Skrevet av Emne: Den første signeringen i neste uke gir svaret  (Lest 39082 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

Den første signeringen i neste uke gir svaret
« på: Juli 02, 2011, 10:53:40 »
Tenker Bates kun økonomi, selger alt som gir penger i kassa og kjøper vrakgodset ingen andre vil ha, eller har vi ventet til den/de rette forsterkningene dukker opp. Det som vel konkret er sagt, er at Grayson ønsker seg rutine, og at Kilkenny og Johnson skal erstattes med spillere som er bedre Frykter det verste, men lever i håpet om at vi blir positivt overrasket...
 

Lundewhites

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #1 på: Juli 02, 2011, 11:29:37 »
Tenker Bates kun økonomi, selger alt som gir penger i kassa og kjøper vrakgodset ingen andre vil ha, eller har vi ventet til den/de rette forsterkningene dukker opp. Det som vel konkret er sagt, er at Grayson ønsker seg rutine, og at Kilkenny og Johnson skal erstattes med spillere som er bedre Frykter det verste, men lever i håpet om at vi blir positivt overrasket...

Grayson said, "It`s a little bit slow at the moment probably people are expecting us to have brought in four or five new players already.
"It`s a quiet market out there at this moment in time, players are keeping their options open and we are waiting to see what we can do within the framework of our budget."


Syns ikke dette var veldig oppmuntrende ord. Selv om jeg har vært optimistisk og trudd alt var under kontroll, så må jeg innrømme at jeg leste dette som pessimistiske ord fra Grayson. Markedet er ikke fult så stille for andre klubber og "see what we can do within the framework of our budget" er vel heller ikke et utrykk for at det kommer så mange kjøp?
Er nervøs for at enda en uke skal gå uten den store oppturen på transfermarkedet, men lever i håpet :-)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Hallgeir *

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #2 på: Juli 02, 2011, 11:30:47 »
 Det kan være en god pekepinn på hvordan det vil bli, men jeg tror ikke den første signeringen nødvendigvis gir oss et klart svar. Vi får leve i spenning enn så lenge. "Doom and gloom" får komme om to-tre uker.
Super Leeds since 1968

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #3 på: Juli 02, 2011, 11:50:26 »
Det kan være en god pekepinn på hvordan det vil bli, men jeg tror ikke den første signeringen nødvendigvis gir oss et klart svar. Vi får leve i spenning enn så lenge. "Doom and gloom" får komme om to-tre uker.

I dag ser eg bare svarte mørke skyer :-[

Mitt stalltips: Vi selger for ca £15 mill neste måneden og Grayson får bruke ca £450 000 av dette på spillere som ikkje takker nei til luselønn :(

Hallgeir *

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #4 på: Juli 02, 2011, 12:04:13 »
Det kan være en god pekepinn på hvordan det vil bli, men jeg tror ikke den første signeringen nødvendigvis gir oss et klart svar. Vi får leve i spenning enn så lenge. "Doom and gloom" får komme om to-tre uker.

I dag ser eg bare svarte mørke skyer :-[

Mitt stalltips: Vi selger for ca £15 mill neste måneden og Grayson får bruke ca £450 000 av dette på spillere som ikkje takker nei til luselønn :(

 Jeg har lagt merke til at mange føler at "livet snart er slutt"  ;) . Jeg skriver meg nå bak øret hva som er ditt stalltips. Her er mitt: Vi selger ikke for i nærheten av £15 mill. Våre største salgsobjekter, Gradel, Snodgrass og Becchio, utgjør langt under den summen. De er heller ikke solgt ennå, selv om ryktene begynner å bli mange.
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #5 på: Juli 02, 2011, 12:12:02 »
Synes det lenge nå har vært snakk om at i neste uke skjer det.
 

MrK

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #6 på: Juli 02, 2011, 12:20:43 »
Uansett er det lite annet å gjøre enn å vente. Så får en håpe at alle som dømmer dette nord og ned, tar skikkelig feil!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

jarle

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #7 på: Juli 02, 2011, 12:24:13 »
Tenker Bates kun økonomi, selger alt som gir penger i kassa og kjøper vrakgodset ingen andre vil ha, eller har vi ventet til den/de rette forsterkningene dukker opp. Det som vel konkret er sagt, er at Grayson ønsker seg rutine, og at Kilkenny og Johnson skal erstattes med spillere som er bedre Frykter det verste, men lever i håpet om at vi blir positivt overrasket...

Grayson said, "It`s a little bit slow at the moment probably people are expecting us to have brought in four or five new players already.
"It`s a quiet market out there at this moment in time, players are keeping their options open and we are waiting to see what we can do within the framework of our budget."


Syns ikke dette var veldig oppmuntrende ord. Selv om jeg har vært optimistisk og trudd alt var under kontroll, så må jeg innrømme at jeg leste dette som pessimistiske ord fra Grayson. Markedet er ikke fult så stille for andre klubber og "see what we can do within the framework of our budget" er vel heller ikke et utrykk for at det kommer så mange kjøp?
Er nervøs for at enda en uke skal gå uten den store oppturen på transfermarkedet, men lever i håpet :-)


It's all in the pudding...

DenHviteYeboah

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #8 på: Juli 02, 2011, 13:40:41 »
Jeg skal gladelig ta imot tyn,harselas,spott og verre ting fra de positive her på forumet hvis jeg tar feil ;)
Som jeg sa for 1 mnd siden: jeg forventer ikke annet enn rask på free transfer :(
Jeg regner med at det går opp for flere hvordan denne klubben blir drevet etterhvert selv om det sitter veldig langt inne for enkelte ;D

Sleivind

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #9 på: Juli 02, 2011, 13:50:06 »
I fjor kom jo storfisken ganske seint. Forskjellen fra i fjor er jo at vi trenger en bråte med storfisker for å komplettere stallen denne sesongen. Og de bør jo seinest komme neste uke med tanke på at pre-season allerede har begynt. Nytter ikke å hente inn et halvt lag ett par dager før sesongen starter. I så tilfelle kan vi jo si farvel til alt som heter samspill når sesongen starter.

Evig Pint

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #10 på: Juli 02, 2011, 13:55:24 »
Hvilken storfisk?
Marching on together

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #11 på: Juli 02, 2011, 14:04:48 »
Hvilken storfisk?

Det lurte eg på også!!

Gufrias

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #12 på: Juli 02, 2011, 14:11:12 »
Fra Wikipedia:

Sitat
On 27 August, McCormack completed a move to Leeds

Mange her på forumet som var positive til denne nyervervelsen.
Hekta på Leeds siden 1974

Stephenjazz

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #13 på: Juli 02, 2011, 14:21:38 »
Noe annet enn rask på free transfer ville overrasket meg
Det blir aldri umoderne å vinne

HåvardK

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #14 på: Juli 02, 2011, 14:31:11 »
Det at markedet er "a little slow" stemmer vel ikke for andre klubber. Hørte forleden at Derby har kjøpt inn åtte spillere allerede.

Men det er sikkert bare vrakgods.

Bjorn

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #15 på: Juli 02, 2011, 15:02:34 »
Når går en spiller over til å være vrakgods??
Marching On! 4276

Barba

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #16 på: Juli 02, 2011, 15:06:34 »
Når går en spiller over til å være vrakgods??

Ikke vet jeg, men for mange her inne virker det som det kan være dagen da Leeds United viser interesse.

Barba - som venter spent, som mange andre.
Barba - MOT

Sleivind

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #17 på: Juli 02, 2011, 15:15:20 »
Hvilken storfisk?

Det lurte eg på også!!

Storfisk og storfisk. Den største fisken kom seint i august i fjor og heter Ross McCormack. I forhold til brislingen vi signerte tidligere i pre-season i fjor, var McCormack en skikkelig laks.

Kato

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #18 på: Juli 02, 2011, 15:18:00 »
Storfisken i fjor kom først, nemlig Schmeichel. Men nå er vi blitt så gode at selv han ikke er god nok for oss lengre.
 

Pheriox

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #19 på: Juli 02, 2011, 15:22:20 »
Storfisken i fjor kom først, nemlig Schmeichel. Men nå er vi blitt så gode at selv han ikke er god nok for oss lengre.

Det er ingen som er gode nok for oss, så da blir det ingen signeringer heller :P
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Joe Jordan

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #20 på: Juli 02, 2011, 15:22:49 »
"Quiet market", dette er jo bullshit Grayson. Markedet er det man gjør det til. Hvordan fungerer denne delen av driften på ER egentlig? Sitter gjengen i sofaen og kikker ut vinduet om det svinger innom en free transer? Det er jo så defensivt at man får vondt!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Pheriox

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #21 på: Juli 02, 2011, 15:52:16 »
Jeg vil tro at hvis man ønsker å signere noen av de beste free transfer spillerne, bør man begynne å jobbe mot disse allerede i januar.

Når det gjelder hvorvidt det er et "quiet market", så kan en liste over overganger sålangt finnes her:
http://www.skysports.com/football/transfers/0,20367,11687__201107,00.html

Det er vel sånn midt-på-treet aktivitet.
Forhåpentligvis går Leeds for spillere som grenser til spill i PL, og det er ikke overraskende om de sitter på gjerdet i håp om å bli plukket opp av en PL-klubb. Og Leeds tilbyr vel neppe lønnsbetingelser som får de på andre tanker.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Cherry

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #22 på: Juli 02, 2011, 15:54:30 »
Grayson said, "It`s a little bit slow at the moment probably people are expecting us to have brought in four or five new players already.
"It`s a quiet market out there at this moment in time, players are keeping their options open and we are waiting to see what we can do within the framework of our budget."


Syns ikke dette var veldig oppmuntrende ord. Selv om jeg har vært optimistisk og trudd alt var under kontroll, så må jeg innrømme at jeg leste dette som pessimistiske ord fra Grayson. Markedet er ikke fult så stille for andre klubber og "see what we can do within the framework of our budget" er vel heller ikke et utrykk for at det kommer så mange kjøp?

 det er endel likhetstegn mellom oss supportere, og Arsenal sine akkurat nå- uten at Wenger har samme "framework of budget" å jobbe utifra....men samme sytingen/nervøsiteten preger begge sider...uten at dette er noe trøstende for oss selvsagt, kun litt sammenignbart - fordi vi supportere ønsker det beste for klubben vår....

synes forøvrig kommentaren fra Grayson er svært bekymringsfull...han må ha fått ett svært dårlig innkjøpsbudget for sesongen...

 

Jon R

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #23 på: Juli 02, 2011, 15:56:49 »
"Quiet market", dette er jo bullshit Grayson. Markedet er det man gjør det til. Hvordan fungerer denne delen av driften på ER egentlig? Sitter gjengen i sofaen og kikker ut vinduet om det svinger innom en free transer? Det er jo så defensivt at man får vondt!

Grayson låter ( i mine ører) mer og mer som Bates når han uttaler seg i media. Det tolker jeg IKKE som et godt tegn. En manager med for stort fokus på budsjettet vil fort rammes av beslutningsvegring hvis han hele tiden skal vurdere kroner og øre opp mot de sportslige aspektene. Ordlyden i sitatet "It`s a quiet market out there at this moment in time, players are keeping their options open and we are waiting to see what we can do within the framework of our budget" bare forsterker min opplevelse at Bates i altfor stor grad styrer også de rent sportslige avgjørelsene i klubben vår.
« Siste redigering: Juli 02, 2011, 15:58:24 av Jon R »
Jon R.

auren

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #24 på: Juli 02, 2011, 16:24:42 »
Ikke oppløftende lesing det Grayson har uttalt nei. Han får svært begrensede midler fra KB, mens lista for spillerkjøp tilsynelatende ligger høyt (de vi har vært ute etter har gått til PL-klubber). En dårlig kombo med andre ord.

En spiller som David Jones. Sees ham på som rask, eller ville det vært en god signing? Tipper det er i denne klassen spillere vi sannsynligvis kommer til å få inn.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Re: Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #25 på: Juli 02, 2011, 16:28:41 »
Jeg vil tro at hvis man ønsker å signere noen av de beste free transfer spillerne, bør man begynne å jobbe mot disse allerede i januar.

Dette er da så vidt jeg vet ulovlig? Er ikke Chelsea straffet for det for en stund siden?

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

auren

Sv: Re: Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #26 på: Juli 02, 2011, 16:33:06 »
Jeg vil tro at hvis man ønsker å signere noen av de beste free transfer spillerne, bør man begynne å jobbe mot disse allerede i januar.

Dette er da så vidt jeg vet ulovlig? Er ikke Chelsea straffet for det for en stund siden?

-LeifO

Moderatortroll.

Fra og med 30.desember er det vel lov? Kan man ikke ta kontakt med spillere som har 6 måneder eller mindre igjen av kontrakten

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Re: Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #27 på: Juli 02, 2011, 16:40:07 »
Jeg vil tro at hvis man ønsker å signere noen av de beste free transfer spillerne, bør man begynne å jobbe mot disse allerede i januar.

Dette er da så vidt jeg vet ulovlig? Er ikke Chelsea straffet for det for en stund siden?

-LeifO

Moderatortroll.

Fra og med 30.desember er det vel lov? Kan man ikke ta kontakt med spillere som har 6 måneder eller mindre igjen av kontrakten

auren
Jo det stemmer det...akkurat det samme som skjedde ift Henning Hauger affæren....6 mnd igjen=business
 

Jon R

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #28 på: Juli 02, 2011, 16:50:54 »
Prøve vi oss i hele tatt på Hauger, eller er en spiller av hans kalliber for dårlig eller dyr for oss? Eller hva med Annan som nå er ute i kulden? Hadde det vært forsøket verdt?

Ja kven kveit. Den første signeringen til uken gir oss muligens svaret på hvor lista ligger.
Jon R.

Hallgeir *

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #29 på: Juli 02, 2011, 17:15:26 »
"Quiet market", dette er jo bullshit Grayson. Markedet er det man gjør det til. Hvordan fungerer denne delen av driften på ER egentlig? Sitter gjengen i sofaen og kikker ut vinduet om det svinger innom en free transer? Det er jo så defensivt at man får vondt!

Grayson låter ( i mine ører) mer og mer som Bates når han uttaler seg i media. Det tolker jeg IKKE som et godt tegn. En manager med for stort fokus på budsjettet vil fort rammes av beslutningsvegring hvis han hele tiden skal vurdere kroner og øre opp mot de sportslige aspektene. Ordlyden i sitatet "It`s a quiet market out there at this moment in time, players are keeping their options open and we are waiting to see what we can do within the framework of our budget" bare forsterker min opplevelse at Bates i altfor stor grad styrer også de rent sportslige avgjørelsene i klubben vår.

 Jeg er vel også av den mening (etterhvert) at Grayson snur kappen etter hvor vinden fra Bates blåser. Han har blitt stadig mer kjedelig i sine uttalelser, selv om vi må huske på at 98% av alle managere er mestere i "floskelprat".

 Kanskje burde han hatt ørlite mer stolthet og vært mindre redd for å miste jobben? Ikke vet jeg....
« Siste redigering: Juli 02, 2011, 17:20:17 av hallghel »
Super Leeds since 1968