal du se vi begynner å klatre ;)

Vi rykker rett ned med den forsvarsfireren, uavhengig av hvem som spiller foran dem.

Det trenger vi ikke gjøre. Rasmus, Koch, Cooper og Strujik som har spilt er svakere og vi er ikke under streken ;)

Neida, som jeg svarte Peacock. Finner Firpo seg selv og gammel form så har vi vi. Om jeg tror på det er en annen sak.

Viktigste er at vi ikke tømmer midten så de to i midten bak blir sårbare. Her kan kanskje Wöber eller en ny midtbanemann bidra. Men antar at Wöber blir ny vb fra og med neste kamp.

Ayling, Koch, Strujik, Wöber tror jeg kan blir bra  :)

Å velge Struijk foran Cooper vitner om dårlig vurderingsevne.
Kapteinen er klink!

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1340 på: Januar 09, 2023, 23:46:42 »
Meslier

Ayling
Koch
Strujik
Firpo

Adams
Wøber

Summerville
Rodrigo
Gnonto

Rutter

Robles, Drameh, Cooper, Roca, Greenwood, Aaronson, Sinisterra, Harrison, Perkins.

Spørsmålstegnet er Firpo og hvor Wøber kan bidra. Syntes han leverte med tilstedeværelse og trøkk på midten i går. På midten er det tynt. Men forskjell på Cardif og PL lag.

Leverer Sinisterra som han gjorde før skaden så har vi tre solide vinger. Aaronson må opp i ringa for å få spille.

Rodrigo viktig. Blir altfor ofte møtende spiss ute at noen truer bakrom. Med Rutter har vi det..så spørs det om Rodrigo har nok nøyaktighet til å tre han igjennom.

Viktigste nå tror jeg blir å få backene mer frem. Litt bredere vinger sånn at det ikke blir så trangt og mye pasningsfeil og overganger i mot, få lagt til bakromstrussel med Rutter og at en av de to på midten ikke blir for offensiv sånn at det blir lettere for stopperne og lese når de kan støte og når de skal falle av. Da skal du se vi begynner å klatre ;)

Vi rykker rett ned med den forsvarsfireren, uavhengig av hvem som spiller foran dem.

Det trenger vi ikke gjøre. Rasmus, Koch, Cooper og Strujik som har spilt er svakere og vi er ikke under streken ;)

Neida, som jeg svarte Peacock. Finner Firpo seg selv og gammel form så har vi vi. Om jeg tror på det er en annen sak.

Viktigste er at vi ikke tømmer midten så de to i midten bak blir sårbare. Her kan kanskje Wöber eller en ny midtbanemann bidra. Men antar at Wöber blir ny vb fra og med neste kamp.

Ayling, Koch, Strujik, Wöber tror jeg kan blir bra  :)

Å velge Struijk foran Cooper vitner om dårlig vurderingsevne.
Kapteinen er klink!

Tenker at den trioen der er jevn. Cooper har nådd sin topp, men fortsatt bra. Strujik kan bare bli bedre, og jeg tror han blir veldig hvis han får spilt seg inn som stopper igjen og får tilitt over tid.

SupALeedS

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1341 på: Januar 10, 2023, 00:32:29 »
Hvorfor skal Wöber spiller midtbane? Kan vi ikke la han spille der han har pleid å spille? venstre back 😉

Ut i fra siste signering som ser ut til å gå i boks så håper jeg på dette laget mot Villa.

                 Meslier
Kristensen  Koch   Cooper   Wöber
                Adams  Roca
Harrisson    Aronsson     Gnonto
                 Rodrigo

Subs: Robles, Ayling, Gyabi, Summerville, Rutter, Perkins, Struijk.
           

Syntes laget vårt begynner å ta form. Sinisterra i bakhånd. Bamford og Forshaw håper jeg er historie snart. Pascal på benk fordi jeg mener han er for treig, og virker kjeikete med ball. Firpo kan også finne seg en ny klubb.
Alex

HåvardK

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1342 på: Januar 10, 2023, 07:18:48 »
Hvorfor skal Wöber spiller midtbane? Kan vi ikke la han spille der han har pleid å spille? venstre back 😉

Ut i fra siste signering som ser ut til å gå i boks så håper jeg på dette laget mot Villa.

                 Meslier
Kristensen  Koch   Cooper   Wöber
                Adams  Roca
Harrisson    Aronsson     Gnonto
                 Rodrigo

Subs: Robles, Ayling, Gyabi, Summerville, Rutter, Perkins, Struijk.
           

Syntes laget vårt begynner å ta form. Sinisterra i bakhånd. Bamford og Forshaw håper jeg er historie snart. Pascal på benk fordi jeg mener han er for treig, og virker kjeikete med ball. Firpo kan også finne seg en ny klubb.
Greenwood helt ute?

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1343 på: Februar 01, 2023, 15:53:48 »
Hva er på papiret det beste vi kan stille nå?

Hvilken formasjon vi spiller er vanskelig å si, men en blanding av 4-2-3-1. 4-2-2-2 og 4-3-3


Keeper er klink - Mine foretrukne står først.

Meslier - Robles - Klaesson

HB: Ayling, Dallas, Rasmus
HS: Koch, Strujik, Monteiro
VS: Wøber, Cooper, Struijk
VB: Firpo, Wøber, Strujik, Dallas( Firpo kun fordi jeg håper sterkt at han nå skal få et run. Positivt de tre cupkampene han har spilt, men skeptisk. Kanskje Wøber klarer å stramme han opp defensivt)

DM: Adams, Forshaw
SMH: Mckennie, Aaronson Greenwood, Dallas, Gyabi
SMV: Roca, Greenwood, Aaronsson, Dallas, Gyabi

HV: Gnonto, Summerville, Sinisterra, Rutter, Aaronsson, Harrison, Greenwood, Perkins
S: Rodrigo, Bamford, Rutter, Joseph, Perkins
VV: Sinisterra, Gnonto, Summerville, Rutter, Harrison, Aaronsson, Perkins

Russel Doig- Jeg angriper ikke Harrison, men pr dags dato er han for meg bak Sinisterra, Gnonto, Summerville. Rutter kan spille alle plasser foran og så veldig skarp ut. Harrison og Aaronsson sidestiller jeg. Begge må opp noen hakk hvis de skal spille.

Mangler litt kvalitet bakover. Spesielt på vensteback. Men bredden i troppen er solid nå. offensivt ser vi meget sterke ut. Det kan komme til nytte, for vi ser ut til å måtte score bra med mål for å vinne :)
« Siste redigering: Februar 01, 2023, 15:55:24 av Eriksen55 »

Gordon McUseless

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1344 på: Februar 01, 2023, 19:02:57 »
Håper på noe lignende som dette til helgen:

                  Meslier

            Cooper   Wöber
Ayling                                 Firpo

                  Adams   

Sinisterra   McKennie/Roca    Gnonto

                 Rutter
               
                Bamford

Harrisson fortjener et godt innhopp. Er vel tvilsomt om McKennie starter og at Rutter/Bamford holder hele kampen

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1345 på: Oktober 05, 2023, 00:29:20 »
Hvis skadefritt, prestasjoner til nå et og et håp om at Kamara eller Gruev kan spille seg inn og utfordre Gray. Trenger bredden. Gray som stort sett har klart seg bra, men som kanskje ikke bør spille alt. Shack har vel egentlig fortjent bedre og jeg har inderlig tro på at Firpo hever laget i denne divisjonen. Hvis han unngår skader da..og Dallas blir vel klar snart.

Skal Piroe spille tror jeg han må inn som 9er. Ikke imponert, men til hans forsvar så virker det som han blir brukt i feil posisjon.

Alternativ i parentes på front four - Finnes muligheter der!

Start 11’er
Meslier

Spence
Rodon
Strujik
Firpo

Ampadu
Kamara

Summerville (Gnonto)
Rutter (Summerville)
Gnonto (Anthony)

Bamford (Rutter)

Benk:
Darlow, Ayling/Dallas, Byram, Cooper, Gruev/Shack, Gray, James, Anthony, Piroe

Utenfor troppen:
Klaesson,  Hjelde, Dallas/Ayling, Cresswell, Shack/Gruev, Bate, Gyabi, Poveda, Gelhardt, Joseph

Kato

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #1346 på: Oktober 10, 2023, 14:54:00 »
De yngre spillerne viser seg i stor grad ikke god nok for et topplag i championship. Gray og Shackleton to av svært få som tar steget foreløpig. Cresswell, Bate, Gyabi, Hjelde og Gelhardt havner lengre og lengre bak i køen. Klaesson helt uaktuell. Joseph er vel ikke helt klar. Poveda lite spilletid.

Selv til championship er steget langt.
« Siste redigering: Oktober 10, 2023, 14:57:09 av Kato »