Skrevet av Emne: Den første signeringen i neste uke gir svaret  (Lest 39139 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #120 på: Juli 06, 2011, 11:56:30 »
En skandale dette.Her skyver vi en bedre keeper ut porten fordi mun trenger penger og så blir da denne Preston Keeperen som spiller på et lag som slipper inn enda mer mål enn hva Schmeichel gjorde henta inn

Spiller ikke, sitter på benken der.

Er altså ikke god nok for et lag som rykka ned fra CCC.

 Kanskje det er så enkelt at han er for dyr for en klubb som er pengelens?
Er vi pengelens...?du tror på våset ifra MUN altså...

 Nå var det altså skakkjørte Preston jeg tenkte på....
Super Leeds since 1968

LEO

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #121 på: Juli 06, 2011, 11:57:08 »
Dessverre enig  :-[
 

Joe Jordan

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #122 på: Juli 06, 2011, 12:28:35 »

Leicester er forsterket på keeperplass, vi er trolig svekket.

Ifølge Grayson er jo Schmeichel en dårlig keeper som bare MÃ…TTE erstattes så da regner jeg med Lonergan er av ypperste kvalitet.  ::)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Svend Anders

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #123 på: Juli 06, 2011, 23:58:16 »
Det må være lenge siden tålmodigheten til Leeds-supportere har blitt testet såpass som til nå denne sommeren. Fremdeles er det ingen krise, men tiden er i ferd med å legge et betydelig press på klubben, både i ledelsen og på trenerteam.

Det mest overraskende er at klubben ikke hadde noen som helst ganske godt linet opp for signering når sesongen var avsluttet, eller i alle fall gjennom juni. Jeg vil tro Grayson vet svært godt at det mangler noen folk på treningsfeltet fremover, særlig på sentral midtbane og mellom stengene.

Salget av Kasper er forståelig, men jeg må innrømme jeg trodde klubben hadde erstatteren nærmest klar da de godtok det. Trodde de at Westwood var i boks?
Preston-keeperen har jeg ikke sett mye av, men årets spiller to ganger nylig, verdsatt til fire millioner pund for under 2 år tilbake og en fin alder gjør at jeg ikke river av meg håret med det første. Om han blir vår nye keeper, da.

Bates sier idag at klubben vil ha fire spillere. Jeg mistenker at han mener fire permanente, og at man så vil se etter sesong-lån dersom et par av spillerne som man er tvilende til (Clayton, Parker, etc) ikke imponerer i pre-season, eller det blir skader.

Om klubben virkelig bare skal hente fire mann vil jeg tro det er:
* Keeper
* Venstreback
* Stopper
* Sentral midtbane

Vi har jo egentlig for mange stoppere allerede dersom Paddy blir spilledyktig. En til inn? Hva da med O'Brien? Tom Lees, et solid talent som trenger videre utviklig - lånes han ut igjen? Bromby og Bruce? Blir ikke klok på dette, men Grayson er kanskje tryggere.

Dersom Grayson faktisk har tenkt til å "stick with 4-4-2" er det ikke sikkert han ønsker mer enn en ny sentral midtbanespiller. Og jeg ville egentlig heller hentet en skikkelig god en, enn to på lavere nivå. Howson vil ta den ene plassen, Clayton og Nunez vil være fine backups etter et "læreår". På kantene er Gradel og Snoddy selvskrevne, med Sam i bakhånd, og Nunez også tilgjengelig. Jeg ser ikke bort i fra et ving-lån ala Watt (men en annen spiller enn ham) for å ha flere kort å spille med.

Fremme tror jeg ikke de prioriteter å hente noen i øyeblikket, selv om Grayson hintet til det på slutten av sesongen. Økonomisk tror jeg en av spissene må ut før de henter noen inn. Det er fire gode spisser der som alle kunne vært høyaktuelle for de fleste Championship-lag.

Med 1,2 millioner cashet inn fra Schmeichel-salget og anslagsvis en viss pott satt av til forsterkninger er det ikke unaturlig å tro at Grayson sitter med i alle fall 2-3 millioner pund til rådighet om han ønsker det. Et annet aspekt er derimot lønninger og lønnstak, men dersom Grayson ønsket å hente noen bare for å gjøre det, tror jeg det hadde skjedd noe allerede.

Det kan tyde på at 1) Grayson har lagt lista svært høyt for hva han vil ha, i alle fall i noen posisjoner, eller 2) at han er livredd for å bruke pengene feil, 3) at vi misser ut på targets til klubber som kan betale betydelig mer enn oss, ref Westwood til PL.

Særlig punkt 1 og 3 er godt forståelig (men en tålmodighetsprøve for fansen), men det sentrale spørsmålet er hvordan klubben forholder seg til dette når tideglasset begynner å bli tomt. Blir man så desperat at man likevel henter spillere man helst skulle unngått? Eller bruker man det man har inntil videre?

Det er igjen bare tiden som vil vise oss hvor dette bærer.

Foreløpig tropp lagoppstilling med cover:

*Førstekeeper mangler*
Ra-chub-ka

Connolly - O'Brien - Kisnorbo - Bessone
(Bruce     -   Lees   -  Bromby  - Parker)

Snoddy - Howson - *Sjef missing* - Gradel
( Sam    -  Nunez  -   Clayton    -  White)

McCormack - Becchio
(Somma - Paynter)

Som sagt, det skal ikke mange (gode) signeringer til før det faktisk ser bra ut.

Sov godt.

SA

Lundewhites

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #124 på: Juli 07, 2011, 00:09:57 »
Det må være lenge siden tålmodigheten til Leeds-supportere har blitt testet såpass som til nå denne sommeren. Fremdeles er det ingen krise, men tiden er i ferd med å legge et betydelig press på klubben, både i ledelsen og på trenerteam.

Det mest overraskende er at klubben ikke hadde noen som helst ganske godt linet opp for signering når sesongen var avsluttet, eller i alle fall gjennom juni. Jeg vil tro Grayson vet svært godt at det mangler noen folk på treningsfeltet fremover, særlig på sentral midtbane og mellom stengene.

Salget av Kasper er forståelig, men jeg må innrømme jeg trodde klubben hadde erstatteren nærmest klar da de godtok det. Trodde de at Westwood var i boks?
Preston-keeperen har jeg ikke sett mye av, men årets spiller to ganger nylig, verdsatt til fire millioner pund for under 2 år tilbake og en fin alder gjør at jeg ikke river av meg håret med det første. Om han blir vår nye keeper, da.

Bates sier idag at klubben vil ha fire spillere. Jeg mistenker at han mener fire permanente, og at man så vil se etter sesong-lån dersom et par av spillerne som man er tvilende til (Clayton, Parker, etc) ikke imponerer i pre-season, eller det blir skader.

Om klubben virkelig bare skal hente fire mann vil jeg tro det er:
* Keeper
* Venstreback
* Stopper
* Sentral midtbane

Vi har jo egentlig for mange stoppere allerede dersom Paddy blir spilledyktig. En til inn? Hva da med O'Brien? Tom Lees, et solid talent som trenger videre utviklig - lånes han ut igjen? Bromby og Bruce? Blir ikke klok på dette, men Grayson er kanskje tryggere.

Dersom Grayson faktisk har tenkt til å "stick with 4-4-2" er det ikke sikkert han ønsker mer enn en ny sentral midtbanespiller. Og jeg ville egentlig heller hentet en skikkelig god en, enn to på lavere nivå. Howson vil ta den ene plassen, Clayton og Nunez vil være fine backups etter et "læreår". På kantene er Gradel og Snoddy selvskrevne, med Sam i bakhånd, og Nunez også tilgjengelig. Jeg ser ikke bort i fra et ving-lån ala Watt (men en annen spiller enn ham) for å ha flere kort å spille med.

Fremme tror jeg ikke de prioriteter å hente noen i øyeblikket, selv om Grayson hintet til det på slutten av sesongen. Økonomisk tror jeg en av spissene må ut før de henter noen inn. Det er fire gode spisser der som alle kunne vært høyaktuelle for de fleste Championship-lag.

Med 1,2 millioner cashet inn fra Schmeichel-salget og anslagsvis en viss pott satt av til forsterkninger er det ikke unaturlig å tro at Grayson sitter med i alle fall 2-3 millioner pund til rådighet om han ønsker det. Et annet aspekt er derimot lønninger og lønnstak, men dersom Grayson ønsket å hente noen bare for å gjøre det, tror jeg det hadde skjedd noe allerede.

Det kan tyde på at 1) Grayson har lagt lista svært høyt for hva han vil ha, i alle fall i noen posisjoner, eller 2) at han er livredd for å bruke pengene feil, 3) at vi misser ut på targets til klubber som kan betale betydelig mer enn oss, ref Westwood til PL.

Særlig punkt 1 og 3 er godt forståelig (men en tålmodighetsprøve for fansen), men det sentrale spørsmålet er hvordan klubben forholder seg til dette når tideglasset begynner å bli tomt. Blir man så desperat at man likevel henter spillere man helst skulle unngått? Eller bruker man det man har inntil videre?

Det er igjen bare tiden som vil vise oss hvor dette bærer.

Foreløpig tropp lagoppstilling med cover:

*Førstekeeper mangler*
Ra-chub-ka

Connolly - O'Brien - Kisnorbo - Bessone
(Bruce     -   Lees   -  Bromby  - Parker)

Snoddy - Howson - *Sjef missing* - Gradel
( Sam    -  Nunez  -   Clayton    -  White)

McCormack - Becchio
(Somma - Paynter)

Som sagt, det skal ikke mange (gode) signeringer til før det faktisk ser bra ut.

Sov godt.

SA

Godt at du er tilbake!!!!!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Joe Jordan

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #125 på: Juli 07, 2011, 09:08:42 »
Kvalitetsinnlegg. Du har rett i at det ikke skal så veldig mye til for at ting skal se mye bedre ut. Men det som bekymrer meg er at vi har manglet et midtbaneanker og egentlig en stopper i over en sesong. Og det skjer ingenting. Ikke imponert. Foreløpig.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

jarle

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #126 på: Juli 07, 2011, 09:20:30 »
Det må være lenge siden tålmodigheten til Leeds-supportere har blitt testet såpass som til nå denne sommeren. Fremdeles er det ingen krise, men tiden er i ferd med å legge et betydelig press på klubben, både i ledelsen og på trenerteam.

Det mest overraskende er at klubben ikke hadde noen som helst ganske godt linet opp for signering når sesongen var avsluttet, eller i alle fall gjennom juni. Jeg vil tro Grayson vet svært godt at det mangler noen folk på treningsfeltet fremover, særlig på sentral midtbane og mellom stengene.

Salget av Kasper er forståelig, men jeg må innrømme jeg trodde klubben hadde erstatteren nærmest klar da de godtok det. Trodde de at Westwood var i boks?
Preston-keeperen har jeg ikke sett mye av, men årets spiller to ganger nylig, verdsatt til fire millioner pund for under 2 år tilbake og en fin alder gjør at jeg ikke river av meg håret med det første. Om han blir vår nye keeper, da.

Bates sier idag at klubben vil ha fire spillere. Jeg mistenker at han mener fire permanente, og at man så vil se etter sesong-lån dersom et par av spillerne som man er tvilende til (Clayton, Parker, etc) ikke imponerer i pre-season, eller det blir skader.

Om klubben virkelig bare skal hente fire mann vil jeg tro det er:
* Keeper
* Venstreback
* Stopper
* Sentral midtbane

Vi har jo egentlig for mange stoppere allerede dersom Paddy blir spilledyktig. En til inn? Hva da med O'Brien? Tom Lees, et solid talent som trenger videre utviklig - lånes han ut igjen? Bromby og Bruce? Blir ikke klok på dette, men Grayson er kanskje tryggere.

Dersom Grayson faktisk har tenkt til å "stick with 4-4-2" er det ikke sikkert han ønsker mer enn en ny sentral midtbanespiller. Og jeg ville egentlig heller hentet en skikkelig god en, enn to på lavere nivå. Howson vil ta den ene plassen, Clayton og Nunez vil være fine backups etter et "læreår". På kantene er Gradel og Snoddy selvskrevne, med Sam i bakhånd, og Nunez også tilgjengelig. Jeg ser ikke bort i fra et ving-lån ala Watt (men en annen spiller enn ham) for å ha flere kort å spille med.

Fremme tror jeg ikke de prioriteter å hente noen i øyeblikket, selv om Grayson hintet til det på slutten av sesongen. Økonomisk tror jeg en av spissene må ut før de henter noen inn. Det er fire gode spisser der som alle kunne vært høyaktuelle for de fleste Championship-lag.

Med 1,2 millioner cashet inn fra Schmeichel-salget og anslagsvis en viss pott satt av til forsterkninger er det ikke unaturlig å tro at Grayson sitter med i alle fall 2-3 millioner pund til rådighet om han ønsker det. Et annet aspekt er derimot lønninger og lønnstak, men dersom Grayson ønsket å hente noen bare for å gjøre det, tror jeg det hadde skjedd noe allerede.

Det kan tyde på at 1) Grayson har lagt lista svært høyt for hva han vil ha, i alle fall i noen posisjoner, eller 2) at han er livredd for å bruke pengene feil, 3) at vi misser ut på targets til klubber som kan betale betydelig mer enn oss, ref Westwood til PL.

Særlig punkt 1 og 3 er godt forståelig (men en tålmodighetsprøve for fansen), men det sentrale spørsmålet er hvordan klubben forholder seg til dette når tideglasset begynner å bli tomt. Blir man så desperat at man likevel henter spillere man helst skulle unngått? Eller bruker man det man har inntil videre?

Det er igjen bare tiden som vil vise oss hvor dette bærer.

Foreløpig tropp lagoppstilling med cover:

*Førstekeeper mangler*
Ra-chub-ka

Connolly - O'Brien - Kisnorbo - Bessone
(Bruce     -   Lees   -  Bromby  - Parker)

Snoddy - Howson - *Sjef missing* - Gradel
( Sam    -  Nunez  -   Clayton    -  White)

McCormack - Becchio
(Somma - Paynter)

Som sagt, det skal ikke mange (gode) signeringer til før det faktisk ser bra ut.

Sov godt.

SA


Bra innlegg.

Keeper YES... og en GOD en.

Jeg mener vi trenger 2 backer...
Lichaj pluss en på andre siden.

En midtstopper av RANG!  Kisnorbo vet vi ingen ting om.. og de andre (vel det så vi siste sessong)

3 midtbanespillere... 2 sentrale og en på Snoddy sin side..

Det er 7 spillere! takk....  ;)

LEO

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #127 på: Juli 07, 2011, 10:41:10 »
jeg tror vi prøver å hente spillere fra PL som er litt for dårlige til å få fast plass i et PL lag men som kan være meget gode i vår divisjon hvis de får spilletid og selvtillit.
 

Kato

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #128 på: Juli 07, 2011, 11:58:17 »
Ja trådstarter Frode, tikk takk. Er redd nok en uke forsvinner. Like mye fart på overgangsmarkedet som det er i tomta mi.
 

SDalen

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #129 på: Juli 07, 2011, 13:39:55 »
Kanskje de bare har ventet med signeringen til den nye drakten var lansert?  ;D Slik at de har noe å presentere spillerene i, nå som drakten er lansert kan det jo hende at den ene klassespilleren etter den andre renner inn dørene  ;D ;D ;D ;D
Rogaland whites!

Kato

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #130 på: Juli 07, 2011, 13:56:00 »
Det som hadde vært morsomt, hadde vært om vi knallet til og kjøpte en spiller til £5 mill. Da skulle det blitt stille her inne.

Ehhhhhh, sorry. Våknet akkurat opp.
 

LeifMorten

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #131 på: Juli 07, 2011, 14:03:43 »
Ja trådstarter Frode, tikk takk. Er redd nok en uke forsvinner. Like mye fart på overgangsmarkedet som det er i tomta mi.

Du har jo invitert naboene på kaffe og kaker allerede. Det var vel for å få dugnadshjelp... ;D
 

Kato

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #132 på: Juli 07, 2011, 16:27:47 »
Er vel ikke bare å få dere journalister i arbeid  ;)
 

Frode

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #133 på: Juli 07, 2011, 18:08:46 »
Ja trådstarter Frode, tikk takk. Er redd nok en uke forsvinner. Like mye fart på overgangsmarkedet som det er i tomta mi.
Jo, men utsagnet står ved lag: den første signeringen gir svaret .. når enn det måtte bli.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #134 på: Juli 07, 2011, 23:26:11 »
Det som hadde vært morsomt, hadde vært om vi knallet til og kjøpte en spiller til £5 mill. Da skulle det blitt stille her inne.

Ehhhhhh, sorry. Våknet akkurat opp.

Det de fleste ikkje forsår er at ett sånt kjøp mest sannsynlig hadde betalt seg sjøl 8)

lojosang

Sv: Re: Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #135 på: Juli 07, 2011, 23:58:11 »
Det som hadde vært morsomt, hadde vært om vi knallet til og kjøpte en spiller til £5 mill. Da skulle det blitt stille her inne.

Ehhhhhh, sorry. Våknet akkurat opp.

Det de fleste ikkje forsår er at ett sånt kjøp mest sannsynlig hadde betalt seg sjøl 8)

Mhm. Takk til Ronald Ridsdale Reagan for den økonomiundervisningen.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #136 på: Juli 08, 2011, 00:39:47 »
Det som hadde vært morsomt, hadde vært om vi knallet til og kjøpte en spiller til £5 mill. Da skulle det blitt stille her inne.

Ehhhhhh, sorry. Våknet akkurat opp.

Det de fleste ikkje forsår er at ett sånt kjøp mest sannsynlig hadde betalt seg sjøl 8)

Synd at du ikke forstår at et slik signering kan ha både positive og negative ringvirkninger...

Vi får se om Leicester rykker opp i år. De satser jo slik mange her ønsker, denne sesongen vil jo vise om det er lønnsomt å satse slik Svennis holder på. Noe annet enn opprykk for Leicester i år vil jo være en katastrofe.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: Re: Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #137 på: Juli 08, 2011, 07:30:43 »
Det som hadde vært morsomt, hadde vært om vi knallet til og kjøpte en spiller til £5 mill. Da skulle det blitt stille her inne.

Ehhhhhh, sorry. Våknet akkurat opp.

Det de fleste ikkje forsår er at ett sånt kjøp mest sannsynlig hadde betalt seg sjøl 8)

Mhm. Takk til Ronald Ridsdale Reagan for den økonomiundervisningen.

-LeifO

Moderatortroll.

 ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sydhagen

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #138 på: Juli 08, 2011, 08:35:29 »
Idag bør det komme inn ivertfall 1 spiller!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #139 på: Juli 08, 2011, 09:20:15 »
Enig med Svend Anders- (konkret & godt innlegg forøvrig):

Vi "mangler "arbeidsjernet/sjefen på midten & i forsvaret".
Keeper er jo 3.mannen.....så - totalt 3.
 

SupALeedS

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #140 på: Juli 08, 2011, 10:33:35 »
Nå skal snart Leeds ut i pre-season spill, og vi skriver 08 juli. Vi har klart å kapre en reservekeeper fra blackpool, og kvittet oss med en hel haug av spillere. En etter en har dem spasert ut av porten på Elland Road....

Det som er for meg helt utrolig og meget svakt av Grayson&Co er at vi ikke har NOEN klare tanker på erstattere, er det impuls salg? Synes det er en veldig skummel "taktikk" å velge, og selge, regne med at vi klarer å erstatte han, hvor legger vi lista i år? Når en god og talentfull spiller som Kasper forlater oss, så må han for F**n meg ha en god 1 keeper  klar mener nå jeg.

Vi står nå med et forsvar som ikke holder CC nivå, vi står uten en midtbane som holder CC nivå, og ja vi må være ærlige unntaket er SNOD og Max som holder et godt CC Nivå på topp og i angrepsrekka i Leeds. Becchio er god, men ingen spiss du kan regne med bøtter 10 + i serien.

I fjor gjorde Leeds en utrolig bra sesong sett med mine øyne, selv om det var surt Play Offen røyk i siste liten, men husk at Leeds var faktisk nyopprykket! Når det er sagt, for meg så er vi i ferd med å ta et stoort steg tilbake, Hva er ambisjonen til Leeds? Det må Bates og Grayson være fullstendig enige på, hvorfor er ikke Leeds i stand til å kapre spillere som dem andre i egen divisjon? Det jobbes nok mye bak kullissene i Leeds nå, men det er urovekkende å se at vi faktisk ikke virker i nærheten av noen..



Jeg personlig hadde ønsket meg disse spillerne inn i Leeds laget.

Kieran Westwood
Ian Harte
Alan Smith
Lee Bowyer
Ched Evans
David Murphy


Alex

jarle

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #141 på: Juli 08, 2011, 10:38:56 »
Nå skal snart Leeds ut i pre-season spill, og vi skriver 08 juli. Vi har klart å kapre en reservekeeper fra blackpool, og kvittet oss med en hel haug av spillere. En etter en har dem spasert ut av porten på Elland Road....

Det som er for meg helt utrolig og meget svakt av Grayson&Co er at vi ikke har NOEN klare tanker på erstattere, er det impuls salg? Synes det er en veldig skummel "taktikk" å velge, og selge, regne med at vi klarer å erstatte han, hvor legger vi lista i år? Når en god og talentfull spiller som Kasper forlater oss, så må han for F**n meg ha en god 1 keeper  klar mener nå jeg.

Vi står nå med et forsvar som ikke holder CC nivå, vi står uten en midtbane som holder CC nivå, og ja vi må være ærlige unntaket er SNOD og Max som holder et godt CC Nivå på topp og i angrepsrekka i Leeds. Becchio er god, men ingen spiss du kan regne med bøtter 10 + i serien.

I fjor gjorde Leeds en utrolig bra sesong sett med mine øyne, selv om det var surt Play Offen røyk i siste liten, men husk at Leeds var faktisk nyopprykket! Når det er sagt, for meg så er vi i ferd med å ta et stoort steg tilbake, Hva er ambisjonen til Leeds? Det må Bates og Grayson være fullstendig enige på, hvorfor er ikke Leeds i stand til å kapre spillere som dem andre i egen divisjon? Det jobbes nok mye bak kullissene i Leeds nå, men det er urovekkende å se at vi faktisk ikke virker i nærheten av noen..



Jeg personlig hadde ønsket meg disse spillerne inn i Leeds laget.

Kieran Westwood
Ian Harte
Alan Smith
Lee Bowyer
Ched Evans
David Murphy






Svaret er desverre enkelt.... vi slipper Killa og Brad fordi vi ikke vil betale... Bates sier de ikke er gode nok
Vi casher inn på Kasper... Bates sier han ikke er god nok

Vi satser på å finne bedre spillere gratis som alle nå har fått med seg.

Så da må vi altså ha så flaks å finne denne gratis spilleren, som godtar minimums lønn og håpe ingen andre vil ha samme spilleren... ( da taper vi 9 av 10)

Med motsatt han faller for Torp Arch og at vi er en BIG club!


Det har vært en exodus ut av døren siden sist sesong og ikke en dritt har skjedd så langt!



Sydhagen

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #142 på: Juli 08, 2011, 10:44:17 »
Nå skal snart Leeds ut i pre-season spill, og vi skriver 08 juli. Vi har klart å kapre en reservekeeper fra blackpool, og kvittet oss med en hel haug av spillere. En etter en har dem spasert ut av porten på Elland Road....

Det som er for meg helt utrolig og meget svakt av Grayson&Co er at vi ikke har NOEN klare tanker på erstattere, er det impuls salg? Synes det er en veldig skummel "taktikk" å velge, og selge, regne med at vi klarer å erstatte han, hvor legger vi lista i år? Når en god og talentfull spiller som Kasper forlater oss, så må han for F**n meg ha en god 1 keeper  klar mener nå jeg.

Vi står nå med et forsvar som ikke holder CC nivå, vi står uten en midtbane som holder CC nivå, og ja vi må være ærlige unntaket er SNOD og Max som holder et godt CC Nivå på topp og i angrepsrekka i Leeds. Becchio er god, men ingen spiss du kan regne med bøtter 10 + i serien.

I fjor gjorde Leeds en utrolig bra sesong sett med mine øyne, selv om det var surt Play Offen røyk i siste liten, men husk at Leeds var faktisk nyopprykket! Når det er sagt, for meg så er vi i ferd med å ta et stoort steg tilbake, Hva er ambisjonen til Leeds? Det må Bates og Grayson være fullstendig enige på, hvorfor er ikke Leeds i stand til å kapre spillere som dem andre i egen divisjon? Det jobbes nok mye bak kullissene i Leeds nå, men det er urovekkende å se at vi faktisk ikke virker i nærheten av noen..



Jeg personlig hadde ønsket meg disse spillerne inn i Leeds laget.

Kieran Westwood
Ian Harte
Alan Smith
Lee Bowyer
Ched Evans
David Murphy




Enig i det du skriver.
Nå har vel Bates uttalt at opprykk til PL er et klart mål denne sesongen....

Begynner faktisk å bli litt bekymret selv nå. Hadde ventet at det hadde kommet inn 1-2 klare forsterkninger til første treningskamp og så fått litt påfyll frem mot sesongstart.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

nellejr

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #143 på: Juli 08, 2011, 11:21:22 »
"Quiet market", dette er jo bullshit Grayson. Markedet er det man gjør det til. Hvordan fungerer denne delen av driften på ER egentlig? Sitter gjengen i sofaen og kikker ut vinduet om det svinger innom en free transer? Det er jo så defensivt at man får vondt!
Esther Pirelli signs for Leeds?  ;D

Sorry Joe, klarte ikke bare å la være.  ;)

Synes Esther Pirelli er for gammel og springer som ei kjerring. Er derfor negativ til dette kjøpet.
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

DenHviteYeboah

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #144 på: Juli 08, 2011, 20:17:34 »
Synes det lenge nå har vært snakk om at i neste uke skjer det.
Ja, nå er det 8. juli....

Frode

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #145 på: Juli 11, 2011, 17:01:17 »
Sitter med en følelse av at i morgen kommer svaret ...
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #146 på: Juli 11, 2011, 17:28:42 »
Sitter med en følelse av at i morgen kommer svaret ...

Ja, da har du fått svaret  ;D

Og hva ble svaret??? 

(Jeg er hååpefull om at han kan tilby noe av det vi trenger. Alderen og at han er free betyr ingenting så lenge han gjør en jobb på midten, rundt Howson, Snoddy & co...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Frode

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #147 på: Juli 11, 2011, 17:34:11 »
Ja hva ble svaret? Jeg TROR Brown kan tilføre midtbanen vår noe av det vi har manglet, samtidig sitter jeg med en følelse at han langt fra var Graysons førstevalg. Så hva angår ambisjoner, heller jeg til at svaret er heller demoraliserende. Kanskje endre trådtittel til den andre signeringen i neste uke, osv ...
 

HåvardK

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #148 på: Juli 11, 2011, 17:41:23 »
Hvis dette "gir svaret", er jeg en smule skuffet. Selvsagt kan denne mannen tilføre oss noe på midtbanen, men jeg hadde håpet på en skikkelig signing - selv om alle signaler som er gitt i det siste er med på å begrense forventningene kraftig.

Kato

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #149 på: Juli 11, 2011, 17:47:53 »
Med tanke på at de som forlot skulle erstattes av spillere som er bedre, samt at vi skal signere spillere som skal sende oss opp, så er dette en smule skuffende.

Men Grayson har dessverre ikke vist seg spesielt god på transfermarkedet, tror ikke Brown snur det opp ned.

Lenge siden vi har hentet en utespiller som har fått det til å boble litt.