Skrevet av Emne: Den første signeringen i neste uke gir svaret  (Lest 39116 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #30 på: Juli 02, 2011, 17:23:31 »
Prøve vi oss i hele tatt på Hauger, eller er en spiller av hans kalliber for dårlig eller dyr for oss? Eller hva med Annan som nå er ute i kulden? Hadde det vært forsøket verdt?

Ja kven kveit. Den første signeringen til uken gir oss muligens svaret på hvor lista ligger.
Annan hadde vært konge. Utrolig at han floppet i Schalke - men i CCC hadde han passet perfekt.

Hobben

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #31 på: Juli 02, 2011, 18:11:54 »
Prøve vi oss i hele tatt på Hauger, eller er en spiller av hans kalliber for dårlig eller dyr for oss? Eller hva med Annan som nå er ute i kulden? Hadde det vært forsøket verdt?

Ja kven kveit. Den første signeringen til uken gir oss muligens svaret på hvor lista ligger.
Annan hadde vært konge. Utrolig at han floppet i Schalke - men i CCC hadde han passet perfekt.

Han går nok isåfall til en klubb som satser, WestHam, Cardiff, Birmingham, Leicester............................... Leeds?....  ::)
Rogaland Whites

Gufrias

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #32 på: Juli 02, 2011, 18:43:14 »
"Quiet market", dette er jo bullshit Grayson. Markedet er det man gjør det til. Hvordan fungerer denne delen av driften på ER egentlig? Sitter gjengen i sofaen og kikker ut vinduet om det svinger innom en free transer? Det er jo så defensivt at man får vondt!
Esther Pirelli signs for Leeds?  ;D

Sorry Joe, klarte ikke bare å la være.  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #33 på: Juli 02, 2011, 18:54:25 »
Grayson said, "It`s a little bit slow at the moment probably people are expecting us to have brought in four or five new players already.
"It`s a quiet market out there at this moment in time, players are keeping their options open and we are waiting to see what we can do within the framework of our budget."


Syns ikke dette var veldig oppmuntrende ord. Selv om jeg har vært optimistisk og trudd alt var under kontroll, så må jeg innrømme at jeg leste dette som pessimistiske ord fra Grayson. Markedet er ikke fult så stille for andre klubber og "see what we can do within the framework of our budget" er vel heller ikke et utrykk for at det kommer så mange kjøp?

 det er endel likhetstegn mellom oss supportere, og Arsenal sine akkurat nå- uten at Wenger har samme "framework of budget" å jobbe utifra....men samme sytingen/nervøsiteten preger begge sider...uten at dette er noe trøstende for oss selvsagt, kun litt sammenignbart - fordi vi supportere ønsker det beste for klubben vår....

synes forøvrig kommentaren fra Grayson er svært bekymringsfull...han må ha fått ett svært dårlig innkjøpsbudget for sesongen...


At Grayson har en budsjettramme å forholde seg til, kommer ikke som noen overraskelse. Og størrelsen er ikke kommentert i det hele tatt, så der får hver tolke inn hva han vil.

Etter som du nevner Wenger, tror jeg nok at han også har en budsjettramme å forholde seg til - om enn vesentlig større enn vår (og den slutningen er ikke basert på Graysons uttalelse, men klubbenes inntektsgrunnlag).

Hekta på Leeds siden 1974

Kickthemdown

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #34 på: Juli 02, 2011, 19:03:49 »
Prøve vi oss i hele tatt på Hauger, eller er en spiller av hans kalliber for dårlig eller dyr for oss? Eller hva med Annan som nå er ute i kulden? Hadde det vært forsøket verdt?

Ja kven kveit. Den første signeringen til uken gir oss muligens svaret på hvor lista ligger.
Hva skal vi med de, vi som får Montgomery.. ?! Mannen som avslo oss i fjor sommer men som finner det ok å spille for sin "favorittklubb" når Sheff Utd rykket ned...  :-\

Hipp Hurra.

Cherry

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #35 på: Juli 02, 2011, 20:07:16 »
Svar til Gufrias:

jada, det er flere hakk mellom Gunners og oss ...på det meste pr i dag- og inntekter
i PL , samt en "Emirates" som tar 60000 annenhver uke blir det jo noen ££ extra av ift oss.

det jeg vil ha frem er at det er "noe bak" ordene til Grayson som virker svært passivt - og sier noe om hva vi bør forvente...fordi rammene han har å forholde seg til virker svært begrenset..
og DA ift CCC klubber som jo er ganske "attacking" på transferfronten om dagen...

Håper jo selvsagt på noen overraskelser okkesom, som kan ta balletak på ordene mine...
 

jarle

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #36 på: Juli 02, 2011, 21:43:23 »
Jeg gir Larry til Onsdag/ Torsdag... hvis ikke vi har en sentral midtbanespiller eller to innen da er det stryk karakter de lux!

Trenger minimum (nesten) en hel pre season på å spille inn laget!

Det begynner å haste... spørrr du meg!

newsome

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #37 på: Juli 02, 2011, 23:12:49 »
Snoddy,Gradel og Becchio selges.

Var du i tvil om K.B. sin strategi?

Og inn med spillere med lønn og kvalitet som middels Championsship spillere.

DenHviteYeboah

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #38 på: Juli 03, 2011, 13:05:34 »
Snoddy,Gradel og Becchio selges.

Var du i tvil om K.B. sin strategi?

Og inn med spillere med lønn og kvalitet som middels Championsship spillere.
MUN sin strategi er å IKKE rykke opp. >:(
signalet denne klubben sender ut er rett og slett bare trist...

h.b

  • Gjest
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #39 på: Juli 03, 2011, 21:09:52 »
Grayson sier de ganske enkelt her. innenfor budsjett. Og stille fordi spillerne vurderer forskjellige valg. det betyr enkelt og greit at Leeds skal hente spillere på free transfers.
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=245989

LUFC Grayson - People have to remain patient
Simon Grayson is asking for fans to remain patient as he looks to build his side for the 2011/12 season.

The players returned to training yesterday with just one new face in the squad, goalkeeper Paul Rachubka signed last week after being released by Blackpool at the end of the season.

Leeds fans have started to get anxious, with questions asked about the ambitions of those within the club, Grayson asks people to remain patient.

Speaking on the Yorkshire TV Calendar website Grayson said, "It`s a little bit slow at the moment probably people are expecting us to have brought in four or five new players already.
"It`s a quiet market out there at this moment in time, players are keeping their options open and we are waiting to see what we can do within the framework of our budget."

Whilst Rachubka is the only signing at the club, regulars in the first team, Kasper Schmeichel, Neil Kilkenny and Bradley Johnson have all departed.

Grayson is hoping to bring in some new faces in the next week or so, "People have to remain patient and hopefully in the next ten days or so when it really heats up we will get the players that will make us better than last year," he continued.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=245989#ixzz1R4RyDq8J

GeirO

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #40 på: Juli 03, 2011, 22:15:44 »
Jeg synes mange er altfor opptatt av pengebruk og om det er store navn som kommer inn de neste ukene (fortsatt god tid mao.).

Det som vil skje framover er at vi kjøper 3-4 nye spillere. Så vil forumdebattantene krangle fælt om dette er de riktige spillerne, mange vil hevde at Bates/Grayson har brukt altfor lite spillere, at de har for lave ambisjoner.

Det er greit å kommentere kjøpene, men jeg synes fasiten, dvs. resultatene, bør være langt viktigere. Jeg dømmer ingen før laaaaangt uti sesongen (bortsett fra om vi ligger på klar sisteplass før det.

Poenget: Mange er altfor utålmodige. Et lag med påståtte dårlige spillere kan lett vinne denne ligaen, bare de samme spillerne og trener er smarte nok.
MOT

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #41 på: Juli 03, 2011, 23:11:43 »
Syns nesten vi kan si at vi har 3-4 nye signeringer allerede i Clayton, Nuñez, Lees og McCormack (og Kisnorbo?), da ingen av dem var med å prege sesongen vår på noen slags måte, med unntak av Ross' sine 2 siste kamper..
The Future Is Bright,
The Future Is White!

DenHviteYeboah

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #42 på: Juli 03, 2011, 23:12:24 »
Jeg synes mange er altfor opptatt av pengebruk og om det er store navn som kommer inn de neste ukene (fortsatt god tid mao.).

Det som vil skje framover er at vi kjøper 3-4 nye spillere. Så vil forumdebattantene krangle fælt om dette er de riktige spillerne, mange vil hevde at Bates/Grayson har brukt altfor lite spillere, at de har for lave ambisjoner.

Det er greit å kommentere kjøpene, men jeg synes fasiten, dvs. resultatene, bør være langt viktigere. Jeg dømmer ingen før laaaaangt uti sesongen (bortsett fra om vi ligger på klar sisteplass før det.

Poenget: Mange er altfor utålmodige. Et lag med påståtte dårlige spillere kan lett vinne denne ligaen, bare de samme spillerne og trener er smarte nok.

Når du har så lite til rådighet som Grayson har,må du være smart.Historien viser dessverre at han ikke har vært særlig genial på transfers-etter min simple mening da ;)

jarle

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #43 på: Juli 03, 2011, 23:16:51 »
Syns nesten vi kan si at vi har 3-4 nye signeringer allerede i Clayton, Nuñez, Lees og McCormack (og Kisnorbo?), da ingen av dem var med å prege sesongen vår på noen slags måte, med unntak av Ross' sine 2 siste kamper..


Det er også en måte å se det på  ;D

8 mann inn på noen uker... det er det vi trenger... frem med fyllepennen Larry!

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #44 på: Juli 03, 2011, 23:28:23 »
Syns nesten vi kan si at vi har 3-4 nye signeringer allerede i Clayton, Nuñez, Lees og McCormack (og Kisnorbo?), da ingen av dem var med å prege sesongen vår på noen slags måte, med unntak av Ross' sine 2 siste kamper..


Det er også en måte å se det på  ;D

8 mann inn på noen uker... det er det vi trenger... frem med fyllepennen Larry!
Hvorfor så hånlig, jarle?
ingen av de nevnte prega sesongen i fjor, og kan godt hende en eller fler' av de blir årets "hits" og bærebjelker i Leeds anno 11/12..
The Future Is Bright,
The Future Is White!

jarle

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #45 på: Juli 03, 2011, 23:40:48 »
Syns nesten vi kan si at vi har 3-4 nye signeringer allerede i Clayton, Nuñez, Lees og McCormack (og Kisnorbo?), da ingen av dem var med å prege sesongen vår på noen slags måte, med unntak av Ross' sine 2 siste kamper..


Det er også en måte å se det på  ;D

8 mann inn på noen uker... det er det vi trenger... frem med fyllepennen Larry!
Hvorfor så hånlig, jarle?
ingen av de nevnte prega sesongen i fjor, og kan godt hende en eller fler' av de blir årets "hits" og bærebjelker i Leeds anno 11/12..

Ikke meningen å hovere... sorry hvis du fikk det inntrykket.

men jeg har vært med litt for lenge i fotballen til at jeg tror noen som ikke er vurdert gode nok plutselig blir bjelker i laget...

Men Lees kan bli bra..
Kisnorbo er bra hvis han blir frisk
McC - Yes han er bra
Clayton... er vel ikke svaret på våre midtbane problemer.. tror jeg
Nunez.. spennende spiller, passer han inn i vårt system? ? ?

For å være ærlig ... skal Leeds opp må vi ha noe helt annet inn!... vi mangler de typene som holder et lag sammen... og som står stått i stormen...

Det betyr en rå keeper... som er trygg og god
En leder type i midtforsvaret
Solide backer
Sentrale midtbanepillere som sammen med Howson vinner slaget og styrer og bestemmer.

enkelt å greit!

Kim

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #46 på: Juli 03, 2011, 23:43:52 »
Syns nesten vi kan si at vi har 3-4 nye signeringer allerede i Clayton, Nuñez, Lees og McCormack (og Kisnorbo?), da ingen av dem var med å prege sesongen vår på noen slags måte, med unntak av Ross' sine 2 siste kamper..


Det er også en måte å se det på  ;D

8 mann inn på noen uker... det er det vi trenger... frem med fyllepennen Larry!

8 nye? Syns heller vi skal bygge vidare på det vi fikk til ifjor (offansivt vel og merke), hente vi inn en stoppar og en keeper so er mykje gjort... Trur Clayton blir god!

jarle

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #47 på: Juli 03, 2011, 23:50:18 »
Syns nesten vi kan si at vi har 3-4 nye signeringer allerede i Clayton, Nuñez, Lees og McCormack (og Kisnorbo?), da ingen av dem var med å prege sesongen vår på noen slags måte, med unntak av Ross' sine 2 siste kamper..


Det er også en måte å se det på  ;D

8 mann inn på noen uker... det er det vi trenger... frem med fyllepennen Larry!

8 nye? Syns heller vi skal bygge vidare på det vi fikk til ifjor (offansivt vel og merke), hente vi inn en stoppar og en keeper so er mykje gjort... Trur Clayton blir god!


Hvem skal spille på den andre midtbaneplassen som er ledig?
Skal vi ha noen reserver på sentral midtbane samt på Snoddy sin side?
Og hva med en back til på Connolly siden?

Greit å ta en titt på stallen og tenke en gang til tror jeg.

marve

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #48 på: Juli 03, 2011, 23:51:09 »
Ærlig talt folkens er det ikke slik at en stor klubb som leeds u altid vill ha store krav når det gjelder nye spillere og tabellplassering .
Hadde vi fulgt klubber som f eks  scuntorp ,hartelpool eller barnsley så hadde vell det som skjer med leeds om dagen vært helt greit .
Mener vi som heier på en av de største klubbene i england har all rett i verden til å klage når klubber som leicester norwich osv osv overgår oss ambisjonsmessig.
Leste en plass at bowyer hadde gått til ipswich ,helt grusomt hvis det stemmer at også vi var ute etter han .Mange sånne eksempler de seneste åra hvor spillere velger seg langt mindre klubber en leeds u når de kan velge oss(leedsu).
Det som begymrer meg foran denne sesongen  er hvor sent ute og lite forberet vi virker å være med alt fra nye spillere ,hoved sponsor ,drakter .Vi skulle liksom bygge videre på det som var bra sist sesong ,i stedet virker det som vi svekkes i noe som ser ut til å bli en virkelig hard liga denne sesongen .
Det kan selvfølgelig ennå hende at den ene kvalitet spillern etter den andre dukker opp og at vi beholder alle våre viktige spillere fra sist sesong ,men så langt mener jeg det ser svart ut og det mener jeg også jeg har all mulig rett til utrykke for jeg heier da for f..... på leedsu.

« Siste redigering: Juli 04, 2011, 00:46:19 av marve »
 

jarle

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #49 på: Juli 04, 2011, 00:00:26 »
Ærlig talt folkens er det ikke slik at en stor klubb som leeds u altid vill ha store krav når det gjelder nye spillere og tabellplassering .
Hadde vi fulgt klubber som f eks  scuntorp ,hartelpool eller barnsley så hadde vell det som skjer med leeds om dagen vært helt greit .
Mener vi som heier på en av de største klubbene i england har all rett i verden til å klage når klubber som leicester norwich osv osv overgår oss ambisjonsmessig.
Leste en plass at bowyer hadde gått til ipswich ,helt grusomt hvis det stemmer at også vi var ute etter han .Mange sånne eksempler de seneste åra hvor spillere velger seg langt mindre klubber en leeds u når de kan velge oss(leedsu).
Det som begymrer meg foran denne sesongen  er hvor sent ute og lite forberet vi virker å være med alt fra nye spillere ,hoved sponsor ,drakter .Vi skulle liksom bygge videre på det som var bra sist sesong ,i stedet virker det som vi svekkes i noe som ser ut til å bli en virkelig har liga denne sesongen .
Det kan selvfølgelig hende at den ene kvalitet spillern etter den andre dukker opp og at vi beholder alle våre viktige spillere fra sist sesong ennå,men så langt mener jeg det ser svart ut og det mener jeg også jeg har all mulig rett til utrykke for jeg heier da for f..... på leedsu.




Helt korrekt... vi er på hæla og ikke på offensiven... det blir litt sånn.. ja det som kommer inn kommer inn... vi tar det rasket som er til overs når de andre har valgt!

Vi som har litt offensive tanker vil vel at Leeds går og henter de de har blinka seg ut og planlagt inn i lang tid...

Det er jo ikke overaskelser hva vi mangler av spillere...
Vi har vist i månedsvis at Killa, BJ og Watt ville forsvinne...
Samme med backene...
og midtforsvaret har lekt som ei sil i et år! - svaret på det problemet var å selge Kasper!  ;D


Kim

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #50 på: Juli 04, 2011, 00:06:32 »
Syns nesten vi kan si at vi har 3-4 nye signeringer allerede i Clayton, Nuñez, Lees og McCormack (og Kisnorbo?), da ingen av dem var med å prege sesongen vår på noen slags måte, med unntak av Ross' sine 2 siste kamper..


Det er også en måte å se det på  ;D

8 mann inn på noen uker... det er det vi trenger... frem med fyllepennen Larry!

8 nye? Syns heller vi skal bygge vidare på det vi fikk til ifjor (offansivt vel og merke), hente vi inn en stoppar og en keeper so er mykje gjort... Trur Clayton blir god!

Hvem skal spille på den andre midtbaneplassen som er ledig?
Skal vi ha noen reserver på sentral midtbane samt på Snoddy sin side?
Og hva med en back til på Connolly siden?

Greit å ta en titt på stallen og tenke en gang til tror jeg.


Howson, Clayton og Nunez sentralt. Angåande backuper so kan både McCormack og lloyd sam spele offansive vinger (pluss Aidan White), og bromby er jo halvveis ok (-) på høgreback....

Poenget er vel heller at vi har en grei stall slik det er no. Det einaste eg syns er et must før sesongstart er en god stoppar og en god keeper (usikker på rachubka). Grayson supplerer nok stallen med lån og etterkvart i dei posisjonane han syns dette er nødvendig.

Syns det er feil bruk av penger å kjøpe to spelarar som skal brukast som backup på høgresida (om det er en forsterkning blir det selvfølgelig noke heilt anna)...

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #51 på: Juli 04, 2011, 08:56:02 »
Vi trenger kvalitet og det snarest. Kan ikke vente til deadline før noe gjøres. Show me the money!!
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

4ever arcticwhite

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #52 på: Juli 04, 2011, 09:13:36 »
“It’s not like any money that comes in will be left in the bank – we’ll be going out to spend it straight away." - Simon Grayson til YEP (http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_grayson_adamant_whites_won_t_be_caught_short_1_3541324)

Jeg tolker denne uttalelsen fra Grayson til at vi ikke har noe særlig penger å bruke, men dersom det kommer inn noe, så vil det bli brukt til spillerkjøp.

Det vil vel si at Kasper-pengene forhåpentligvis også er tilgjengelige for Simon.
The future's so White I've got to wear shades 8)

jarle

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #53 på: Juli 04, 2011, 09:49:53 »
“It’s not like any money that comes in will be left in the bank – we’ll be going out to spend it straight away." - Simon Grayson til YEP (http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_grayson_adamant_whites_won_t_be_caught_short_1_3541324)

Jeg tolker denne uttalelsen fra Grayson til at vi ikke har noe særlig penger å bruke, men dersom det kommer inn noe, så vil det bli brukt til spillerkjøp.

Det vil vel si at Kasper-pengene forhåpentligvis også er tilgjengelige for Simon.


Den kista er vel full etter Delph penger, tap up money for ungutter, Kasper osv... Larry har vel sekken full nå... men som vanlig...NOTHING!...

Hva med å bruke noe av overskuddet vi har hatt de siste årene også...


bakkjen

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #54 på: Juli 04, 2011, 10:10:46 »
Er helt overbevisst om at det er A.Smith og Woody som kommer. Må selge unna de med lønninger for å finansiere det.

Dette vil gi oss utrolig mye, ikke bare kvalitet på banen i hver kamp fra de to (har vært plaget av skader). Men det vil gi klubben, spillerne og fansen inspirasjon uten at de nøvendig spiller alle kampene.

Vi må innse at vi ikke blir drevet av russiske mafia penger eller olje giganter. Vi er en etterhvert godt styrt klubb som er i ferd med å komme oss tilbake hvor vi hører til, med de ressursene vi har til rådighet.
Leeds United 4ever!!!

lojosang

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #55 på: Juli 04, 2011, 13:16:50 »
“It’s not like any money that comes in will be left in the bank – we’ll be going out to spend it straight away." - Simon Grayson til YEP (http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_grayson_adamant_whites_won_t_be_caught_short_1_3541324)

Jeg tolker denne uttalelsen fra Grayson til at vi ikke har noe særlig penger å bruke, men dersom det kommer inn noe, så vil det bli brukt til spillerkjøp.

Det vil vel si at Kasper-pengene forhåpentligvis også er tilgjengelige for Simon.


Den kista er vel full etter Delph penger, tap up money for ungutter, Kasper osv... Larry har vel sekken full nå... men som vanlig...NOTHING!...

Hva med å bruke noe av overskuddet vi har hatt de siste årene også...



Du vil nok en gang bruke tap-up pengene vi fikk før administrasjonen, ja?
- Leif Olav

Mats-

  • Gjest
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #56 på: Juli 04, 2011, 13:40:08 »
“It’s not like any money that comes in will be left in the bank – we’ll be going out to spend it straight away." - Simon Grayson til YEP (http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_grayson_adamant_whites_won_t_be_caught_short_1_3541324)

Jeg tolker denne uttalelsen fra Grayson til at vi ikke har noe særlig penger å bruke, men dersom det kommer inn noe, så vil det bli brukt til spillerkjøp.

Det vil vel si at Kasper-pengene forhåpentligvis også er tilgjengelige for Simon.


Den kista er vel full etter Delph penger, tap up money for ungutter, Kasper osv... Larry har vel sekken full nå... men som vanlig...NOTHING!...

Hva med å bruke noe av overskuddet vi har hatt de siste årene også...



Har postet dette til noen andre før, men ser at folk fortsatt trenger å bli belyst ekstra, så jeg re-poster det.

Vi har inkludert Delph solgt for £13.mil over de siste tre årene.

£13.mill <=> 117.mill NOK (omregnet i dagens valutakurs) F.eks Rosenborg har et budsjett på 225''NOK <=> £25.mill kun for 2011. Leeds sine salg de siste årene ville bare dekket 52% av Rosenborgs budsjett for 2011. Som du selv sa er disse £13.mill fordelt over flere år, noe som vil ytterligere redusere effekten.

Hate to break it to you, men vi er ikke akkurat noe cash cow "


jarle

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #57 på: Juli 04, 2011, 13:52:50 »
“It’s not like any money that comes in will be left in the bank – we’ll be going out to spend it straight away." - Simon Grayson til YEP (http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_grayson_adamant_whites_won_t_be_caught_short_1_3541324)

Jeg tolker denne uttalelsen fra Grayson til at vi ikke har noe særlig penger å bruke, men dersom det kommer inn noe, så vil det bli brukt til spillerkjøp.

Det vil vel si at Kasper-pengene forhåpentligvis også er tilgjengelige for Simon.


Den kista er vel full etter Delph penger, tap up money for ungutter, Kasper osv... Larry har vel sekken full nå... men som vanlig...NOTHING!...

Hva med å bruke noe av overskuddet vi har hatt de siste årene også...



Har postet dette til noen andre før, men ser at folk fortsatt trenger å bli belyst ekstra, så jeg re-poster det.

Vi har inkludert Delph solgt for £13.mil over de siste tre årene.

£13.mill <=> 117.mill NOK (omregnet i dagens valutakurs) F.eks Rosenborg har et budsjett på 225''NOK <=> £25.mill kun for 2011. Leeds sine salg de siste årene ville bare dekket 52% av Rosenborgs budsjett for 2011. Som du selv sa er disse £13.mill fordelt over flere år, noe som vil ytterligere redusere effekten.

Hate to break it to you, men vi er ikke akkurat noe cash cow "



Hvis ikke Leeds med sine tilskuer tall og merchandise pluss sponsor inntekter er en cash cow... lurer jeg på hvordan de andre klubbene på nivå 2 overlever.

Vi har pluss på drift og pluss på salg av spillere...
bare Delph pengene og Kasper er nesten 8 mill pund vi kunne brukt på nye spillere ( minus maling av dasser)

Stephenjazz

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #58 på: Juli 04, 2011, 13:58:31 »
Hva med å bruke penger på spillere i stedet for utbygging av East Stand?
Det blir aldri umoderne å vinne

Tjalla

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #59 på: Juli 04, 2011, 14:02:44 »
“It’s not like any money that comes in will be left in the bank – we’ll be going out to spend it straight away." - Simon Grayson til YEP (http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_grayson_adamant_whites_won_t_be_caught_short_1_3541324)

Jeg tolker denne uttalelsen fra Grayson til at vi ikke har noe særlig penger å bruke, men dersom det kommer inn noe, så vil det bli brukt til spillerkjøp.

Det vil vel si at Kasper-pengene forhåpentligvis også er tilgjengelige for Simon.


Den kista er vel full etter Delph penger, tap up money for ungutter, Kasper osv... Larry har vel sekken full nå... men som vanlig...NOTHING!...

Hva med å bruke noe av overskuddet vi har hatt de siste årene også...



Har postet dette til noen andre før, men ser at folk fortsatt trenger å bli belyst ekstra, så jeg re-poster det.

Vi har inkludert Delph solgt for £13.mil over de siste tre årene.

£13.mill <=> 117.mill NOK (omregnet i dagens valutakurs) F.eks Rosenborg har et budsjett på 225''NOK <=> £25.mill kun for 2011. Leeds sine salg de siste årene ville bare dekket 52% av Rosenborgs budsjett for 2011. Som du selv sa er disse £13.mill fordelt over flere år, noe som vil ytterligere redusere effekten.

Hate to break it to you, men vi er ikke akkurat noe cash cow "



Ikke sikker på hva du ønsker å belyse med dette jeg? Sammenligning av RBK sitt totalbudsjett med Leeds sine salg de siste par sesongene? Leeds har da en annen omsetning enn £13mill de også? Uten at jeg kjenner Leeds sitt budsjett i detalj så er det vel driften generelt (håper jeg hvertfall) som dekker opp kostnader som lønn, vedlikehold osv. og ikke at de budsjetterer med salg av spillere for å kunne få kabalen til å gå ihop?

Dessuten tipper jeg at pengene fra Delph neppe er realisert, og neppe blir det siden han ikke har spilt særlig mange kamper. Spørs om de noensinne blir det nå dessverre.
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?